cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 E un zumzait,care s-a accentuat,cel mai probabil e distributia,acum poate ma indrumati de unde sa cumpar piesele necesare si eventual un service care a mai schimbat distributi la moto...Mersi mult add zzr ca m-ai lamurit piese iti recomand www.romimoto.ro , iar ca service prin urziceni...mai greu...in bucuresti sunt destui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pai nu ar fi o problema ca vin cu ea in bucuresti,dar sa fie un baiat care sa stie..poate imi recomanzi unu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_zzr Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 pai nu ar fi o problema ca vin cu ea in bucuresti,dar sa fie un baiat care sa stie..poate imi recomanzi unu... incearca la Cesar, iti las un nr de tel pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataavailable Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 oke lasa-mi nr lui,mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salut ! Am cam aceeasi problema . @TNG - spune-ne si noua , te rugam , prin "curatare" se intelege desfacerea surubului senzorului , scoaterea senzorului din lacasul lui si curatarea cu ce ? Intrebarea mea era , daca nu are vreun "schepsis" , nu de alata dar sa nu dam in altele (asta cine se apuca de desfacut) . Cand il tragem din locas , sare vreun arculet / tija ? Multumim . La gear senzor are un pin acolo in motor cu un arc deci atentie! Se scoate senzorul afara si se curata acele puncte de contact,la cele mai vechi si la cele noi se curata cu alcool in interior,la fel si acel pin,se mai intinde putin arcul si se monteaza la loc. Daca nu merge nici asa este nevoie de senzor nou. asta pentru ca la cele pe injectie Ecu nu o sa stie niciodata in ce treapta este motorul sa faca corectia fata de ea. O poza cu cel din generatia noua.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Este GSXR k7 , si nu stiu daca este generatie noua sau veche , dar ideea e ca-l voi desface si om vedea dupa ce s-a rezolvat . Multumim frumos . M-am uitat mai bine si arata ca cel din poza " generatie noua " . Dar nu se vede ce as avea de curatat asa mult la el . Are 2/3 pini . Se dezmembreaza senzorul mai mult decat in poza ? Se "avanseaza" mai mult spre motor , unde se vede tija aceea lunga ? Se scoate / demonteaza si aceea ? Editat Aprilie 17, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Editat Aprilie 17, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.ct Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Salutare! Azi mi-au constatat la service ca motorul (gsxr k1) mergea doar pe baterie si lipsea cu desavarsire tensiunea de incarcare la borne, concluzia rapida (aproape instantanee) a fost ca este de vina statorul! s-a facut o verificare in mufa care vine spre releul de incarcare si s-a ajuns la concluzia asta, am dus suparat acasa motorul si am hotarat sa dau jos carena pe stanga sa arunc o privire pe acolo asa am descoperit cablurile care ies din stator si care erau carbonizate in totalitate, astfel legatura cu statorul fiind inexistenta, intrebarea mea in situatia de fata ar fi urmatoarea: ce este de facut? dau jos statorul si il duc la un electrician? pe service mi s-au dus sperantele din momentul in care au constatat asta fara sa se uite mai in detaliu la ea.. mentionez ca bateria e noua am folosit-o azi aproximativ 40 de minute si m-a parasit la nevoie in fata unui tir in mijlocul strazii contribuind la oprirea motorului. Va multumesc anticipat pentru idei, solutii si ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Multumesc frumos . Revin cu detalii dupa operatia de curatire . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @TNG eu am un suzuki din 98 ai vro poza cu senzorul ala de neutral? ca sa vad si eu ce sa caut nu am desfacut niciodata nik de la motorul asta si de asta te si intreb Cand ajung maine acasa o sa ma uit prin arhiva de poze....acum sunt la servici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 ok astept multumesc frumos ca eu nu prea le am cu desfacutul dar la asta mas baga oleaca:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutu vs suzi Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 aveti idee daca oglinzile oem de pe k4-k5 de 600/750 se potrivesc si pe k1-k3 600/750 ? din poze arata la fel,dar nu pot sa imi dau seama daca se potrivesc la prinderi. salut, te pot ajuta eu cu oglinzile(2 buc noi doar pe comanda) termen livrare 4-5 sapt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 vand motoreta! detalii in semnatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard. Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net. SAlut ,releul de incarcare incarca greu la viteze mari, deloc la viteze mici asta se intampla de cand am scoso de la "iernat" e posibil sa fi oxidat ceva sau sa dus de tot releul? (ma lasat la benzinarie nu mai pornea deloc decat impinsa, dupa am plecat , viteza aprox 130 140 am ajuns la garaj, a pornit la cheie de 3 ori dupa iar sa dus) cineva o idee? imi ies din minti . multumesc. :baldy: Din ce spui este bateria! Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 ceau....cine imi zice cum pot regla duritatea la suspensia fata la un gsxr k1, si eventual ce ulei pot baga ( complecta) sau cat intra de tot? Din pacate, nimeni. Sa reglezi o suspensie e cel mai complicat lucru de facut la o motocicleta. Serviseaza furca cu uleiul din manual, daca ai niste bani, pune-i si arcuri noi, mai tari decat cele stoc, pe greutatea ta. Reglajele de low velocity le poti face din compresie si rebound. High velocity doar in cartusul furcii. La alea nu poti jongla decat din vascozitatea uleiului sau din stack-ul de shim-uri dar nu cunosc pe nimeni care sa stie sa faca asa ceva si sa mai si testeze pe dyno de suspensii in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galla Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 In manual ai tot ce iti trebuie ca setari standard. Restul trebuie sa stii ce simti sa poti avansa in setari personalizate. sunt o gramada de informati si filmulete pe net. Din ce spui este bateria! Pune si tu un aparat de masura pe baterie si vezi ce tensiune ai.Cine iti poate spune daca este releul,bateria sau alternatorul fara sa masoare acolo.? masurat, statorul e de vina, urmeaza sa fie inspectat sa vad daca se mai poate salva :baldy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doleanucatalin Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 @TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 are cineva pe acasa doua adaptoare pentru becurile de la far ? e adaptorul care vine intre mufa becului ( arata ca aia de la masina cu bec h4) si becul propriu zis ( h7 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Mai in interior nu ai ce avansa.Contactele sunt in interior la senzor nu mai stiu sigur dar are un orificiu mic pe unde se poate baga cu tevuta brake clean sa curete. De la K 5 in sus sunt cele de generatie noua. Cele mai vechi aveau 6 puncte de cupru dispuse in cerc care trecea acel pin inchizand contactul. Acum sincer nu mai le stiu detaliile la fiecare marca si model dar mwrita studiat daca se poate demonta si in componente senzorul...evident fata sa-l distrugi. Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat . Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza . Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) @TNG ai mai gasit cumva poza aia cu neutralul pt motorul meu? Aici ai pozitia lui srad 600 ,,,poza de mai jos.. Dupa cum am precizat acum 2 zile , revin cu rezultatul curatarii senzorului ce indica vitezele si dupa sfaturile lui @TNG , normal ca am rezolvat . Am probat indicatorul dupa curatarea aferenta doar pe stander in curte (nu am iesit la drum cu ea) si functioneaza . Multumesc inca o data @TNG ptr ajutor si sfaturi . Numai bine ! Sa fii sanatos! Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit! PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? Schema explodata Editat Aprilie 19, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 (editat) Sa fii sanatos! Daca iti mai face probleme trebuie inlocuit! PS. Vezi .. de 15 ani vin la mare doar in Eforie Nord...de ce nu ne-am cunoscut mai devreme? Ptr ca vii cu masina . ) Anunta-ma cand ajungi pe litoral la vara si fac cinste . Editat Aprilie 19, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.