Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 13.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut` ... ma poate ajuta cineva cu o parere/solutie :

am un gixxxer de 1100/`92 ...si vreau un parbriz mai inalt...sau unul stoc dar sa fie clar` . pe al meu am fost nevoit sa il vopsesc pentru ca era foarte zgariat.

deasemenea daca stiti cum pot face un capac pentru zilele cand nu vreau pasager in spate` ? :cheers:

Link to post
Share on other sites

cu parbrizul e simplu:

îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete.

vei fi surprins de rezultat. :cheers:

bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita

Link to post
Share on other sites
topicul celalalt e postat gresit...la echipamente.

am fost la csa, am mai cerut o reanalizare, dar sunt sanse mici sa se rezolve usor.

probabil va tb sa dau in judecata firma de asigurari, pt ca producatorul acc. s-a declarat

vinovat, a dat polita...etc.

sa revenim la ale noastre:

sandele , da tie de ce iti tb ram-urile ?

ce au ale tale ?

Mandibula eu am air-ram diferite,unul normal si unul look carbon le-as vrea identice plus ca nu am sitele de la ram-air insa am inteles ca se pot confectiona

Deocamdata vreau sa vopsesc motorul si restul pe parcurs

 

P.S ai spus ca imi donezi un levier de frana/ambreiaj,il vreau.In rest....am mai descoperit un surub lipsa la carena laterala si....iar incep sa cersesc suruburi cu inbus :cheers: ;)

Link to post
Share on other sites
cu parbrizul e simplu:

îl slefuiesti de-ți ies ochii din cap (adică pana nu mai are vopsea pe el), apoi continui sa îl slefuiesti cu smirghel tot mai fin ( ca si cum l-ai pregăti pentru polishat), si apoi ii dai lac transparent. bineinteles, operatiunea este valabilă pe ambele fete.

vei fi surprins de rezultat. :cheers:

bafta si dacă ai nevoie de lamuriri suplimentare, nu ezita

Are dreptate vei ramane surprins, cat de frumos va straluci dar numai pe MOMENT,deoarece dupa 25 de spalari,si 3 zgarietrui se exfoliaza de toata frumusetea, si poate kiar cand stai la terasa in soare in vazul tuturor si vor rade toti de tine.

Solutia perfecta pentru refacerea unui far de plastic, parbriz, ce vreti voi policarbonat, plexic, este unica si este urmatoarea:

se freaca "pana miroase a usturoi" cu smirghel minim 600 (dc ai zgarieturi mari ,adanci)daca nu ai treci direct la granulatia 1000, se freaca cu apa desigur, dupa uniformizarea totala cu 1000 adica pana nu mai ai microfisurile alea aparute datorita imbatraniri parbrizului (stat in soare) se freaca cu 2000 ,dar acum pana la uniformizarea zgarieturilor smirghelului de 1000, (am zile intregi de frecat dc adun orele).Dupa ce obtii suprafata uniforma (te prinzi tu) dai fuguta la dedeman kiar si karefour, si cumperi XERAPOL deci XERAPOL (un tub verde) este 40 lei tubuletul dar este special pentru asa ceva (am mai postat odata).

ATENTIE mediul unde aplici polishul trebuie sa fie undeva fara praf,exclus in curte, carpa trebuie sa fie material natural, bumbac (batista) nu dai abundent fi zgarcit sa mai si ramana.

Rezultatu va fi pe masura muncii depuse adica ai parbriz nou.

ATENTIE la viziere nu se da cu smilgher cu granulatie mai mica de 2000 ,se sterge putin unde este zgarietura si atat ca are un strat SPECIAL DE LAC (EXCLUS AUTO) care protejeaza policarbonatul viziera de zgarieturi fine ,deranjante, DAR pentru reimprospatarea vizierei se freaca pur si simplu cu xerapol si iese JALEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Cand am dat un sfat ex lipirea unei carene sau altele, sunt testate zile intregi de catre mn. si spun din toata inima ca pe mine nu a avut cine sa ma invete si ma loveam numa de bulan..giiiiiiiiiii care nu spuneau nimic parca pierdeau ceva scarbele draku.

