Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stiti careva cum pot afla codul rulmentilor de la roata spate la mobra mea? Bine...fara sa stau sa dau roata jos! ;) Senchiu!

 

BEARING (28X52X12)

09262-28043

 

Astia-s 2

 

BEARING (32X65X17)

09262-32007

 

Si asta e 1

 

E tot ce am gasit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

senchiu! ;)

 

 

Am gasit si echivalente pt. dimensiunile astea! :D

 

62/32DDU NSK 32mm X 65mm X 17mm

62/32-2NSE NACHI 32mm X 65mm X 17mm

62/32.2RS KOYO 32mm X 65mm X 17mm

62/32LLU NTN 32mm X 65mm X 17mm

Editat de Stephon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva am o roata fata complecta ,telescoape, jug ,pompa frana fata ,motor complect , scarite fata radiatoare , manere pt un gsxr 1000 fabricatie 2009 4mii km ,rog pm

mai am kitul de pinioane si lantul toti rulmentii din roata spate discul de frana (janta e sparta + mmulte alte piese

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate

@todea: multumesc pt. idee si sfaturi.

 

 

post-22467-1285697573_thumb.jpg post-22467-1285697590_thumb.jpg post-22467-1285697686_thumb.jpg post-22467-1285697806_thumb.jpg

post-22467-1285697982_thumb.jpg post-22467-1285698112_thumb.jpg post-22467-1285698242_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam liniste aici, asa ca hai sa va dau un subiect de ... cine ce vrea. Sa vedeti ce pasager de 45 kg am avut, Nu s-a miscat deloc tot drumul ... se poate

@todea: multumesc pt. idee si sfaturi.

 

 

post-22467-1285697573_thumb.jpg post-22467-1285697590_thumb.jpg post-22467-1285697686_thumb.jpg post-22467-1285697806_thumb.jpg

post-22467-1285697982_thumb.jpg post-22467-1285698112_thumb.jpg post-22467-1285698242_thumb.jpg

man esti nebun????? :P cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man esti nebun????? :P cum drac ai prins aia acolo si pana unde ai fost asa?

:D ... de prins am prins-o cu o matzocareala, cu platbanda pe sub placa de pridere pentru ca am uitat sa-l intreb pe @todea cum a prins-o el, iar de ... fost asa ... pana la Haga, one way, prin Alpi, 4800 km

 

a fost sa-i faca schimbu' de ulei :laugh:

mai precis doar m-am dus sa-i fac schimbul, ca nu m-am intors ... pentru ca nu l-am facut inca

si de fapt n-am venit doar pentru ulei, ci ca sa-i schimb si guma fata

 

post-22467-1285745506_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare :laugh:

cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix.

oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina

iar tre-ul face harta la aprindere ;)

daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea

pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord

daca nu aveti se poate face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...e=STRK:MEWAX:IT

in caz ca vrea careva..eu ma gandesc sa renunt la pc pt asa ceva..personal l-am gasit mai folositor

 

Mai folositor la liniute.....si in acelsi timp periculos mai ales pe strada (asfalt neaderent fata de pista) TRE nu regleaza nimic,elimina limitarea pe treptele 1-4 pacalind CDI-ul si transmitand informatia ca se afla tot timpul in treapta 5 si poate furniza "full-power" (din acest motiv da eroare la afisarea treptelor) Problema este ca poti ridica involuntar moto pe o roata si faci buba. Eu am si PC3 si TRE dar nu le cuplez decat in pista unde merg predominant in treptele 2 si 3. Pe strada poti fi surprins de "brutalitatea" cuplului (cu TRE) mai ales cand esti obosit si mana nu mai dozeza acceleratia "fin"....in viraje cand incepi sa cresti acceleratia pt iesire in viteza daca nu ai mana "fina" si mai ai si TRE poti avea o mare problema chiar si pe pista, nu mai vb de strada.

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum nu regleaza nimic?

avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4

este defazat cu cca 30 de grade

punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort

ai dreptate cand spui ca este periculos

de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu aici se poate face direct pe motocicleta cu o modare.... http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=207938 fara nici un ban ... acum depinde...trebuie mult de citit - eu deja sunt pe la jumatate cat sa inteleg anumite chestii care le fac baietii acolo. Alta treaba interesanta este ca puteti modifica mult mai multe direct pe CDI : la ce temperatura sa plece ventilatorul, delimitari, eliminarea PCului ( daca se doreste doar o harta ) etc.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare :laugh:

cand ziceam eu pe la hayabusa de asa ceva ziceai ca este fix pix.

oricum nu renunta la pc pentru ca pc-ul face harta la benzina

iar tre-ul face harta la aprindere ;)

daca aveti indicator de treapta in bord se merita ce a zis todea

pentru ca nu dispare indicatorul de treapta din bord

daca nu aveti se poate face

 

m-am convins ca nu este chiar fix pix :D am vazut ca majoritatea folosesc la track..chestia ie ca ma asteptam la diferente mari

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum nu regleaza nimic?

avansul in mod normal la turatii mici in treptele 1,2,3,4

este defazat cu cca 30 de grade

punand TRE-ul scanteia se va produce exact cant pistonul este in punctul superior mort

ai dreptate cand spui ca este periculos

de aceia cel pe care il fac eu este cu buton on -off :laugh:

 

Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare.

T R E = Timing Retard Eliminator

 

In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta este ....TRE -ul NU regleaza nimic, el doar pacaleste CDI-ul "informandu-l" ca motocicleta este in treapta a 5-a iar CDI-ul merge pe "harta normala" fara limitare.

T R E = Timing Retard Eliminator

 

In al doilea rand zi "zau"...ca n-o sa te enervezi niciodata si nu o sa apesi "ON" manat de un "instinct de moment"....asta este si unul din motivele pt care eu am ales varianta fara comanda la indemna. Sa nu mai vb de faptul ca poate trece un copil sau un tembel pe langa motor care sa "butoneze" iar tu cand pleci sa nu fi atent la pozitia in care este TRE-ul....este de ajuns o singura data sa fi surprins.....mai bine optezi pt unul fara buton "on/off" care costa mult mai putin si face acelasi lucru

man fi serios ca sperii lumea

sunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia

<recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...