kelu 265 Postat August 30, 2009 Share Postat August 30, 2009 (editat) salut.problema mea e urmatoare:am un gsxr de 600 srad si cu farurile aprinse cand accelerezimi scade din intensitatea luminoasa.releul de incarcare nu isi mai face treaba bine?mentionez ca am avut un scurt le mufa releului de incarcare bay-paseaza mufa de la releu<si io am gasit-o pe a mea arsa>ca sa stai linistit si masoara cu un aparat de masura incarcarea<nu e bine daca scade sub 13,3 indiferent de turatie> si din cate am vazut si la a mea intradevar la turatii mai mari scade incarcarea, dar la xenon nu se vad aceste oscilatii de curent daca intradevar iti incarca mai putin de atat, nu te grabii sa schimbi releul ca nu mereu e el de vina Mesaj completat Data viitoate te sun...LOL ia zi vii maine la arc sa-ti vad si io motoru?bine-nteles daca nu incepe ca ieri cu ploi<io ajung acolo pe la 18-00> Editat August 30, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovii Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 daca intereseaza pe cineva o toba leo vince sbk pentru k1-k3.Aveti un filmulet cu toba in actiune. se aude foarte frumos. Pretul este de 125 euro.!!! http://www.youtube.com/watch?v=0iVU9YkTqc4 Tel: 0724 794 456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOKI_46 Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 Posesori de srad ...aici e locul vostru... /index.php?showtopic=420153 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Septembrie 2, 2009 Share Postat Septembrie 2, 2009 tu esti separatist? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 cred ca vrea autonomia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 CAUT SUZUKI GSX-R 600 MODEL 2001-2003, PENTRU PIESE DE SCHIMB. SUNT INTERESAT DE EXTERIOR, NU MA INTERESEAZA MOTORUL. ADICA VREAU FURCA, CARENELE, FAR, RAM, REZERVOR . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 3, 2009 Share Postat Septembrie 3, 2009 as fi interesat de un racefit growler dak are careva eventual dau un racefit mega+dif sau plata integral pt growler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 CAUT SUZUKI GSX-R 600 MODEL 2001-2003, PENTRU PIESE DE SCHIMB.SUNT INTERESAT DE EXTERIOR, NU MA INTERESEAZA MOTORUL. ADICA VREAU FURCA, CARENELE, FAR, RAM, REZERVOR . Sal, daca gasesti ce cauti, si o sa ai in plus, vreau si eu busonul de la rezervos (fara mecanismul de cheie). Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare.o toba stock de k4 k5 ar merge la un srad din 98/tot 3 suruburi are la prindere vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 salutare.o toba stock de k4 k5 ar merge la un srad din 98/tot 3 suruburi are la prindere vad alex la k5 avea 4 suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Septembrie 4, 2009 Share Postat Septembrie 4, 2009 stie careva daca afecteaza cu ceva stabilitatea,in linie dreapta sau in curbe ,daca la un k3 ii pun cauciuc pe spate de 190 in loc de 180? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 Nu are nimic daca ii pui mai mare......poate o sa simti si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 stie careva daca afecteaza cu ceva stabilitatea,in linie dreapta sau in curbe ,daca la un k3 ii pun cauciuc pe spate de 190 in loc de 180? multumesc In linie dreapta mai stabila. Pe curbe se inclina mai greu. Dar diferenta nu se simte asa rau decat poate daca te lupti pentru niste zecimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dynoviorel Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 k.ms.acum inca o intrebare.normal sau semi slick? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 5, 2009 Share Postat Septembrie 5, 2009 eu am pe mobra michelin power one si sunt niste cauciucuri de nota 10+ pacat ca nu prea sunt folosite de multa lume, cu toate ca pretul nu este unul mult mai mare decat la celelalte<am dat pe ele 290e setul iar celelalte erau aprox. 265e setul; dunlop, pilot power,brigstone, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 asa este , michellin pilot power sunt niste gume excelente ! am avut inainte de acest set michellin pilot sport si sunt mai bune , nu se racesc asa repede din ce am obs eu , iar daca e sa le compar cu ce am mai avut pana acum , dunlop si brigestone .... nu imi mai pun in viata mea acele gume o alegere buna sunt si metzeler rennsport de care am fost multumit chiar si pe strazi umede ! ! Mesaj completat stie careva daca afecteaza cu ceva stabilitatea,in linie dreapta sau in curbe ,daca la un k3 ii pun cauciuc pe spate de 190 in loc de 180? multumesc pe curbe cu 190 o sa fii mai stabil , in schimb o sa devii un pic mai lent ( vb din propia experienta ), in schimb cu 180 o sa fii mai agil insa nu la fel de stabil ca si 190 ! la urma urmei depinde de tine cat de stabil esti pe curbe ))))) ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 racefit slash cut 250 euro noi noutze atasez si un link ca sa va faceti o idee cum suna http://www.youtube.com/watch?v=YDYzl5nU94g Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Septembrie 6, 2009 Share Postat Septembrie 6, 2009 din lipsa de bani, o sa vand epava. asa ca daca este cineva interesat : GSXR 600 K2 accidentata. motorul este perfect . pretul este negociabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 1. aveti idee daca se poate regla contactul de la cric la un K2? dau in gropi si-mi moare motorul.... 2. despre gume s-a discutat mult la topicuri mai "specializate"... concluzia ii in felul urmator: nu are rost sa pui mai lat, per ansamblu o sa fie mai putin manevrabil motorul ca-i schimbi ciclistica; in schimb, foarte mult face profilul: daca ii mai plat sta mai bine in linie dreapta, si daca ii mai bombat sta mai bine pe curbe (suprafata de contact mai mare la fiecare caz in parte). Si evident, daca il alegi ala care sta bine pe curbe o sa fie mai instabil in linie dreapta si vice-versa :0 Personal am optat pentru Pirelli Dragon Supercorsa supa Michelin Power (cred ca astea erau, oricum , mai plate). Sincer iti spun ca am avut un soc, se inclina mult mai bine, usor, mult etc cu astea. Numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) tr sa-i schimbi arcul cricului<intrerupatorul nu are reglaj>, si sa te asiguri ca e strans surubul ,,balama'' a si pilot power nu este un cauciuc plat<doar daca este uzat excesiv>. si io cand mi-am pus setul nou de power one am ramas masca de cat s-a schimbat ciclistica mobrei <problema e ca acum dupa 4000km se simnte uzura lor, asta fiind datorata in mare parte si mersului numai in oras zi de zi Editat Septembrie 7, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 cred ca am gresit cu marca un pic adica sigur erau michelin, da nu stiu sigur daca power... scuze daca am indus pe cineva in eroare, da oricum esenta nu se schimba cu piciorul cred ca e mai complicat, ii putin uzat suportul lui si ar trebui umplut cu ceva sudura, am descoperit ieri Tks for the info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Am si eu o problema destul de ciudata...la un interval de 10 minute se aprinde in bord becul de la injector impreuna cu becul de la benzina cv genul ca si cand ai porni motorul, in ceea ce priveste motyorul nu se simte absolut nimic, sta aprins timp de 2 secunde si apoi se sting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 tre sa-ti pui un tester pe el, probabil ai ceva eroare stocata in ecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Cine ma indruma si pe mine de unde pot achizitiona un cadru bord de k8 ,sh desigur.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 salutare.o toba stock de k4 k5 ar merge la un srad din 98/tot 3 suruburi are la prindere vad Are prinderea in 4 suruburi;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.