Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

da...ma mancat dosul sa dau alb perlat

ca daca luam alb nova de 35 roni cutia de 750 ....

sunt vreo 6 straturi acolo, numai de perla, cateva de baza.

probabil vor mai fii si cateva de lac.

nu m-am nascut invatat, pistolul a fost varza, noroc cu p2000 si

p2500. da mi-au iesit ochii. urmeaza calota de la rezervor - albastra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

imi spune careva ce ulei se baga in telescoapele fata (ce numar) am un srad de 750 mi-a spus cineva 10W

despre uleiul de motor motul 7100 10W40 ce parere aveti?am tot bagat castrol dar am zis sa incerc altceva

poti incerca un semi-sintetic avand in vedere vechimea motorului, nivelul de zgomot al motorului va fi mult mai redus.bafta

Omul intreaba de ulei la telescoape :) ce treaba are cu nivelul de zgomot al motorului ?

Nu inteleg de ce il schimbi atat de des. Se schimba doar daca ai probleme cu telescopul, scurgeri de ulei, intra mizerie pentru ca s-au dus semeringurile, sau sunt strambe telescoapele.

5w40 - light

10w40 -mediu

20w40 -heavy

Uite aici preturi si modele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da...ma mancat dosul sa dau alb perlat

ca daca luam alb nova de 35 roni cutia de 750 ....

sunt vreo 6 straturi acolo, numai de perla, cateva de baza.

probabil vor mai fii si cateva de lac.

nu m-am nascut invatat, pistolul a fost varza, noroc cu p2000 si

p2500. da mi-au iesit ochii. urmeaza calota de la rezervor - albastra

Hai ca scriu cum se da alb perlat. (me-am dat seama din poze ce ai vrut sa faci)

Cine te-a invatat ca se da 50 de straturi habar nu are, si credema ca ma pricep foarte bine la voxit cu voxea.

Spun de la fiuler in sus, deci se finiseaza fiulerul cu apa granulatia 1000 (in situatia in care a suferit vreo reparatie si a fost nevoie sa dai fiuler) bine inteles dupa ce este foarte ine uscat, suportul ,plasticul nu trebuie sa prezinte nici un defect de genul zgarieturi fine etc. se degreseaza foarte bine cu DEGRESANT SPECIAL NU ALTE TMPENII BENZINA E.T.C. , se da un strat de VOXEA DE FOND adica vopseaua, in cazul tau alb , un strat sau 2 maxim pana la colorarea completa si uniforma a carenei, de acum trebuie sa fi foarte atent cu dansa, adica fara labute ,sa tuseasca spre ea nestiutori care se mira "mama ba!!!" intelegi tu.(pentru orice scuipat de pistol aiurea se finiseaza putin cu 1000 in locul respectiv, adica cu alte cuvinte poate suporta mici retusuri, dc este cazul.

Deabea acum se da cu Perle, problema ta este ca ai dat perla in strat adica incorect, perla nu se da in strat se PUFAIE cu pistolul din dotare de la o distanta aproximatv egala cu 80cm DECI SE PUFAIE NU SE DA STRAT, AICI TREBUIE FOARTE MARE ATENTIE SA STI CAND SA TE OPRESTI NU SA DAI PANA FORMEZI UN STRAT.

Atentie mare ,de acum nu se mai pune mana pe ea nu se mai sterge cu carpa doar o sufli inainte de lac. Lacuirea este cea mai grea operatiune dupa mine, trebuie pistolul reglat perfect cu o presiune perfecta, si o indemanare pe masura

Nu se da in camera unde ai si compresorul pentru ca comp. antreneaza praful mantelegi man?

Alta regula, bine inteles ca nu ai camera speciala de vopsit dai undeva intrun garaj sau magazie, EE pentru asta la lacuire trebuie cea mai mare atentie la manipulare, pentru ca va trebui sa o duci in alta camera unde nu sunt vapori si nu se gazeaza, sau poti forma o camera din nailon cum fac eu si iese temelie.