Link to post
Share on other sites

lacul nu se exfoliaza dacă este aplicat corect, dar intr-adevăr polishatul ar trebui sa îl aducă in starea cea mai buna :cheers:

la părea cu viziera...era bine dacă aflam si eu înainte sa experimentez ;)

ii tare a draq lacul ăla

Link to post
Share on other sites
atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? :cheers:

la` reprezentanta unul de srad costa fix 160 Euro <de vara nu?>

Link to post
Share on other sites

Asta daca va mai si pricepeti.O singura tentativa am avut odata,si anume sa vopsesc stopurile la masina si cand le-am vazut ca au iesit zebra,am renuntat de atunci sa pun eu mana.:cheers:)))De atunci nu-mi mai incerc talentele ascunse:))

Link to post
Share on other sites
are cineva o aripa fata de 600 K1?

 

Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. :cheers:

Mesaj completat

Are cineva discuri SH de srad 600 din 2000 in stare buna? Cumpar chiar si unul singur. 0745037022.

 

 

salut

 

Daca verei discuri am eu . Sunt de K1 si sunt in stare f buna.

Link to post
Share on other sites
atata munca pt un parbriz care cat poate sa coste 10 20 euro?? ;)

ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

Si unde mai pui ca pentru unii ii o plecere sa mai mestereasca pe la motoare ;)

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

Link to post
Share on other sites
ce sa mai uite :cheers: , nu toata lumea are bani de mofturi (nici eu), daca enumar cate carpeli am facut primesc wrn. si gata nu mai intra ALADIN din Buzau. Tot ce ne inconjoara la baza lor au fost niste inventii improvizate 100% din tot ce are omul prin casa, asa ca miliardar peste noapte dc ajung (niciodata) tot eu spal lantul de la gixerica, tot eu spal masina cu furtunul, tot eu skimb uleiul etc.

Mesaj completat

 

Mesteritul pe la motocicleta este o placere kiar si cand este aproape noua si nu prea ai ce sa-i faci cazul meu, dar cel mai important la mesterit este faptul ca ATUNCI CAND ESTI CALARE PE MOTOCICLETA, TE FACE MULT MAI ATENT CU EA IMPLICIT CU TINE, asa ca atunci cand iti permiti sa ai "sclavi" esti doar un simplu pilot care habar nu are cat de bine are stranse etrierele, dc are toate suruburile la jugurii, dc. lantul mai are putin si sare, dc presiunea in roti este O.K. dc. amortizorul de ghidon mai are ulei in el, ca de nu vobleaza cum vrea muski ei si ramane sa te rogi sa scapi cu viata, asta include mesteritul la motocicleta pentru mine, un intreg univers care ma face putin mai sigur cand stau pe dansa, kiar si cand este fresh si gata de drum tot zic uite trebuia sa fac si aia si aia.

 

un parbriz stock nu e moft deloc il iei cu 5 -10 lire dp ebay.

Link to post
Share on other sites

Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites
Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

nu stiu sa-ti spun ce diferente o sa ai, dar sunt curios ce este ''ignition module'' .power commander-ul stiu ca preia cablajele de la bobine,injectoare si senzori si prelucreaza informatiile in functie de niste harti descarcate in prealabil<toti care au au spus ca se simnt diferente majore>ignition module are cumva de aface cu controlul tractiunii?

Link to post
Share on other sites

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

Link to post
Share on other sites
Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

 

Investitie mare si fara sens. Daca alergi dupa timpi de pista, da, altfel nu-i vad logica. Stii la fel de bine ca mine presupun ce ai sub fund. K7-le trage foarte bine ... mari diferente nu ai sa simti.

