NVS Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/..._340166271.html a stricat si imaginea transfagarasanului individu asta...cum poate sa merga asa tare?! chiar si cu pasager Satanist mai esti, ai alergat oile pe transfagarasan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Stiti careva cum pot afla codul rulmentilor de la roata spate la mobra mea? Bine...fara sa stau sa dau roata jos! Senchiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Stiti careva cum pot afla codul rulmentilor de la roata spate la mobra mea? Bine...fara sa stau sa dau roata jos! Senchiu! BEARING (28X52X12) 09262-28043 Astia-s 2 BEARING (32X65X17) 09262-32007 Si asta e 1 E tot ce am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) senchiu! Am gasit si echivalente pt. dimensiunile astea! 62/32DDU NSK 32mm X 65mm X 17mm 62/32-2NSE NACHI 32mm X 65mm X 17mm 62/32.2RS KOYO 32mm X 65mm X 17mm 62/32LLU NTN 32mm X 65mm X 17mm Editat Septembrie 24, 2010 de Stephon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 daca intereseaza pe cineva am o roata fata complecta ,telescoape, jug ,pompa frana fata ,motor complect , scarite fata radiatoare , manere pt un gsxr 1000 fabricatie 2009 4mii km ,rog pm mai am kitul de pinioane si lantul toti rulmentii din roata spate discul de frana (janta e sparta + mmulte alte piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladvlad Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 mai am kitul de pinioane si lantul toti rulmentii din roata spate discul de frana (janta e sparta + mmulte alte piese lasa un contact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 lasa un contact 0727344557 pilu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Septembrie 26, 2010 Share Postat Septembrie 26, 2010 am un set de pinioane si lant did originale pt gsxr 1000 k10 merge cred pana si la k4 , rulat aprox 1000km vezi foto ,cei interesati dati un pm ,a pretul e 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 bate vantu pe aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Stephoane - inchide termopanele ca ne ia curentu si racim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Ba uratule...am gasit aia la nea Suzuki_Pill! muahaha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate @todea: multumesc pt. idee si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate@todea: multumesc pt. idee si sfaturi. man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? a fost sa-i faca schimbu' de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 caut garsoniera de inchiriat - bucuresti ( urgent ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 man esti nebun????? cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa? ... de prins am prins-o cu o matzocareala, cu platbanda pe sub placa de pridere pentru ca am uitat sa-l intreb pe @todea cum a prins-o el, iar de ... fost asa ... pana la Haga, one way, prin Alpi, 4800 km a fost sa-i faca schimbu' de ulei mai precis doar m-am dus sa-i fac schimbul, ca nu m-am intors ... pentru ca nu l-am facut inca si de fapt n-am venit doar pentru ulei, ci ca sa-i schimb si guma fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:IT in caz ca vrea careva..eu ma gandesc sa renunt la pc pt asa ceva..personal l-am gasit mai folositor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 super tare cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix. oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina iar tre-ul face harta la aprindere daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord daca nu aveti se poate face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 si pretul ala oricum e nesimtit de mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:ITin caz ca vrea careva..eu ma gandesc sa renunt la pc pt asa ceva..personal l-am gasit mai folositor Mai folositor la liniute.....si in acelsi timp periculos mai ales pe strada (asfalt neaderent fata de pista) TRE nu regleaza nimic,elimina limitarea pe treptele 1-4 pacalind CDI-ul si transmitand informatia ca se afla tot timpul in treapta 5 si poate furniza "full-power" (din acest motiv da eroare la afisarea treptelor) Problema este ca poti ridica involuntar moto pe o roata si faci buba. Eu am si PC3 si TRE dar nu le cuplez decat in pista unde merg predominant in treptele 2 si 3. Pe strada poti fi surprins de "brutalitatea" cuplului (cu TRE) mai ales cand esti obosit si mana nu mai dozeza acceleratia "fin"....in viraje cand incepi sa cresti acceleratia pt iesire in viteza daca nu ai mana "fina" si mai ai si TRE poti avea o mare problema chiar si pe pista, nu mai vb de strada. Editat Octombrie 1, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 cum nu regleaza nimic? avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4 este defazat cu cca 30 de grade punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort ai dreptate cand spui ca este periculos de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) Din ce am citit eu aici se poate face direct pe motocicleta cu o modare.... http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=207938 fara nici un ban ... acum depinde...trebuie mult de citit - eu deja sunt pe la jumatate cat sa inteleg anumite chestii care le fac baietii acolo. Alta treaba interesanta este ca puteti modifica mult mai multe direct pe CDI : la ce temperatura sa plece ventilatorul, delimitari, eliminarea PCului ( daca se doreste doar o harta ) etc. Editat Octombrie 1, 2010 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) super tare cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix. oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina iar tre-ul face harta la aprindere daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord daca nu aveti se poate face m-am convins ca nu este chiar fix pix am vazut ca majoritatea folosesc la track..chestia ie ca ma asteptam la diferente mari Editat Octombrie 1, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) cum nu regleaza nimic?avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4 este defazat cu cca 30 de grade punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort ai dreptate cand spui ca este periculos de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare. T R E = Timing Retard Eliminator In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru Editat Octombrie 1, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare. T R E = Timing Retard Eliminator In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru man fi serios ca sperii lumea sunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia <recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''> Editat Octombrie 2, 2010 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.