Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Frumos septarul Stephon,am fost si eu disperat dupa 750 din anul asta,dar nu am gasit,decat 600.Am fost si mai pretentios cu starea,ma rog.Spune-mi te rog cum trage 750 fatza de 600,daca sunt dif mari,asa am mers si cu miar si stiu care e stilul,nu am mers niciodata cu un 750.Multi spun ca este manevrabil ca 600 si se duce in speed dupa 1000.

 

 

Daca vrei sa vezi cum trage 750 pune un pinion spate plus 2 dinti sau un fata minus un dinte la 600...daca vrei sa traga ca 1000 pune-le pe amandoua sau chiar mai radical. Viteza maxima se duce , consumul creste iar pe autostrazile patriei o sa mergi cu 10.000 de ture:D

Eu o sa pun la 750 un minus 1 pe fata in urmatoarele sapt (daca binevoieste distribuitorul sa onoreze comanda deja facuta de 3sapt) si o sa vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Frumos septarul Stephon,am fost si eu disperat dupa 750 din anul asta,dar nu am gasit,decat 600.Am fost si mai pretentios cu starea,ma rog.

 

classalex, pot sa spun ca ai un motor de nota 20. In poza care ai atasat-o se vede ca intr-adevar esti pretentios :D . Dar asa e frumos, si sa dea Dumnezeu in starea asta sa o ti pentru totdeauna (sau ma rog, pana o vinzi :wink: ) . Arata ca si cum acu ar fi iesit din fabrica... mi-ar fi mila sa o si ating, ca sa nu las urme de amprente pe ea :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos.

Aha,banuiam eu,ca pe hartie sunt ceva caluti in plus,care trebuie sa se simta.Plus ca dif de greutate este f mica intre cele doua.Sunt de parere ca 750-ul este un motor f reusit,si echilibrat,din toate punctele de vedere,putere,cuplu,consum,comportament plus manevrabilitate.Pacat ca si alte firme nu au continuat traditia.

post-17527-1269030336_thumb.jpg

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce dracu are?

 

S-ar putea totusi sa fie de la baterie... poate era si cealalta prea slaba.

Poate sa o incarci pe asta cu un redresor (sau sa incerci cu una noua).

 

Eu am elucidat misterul - era slab prins firul in papcul de la (-) (adica nu surubul, firul in clamele alea...).

:drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti am doua geci de piele ambele agv!

cea noua marimea 42 adica Large-90 euro

cea second purtata 3 luni fara nici un defect, ruptura, zgarietura practic arata ca noua marimea 38 adica Medium-60 euro

 

ambele au protectii la umeri,coate si spate

post-42663-1269041943_thumb.jpg

post-42663-1269041963_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci frumos.

Aha,banuiam eu,ca pe hartie sunt ceva caluti in plus,care trebuie sa se simta.Plus ca dif de greutate este f mica intre cele doua.Sunt de parere ca 750-ul este un motor f reusit,si echilibrat,din toate punctele de vedere,putere,cuplu,consum,comportament plus manevrabilitate.Pacat ca si alte firme nu au continuat traditia.

 

 

nene...fara nicio suparare dar...cat ai mers cu motorul asta? sau...cati km are? frate...il tii in casa? zici ca este d-abia scos din fabrica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merg doar in curte cu el:)) Glumesc,bineinteles,ies cam de 2-3 ori pe saptamana ,imbinand utilul cu placutul.I-i place samponu mereu,si WD40 unde se aduna grasimea,plus permanent husa pe el,atat!

Multumesc de aprecieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la discutia de adineauri in legatura cu gixxerele de 600. 750 si 1000...si in legatura cu toti cei care isi vand motoretele de 600 cu 130 de cai si cele de 1000 cu 180 si ceva

 

daca ii scoti catalizatoru creste..cu k1 am scos 152 pe dyno si am hartia ca dovada...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ii scoti catalizatoru creste..cu k1 am scos 152 pe dyno si am hartia ca dovada...

