aladin1 Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Unii dintre noi printre care si eu deabea au aflat cate roti are motocicleta, si ca de fapt cauciucurile nu sunt pline ci au si aer in ele, deci sa ma amestec in kestii de genul power commander, sau ignition module doamne fereste. Singurul motiv pentru care as pune ar fi sa ma dau mare ca am de toate frate pe ea,uite am si deaia am si deaia. Bolizi cu care na dam noi azi mari cu putin timp in urma erau pe circuit, pilotati de oameni pregatiti, ce mai sa nu o mai lungesc eu cred ca daca-mi tuneza cineva motocicleta in ascuns habar nu am, nu simt nimic. Sa puna baietii care se duc pe circuit si le da muci la motociclete, care se plictiseste la 11-12 mii rot/min si kiar simte nevoia de putina putere. Editat Martie 27, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) a venit ziua cand suki e 99,9% gata de drum,urmeaza RAR-ul si pe urma cateva mici retusuri Editat Martie 28, 2010 de hunter2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Sunt pe cale sa achizitionez un Power Commander3 si un Ignition Module pentru Gsxr'ul meu 600 k7 si vroiam sa stiu daca merita investita...cat de mult se simte diferenta putere/consum? multumesc anticipat se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )! Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )! Editat Martie 28, 2010 de suzukilifeanddanger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 se merita investitia , am un prieten care are un gsxr 600 k6 , parea c-am lipsita da viata inainte sa puna pe ea Power Commander 3 + Ignition Module , filtru sportiv + Toba , o sa ai un cuplu mult mai bun ( adica ceia ce ii lipseste la un 600 cc )!Ar fi bine sa le iei de la cineva deja setate ( adica de la mana a doua , in cazul in care nu ai unde sa le setezi tu )! explicati-mi si mie exact ce face exact ignition module<pe langa p.c.3> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mystik4l Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 multumesc mult baieti pentru raspunsuri. am incercat pe viziera si a ieshit ok....deh aveam ceva zgarieturi fine care adunau praf. cu parbrizul o sa caut sa cumpar unu sh pe care sa experimentez .. momentan raman cu "negreala" mea. va multumesc inca odata si ... asfalt uscat pe noul sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Eu cred ca ce lipseste la 600 are 750 sau miarul, eu am trecut de la 750 la 600 si se simte uneori ma enerveaza dar este foarte cuminte fata de bestia aia, ma simt mai in siguranta. Asa ca dc. vrei putere cu adevarat i-ati miar atat timp cat exista si este disponibil, pt. ce sa keltui fara sens. Mergeti cu 750 sau 1000 si va speriati, Eu m-am dat cu 1000 si este cu mult peste ce doresc do la o motocicleta adica o bestie care ma tine foarte incordat. Cine este ciumeg prepara un miar (doamne fereste nu vreau sa nu se mai termine acceleratia) si sa nu mearga in 5 mii cu el sa o tina asa unde trage ea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprea Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 yo ma predau ...... gata nu mai fac pe doctoru parerea mea aia a fost k nu pateste nimic al meu nu a patit ......@crazy frog CAT DESPRE KILOMETRAJU IN MILE m-am abijnuit ...mai greu dar m-am..........daca ma sui pe una in kilometri s-ar putea sa ma sperii daca as mai merge k pe vremurile cand schimbam in 12000 oricum mai mult de 260 nu merge si eu am aceeasi problema tot in mile este bordul...innebunesc cand vad ca merg cu 30-40 mile /h ) e eronat si mie unul nu imi place delok..dar asta e mergem asa..cat despre motocicleta nu am nici o obiectie doar ca acum imi sta roata spate infranata si nu stiu ce sa ii fac am disc de frana nou placute noi.ma poate ajuta cineva in aceasta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 a venit ziua cand suki e 99,9% gata de drum,urmeaza RAR-ul si pe urma cateva mici retusuri acuma trebe sa bagi cateva filmari gen ghost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Cum facem cu intalnirea aia???? Am o ideie!! ne intalnim la salon, da tonul baieti din Gropiresti se strang ei undeva unde stiu ei si ne adunam toti, aa buna ideie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Pentru Radu Man la mine pe janta spate scrie suzuki,dimensiunile pentru caucioace,m/cxmt50.50 dot si ASAHITEC La janta fata nu m-am uitat ca are jeg pe ea Care a iesit azi cu mobra? Eu am ajuns la sinaia ,,pe uscat'' dar m-am intors pe o ploaie fix din sinaia pina in bucuresti,cu viteza de croaziera de 50km/h In afara de faptul ca am viziera fumurile la casca si atunci cand e frig nu pot sa merg cu vizierea lasata pentru ca mi se aburesc lentilele la ochelari.Am venit spre bucuresti cu vizierea ridicata,lentilele benoaclelor numa apa pe ele imi sareau stropi de apa si de la masini(cel mai mult)iar vizibilitatea a fost 100-150m.Dupa vreo 7-8 pauze pentru a sterge lentilele ochelarilor am reusit sa ajung acasa fara nici un incident insa foarte stresat Va anunt solemn ca azi am ,,implinit'' 1000km pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 pt gabibuton , parerea mea este k harta din pc3 face amestecul mai bogat (benzina + aer) ,de unde rezulta mai multe gaze pe esapament = sunet mai puternic app..nu trebuie sa ai ureche muzicala sa`ti dai seama ca e sunetul mai puternic ... (e cel mai bun compromis pt soselele noastre 750cmc) multzumesc pt sustinere mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataene Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Caut cadru de bord, far, carena fata pentru K1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
