doctoroo Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Frumos septarul Stephon,am fost si eu disperat dupa 750 din anul asta,dar nu am gasit,decat 600.Am fost si mai pretentios cu starea,ma rog.Spune-mi te rog cum trage 750 fatza de 600,daca sunt dif mari,asa am mers si cu miar si stiu care e stilul,nu am mers niciodata cu un 750.Multi spun ca este manevrabil ca 600 si se duce in speed dupa 1000. Daca vrei sa vezi cum trage 750 pune un pinion spate plus 2 dinti sau un fata minus un dinte la 600...daca vrei sa traga ca 1000 pune-le pe amandoua sau chiar mai radical. Viteza maxima se duce , consumul creste iar pe autostrazile patriei o sa mergi cu 10.000 de ture:D Eu o sa pun la 750 un minus 1 pe fata in urmatoarele sapt (daca binevoieste distribuitorul sa onoreze comanda deja facuta de 3sapt) si o sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 Frumos septarul Stephon,am fost si eu disperat dupa 750 din anul asta,dar nu am gasit,decat 600.Am fost si mai pretentios cu starea,ma rog. classalex, pot sa spun ca ai un motor de nota 20. In poza care ai atasat-o se vede ca intr-adevar esti pretentios . Dar asa e frumos, si sa dea Dumnezeu in starea asta sa o ti pentru totdeauna (sau ma rog, pana o vinzi ) . Arata ca si cum acu ar fi iesit din fabrica... mi-ar fi mila sa o si ating, ca sa nu las urme de amprente pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 (editat) Merci frumos. Aha,banuiam eu,ca pe hartie sunt ceva caluti in plus,care trebuie sa se simta.Plus ca dif de greutate este f mica intre cele doua.Sunt de parere ca 750-ul este un motor f reusit,si echilibrat,din toate punctele de vedere,putere,cuplu,consum,comportament plus manevrabilitate.Pacat ca si alte firme nu au continuat traditia. Editat Martie 19, 2010 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 ce dracu are? S-ar putea totusi sa fie de la baterie... poate era si cealalta prea slaba. Poate sa o incarci pe asta cu un redresor (sau sa incerci cu una noua). Eu am elucidat misterul - era slab prins firul in papcul de la (-) (adica nu surubul, firul in clamele alea...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 19, 2010 Share Postat Martie 19, 2010 baieti am doua geci de piele ambele agv! cea noua marimea 42 adica Large-90 euro cea second purtata 3 luni fara nici un defect, ruptura, zgarietura practic arata ca noua marimea 38 adica Medium-60 euro ambele au protectii la umeri,coate si spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Merci frumos.Aha,banuiam eu,ca pe hartie sunt ceva caluti in plus,care trebuie sa se simta.Plus ca dif de greutate este f mica intre cele doua.Sunt de parere ca 750-ul este un motor f reusit,si echilibrat,din toate punctele de vedere,putere,cuplu,consum,comportament plus manevrabilitate.Pacat ca si alte firme nu au continuat traditia. nene...fara nicio suparare dar...cat ai mers cu motorul asta? sau...cati km are? frate...il tii in casa? zici ca este d-abia scos din fabrica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Merg doar in curte cu el:)) Glumesc,bineinteles,ies cam de 2-3 ori pe saptamana ,imbinand utilul cu placutul.I-i place samponu mereu,si WD40 unde se aduna grasimea,plus permanent husa pe el,atat! Multumesc de aprecieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 De 2-3 ori pe saptamana face bucla din Drumul Taberei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Referitor la discutia de adineauri in legatura cu gixxerele de 600. 750 si 1000...si in legatura cu toti cei care isi vand motoretele de 600 cu 130 de cai si cele de 1000 cu 180 si ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Referitor la discutia de adineauri in legatura cu gixxerele de 600. 