 

 

Pai de la 150 la 180 de cai...e o crestere de 20%. Puterea afisata nu e aceeasi pe doua dyno-uri dferite. Unele citesc mai sus altele mai jos, dar totusi cand vad anunturi de R1 din 2003 cu 180 de cai ma apuca rasul, sau cu cbr600rr din 2005 de 130. Si ca tot sunt pornit pe R1 astea am patit-o anul trecut sa ma intrebe niste baieti ce putere are si eu am zis 120-130 in functie de benzina...si ei "asa putin!!!, ca R1 lu nu stu cine are 170" si am intrebat si eu din ce an e r1 ala...si era din 99. pai ala si daca avea 150 la nastere...de atunci i-au mai murit cel putin 10-20de calutzi in herghelie.

Eu pun pariu ca un 750 de la k6 incoace are cam aceeasi putere ca un R1 din 2002 poate si 2003. Poate la k6 si mai mult pentru ca se poate scoate catalizatorul cu un simplu slip-on, la k8 nu. Vorbesc doar de putere nu si de cuplu desi cam merg mana in mana astea doua.

Oricum discutia e de dragul artei...ca mai rar o sa fie folositi toti calutzii pe drumurile patriei. Asa ca hai sa punem bani deoparte pentru niste iesiri pe circuit ca altfel le dam de mancare degeaba la caii astia :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la 150 la 180 de cai...e o crestere de 20%. Puterea afisata nu e aceeasi pe doua dyno-uri dferite. Unele citesc mai sus altele mai jos, dar totusi cand vad anunturi de R1 din 2003 cu 180 de cai ma apuca rasul, sau cu cbr600rr din 2005 de 130. Si ca tot sunt pornit pe R1 astea am patit-o anul trecut sa ma intrebe niste baieti ce putere are si eu am zis 120-130 in functie de benzina...si ei "asa putin!!!, ca R1 lu nu stu cine are 170" si am intrebat si eu din ce an e r1 ala...si era din 99. pai ala si daca avea 150 la nastere...de atunci i-au mai murit cel putin 10-20de calutzi in herghelie.

Eu pun pariu ca un 750 de la k6 incoace are cam aceeasi putere ca un R1 din 2002 poate si 2003. Poate la k6 si mai mult pentru ca se poate scoate catalizatorul cu un simplu slip-on, la k8 nu. Vorbesc doar de putere nu si de cuplu desi cam merg mana in mana astea doua.

Oricum discutia e de dragul artei...ca mai rar o sa fie folositi toti calutzii pe drumurile patriei. Asa ca hai sa punem bani deoparte pentru niste iesiri pe circuit ca altfel le dam de mancare degeaba la caii astia :wink:

 

mai exista alte motoare inafara de busa si r1??? wowww :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca dispare catalizatorul,asta aflandu-se in toba originala stock,sa inteleg ca ,,respira,, un pik mai bine,ca i-ar da 2-3 cai in plus?Inca o chestie,si-mi scuza-ti nepriceperea.Daca i-i schimb filtrul stock,cu unul sport gen KN,sau alta marca,iar i-i mai da 2-3 cai?E mai sensibila la praf cu un aer sport?Adika i-l aduna mai repede in ea?Intreb ptr ca am avut un k2 de 600 inainte,care avea evacuarea schimbata toata,adika tot traseul,plus filtru sport,si pot zice ca parca tragea aer in piept mai usor asa,un feeling de ceva mai puternica,dar nu neaparat.Asta comparand-o cu una tot din 2002 stock.Multumesc anticipat.

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci daca dispare catalizatorul,asta aflandu-se in toba originala stock,sa inteleg ca ,,respira,, un pik mai bine,ca i-ar da 2-3 cai in plus?Inca o chestie,si-mi scuza-ti nepriceperea.Daca i-i schimb filtrul stock,cu unul sport gen KN,sau alta marca,iar i-i mai da 2-3 cai?E mai sensibila la praf cu un aer sport?Adika i-l aduna mai repede in ea?Intreb ptr ca am avut un k2 de 600 inainte,care avea evacuarea schimbata toata,adika tot traseul,plus filtru sport,si pot zice ca parca tragea aer in piept mai usor asa,un feeling de ceva mai puternica,dar nu neaparat.Asta comparand-o cu una tot din 2002 stock.Multumesc anticipat.

