Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Oarecum la fel am patit si eu, dupa un drum de 250 km (o aduceam acasa, abia o cumparaseam), si mai multe opriri, am ajuns acasa si cand sa o pornesc a marait putin si apoi moarta.

 

Am pornit-o impinsa am mers cu ea asa putin si intr-o intersectie DEAD ...

 

Am pornit-o iar impinsa pana la o statie ITP (la un prieten) ... am pus-o pe redresor mare si apoi am pornit-o, am masurat curentu de intra in ea si nimic, baga sub 7 volti.

 

M-am interesat pe net si e o problema la stator ... se prajesc infasurarile

 

Verifica statorul alternatorului sau releul de incarcare.

 

Parerea mea este ca de vina e statorul.

 

Pvt pentru detalii cum sa ajungi la el.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana :)

Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ?

Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ?

Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut .

Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței :D

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr 1000

 

Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9

 

Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000.

jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr 1000

 

Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9

 

Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase

Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege...

Este o simpla rezistenta in acea cutie.

Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare.

 

time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000.

jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant

Limitarea la k 7 nu se face din avans.

Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat

Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca e o simpla rezistenta . Nasu il facea cu in jur de 100 de lei si ii punea si buton on off. M-ar fi interesat sa stiu daca a avut cineva TRE si cum s-a schimbat comportamentul motocicletei dupa :) ( am 2000 de km pe 2 roti si deja incerc marea cu degetul)

 

Aici un link pt cei descurcareti in ale electronicii,in care se prezinta modul de confectionare al vestitului T.R.E. : http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html.

Editat de Costin-Dorian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege...

Este o simpla rezistenta in acea cutie.

Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare.

 

Limitarea la k 7 nu se face din avans.

Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat

Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri.

Pai asta era si ideea , sa ramana cum la facut "mama fabrica"....clientul era multumit cu ea stoc.nu avea nevoie de nici un TRE(pe care il pusese fostul proprietar)... In cazul in care o sa vrea ceva mai mult , te-am recomandat cu toata increderea

Editat de Edgji
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race.

sa-mi fac vreo grija ?

 

l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine :P )

si am schimbat si bujiile - laser iridium :)

post-45009-0-74535600-1372520388_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare !

 

aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race.

sa-mi fac vreo grija ?

 

l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine :P )

si am schimbat si bujiile - laser iridium :)

Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina.

Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina.

Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi.

 

am inteles. am kit de curatat si uns. multumesc ! :)

cu adaosul de benzina este complicat ?

 

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

 

senzorul de cric l-ai curatat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul..

 

deci alta e cauza, cred! :)

 

ai benzina in rezervor, da ? sigur ? :))

 

intreb ca stiu pe cineva care a desfacut motorul de 2 ori, a verificat totul in afara faptului ca cineva a bagat motorina in loc de benzina :)

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos de raspuns!! :)

 

insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie!

ce altceva ar mai trebui verificat??

 

Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!!

 

astept parerile voastre, multumesc anticipat!

Neutru este afisat?

 

 

"THEOS_" pentru adaosul de benzina este nevoie de scriere de soft,sau remapare de harta de benzina

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...