ERA SA UIT DE PISTOL, trebuie spalat foarte bine sa nu se vada cu ce sa dat inainte, pistolul ne reglat cum trebuie face sa strici tot, deci atentie fara stropi,

NU TE DESCURAJA ,INCEARCA PANA IESE CUM VREI NU TE LASA, SUNT VOPSITORI CU PRETENTII CARE HABAR NU AU PE CE LUME SUNT, CU COMPRTAMENT GEN "AXINTE VACANTA MARE"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pozele au fost facute innainte sa le iau din nou la p1000 si la p2500. intradevar, am dat 2 straturi de baza si 2 de perla. problema este pistolul, care are duza infundata, si-mi tb o cheie speciala sa o desfac.m-am bazat mult pe el ca e un SATA si mai vopsisem cu el, si dadea foarte bine. carenele laterale le-am dat la o bascalie de pistol si au iesit mai bine.

cred ca in momentul de fata am vreo 3-4 straturi de baza, si in unele locuri vreo 7 de perla...intercalate. ce n-am stiut eu vineri, ca spre deosebire de o perla care o cumparasem in toamna si pe care mi-a facut-o praf un vopsitor, care de fapt era baza amestecata cu perla, asta care am luat-o acum era facuta exact ca in reteta... 2rasini + 2 perle. si am dat vineri vreo 400 gr degeaba, si ma miram ca nu se albeste si nu acopera. matuisem carenele, dar unde avusese ala innainte scursuri, acolo ramasese mai inchisa culoarea, si mai aveam unele zone, unde mai dadusem un fuler gri, care chiar si dupa ce am dat baza peste el, tot se mai vede un pic.

acum asta este, nu mai am bani sa cumpar alta vopsea, nu mai sunt in stare sa le iau la matuit inca odata.

izolez rezervorul dau albastru, si apoi o sa vin cu lacul. poate reusesc sa curat duza la pistolul bun, ca sa nu dau strat lac, iar sa-l matuiesc.

cred ca o sa fie mai greu motorul cu vreo 3 kg.

mai bine luam alte carene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ii ia draku de bani, cand esti mic vrei sa fi mare ,cand eram mic aveam cateva probleme , sa am blugi, bicicleta ,ceas electronic , incetul cu incetul vad cu nu mai stiu ce vreau, nu ma mai bucur de lucrurile marunte,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, cu mandrie iti zic ca eu inca reusesc sa ma bucur de ele ;)

Si-i foarte bine

Acuma de exemplu o sa ma bucur cand imi primesc diurna, sa-mi pot face asigurarea expirata ieri, ca asa vreme faina ii p-aici de numa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. Higheaven:La prima intrebare i-am recomandat sa-si descarce manualul de reparatie pt modelul sau dupa site-ul dat de mine unde are toate detaliile necesare.A doua intrebare a fost in legatura cu ce parere avem despre motul 7100 pt ca vrea sa incerce altceva si eu i-am dat doar o sugestie sa incerce un semi-sintetic.sunt sigur ca ai citit pe graba de aceea poate nu ai inteles postul meu.o zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ...... va rog frumos stie cineva ce model ( H ...? ) de bec are pe far GSXR 750 modelul 99' ( cel cu bec separat pt faza scurta ) . incerc sa aflu pt un prieten ...

va mutumesc anticipat ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ...... va rog frumos stie cineva ce model ( H ...? ) de bec are pe far GSXR 750 modelul 99' ( cel cu bec separat pt faza scurta ) . incerc sa aflu pt un prieten ...

va mutumesc anticipat ....

H7 faza scurta

H1 faza lunga

<mi se pare ca scrie si pe far>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul intreaba de ulei la telescoape :lol: ce treaba are cu nivelul de zgomot al motorului ?

Nu inteleg de ce il schimbi atat de des. Se schimba doar daca ai probleme cu telescopul, scurgeri de ulei, intra mizerie pentru ca s-au dus semeringurile, sau sunt strambe telescoapele.