 

daca scapi de toba stock nu numai ca aduni cativa caluti dar usurezi si mobra cu cateva kg iar despre filtru sport nu prea isi are rostu fara o toba si un pc...cat despre praf adunat pe filtru din cate stiu e recomndata o curatare la fiecare 10 mi de km insa depinde de mediu in care rulezi mobra

la 600'le de care zici tu cred ca marea diferenta era data de evacuarea completa..face enorm de mult o evacuare cap-coada

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi toata toba cu una sport, se vor evacua gazele mai repede, deci ar fi nevoie si de un filtru care sa lase mai mult aer. Asta ar fi teoria, in practica amestecul si harta aprinderii se regleaza pe dyno si pe calculator de catre cineva care stie ce face.

Odata cu un filtru de aer mai permisibil normal ca poate sa intre mai mult praf si impuritati. Asta ar fi teoria, in practica daca nu te duci la cross cu ea nu cred ca o sa intre destul praf sa devina o problema.

Toba doar slip-on nu stiu cat de mult face pentru putere. Eu as zice din citite un plus de 5% in cel mai bun caz, daca catalizatorul este in finala. Doar filtru de aer nu face nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare lume,

azi am fost sa Florin sa imi curete si sa imi unga lantul,printre altele sa uitat la ea si mi a dat un verdict care m a cam pus pe ganduri.

se pare ca sau cam dus discurile pe fata

 

nu stiu ce sa fac,unele noi pt k3 am inteles ca sunt undeva la 200-250euro+

daca aveti vreo idee sa scap mai ieftin as ramane dator :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha,multumesc de raspunsuri.

Pentru K3 ar trebui sa cauti pe la dezmembrari discuri,sunt sigur ca ai sa gasesti.

dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar iti recomand sa-ti cauti prin zona sa le verifici. eu mi-am luat unul pe spate<mi la trimis din sibiu>si cand l-am desfacut era mai uzat decat cel de pe mobra :drink:

 

 

la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili

 

a meu ii ca nou :wink:

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la ce va traba discuri pe spate daca nu faceti uili

 

a meu ii ca nou :drink:

capra mea are vro 7 ani in plus fata de a ta si frana spate tr folosita intodeauna in combinatie cu fata<acum depinde si de stiluri de condus> :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt raspunsuri,am sa caut la cei ce dezbembreaza,sincer nu am banii pt unele noi :drink:

anu asta trebuie sa schimb kitul de lant,cauciucurile,ulei,filtre si sa ii pun buloane....sunt cheltueli destul de mari,

of scumpa pasiunea asta :wink:)

 

daca dati din greseala peste vreo super oferta la discuri nu ezitati sa imi da ti si mie un pm,

sanatate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.

Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face.

A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. :drink:

M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok.

Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am scos mobra la plimbare prima data in anul asta dar au aparut si primele probleme.

Prima ar fi ca m-am ales cu un cui in roata spate, nu lasa aer dar nici nu cred ca e bine sa il las acolo si am sa merg la o vulcanizare sa vad ce se poate face.

A doua problema cred ca este mai grava : daca se incalzeste motoru pana porneste ventilatoru (cred ca pe la 107 grade) incepe sa arunce antigel din vasul de expansiune iar daca il opresc pe la vreo 90 de grade se aude un zgomot la vasul de expansiune ca si cand ar fierbe vasul sau ar sufla ceva in el. Uneori cand il opream nivelul in vas era peste nivelul de maxim alteori sub nivelul de minim iar acum e scazut aproape de fundul vasului. :drink:

M-am uitat la nivelu de ulei dar pare sa fie ok nu are urme de apa in el iar antigelul din vas are culoarea ok.

Daca ma poate ajuta careva cu vre-un sfat raman dator.

 

o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa

 

puneti poze care ati iesit la plimbare :wink:

Editat de todea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o chestie asemanatoare am patit la un kawasilica,la fel bolborosea apa.baiu era garnitura de chiuloasa care baga gaze in apa

Mersi de raspuns. La tine ce alte simptome ai mai ovservat? Mentionez ca ieri pe intreaga perioada in care m-am plimbat nu am avut alte simptome, adika temperatura era normala , motorul tragea ok.

Diferentele acestea de nivel le-am avut de prin toamana dar atunci nu bolborosea si nici nu arunca antigelul afara si odata am completat cu antigel cand am ovservat ca are nivelul scazut, de aceea ma gandesc ca ar putea prea mult antigel si atunci arunca afara surplusul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...