doctoroo Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 pt gabibuton , parerea mea este k harta din pc3 face amestecul mai bogat (benzina + aer) ,de unde rezulta mai multe gaze pe esapament = sunet mai puternic app..nu trebuie sa ai ureche muzicala sa`ti dai seama ca e sunetul mai puternic ... (e cel mai bun compromis pt soselele noastre 750cmc) multzumesc pt sustinere mac Nu stiu exact daca il face mai bogat...ca pana la urma volumul e acealsi in cilindru. Deci mai multa benzina=>mai putin aer sau invers. Poate il optimizeaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cumpar capac monopost K5 600,second sau nou,ofer maxim 50E,nou este 110E si vine si pe culoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Cumpar capac monopost K5 600,second sau nou,ofer maxim 50E,nou este 110E si vine si pe culoare. Daca nu puneai pretul de nou aveai surpriza sa primesti oferta undeva la 150 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Daca nu puneai pretul de nou aveai surpriza sa primesti oferta undeva la 150 euro ADEVARAT !!! cer astia la bani pe sh-uri ... pt cine nu stie pretul de reprezentanta la un ram de k1-k3 este de 220 de roni. asa ca daca mai gasiti pe unu care vrea 65 de euro pe el, si fara sita, spunetii unde sa si-l infiga. capacul de la alternator - ala dp stanga care se sparge mereu, - 300 roni pret reprezentanta. Editat Martie 29, 2010 de mandibula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ADEVARAT !!! cer astia la bani pe sh-uri ... pt cine nu stie pretul de reprezentanta la un ram de k1-k3 este de 220 de roni. asa ca daca mai gasiti pe unu care vrea 65 de euro pe el, si fara sita, spunetii unde sa si-l infiga. capacul de la alternator - ala dp stanga care se sparge mereu, - 300 roni pret reprezentanta. referitor ;la asta cautam si eu un nenoricit de far pt GSX-R K1 am gasit o multime de preturi astronomice prima data 180 Euro apoi sun la un nene 220 Euro iar un tip din Oradea (parca) imi da fantasticul pret de 320 - la care intreb stupefiat - Euro? el da Euro doar nu LEI - pai stiti in reprezentanta este 210+TVA Nou - El - pai sa imi dai si mie 20 de bucati la banii astia - pai ti le dau la 270 sa imi iasa si mie ceva ce zici merge? pe urma am gasit la un tip la cluj cu 70 euro - cu 2 prinderi rupte si un pic atins pe spate - cu inca 100 de lei l-am facut ca nou apropo merci max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 eu caut un far de anglia cu scurta pe dreapta sa-l tai pe jumatate. Mesaj completat si daca hunter e la 99%, a mea e inca bucati : Mesaj completat @sandu07 poti sa-ti colantezi ram-urile cu folie carbon look. grila, te duci si cauti la auchan, e mai ieftina decat in vitan. cu 10 - 15 roni, ti-ai facut ambele site. nu vor avea bombeul care il au cele originale, dar or sa-si faca treaba. si poate innainte sa le colantezi, mi le dai si mie sa fac matrita dupa ele, sa mi le fac pe ale mele din fibra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ii greu sa faci RAM-urile din fibra, parerea mea e ca nu merita, mai bine mai cauti plasa o poti si bomba, da nu va fi chiar forma originala (o pui peste o mige/bila si o apesi usor ca-i din aluminiu) @sandu07 merci de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 are cineva idee la cine pot indrepta un rezervor? nu e cine stie ce de facut - doar ca nu il pot vopsi cu "model" nu il vreau prin taiere probalma e ca am dus deja carenele - s-a apucat omul de ele - dar trebuie sa duc si rezervorul - ideea e ca trebuie facut saptamana asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ori il duci la cineva si ti-l trage, adica iti sudeaza o tija si apoi trage de ea ... se pricep tinichigii, ori incarci cu kit, sau cu fibra. la mine am incarcat cu kit-fibra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) imi spune careva ce ulei se baga in telescoapele fata (ce numar) am un srad de 750 mi-a spus cineva 10W despre uleiul de motor motul 7100 10W40 ce parere aveti?am tot bagat castrol dar am zis sa incerc altceva Editat Martie 29, 2010 de 99urs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Intra pe www.manualedereparatie.info de unde poti descarca manualul pt. motocicleta ta ai acolo toate detaliile necesare.daca ai folosit pana acum castrol si ai fost multumit de ce nu continui cu uleiul acesta?poti incerca un semi-sintetic avand in vedere vechimea motorului,nivelul de zgomot al motorului va fi mult mai redus.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