5w40 - light

10w40 -mediu

20w40 -heavy

Uite aici preturi si modele.

in telescoape e prima data cand il schimb ulei am exact ca si unul dintre cele de pe site 10W am intrebat si de uleiul pt motor de aceea ziceau baietii de nivelul de zgomot dar are 29000 nu e mult merge cu ce zice cartea nu o sa ii bag mai gros

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns offtopic : ignition module 4 pc3

sorry dar nu prea mai am timp de net !bafta all si asfalt uscat !

pei ala nu e power comander 3? e unul si acelasi lucru vad<omul spunea ca-si pune power commander si ignition module si m-a bagat in ceata>power commander stiu ce este si ce face. multumesc de raspuns :P

Mesaj completat

pt Alex<classalex> LA MULTI ANI tot ce-ti doresti si cati mai multi km fara evenimente<apropo cand faci cinste?>

poate incepem dupa paste sa facem niste iesiri<al 2-lea weekend vreau sa ajung pe la siriu sau pe la bulgari. ne mai auzim pana atunci> :P :lol: :) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pei ala nu e power comander 3? e unul si acelasi lucru vad<omul spunea ca-si pune power commander si ignition module si m-a bagat in ceata>power commander stiu ce este si ce face. multumesc de raspuns :P

Mesaj completat

pt Alex<classalex> LA MULTI ANI tot ce-ti doresti si cati mai multi km fara evenimente<apropo cand faci cinste?>

poate incepem dupa paste sa facem niste iesiri<al 2-lea weekend vreau sa ajung pe la siriu sau pe la bulgari. ne mai auzim pana atunci> :P :lol: :) :)

Merci frumos,Doamne Ajuta la toata lumea fara evenimente.Da,si eu abea astept verdeatza,si soarele ptr niste iesiri mai lungi,ptr apropierea de natura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i'm in 2 !

 

Va urez tuturor Sarbatori Fericite !

I'm in 3 :lol:

sper sa fie gata si a mea pana pe 8-10 aprilie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si EO 6

Dar stabilim pe pm inainte...am nr lui mandibula si kelu ....dar in principiu stabilim pe pm sau la tel,iar la smaeb poate ne hotaram pe unde o punem de'o intalinire in vara

Mesaj completat

BROBLEME

Ieri am desfacut carena sa complectez lichid de racire in radiator...a inghitit juma de litru de apa demineralizata...iar acum dimineata in trei km a sarit temperatura de la 75 la 115 si am facut cale intoarsa

Nu stiu ce drak poate sa aiba,fie garnitura de la chiuloasa.pompa de apa sau radiator(am observat sa busonul de la radiator nu se inchide ermetic,da' nici chiar asa) infundat....cred ca in prima faza o sa desfac radiatorul sa il curat si verific celelalte doua enumerate mai sus

Plm trebuie sa plec cu microbuzul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si EO 6

Dar stabilim pe pm inainte...am nr lui mandibula si kelu ....dar in principiu stabilim pe pm sau la tel,iar la smaeb poate ne hotaram pe unde o punem de'o intalinire in vara

Mesaj completat

BROBLEME

Ieri am desfacut carena sa complectez lichid de racire in radiator...a inghitit juma de litru de apa demineralizata...iar acum dimineata in trei km a sarit temperatura de la 75 la 115 si am facut cale intoarsa

Nu stiu ce drak poate sa aiba,fie garnitura de la chiuloasa.pompa de apa sau radiator(am observat sa busonul de la radiator nu se inchide ermetic,da' nici chiar asa) infundat....cred ca in prima faza o sa desfac radiatorul sa il curat si verific celelalte doua enumerate mai sus

Plm trebuie sa plec cu microbuzul

Instaltia de racire este sub presiune, deci nu se umbla la ea cand este cald motorul, busonul de la radiator trebuie inkis ermetic, nu trebuie sa scape nimic pe acolo,(curatat bine) electroventilatorul trebuie sa porneasca la 104 grade, daca toate astea sunt ok si se ridica apa ca dementa cu electrov. pornit insemna ca sa stricat pompa, daca nu se ridica apa, si sta in temperatura normala posibil garnitura ciupita, si dispare apa desigur, DAR mai mult ca sigur electroventilatorul nu a pornit.

 

Sa hotarasca gixeristi Bucuresteni ca ei stiu mai bine locul, si ne vedem, si poate facem si o intalnire pe undeva,poate la Brasov sau oriunde mai la vara incolo.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...