Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta daca va mai si pricepeti.O singura tentativa am avut odata,si anume sa vopsesc stopurile la masina si cand le-am vazut ca au iesit zebra,am renuntat de atunci sa pun eu mana.:cheers:)))De atunci nu-mi mai incerc talentele ascunse:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva o aripa fata de 600 K1?

 

Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. :cheers:

Mesaj completat

Are cineva discuri SH de srad 600 din 2000 in stare buna? Cumpar chiar si unul singur. 0745037022.

 

 

salut

 

Daca verei discuri am eu . Sunt de K1 si sunt in stare f buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? ;)

ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

Si unde mai pui ca pentru unii ii o plecere sa mai mestereasca pe la motoare ;)

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

 

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

 

un parbriz stock nu e moft deloc il iei cu 5 -10 lire dp ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

nu stiu sa-ti spun ce diferente o sa ai, dar sunt curios ce este ''ignition module'' .power commander-ul stiu ca preia cablajele de la bobine,injectoare si senzori si prelucreaza informatiile in functie de niste harti descarcate in prealabil<toti care au au spus ca se simnt diferente majore>ignition module are cumva de aface cu controlul tractiunii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

 

Investitie mare si fara sens. Daca alergi dupa timpi de pista, da, altfel nu-i vad logica. Stii la fel de bine ca mine presupun ce ai sub fund. K7-le trage foarte bine ... mari diferente nu ai sa simti.

Mesaj completat

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

 

Ce legatura are PC3-ul cu intensitatea sunetului ? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se schimba carburatia ..se schimba si sound'ul putin :cheers:

ignition module ..e vba de anticip

adevarata putere se obtine din anticip si nu atat din pc3 (gestiunea raportului afr)

pacat ca in romania nu exista nimeni sa iti regleze pe banc ignition module asa cum trebuie ..de obicei o fac doar preparatorii buni si din astia nu cred ca avem prin tara ;)

 

geo tu montezi evacuarea completa arrow +pc3 si mapa din gsxr 750 cup de pe timpul cand se tinea competitia ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii dintre noi printre care si eu deabea au aflat cate roti are motocicleta, si ca de fapt cauciucurile nu sunt pline ci au si aer in ele, deci sa ma amestec in kestii de genul power commander, sau ignition module doamne fereste.

Singurul motiv pentru care as pune ar fi sa ma dau mare ca am de toate frate pe ea,uite am si deaia am si deaia.

Bolizi cu care na dam noi azi mari cu putin timp in urma erau pe circuit, pilotati de oameni pregatiti, ce mai sa nu o mai lungesc eu cred ca daca-mi tuneza cineva motocicleta in ascuns habar nu am, nu simt nimic.

Sa puna baietii care se duc pe circuit si le da muci la motociclete, care se plictiseste la 11-12 mii rot/min si kiar simte nevoia de putina putere.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun :cheers: ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )!

Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )!

Editat de suzukilifeanddanger
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun :cheers: ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )!

Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )!

explicati-mi si mie exact ce face exact ignition module<pe langa p.c.3>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult baieti pentru raspunsuri. am incercat pe viziera si a ieshit ok....deh aveam ceva zgarieturi fine care adunau praf. cu parbrizul o sa caut sa cumpar unu sh pe care sa experimentez .. momentan raman cu "negreala" mea.

va multumesc inca odata si ... asfalt uscat pe noul sezon :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca ce lipseste la 600 are 750 sau miarul, eu am trecut de la 750 la 600 si se simte uneori ma enerveaza dar este foarte cuminte fata de bestia aia, ma simt mai in siguranta. Asa ca dc. vrei putere cu adevarat i-ati miar atat timp cat exista si este disponibil, pt. ce sa keltui fara sens. Mergeti cu 750 sau 1000 si va speriati, Eu m-am dat cu 1000 si este cu mult peste ce doresc do la o motocicleta adica o bestie care ma tine foarte incordat. Cine este ciumeg prepara un miar (doamne fereste nu vreau sa nu se mai termine acceleratia) si sa nu mearga in 5 mii cu el sa o tina asa unde trage ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

