Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Da e normal Editat Iunie 29, 2013 de Spaima Ursuletilor de Plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina. Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi. am inteles. am kit de curatat si uns. multumesc ! cu adaosul de benzina este complicat ? multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! senzorul de cric l-ai curatat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul.. deci alta e cauza, cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul.. deci alta e cauza, cred! ai benzina in rezervor, da ? sigur ? ) intreb ca stiu pe cineva care a desfacut motorul de 2 ori, a verificat totul in afara faptului ca cineva a bagat motorina in loc de benzina Editat Iunie 29, 2013 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! Neutru este afisat? "THEOS_" pentru adaosul de benzina este nevoie de scriere de soft,sau remapare de harta de benzina Editat Iunie 29, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am benzina, nu e asta prob..ci dc nu imi cupleaza releul care se ocupa de pompa de benzina si sa impinga pompa benzina in injectoare!! da TNG, este afisat N(verde) in bord.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am inteles. o sa vad cum se comporta, am putini kilometri facuti cu motocicleta asta. multumesc tng inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am inteles. o sa vad cum se comporta, am putini kilometri facuti cu motocicleta asta. multumesc tng inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) salutare baieti , am vazut postul topicul asta si m-am gandit sa postez si eu fiind detinator de gsxr, am 750 k1 dupa cum probabil se vede din topicul anterior deschis sau de la profil ... l-am cumparat din bucuresti de la un nene cam de 40 de ani, mi-am luat putina teapa evident fiind prima motocicleta cu acte in regula.... nu a fost ingrijita tocmai ok, trantita usor pe o parte si pe alta, revopsita, recolantata ... in fine, am vopsit-o , evident la un vopsitor talentat, nu tocmai in stil original dar dragut... carenele laterale nu sunt originale nici alea ... una galbena si una albastru deschis , asta am vazut dupa ce le-am dat jos si evident vopseaua se decoja super usor ... exact ca o banana ) , am schimbat placutele fata/spate, am deblocat etrierul pe spate curatandu-l pt ca discul era albastru , am schimbat uleiul dupa am facut vreo 2500 de km la noi in Romanica , am vazut ca merge fara nici o problema si hop, am pus funduletul in sa si am plecat pe drum spre FRANTA, am ajuns ok, plimbare frumoasa nu tocmai relaxanta ), am mai facut aici vreo 200 de km si poc, a picat statorul , evident fusese rebobinat ... am luat unul nou , am schimbat bujii , ulei si motoreta merge super frumos doar ceva rateuri ce ma deranjeaza probabil asta din cauza ca nu prea sunt fan un fan al galagiei dar cum ma intorc direct la tng la o revizie generala ...deci am ajuns sa spun ceea ce vroiam , gsxr-urile sunt destul de fiabile si te poti baza pe ele Editat Iunie 29, 2013 de wippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 de cate ori ai oprit la benzinarii ? )) iti trebuie ceva curaj sa te bagi la un drum lung cu o motocicleta sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 pai in medie , la vreo 200 de km mi se aprindea becul si ma opream , dar am mers si cu becul aprins pana a inceput sa clipeasca , am mers si cu el clipind si cand am ajuns in benzinarie incepuse sa se balbaie ) , a fost la fix , mai urat in germania ca am prins ploaie si am cam luat apa la popou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord! ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. multumesc anticipat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) Mai ai alta cheie sa faci o proba? In plus curata bine contactul rosu si asigura-te ca intrerupatorul functioneaza,si instalatia electrica aferenta..fire,conectori etc. Mai ai de verificat TOS (senzorul de cadere daca este in pozitia corecta. Cum si cand a aparut problema? Editat Iunie 30, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare baieti..fiind mai atent azi la ce se intampla cu mobra de nu o ia din loc(gsxr 600 k7) am constatat ca atunci cand invart cheia pe ON si dupa ce face check-ul in bord, imi apare CHEC scris pe bord! ceva pareri? sper ca am mai facut un pas in deslusirea misterului.. multumesc anticipat, deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 deci asa mi se intampla si mie la k1 daca nu o las 3 secunde dupa ce pun contactul , imi spune check apoi dupa ce o pornesc imi ramane becul rosu de FI aprins si daca merg asa cu el aprins imi limiteaza turatia undeva in 7k-8k turatii, apoi daca o mai pornesc de vreo doua , trei ori isi revine .... asta numai daca nu o las trei sau na sa zic , cateva secunde dupa ce ii pun contactul, se misca acul de la turometru si se aude si pompa din rezervor ... acum problema e ca mie imi porneste chiar si cu check ul in bord , la tine nu stiu ce sa zic Tu ai probleme de stv sau exup ....alta "mancare de peste" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita".. ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune? multumesc tuturor, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 salutare TNG, salutare tuturor! am si o a doua cheie, o sa incerc maine sa vedem cum se comporta.. modulul de pornire(dreapta) functional..pus aparatul de masura si are continuitate! TOS este pus la locul lui in spate in pozitia corecta..o sa-l desfac maine sa vedem ce-i pe acolo.. in rest instalatia electrica pare ok, nu are mutilari sau zone unde sa fi fost "peticita".. ideea este ca eu am luat motorul de la o licitatie..in starea in care am luat'o ii lipsea statorul, rotitele din acel capac(stanga) si radiatorul de racire.. nu am putut sa o pornesc la fata locului! deci cumparata la plesneala..si nu recomand nimanui sa faca o astfel de greseala..ca o sa stea cu toata tarlaua de morcovi cu tot cu iepuri in fund!! din simtomele care le are este posibil sa fie din ecm\cdi\ecu sau cum i s'o mai spune? multumesc tuturor, Pai de ce nu spui asta!!!Ai luat de la licitatie si nu mergea,adica tu nu ai auzit niciodata acel motor functionabil. Si mai spun uni oameni ca mecanica se face pe forum. Sa revenim: Astept de la tine poze cu toate mufele care NU sunt conectate de la baterie spre codita motorului. Tu ai alta problema. Astept pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 (editat) salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! Editat Iunie 30, 2013 de cristysir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Daca tot s-a facut semi bursa aici, incerc si eu! Cumpar senzor viteza suzuki 600 k7, din cate stiu e la fel de la k1 la k9 Multumesc mult Georgel!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 salutare, revin cu pozele..am facut cam la toate mufele! Din ce vad acolo totul este pus la locul lui. Nu am reusit sa identific releul de la pompa de benzina ,cred ca este o poza dar este cu spatele la mine. Pe scurt: Verifica din nou cu a doua cheie,sigurantele sa fie ok in blocul de sigurante,si mufa din imaginea 9 cea in care se vede bateria sa nu fie oxidata. Multumesc mult Georgel!! Cu placere Cata! Daca nu merge nimic din ce ti-am spus. Trage un fir de la plus baterie catre firul GALBEN ROSU de la orice injector vrei tu inpungi firul,sau il dezizolezi putin, cum vrei. Daca faci asta ar trebui sa porneasca daca nu are probleme de imobilizator. Daca nu merge atunci immo/cheia /cititorul sau ECU sunt bulite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Se potrivesc etrierii fata de la zx6r 2001 la srad 600 e modelul in 6 pistonase.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare domnilor, o mica intrebare... cate bobine are k5/6 de 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 Salutare domnilor, o mica intrebare... cate bobine are k5/6 de 1000? 4 bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iulie 1, 2013 Share Postat Iulie 1, 2013 (editat) @TNG - astept un semn cand sa pornesc spre tine . Mi-ar fi excelent vineri dimineata sa plec din Ct . Sper sa ti se fi rezolvat problema , tocmai de aceea nici nu te-am mai stresat . Multumesc frumos si sanatate ...... ! P.S.: ti-am scris aici , ptr ca mesaje nu iti pot trimite , sau nu poti tu primii . Editat Iulie 1, 2013 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.