Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

la 10000 rpm incepe sa traga motorul tare,poate mobra ta e limitata

 

pai cand am cumparat moto mergea ok si se tura fara probleme, dupa incet incet a inceput sa imi faca problemele astea, prima data mi sa oprit moto in mers pe la 255-258 si dupa din ce in ce mai des ...

Daca ai aprins FI atunci ai o problema de injectie.

In codita sau pe langa baterie ai o mufa alba cu 4 pini din care 2 sunt ocupati...bagi o sarma acolo inchizi contactul si mergi cu moto pana se aprinde becul de FI..atunci iti apare un cod pe bord gen C.. si 2 cifre.

 

Astept codul..eu cred ca ai o problema de bobine inductie sau STV.

azi cand ajung pe la garaj am sa incerc sa fac ce mi`ai spus tu si sa vad ce cod imi apare si dupa o sa postez pe formum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand suzuki k6 de 600 , 33.000 km xenon , alarma , cauciucuri noi, kit de lant nou, monopost, toba m4

Pret 3800 euro. Pretul nu este negociabil si toba nu se vinde separat

 

Vand suzuki k6 de 600 , 33.000 km xenon , alarma , cauciucuri noi, kit de lant nou, monopost, toba m4

Pret 3800 euro. Pretul nu este negociabil si toba nu se vinde separat

0756 227 035

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

usor usor poate incepe sa mearga ,este foarte greu cu cele de 600/750 cmc (unde mai punem ca majoritatea sunt TOROAPE excluzand 5% din ele care sunt ok si bune de cumparat in care se incadreaza si a ta Nyt ) ,sectorul potentialilor clienti pt 600 sunt cei care au permis deja si care vor sa faca un upgrade de an/motor pt ca cei cu permise noi sunt limitati de kw/categorie ,sectorul de cumparatori e limitat ,cei care au avut 600 vor sa-si cumpere 1000 ca nu sunt subjugati de permis si de aici inca un criteriu care se adauga @saracie insa tind sa cred ca daca ai un motor OK cum a iesit din fabrica ai foarte foarte mari sanse sa-l dai intr-un timp record cu un pret pe masura

asa o sa ramana piata motoarelor de 600 pt 3-4 ani

o sa vedeti ce preturi o sa apara pt motocicletele sub 2004-2005 la sf de sezon

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te chinui de 1 an sa o vinzi ,uof UOF :( de aici lipsea din topicul motocicletelor de viteza

Si tot atunci i-am facut o oferta , dar la momentul respectiv refuzata .

"Ce-i in mana , nu-i minciuna" zice un proverb .

Adica atunci cand se ofera , da-o . Cu cat stai , cu atat vei pierde mai mult si nici treaba nu ti-o faci . E valabil la modul general .

Dar fiecare le stie pe ale lui .

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma razgandisem atunci o vindeam ca sa iau altceva dar acum o vand ca am nevoie de bani :P

Ctrad nu cred ca ai vb cu mine :P

Lumea nu mai are bani plus ca multi vor si din 2015 si 1000 euro....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare din nou, mai fac si eu un post probabil util pentru unii si pentru mine in acelasi timp :D ... am incercat sa fac si eu consumul la mobra gsxr 750 k1 . cu plinul facut am mers 175 de km pana a inceput sa clipeasca becul de la indicatorul de benzina , am incercat sa merg cat mai mult cu ea pe rezerva asa si pe la 230 nu am mai avut curaj sa merg de teama sa nu raman in pana prostului cum se mai spune :)) , precizez ca am mers in oras , pe autostrada si destul de turat, am mers si cu 250,270 cu ea pe autostrada de cateva ori timp de cateva minute bune ... acum pentru cine cunoaste mai bine , cum vi se pare consumul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa sa fie. Momentan primesc doar telefoane cu cat mai scad din pret ,asta fara ca macar sa fi vazut careva motorul. :crack:

Stiu Nyt... Păcat mobra aia a ta e super întreținută si mu are nici un defect. Baftă la vânzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata :angryfire: . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat!

 

PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o rugaminte pt cei din Bucuresti sau zonele invecinate. Am fost la RAR pt autentificare si ca am fost respins pe motiv de evacuare neomologata :angryfire: . Poate cineva sa-mi imprumute si mie o finala stoc pt un Suzuki GSXR 600 K4? Aceeasi problema o are si un prieten de-al meu doar ca lui ii trebuie finala cu tot cu galerii; motocicleta lui e un Suzuki GSXR 600 K3. Va multumesc anticipat!

 

PS: banuiesc ca nu trebuie sa mai spun ca nu vom ramane datori :)

Am finalele de la hayabusa mea,eu cred ca se potrivesc la suruburi.Daca vrei sa incercam te astept sa treci o fuga pana la Ciolpani.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica bateria normal ar trebuii sa aiba 12, 3-12,6 V, apoi incarcarea care nu trebuie sa sara de 14,7V in mod normal si sa nu scada sub 13,2V

Daca e sparta bateria sau fiarta,cum a zis colegul, spala bine cu apa si soda ca sa neutralizezi acidul, care poate afecta tot ce a atins mai putin plasticul

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce baterie ai shoba ca cele cu gel sunt capsulate

verifica bateria ,cere ALTA !

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Mare belea azi cu motoreta, am fost sa conduc pe cineva acasa inainte de munca si am oprit motoreta in dreptul destinatiei. Cand sa o pornesc din nou cand dadeam la automat se inchidea bordul, am incercat de cateva ori si am incetat. Am miscat un pic saua si cand am pus contactul a mers bordul din nou a facut check dar nu a pornit. Acum nu mai face nimic cand pun contactul, doar cand i-au contactul astept 1 secunda si se duce turometrul pana in capat. Am desfacut bateria...am vazut niste lichid pe acolo nu stiu daca era apa sau altceva... dar bateria era prinsa bine. Acum sunt la munca si cand termin ma duc sa surubaresc la ea sugestii ?

Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!!

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba bateria s-a sulfatat si a fiert...spala foarte bine acea apa" pe care o vezi acolo...este apa cu concentratie de acid sulfuric 0,28 deci corodeaza tot ce prinde!!!

 

 

Are cineva sa-mi imprumute bateria sa vad daca e din cauza ei? Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa 2004?

 

Stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este mai complicat sa schimbi capacul deoarece asta implica alta cheie. probeaza un maner ca poate din gaurile acelea multe se nimeresc 4. bafta !

(mai poti face o flansa de aluminiu pe la strungari)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit de aluminiu de la un 954..avea multe gauri tind sa cred ca se potrivea..dar nu vreau din aluminiu...am inteles ca in caz de accident te poti rani de la el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tin sa mentionez ca de dimineata a mers perfect, nu a dat nici un semn ca este pe duca bateria...doar dupa ce am oprit motoreta si am dat la automat ...

 

Pai asa fac chinezariile ...oricum verifica si instalatia electrica a motoretei ,vezi cat incarca si DA ,spala bine zona cu apa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie cineva daca exista manere de pasager pentru K1 (cu multe suruburi la capacul de rezervor) din cauciuc sau daca pot moda cumva capacul de rezervor sa aiba 5 prinderi ca cele de dupa

Stima.

Am eu unul de plastic dar are doar 5

Editat de Devilish
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...