Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50 - e stock - viteza e aceeasi cu cea indicata pe bord...nici o schimbare.

55 - are circumferinta mai mare, deci o sa pierzi 1-2-3 km/h poate chiar mai putin. Fiind mai ascutit - motorul o sa se lase mai bine.

200/55 - daca nu ma insel o sa se comporte cam intre 190/50 si 190/55 - poate chiar mai spre 190/55 si chiar peste. Nu am avut ocazia sa merg pe 200/55. Nu stiu la ce m-ar ajuta.

 

Acum am si eu o intrebare pentru tine : ti-ai permis sa-ti cumperi k7 1000 si nu ai bani sa cumperi un cauciuc nou, avand in vedere ca specifici chiar tu, ca mergi mai sportiv ( adica mai cu viteza ) ? Chiar daca iei un cauciuc second, dat pe circuit...pe linie dreapta o sa fie bine, dar pe curbe cum ramane ?

 

In fine e treaba ta...

 

Eu ti-as recomanda - nou - 190 55 17 cu ce ai avut pana acum. un M ar fi mai mult decat ok. Sau daca mergi si pe ploaie ceva mai indicat de ploaie.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Survolaj, se vede ca esti pe dinafara in ceea ce priveste aderenta cauciucurilor uzate pe pista. Anvelopele de pista montate de noi, anul acesta, uzate 1-2 zile, pot fi utilizate pe pista inca cel putin 1 zi la clasa C. Viteza pe curbe la clasa C este mult mai mare, si ca grad de inclinare, decit merg riderii pe strada, cu exceptia citorva. Anvelopele de strada , noi, nu au aderenta celor race uzate, abuzate, cele de strada vor ceda.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@adriangl.Am fost in situatia ta cu un k6 1000 .Pina la urma am decis sa pun guma stoc( 190/50/17). Instantaneu motorul s-a transformat dintr-un motor rapid si distractiv in unul rapid , distractiv si confortabil.Am calculat si s-a lasat mai jos de spate exact 1 cm. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu exista gp racer pe marimea aia.Cind tragi de gaz se simpte ca trage un pic mai bine mai de jos .Nu se mai apleaca la fel de instant ca inainte dar mi se pare ok si inca super distractiv. Cind dau gaz puternic la iesire din curba este singurul moment in care simpt ca as vrea sa fi ramas cu aceleasi gume pentru ca diferenta e enorma.Dar pentru nivelul si stilul meu sunt fericit cu alegerea facuta .Eu i-am pus si throttlemeister pe ghidon si acuma pot sa merg cu el toata ziua fara durerile de dinainte cu exceptia mersului in bucucuresti dar pentru acolo am alceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi

 

eu te sfatuiesc sa pui pe spate 190/55/17 d211 gp racer medium / d212 medium (sau orice producator vrei tu dar cu dimensiunea asta) si o sa ai de castigat ... ,nu te mai intoarce in timp sa pui 190/50/17 !!!!!

acum fac o paranteza :

am mers acum pe adancata cu dunlop d211 gp racer medium 190/55/17 pe janta de 5.5" ,urmarind forumurile din afara am studiat concluziile si majoritatea aveau aceeasi parere "ca dunlop face cauciucul 190/55/17 si pt 5.5" " si chiar asa este,motocicleta s-a comportat excelent ,unghi de inclinare mare,pata de contact foarte buna,nu am simtit sa fuga sau ceva ,handling a fost foarte bun

 

@adriangl.Am fost in situatia ta cu un k6 1000 .Pina la urma am decis sa pun guma stoc( 190/50/17). Instantaneu motorul s-a transformat dintr-un motor rapid si distractiv in unul rapid , distractiv si confortabil.Am calculat si s-a lasat mai jos de spate exact 1 cm. Singurul lucru care ma deranjeaza este ca nu exista gp racer pe marimea aia.Cind tragi de gaz se simpte ca trage un pic mai bine mai de jos .Nu se mai apleaca la fel de instant ca inainte dar mi se pare ok si inca super distractiv. Cind dau gaz puternic la iesire din curba este singurul moment in care simpt ca as vrea sa fi ramas cu aceleasi gume pentru ca diferenta e enorma.Dar pentru nivelul si stilul meu sunt fericit cu alegerea facuta .Eu i-am pus si throttlemeister pe ghidon si acuma pot sa merg cu el toata ziua fara durerile de dinainte cu exceptia mersului in bucucuresti dar pentru acolo am alceva.