takke Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salut . daca esti din buc si vrei aripa te pot rezolva eu cu una de fibra de sticla. Treaba ta va fi sa o vopsesti. NU ma poti ajuta si pe mine cu ram air-urile pt k2? Stie cineva de vanzare SH ram air-urile de k2 ?Sau pe cineva care sa le faca din fibra.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Incearca la Tomina! ...Poate mai au ei ! Daca nu du-te la un service moto si intreaba de asa ceva...daca fac sau daca au matrite...sau eventual daca nu au ei ...au cunostiinte care fac asa ceva...multi mecanici se cunosc intre ei deci nu ai nimic de pierdut! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Pentru Radu Man la mine pe janta spate scrie suzuki,dimensiunile pentru caucioace,m/cxmt50.50 dot si ASAHITEC La janta fata nu m-am uitat ca are jeg pe ea Care a iesit azi cu mobra? Eu am ajuns la sinaia ,,pe uscat'' dar m-am intors pe o ploaie fix din sinaia pina in bucuresti,cu viteza de croaziera de 50km/h In afara de faptul ca am viziera fumurile la casca si atunci cand e frig nu pot sa merg cu vizierea lasata pentru ca mi se aburesc lentilele la ochelari.Am venit spre bucuresti cu vizierea ridicata,lentilele benoaclelor numa apa pe ele imi sareau stropi de apa si de la masini(cel mai mult)iar vizibilitatea a fost 100-150m.Dupa vreo 7-8 pauze pentru a sterge lentilele ochelarilor am reusit sa ajung acasa fara nici un incident insa foarte stresat Va anunt solemn ca azi am ,,implinit'' 1000km pe motor Felicitari man!!!!!! Spune merci ca nu a nins, sa vezi atunci distractie. Editat Martie 29, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 pt gabibuton , parerea mea este k harta din pc3 face amestecul mai bogat (benzina + aer) ,de unde rezulta mai multe gaze pe esapament = sunet mai puternic app..nu trebuie sa ai ureche muzicala sa`ti dai seama ca e sunetul mai puternic ... (e cel mai bun compromis pt soselele noastre 750cmc) multzumesc pt sustinere mac Nu stiu exact daca il face mai bogat...ca pana la urma volumul e acealsi in cilindru. Deci mai multa benzina=>mai putin aer sau invers. Poate il optimizeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cumpar capac monopost K5 600,second sau nou,ofer maxim 50E,nou este 110E si vine si pe culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cumpar capac monopost K5 600,second sau nou,ofer maxim 50E,nou este 110E si vine si pe culoare. Daca nu puneai pretul de nou aveai surpriza sa primesti oferta undeva la 150 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Daca nu puneai pretul de nou aveai surpriza sa primesti oferta undeva la 150 euro ADEVARAT !!! cer astia la bani pe sh-uri ... pt cine nu stie pretul de reprezentanta la un ram de k1-k3 este de 220 de roni. asa ca daca mai gasiti pe unu care vrea 65 de euro pe el, si fara sita, spunetii unde sa si-l infiga. capacul de la alternator - ala dp stanga care se sparge mereu, - 300 roni pret reprezentanta. Editat Martie 29, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ADEVARAT !!! cer astia la bani pe sh-uri ... pt cine nu stie pretul de reprezentanta la un ram de k1-k3 este de 220 de roni. asa ca daca mai gasiti pe unu care vrea 65 de euro pe el, si fara sita, spunetii unde sa si-l infiga. capacul de la alternator - ala dp stanga care se sparge mereu, - 300 roni pret reprezentanta. referitor ;la asta cautam si eu un nenoricit de far pt GSX-R K1 am gasit o multime de preturi astronomice prima data 180 Euro apoi sun la un nene 220 Euro iar un tip din Oradea (parca) imi da fantasticul pret de 320 - la care intreb stupefiat - Euro? el da Euro doar nu LEI - pai stiti in reprezentanta este 210+TVA Nou - El - pai sa imi dai si mie 20 de bucati la banii astia - pai ti le dau la 270 sa imi iasa si mie ceva ce zici merge? pe urma am gasit la un tip la cluj cu 70 euro - cu 2 prinderi rupte si un pic atins pe spate - cu inca 100 de lei l-am facut ca nou apropo merci max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 eu caut un far de anglia cu scurta pe dreapta sa-l tai pe jumatate. Mesaj completat si daca hunter e la 99%, a mea e inca bucati : Mesaj completat @sandu07 poti sa-ti colantezi ram-urile cu folie carbon look. grila, te duci si cauti la auchan, e mai ieftina decat in vitan. cu 10 - 15 roni, ti-ai facut ambele site. nu vor avea bombeul care il au cele originale, dar or sa-si faca treaba. si poate innainte sa le colantezi, mi le dai si mie sa fac matrita dupa ele, sa mi le fac pe ale mele din fibra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ii greu sa faci RAM-urile din fibra, parerea mea e ca nu merita, mai bine mai cauti plasa o poti si bomba, da nu va fi chiar forma originala (o pui peste o mige/bila si o apesi usor ca-i din aluminiu) @sandu07 merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 are cineva idee la cine pot indrepta un rezervor? nu e cine stie ce de facut - doar ca nu il pot vopsi cu "model" nu il vreau prin taiere probalma e ca am dus deja carenele - s-a apucat omul de ele - dar trebuie sa duc si rezervorul - ideea e ca trebuie facut saptamana asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ori il duci la cineva si ti-l trage, adica iti sudeaza o tija si apoi trage de ea ... se pricep tinichigii, ori incarci cu kit, sau cu fibra. la mine am incarcat cu kit-fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) imi spune careva ce ulei se baga in telescoapele fata (ce numar) am un srad de 750 mi-a spus cineva 10W despre uleiul de motor motul 7100 10W40 ce parere aveti?am tot bagat castrol dar am zis sa incerc altceva Editat Martie 29, 2010 de 99urs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.