750 si 1000...si in legatura cu toti cei care isi vand motoretele de 600 cu 130 de cai si cele de 1000 cu 180 si ceva daca ii scoti catalizatoru creste..cu k1 am scos 152 pe dyno si am hartia ca dovada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 daca ii scoti catalizatoru creste..cu k1 am scos 152 pe dyno si am hartia ca dovada... Pai de la 150 la 180 de cai...e o crestere de 20%. Puterea afisata nu e aceeasi pe doua dyno-uri dferite. Unele citesc mai sus altele mai jos, dar totusi cand vad anunturi de R1 din 2003 cu 180 de cai ma apuca rasul, sau cu cbr600rr din 2005 de 130. Si ca tot sunt pornit pe R1 astea am patit-o anul trecut sa ma intrebe niste baieti ce putere are si eu am zis 120-130 in functie de benzina...si ei "asa putin!!!, ca R1 lu nu stu cine are 170" si am intrebat si eu din ce an e r1 ala...si era din 99. pai ala si daca avea 150 la nastere...de atunci i-au mai murit cel putin 10-20de calutzi in herghelie. Eu pun pariu ca un 750 de la k6 incoace are cam aceeasi putere ca un R1 din 2002 poate si 2003. Poate la k6 si mai mult pentru ca se poate scoate catalizatorul cu un simplu slip-on, la k8 nu. Vorbesc doar de putere nu si de cuplu desi cam merg mana in mana astea doua. Oricum discutia e de dragul artei...ca mai rar o sa fie folositi toti calutzii pe drumurile patriei. Asa ca hai sa punem bani deoparte pentru niste iesiri pe circuit ca altfel le dam de mancare degeaba la caii astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Pai de la 150 la 180 de cai...e o crestere de 20%. Puterea afisata nu e aceeasi pe doua dyno-uri dferite. Unele citesc mai sus altele mai jos, dar totusi cand vad anunturi de R1 din 2003 cu 180 de cai ma apuca rasul, sau cu cbr600rr din 2005 de 130. Si ca tot sunt pornit pe R1 astea am patit-o anul trecut sa ma intrebe niste baieti ce putere are si eu am zis 120-130 in functie de benzina...si ei "asa putin!!!, ca R1 lu nu stu cine are 170" si am intrebat si eu din ce an e r1 ala...si era din 99. pai ala si daca avea 150 la nastere...de atunci i-au mai murit cel putin 10-20de calutzi in herghelie. Eu pun pariu ca un 750 de la k6 incoace are cam aceeasi putere ca un R1 din 2002 poate si 2003. Poate la k6 si mai mult pentru ca se poate scoate catalizatorul cu un simplu slip-on, la k8 nu. Vorbesc doar de putere nu si de cuplu desi cam merg mana in mana astea doua. Oricum discutia e de dragul artei...ca mai rar o sa fie folositi toti calutzii pe drumurile patriei. Asa ca hai sa punem bani deoparte pentru niste iesiri pe circuit ca altfel le dam de mancare degeaba la caii astia mai exista alte motoare inafara de busa si r1??? wowww Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Deci daca dispare catalizatorul,asta aflandu-se in toba originala stock,sa inteleg ca ,,respira,, un pik mai bine,ca i-ar da 2-3 cai in plus?Inca o chestie,si-mi scuza-ti nepriceperea.Daca i-i schimb filtrul stock,cu unul sport gen KN,sau alta marca,iar i-i mai da 2-3 cai?E mai sensibila la praf cu un aer sport?Adika i-l aduna mai repede in ea?Intreb ptr ca am avut un k2 de 600 inainte,care avea evacuarea schimbata toata,adika tot traseul,plus filtru sport,si pot zice ca parca tragea aer in piept mai usor asa,un feeling de ceva mai puternica,dar nu neaparat.Asta comparand-o cu una tot din 2002 stock.Multumesc anticipat. Editat Martie 20, 2010 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 (editat) Deci daca dispare catalizatorul,asta aflandu-se in toba originala stock,sa inteleg ca ,,respira,, un pik mai bine,ca i-ar da 2-3 cai in plus?Inca o chestie,si-mi scuza-ti nepriceperea.Daca i-i schimb filtrul stock,cu unul sport gen KN,sau alta marca,iar i-i mai da 2-3 cai?E mai sensibila la praf cu un aer sport?Adika i-l aduna mai repede in ea?Intreb ptr ca am avut un k2 de 600 inainte,care avea evacuarea schimbata toata,adika tot traseul,plus filtru sport,si pot zice ca parca tragea aer in piept mai usor asa,un feeling de ceva mai puternica,dar nu neaparat.Asta comparand-o cu una tot din 2002 stock.Multumesc anticipat. daca scapi de toba stock nu numai ca aduni cativa caluti dar usurezi si mobra