Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

salut.problema mea e urmatoare:am un gsxr de 600 srad si cu farurile aprinse cand accelerezimi scade din intensitatea luminoasa.releul de incarcare nu isi mai face treaba bine?mentionez ca am avut un scurt le mufa releului de incarcare

bay-paseaza mufa de la releu<si io am gasit-o pe a mea arsa>ca sa stai linistit si masoara cu un aparat de masura incarcarea<nu e bine daca scade sub 13,3 indiferent de turatie>

si din cate am vazut si la a mea intradevar la turatii mai mari scade incarcarea, dar la xenon nu se vad aceste oscilatii de curent

daca intradevar iti incarca mai putin de atat, nu te grabii sa schimbi releul ca nu mereu e el de vina

Mesaj completat

Data viitoate te sun...LOL

ia zi vii maine la arc sa-ti vad si io motoru?bine-nteles daca nu incepe ca ieri cu ploi<io ajung acolo pe la 18-00>

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

CAUT SUZUKI GSX-R 600 MODEL 2001-2003, PENTRU PIESE DE SCHIMB.

SUNT INTERESAT DE EXTERIOR, NU MA INTERESEAZA MOTORUL.

ADICA VREAU FURCA, CARENELE, FAR, RAM, REZERVOR .

Sal, daca gasesti ce cauti, si o sa ai in plus, vreau si eu busonul de la rezervos (fara mecanismul de cheie).

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva daca afecteaza cu ceva stabilitatea,in linie dreapta sau in curbe ,daca la un k3 ii pun cauciuc pe spate de 190 in loc de 180? multumesc

 

 

In linie dreapta mai stabila. Pe curbe se inclina mai greu. Dar diferenta nu se simte asa rau decat poate daca te lupti pentru niste zecimi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pe mobra michelin power one si sunt niste cauciucuri de nota 10+

pacat ca nu prea sunt folosite de multa lume, cu toate ca pretul nu este unul mult mai mare decat la celelalte<am dat pe ele 290e setul iar celelalte erau aprox. 265e setul; dunlop, pilot power,brigstone, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este , michellin pilot power sunt niste gume excelente ! am avut inainte de acest set michellin pilot sport si sunt mai bune , nu se racesc asa repede din ce am obs eu , iar daca e sa le compar cu ce am mai avut pana acum , dunlop si brigestone .... nu imi mai pun in viata mea acele gume :wacko: o alegere buna sunt si metzeler rennsport de care am fost multumit chiar si pe strazi umede ! ;) !

Mesaj completat

stie careva daca afecteaza cu ceva stabilitatea,in linie dreapta sau in curbe ,daca la un k3 ii pun cauciuc pe spate de 190 in loc de 180? multumesc

pe curbe cu 190 o sa fii mai stabil , in schimb o sa devii un pic mai lent ( vb din propia experienta ), in schimb cu 180 o sa fii mai agil insa nu la fel de stabil ca si 190 ! la urma urmei depinde de tine cat de stabil esti pe curbe :)))))) !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. aveti idee daca se poate regla contactul de la cric la un K2? dau in gropi si-mi moare motorul....

 

2. despre gume s-a discutat mult la topicuri mai "specializate"...

concluzia ii in felul urmator: nu are rost sa pui mai lat, per ansamblu o sa fie mai putin manevrabil motorul ca-i schimbi ciclistica; in schimb, foarte mult face profilul: daca ii mai plat sta mai bine in linie dreapta, si daca ii mai bombat sta mai bine pe curbe (suprafata de contact mai mare la fiecare caz in parte). Si evident, daca il alegi ala care sta bine pe curbe o sa fie mai instabil in linie dreapta si vice-versa :0

Personal am optat pentru Pirelli Dragon Supercorsa supa Michelin Power (cred ca astea erau, oricum , mai plate).

Sincer iti spun ca am avut un soc, se inclina mult mai bine, usor, mult etc cu astea.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tr sa-i schimbi arcul cricului<intrerupatorul nu are reglaj>, si sa te asiguri ca e strans surubul ,,balama''

a si pilot power nu este un cauciuc plat<doar daca este uzat excesiv>.

si io cand mi-am pus setul nou de power one am ramas masca de cat s-a schimbat ciclistica mobrei

<problema e ca acum dupa 4000km se simnte uzura lor, asta fiind datorata in mare parte si mersului numai in oras zi de zi

Editat de kelu 265
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am gresit cu marca un pic :)

adica sigur erau michelin, da nu stiu sigur daca power... scuze daca am indus pe cineva in eroare, da oricum esenta nu se schimba :agree:

cu piciorul cred ca e mai complicat, ii putin uzat suportul lui si ar trebui umplut cu ceva sudura, am descoperit ieri

Tks for the info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema destul de ciudata...la un interval de 10 minute se aprinde in bord becul de la injector impreuna cu becul de la benzina cv genul ca si cand ai porni motorul, in ceea ce priveste motyorul nu se simte absolut nimic, sta aprins timp de 2 secunde si apoi se sting

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...