abia dupa ce o sa-ti pui ceva mai bun pe motocicleta 190/55/17 , 185/65/17 o sa-ti dai seama cat ai pierdut mergand cu 190/50/17 ,ai insa un "castig" ca nu o sa-ti iei amenda de la pol... asta este un lucru bun,felicitari (si nu sunt ironic) . Cred ca este doar in capul tau "cand tragi de gaz puternic la iesire din curba" daca trageai de gaz atat de puternic incat ne spui aveai nevoie de o pata de contact mai mare si alegeai alta dimensiune a anvelopei spate + handlingul este foarte prost cu 190/50/17 fata de 190/55/17 .Iti dau un sfat daca ai/sub 80kg-85kg si ai setarile din fabrica alea furcilor/amortizorului sa te duci sa o seteze cineva pe greutatea ta,o sa vezi cat trebuie sa desfaci din preloadul amortizorului spate ca sa fie ok sai ai si tu macar 30-35 mm rider sag

va salut si Doamne ajuta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m?

» Post actualizat in 27 Apr 2015 09:04

Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m?

» Post actualizat in 27 Apr 2015 09:04

Va multumesc ptr raspunsuri, m am hotarat o sa iau nou 195 55 17, inca cv e diferenta mare ptr mers stradal preponderent intre sportsmart 2 si d211 gp racer m

Editat de adriangl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers acum pe adancata cu dunlop d211 gp racer medium 190/55/17 pe janta de 5.5" ,urmarind forumurile din afara am studiat concluziile si majoritatea aveau aceeasi parere "ca dunlop face cauciucul 190/55/17 si pt 5.5" "

Pe site-u european nu gasesti informatia asta, doar pe cel american. E aceeasi carcasa.

 

http://dunlopracing.com/tires-products/d211gpa/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit eu bine in link-ul ala? exista d211 190/60/17?

 

Doar pe piata americana. GP-A e putin diferit de D211 GP Racer.

D211 200/55-17 este doar cu cativa mm mai lat (2-3 parca) dar considerabil mai inalt. In acelai timp e mai greu.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar pe piata americana. GP-A e putin diferit de D211 GP Racer.

D211 200/55-17 este doar cu cativa mm mai lat (2-3 parca) dar considerabil mai inalt. In acelai timp e mai greu.

pacat ca nu exista si la noi. as fi probat un 190/60 :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Eu unu am invatat deja sa ii ignor pe cei care sufera de JAGITA. Este o boala nu foarte periculoasa dar contagioasa .Cei afectati devin incapabil sa mai gindeasca ca mai exista oameni cu alte perspective, alte placeri , asteptari si scop. In acelasi timp suferinzii descopera capacitatea de a cunoaste absolut tot ce poate sau nu poate o fiinta umana fara sa aiba vre-un contact fizic sau vizual cu aceasta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@cesar. Culmea este ca de data asta omu nu a facut nimic. Am folosit acel termen doar pentru ca la el am observat acea boala pentru prima data .Nu sunt nici singurul nici primul care a observat-o. Sunt mai multi afectati. Si nu numai posesori de motoare de viteza.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spunea un coleg mai sus ca are demarajul mai bun cu 190/50, comparativ cu 190/55. E normal a fie asa, 190/50 are diametrul mai mic, si se simte la demaraj. Daca pui 190/55, ca sa poti pastra demarajul, trebuie sa pui un dinte in plus pe foaia spate de la roata. 200/60 trebuie deja dinti in plus. Oricum, rapaortul pinioaneleor stoc, e doar pt reducerea consumului, demarajul OK, e de la schimbarea raportului cu -1 fata, plus 2 spate, asa ca daca deja pui 190/55, nu e sesizabila mult diferenta la demaraj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...