Mesaj completat

am pus pc3 pe k5 de 750 full arrow si rupe ,inainte toba se auzea mult mai incet , il simtzi cu prima ocazie cand conduci motocicleta cu el pus, trage mult mai bine ,sunet mai puternic , doar sa fie mapat corespunzator , nu o sa regretzi

 

Ce legatura are PC3-ul cu intensitatea sunetului ? :cheers:

Link to post
Share on other sites

se schimba carburatia ..se schimba si sound'ul putin :cheers:

ignition module ..e vba de anticip

adevarata putere se obtine din anticip si nu atat din pc3 (gestiunea raportului afr)

pacat ca in romania nu exista nimeni sa iti regleze pe banc ignition module asa cum trebuie ..de obicei o fac doar preparatorii buni si din astia nu cred ca avem prin tara ;)

 

geo tu montezi evacuarea completa arrow +pc3 si mapa din gsxr 750 cup de pe timpul cand se tinea competitia ..

Link to post
Share on other sites

Unii dintre noi printre care si eu deabea au aflat cate roti are motocicleta, si ca de fapt cauciucurile nu sunt pline ci au si aer in ele, deci sa ma amestec in kestii de genul power commander, sau ignition module doamne fereste.

Singurul motiv pentru care as pune ar fi sa ma dau mare ca am de toate frate pe ea,uite am si deaia am si deaia.

Bolizi cu care na dam noi azi mari cu putin timp in urma erau pe circuit, pilotati de oameni pregatiti, ce mai sa nu o mai lungesc eu cred ca daca-mi tuneza cineva motocicleta in ascuns habar nu am, nu simt nimic.

Sa puna baietii care se duc pe circuit si le da muci la motociclete, care se plictiseste la 11-12 mii rot/min si kiar simte nevoia de putina putere.

Edited by aladin1
Link to post
Share on other sites
Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat

se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun :cheers: ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )!

Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )!

Edited by suzukilifeanddanger
Link to post
Share on other sites
se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun :cheers: ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )!

Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )!

explicati-mi si mie exact ce face exact ignition module<pe langa p.c.3>

Link to post
Share on other sites

multumesc mult baieti pentru raspunsuri. am incercat pe viziera si a ieshit ok....deh aveam ceva zgarieturi fine care adunau praf. cu parbrizul o sa caut sa cumpar unu sh pe care sa experimentez .. momentan raman cu "negreala" mea.

va multumesc inca odata si ... asfalt uscat pe noul sezon :)

Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ce lipseste la 600 are 750 sau miarul, eu am trecut de la 750 la 600 si se simte uneori ma enerveaza dar este foarte cuminte fata de bestia aia, ma simt mai in siguranta. Asa ca dc. vrei putere cu adevarat i-ati miar atat timp cat exista si este disponibil, pt. ce sa keltui fara sens. Mergeti cu 750 sau 1000 si va speriati, Eu m-am dat cu 1000 si este cu mult peste ce doresc do la o motocicleta adica o bestie care ma tine foarte incordat. Cine este ciumeg prepara un miar (doamne fereste nu vreau sa nu se mai termine acceleratia) si sa nu mearga in 5 mii cu el sa o tina asa unde trage ea .

Link to post
Share on other sites
yo ma predau ...... gata nu mai fac pe doctoru parerea mea aia a fost k nu pateste nimic al meu nu a patit ......@crazy frog CAT DESPRE KILOMETRAJU IN MILE m-am abijnuit ...mai greu dar m-am....:D......daca ma sui pe una in kilometri s-ar putea sa ma sperii daca as mai merge k pe vremurile cand schimbam in 12000 :P oricum mai mult de 260 nu merge :) ;)

si eu am aceeasi problema tot in mile este bordul...innebunesc cand vad ca merg cu 30-40 mile /h :D) e eronat si mie unul nu imi place delok..dar asta e mergem asa..cat despre motocicleta nu am nici o obiectie doar ca acum imi sta roata spate infranata si nu stiu ce sa ii fac am disc de frana nou placute noi.ma poate ajuta cineva in aceasta problema?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...