cu cateva kg iar despre filtru sport nu prea isi are rostu fara o toba si un pc...cat despre praf adunat pe filtru din cate stiu e recomndata o curatare la fiecare 10 mi de km insa depinde de mediu in care rulezi mobra la 600'le de care zici tu cred ca marea diferenta era data de evacuarea completa..face enorm de mult o evacuare cap-coada Editat Martie 20, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 Daca schimbi toata toba cu una sport, se vor evacua gazele mai repede, deci ar fi nevoie si de un filtru care sa lase mai mult aer. Asta ar fi teoria, in practica amestecul si harta aprinderii se regleaza pe dyno si pe calculator de catre cineva care stie ce face. Odata cu un filtru de aer mai permisibil normal ca poate sa intre mai mult praf si impuritati. Asta ar fi teoria, in practica daca nu te duci la cross cu ea nu cred ca o sa intre destul praf sa devina o problema. Toba doar slip-on nu stiu cat de mult face pentru putere. Eu as zice din citite un plus de 5% in cel mai bun caz, daca catalizatorul este in finala. Doar filtru de aer nu face nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 20, 2010 Share Postat Martie 20, 2010 salutare lume, azi am fost sa Florin sa imi curete si sa imi unga lantul,printre altele sa uitat la ea si mi a dat un verdict care m a cam pus pe ganduri. se pare ca sau cam dus discurile pe fata nu stiu ce sa fac,unele noi pt k3 am inteles ca sunt undeva la 200-250euro+ daca aveti vreo idee sa scap mai ieftin as ramane dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Aha,multumesc de raspunsuri. Pentru K3 ar trebui sa cauti pe la dezmembrari discuri,sunt sigur ca ai sa gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 Aha,multumesc de raspunsuri.Pentru K3 ar trebui sa cauti pe la dezmembrari discuri,sunt sigur ca ai sa gasesti. dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili a meu ii ca nou Editat Martie 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili a meu ii ca nou capra mea are vro 7 ani in plus fata de a ta si frana spate tr folosita intodeauna in combinatie cu fata<acum depinde si de stiluri de condus> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) mai bine dati banii pe o pompa brembo pe fata nu o sa mai puneti 2 degete pe frana fata veci Editat Martie 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 multumesc pt raspunsuri,am sa caut la cei ce dezbembreaza,sincer nu am banii pt unele noi anu asta trebuie sa schimb kitul de lant,cauciucurile,ulei,filtre si sa ii pun buloane....sunt cheltueli destul de mari, of scumpa pasiunea asta ) daca dati din greseala peste vreo super oferta la discuri nu ezitati sa imi da ti si mie un pm, sanatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Martie 21, 2010 Autor Share Postat Martie 21, 2010 Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme. Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 21, 2010 Share Postat Martie 21, 2010 (editat) Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face. A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok. Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator. o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa puneti poze care ati iesit la plimbare Editat Martie 21, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Martie 21, 2010 Autor Share Postat Martie 21, 2010 o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa Mersi de raspuns. La tine ce alte simptome ai mai ovservat? Mentionez ca ieri pe intreaga perioada in care m-am plimbat nu am avut alte simptome, adika temperatura era normala , motorul tragea ok. Diferentele acestea de nivel le-am avut de prin toamana dar atunci nu bolborosea si nici nu arunca antigelul afara si odata am completat cu antigel cand am ovservat ca are nivelul scazut, de aceea ma gandesc ca ar putea prea mult antigel si atunci arunca afara surplusul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.