yo ma predau ...... gata nu mai fac pe doctoru parerea mea aia a fost k nu pateste nimic al meu nu a patit ......@crazy frog CAT DESPRE KILOMETRAJU IN MILE m-am abijnuit ...mai greu dar m-am....:D......daca ma sui pe una in kilometri s-ar putea sa ma sperii daca as mai merge k pe vremurile cand schimbam in 12000 :P oricum mai mult de 260 nu merge :) ;)

si eu am aceeasi problema tot in mile este bordul...innebunesc cand vad ca merg cu 30-40 mile /h :D) e eronat si mie unul nu imi place delok..dar asta e mergem asa..cat despre motocicleta nu am nici o obiectie doar ca acum imi sta roata spate infranata si nu stiu ce sa ii fac am disc de frana nou placute noi.ma poate ajuta cineva in aceasta problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum facem cu intalnirea aia????

Am o ideie!! ne intalnim la salon, da tonul baieti din Gropiresti se strang ei undeva unde stiu ei si ne adunam toti, aa buna ideie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Radu

Man la mine pe janta spate scrie suzuki,dimensiunile pentru caucioace,m/cxmt50.50 dot si ASAHITEC

La janta fata nu m-am uitat ca are jeg pe ea

 

Care a iesit azi cu mobra? Eu am ajuns la sinaia ,,pe uscat'' dar m-am intors pe o ploaie fix din sinaia pina in bucuresti,cu viteza de croaziera de 50km/h

 

In afara de faptul ca am viziera fumurile la casca si atunci cand e frig nu pot sa merg cu vizierea lasata pentru ca mi se aburesc lentilele la ochelari.Am venit spre bucuresti cu vizierea ridicata,lentilele benoaclelor numa apa pe ele imi sareau stropi de apa si de la masini(cel mai mult)iar vizibilitatea a fost 100-150m.Dupa vreo 7-8 pauze pentru a sterge lentilele ochelarilor am reusit sa ajung acasa fara nici un incident insa foarte stresat

 

Va anunt solemn ca azi am ,,implinit'' 1000km pe motor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt gabibuton , parerea mea este k harta din pc3 face amestecul mai bogat (benzina + aer) ,de unde rezulta mai multe gaze pe esapament = sunet mai puternic

app..nu trebuie sa ai ureche muzicala sa`ti dai seama ca e sunetul mai puternic ...

(e cel mai bun compromis pt soselele noastre 750cmc)

multzumesc pt sustinere mac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. :)

 

 

 

 

 

NU ma poti ajuta si pe mine cu ram air-urile pt k2?

 

 

Stie cineva de vanzare SH ram air-urile de k2 ?Sau pe cineva care sa le faca din fibra..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca la Tomina! ...Poate mai au ei ! Daca nu du-te la un service moto si intreaba de asa ceva...daca fac sau daca au matrite...sau eventual daca nu au ei ...au cunostiinte care fac asa ceva...multi mecanici se cunosc intre ei deci nu ai nimic de pierdut!

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Radu

Man la mine pe janta spate scrie suzuki,dimensiunile pentru caucioace,m/cxmt50.50 dot si ASAHITEC

La janta fata nu m-am uitat ca are jeg pe ea

 

Care a iesit azi cu mobra? Eu am ajuns la sinaia ,,pe uscat'' dar m-am intors pe o ploaie fix din sinaia pina in bucuresti,cu viteza de croaziera de 50km/h

 

In afara de faptul ca am viziera fumurile la casca si atunci cand e frig nu pot sa merg cu vizierea lasata pentru ca mi se aburesc lentilele la ochelari.Am venit spre bucuresti cu vizierea ridicata,lentilele benoaclelor numa apa pe ele imi sareau stropi de apa si de la masini(cel mai mult)iar vizibilitatea a fost 100-150m.Dupa vreo 7-8 pauze pentru a sterge lentilele ochelarilor am reusit sa ajung acasa fara nici un incident insa foarte stresat

 

Va anunt solemn ca azi am ,,implinit'' 1000km pe motor

Felicitari man!!!!!! Spune merci ca nu a nins, sa vezi atunci distractie.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...