Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

Servus! Sunt proprietar recent de gsxr 1000 k6 . Va rog sa ma ajutati daca puteti cu o mica problema pe care o am cu acest motor.Mai are doua alte aspecte asupra carora trebuia sa intervin cu inbunatatiri la care am gasit rezolvarea asa ca trec direct la problema care ma doare AMBREIAJUL. Vin dupa o lunga linie de honde si citeva yamaha deci stiu citeva lucruri despre motoare . Am mai avut ocazia sa merg cu suzuki dar asta este primul pe care l am si cumparat si nu am avut timp sa pun pe el decit putin peste 3000 km deci asta e totalul experintei mele cu suzuki pina acum. Problemele cu ambreiajul la acest model par sa fie arhicunoscute avind in vedere numarul enorm de pagini dedicate subiectului pe toate forumurile pe care leam accesat pina acum si faptului ca sunt citeva firme care produc piese special pentru a remedia unele probleme create de acest ambreiaj. Problema cea mai mare este lansarea de pe loc si este singura care ma afecteaza pe mine. Pentru cei care inca nu au avut experienta o sa expic ca la plecarea de pe loc daca daca turezi motorul numai o fractiune mai mult decit o plecare normala se aud sgomote ciudate si se simpte in maneta cum patinarea initiala nu este fluenta. Nici nu poate fi vorba de o lansare de peste 3000 de ture. Am explicat deja ca sunt la curent cu unele produse care se gasesc pentru remedierea problemei cu lansare dar nu am gasit nici unul care sa metina sliper clutchul in functiune. Intrebarea este daca ati reusit cumva sa sa eliminati problemele legate de lansare fara sa fie nevoie sa renuntati la sliper clutch sau daca ati folosit unul din produsele de inlocuire cum este brocks ultra clutch mod daca chiar elimina problema sau este doar o mica inbunatatire. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din cate cunosc eu,stiu ca este o problema recunoscuta mai mult sau mai putin de Suzuki,in primii ani de la depistarea problemei anumiti dealeri(internationali) au schimbat,alti nu pe garantie oala de ambreiaj.

Acum stiu ca anumiti posesori au incercat mai multe metode de a rezolva problema si anume.

Practicarea mai multor gauri in pereti oalei pentru a ajunge mai mult ulei intre placi.

Anularea sistemului de patinare prin sudura sau folosirea unei piese aftermarchet.

Fololosirea unor arcuri mai tari la placa.

Schimbarea intregului ambreiaj de la un model mai nou.

 

Acum daca te deranjeaza atat de mult lansarea banuiesc ca participi la liniute,sau drag.

Daca faci asta nu inteleg de ce mai vrei sa pastrezi sliper clutch-ul!.Il anulezi pwntru ca nu ai nevoie de asa ceva pentru liniute.

Daca vrei sa-l tii si sa-l folosesti la trepte inferioare asta inseamna ca folosesti moto la curse/sau mers sportiv strada,si va trebui sa faci ceva.Ori inlocuiesti ori te antrenezi sa iei startul cu rpm mai mic.

Ori care ar fi dintre ele iti doresc succes in rezolvarea problemei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit cu suzeta mea...si dupa vreo 150 de km, cand am intrat in oras....am observat ca la plecarea de pe loc se subtureaza, da sa se opreasca si nu are vlaga in ea.Ca sa pot pleca cu ea de pe loc fara sa faca cestia asta, trebuie sa o accelerez peste 3000. Daca se pune in mers nu are nici o problema, in sarcina trage. Saptamana trecuta am schimbat filtrul de benzina, am pus unul mai mare, sa fie oare de la filtrul ala ca ai baga prea multa benzina? Ideea e ca atunci cand face chestia asta...miroase si a benzina. Este vorba de un SRAD din 1997.Daca aveti vreun sfat sau sugestie....as ramane recunoscator.

Cred ca ai deranjat putina murdarie pe acolo, si a ajuns in cuiele pontou,asa ca nu mai inchid, si posibil putina inundatie de benzina in carburi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos Domnule George, exact asta s-a intamplat. Am dat bateria de carburi la curatat si sper sa se rezolve problema. Multumesc inca odata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se potriveste!Carenele laterale nu se potrivesc de la 750 la 1000 la un singur surub!in rest se potrivesc toate!

de unde pot sa iau si eu o carena fata cu far ?

 

de unde pot sa iau si eu o carena fata cu far ? de GSXR 2003 sau 2004

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un gsxr 1000 din 2001-2002,si voiam sa mi iau farul si carena fata,de la urmatorul model 2003-2004,eu cred ca merg

cadru de k1 e diferit fata de k3!cu cateva modificari poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un set de gume bune sh imi recomandati si mie pe privat va rog

Set de Dunlop D212GP PRO, compozitie medium, te multumeste? La ora asta, ele sint inca absolut noi, azi sau miine le foloseste la Pannoniaring. Mai mult de 2 cicluri de incalzire racire nu or sa aibe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Un set de gume bune sh imi recomandati si mie pe privat va rog

Userul grip paradise stiu ca are caucioace ok

Sau...conu' Jaci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor ...

 

Ma uit dupa niste crash-paduri pentru K1 meu de 600 pe E-bay ... insa tot ce am gasit is pentru k1-k3 de 1000 / 750 ... mai putin de 600 insa mai scumpe.

 

http://www.ebay.com/itm/Carbon-Fiber-look-Frame-Slider-for-Suzuki-GSXR1000-GSX-R-1000-01-02-K1-/320880822249?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ab5fcc7e9&vxp=mtr

 

Ma gandeam daca pot pune pe cele de mai sus chiar daca sunt pentru k1 de 1000 ?

 

La ce ar putea diferi ? ... Acum sunt in dubiu daca sa imi iau cu placa adaptoare sau directe, insemanand sa gauresc carena? ... Voi ce ziceti ? ... se potrivesc cele de 1000 pe 600 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai gasit pentru 750, se potrivesc si pe 600. Cele pentru GSXR 1000 nu sunt 100% sigur... s-ar putea sa fie ceva probleme cu adaptorul ala, sa aiba alte dimensiuni.

 

 

Ms mult de info ... pana la urma am gasit si pentru 600 la un pret super ok ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1000 k1 trebuie gaurita carena pe partea stanga!la 600 nu stiu exact!uita-te la mobra sa vezi daca sunt gaurile acoperite de carene sau se vad!

 

 

Si la 600 de asemeni este acoperita gaura de la prindere, pe partea stanga

 

Pana la urma am gasit si pentru 600 ... chit complet cu suruburi + placa adaptoare + crash`pad`ul propriu-zis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat trebuie sa fie presiunea recomandata intr-un GSX-R 600 din 2003? Anvelope cu marimea normala, 120/70 R17 si 180/55 R17? A mea, dupa un drum putin mai lung, imi da impresia acum ca e mai greu de manevrat spatele.. parca s-a umflat anvelopa de la sine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un gsx-r600 k5 si sunt gata-gata sa-l adopt. Imi puteti da cateva pareri "obiective" legate de acest model ? In special daca ati mai avut sau din auzite. Multumesc.

 

ps: eventual o comparatie cu 600rr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc sa specifici modelul moto, mai bine ai spune ce cauciuc ai, data fabricatiei lui si cam citi km rulati are.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...