99urs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Intra pe www.manualedereparatie.info de unde poti descarca manualul pt. motocicleta ta ai acolo toate detaliile necesare.daca ai folosit pana acum castrol si ai fost multumit de ce nu continui cu uleiul acesta?poti incerca un semi-sintetic avand in vedere vechimea motorului,nivelul de zgomot al motorului va fi mult mai redus.bafta mersi am sa ma uit acolo re numai 29000 de km nu cred ca e asa de mult si pe capac la ulei scrie 10W40 am bagat pana acuma 10W50 nu dtiu care e diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) eu caut un far de anglia cu scurta pe dreapta sa-l tai pe jumatate.Mesaj completat si daca hunter e la 99%, a mea e inca bucati : Mesaj completat @sandu07 poti sa-ti colantezi ram-urile cu folie carbon look. grila, te duci si cauti la auchan, e mai ieftina decat in vitan. cu 10 - 15 roni, ti-ai facut ambele site. nu vor avea bombeul care il au cele originale, dar or sa-si faca treaba. si poate innainte sa le colantezi, mi le dai si mie sa fac matrita dupa ele, sa mi le fac pe ale mele din fibra. Hei man ce culoare este aia? Ai vrut alb perlat? Rezervorul de la k12345 este dintr-o tabla otelita foarte nenorocita si subtire, dc incearca mecanicul cu ciocan englezesc va avea neplacuta surpriza sa se rupa electrodul exact acolo unde se lipeste si va ramane gaura, mai bine il tai este cea mai buna treaba dc este mototolit rau, daca ai o infundare mica da cu kit ca nare nimic, dar sa nu pui o balega de kit ca se face floare si te faci de cacao, pui in 15 -20 straturi si acolo moare, bineinteles curatat pana la tabla acolo unde dai Editat Martie 29, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Mesaj completat si daca hunter e la 99%, a mea e inca bucati : lasa ca si a mea a sat putin in bucati..dar a meritat efortul,poate ca nu a iesit de nota 10,dar macar am satisfactia ca eu am muncit la el tot ce am putut:D si ca l-am facut cum am vrut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Mesaj completatsi daca hunter e la 99%, a mea e inca bucati : lasa ca si a mea a sat putin in bucati..dar a meritat efortul,poate ca nu a iesit de nota 10,dar macar am satisfactia ca eu am muncit la el tot ce am putut:D si ca l-am facut cum am vrut eu Spiritul asta a disparut la noi romani, pana in 90 toata lumea stia sa coasa adidasi, acum nu mai este cazul ca sunt peste tot. Asa si cu mesteritul cand stai colo mandru pe motorul mesterit de tine este cea mai frumoasa stare, este cea mai frrumoasa motocicleta , prietenii mei rad de mine spun ca si o motocicleta noua nouta dac. cumpar sunt capabil sa cad cu ea intentionat sa am ce repara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Baeti vreau sa imi schimb toba si am gasit ceva foarte interesant,voi ce parere aveti? http://videoruler.com/links/669 Editat Martie 29, 2010 de sandu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ia-ti varianta in carbon, zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 da...ma mancat dosul sa dau alb perlat ca daca luam alb nova de 35 roni cutia de 750 .... sunt vreo 6 straturi acolo, numai de perla, cateva de baza. probabil vor mai fii si cateva de lac. nu m-am nascut invatat, pistolul a fost varza, noroc cu p2000 si p2500. da mi-au iesit ochii. urmeaza calota de la rezervor - albastra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 imi spune careva ce ulei se baga in telescoapele fata (ce numar) am un srad de 750 mi-a spus cineva 10W despre uleiul de motor motul 7100 10W40 ce parere aveti?am tot bagat castrol dar am zis sa incerc altceva poti incerca un semi-sintetic avand in vedere vechimea motorului, nivelul de zgomot al motorului va fi mult mai redus.bafta Omul intreaba de ulei la telescoape ce treaba are cu nivelul de zgomot al motorului ? Nu inteleg de ce il schimbi atat de des. Se schimba doar daca ai probleme cu telescopul, scurgeri de ulei, intra mizerie pentru ca s-au dus semeringurile, sau sunt strambe telescoapele. 5w40 - light 10w40 -mediu 20w40 -heavy Uite aici preturi si modele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 da...ma mancat dosul sa dau alb perlatca daca luam alb nova de 35 roni cutia de 750 .... sunt vreo 6 straturi acolo, numai de perla, cateva de baza. probabil vor mai fii si cateva de lac. nu m-am nascut invatat, pistolul a fost varza, noroc cu p2000 si p2500. da mi-au iesit ochii. urmeaza calota de la rezervor - albastra Hai ca scriu cum se da alb perlat. (me-am dat seama din poze ce ai vrut sa faci) Cine te-a invatat ca se da 50 de straturi habar nu are, si credema ca ma pricep foarte bine la voxit cu voxea. Spun de la fiuler in sus, deci se finiseaza fiulerul cu apa granulatia 1000 (in situatia in care a suferit vreo reparatie si a fost nevoie sa dai fiuler) bine inteles dupa ce este foarte ine uscat, suportul ,plasticul nu trebuie sa prezinte nici un defect de genul zgarieturi fine etc. se degreseaza foarte bine cu DEGRESANT SPECIAL NU ALTE TMPENII BENZINA E.T.C. , se da un strat de VOXEA DE FOND adica vopseaua, in cazul tau alb , un strat sau 2 maxim pana la colorarea completa si uniforma a carenei, de acum trebuie sa fi foarte atent cu dansa, adica fara labute ,sa tuseasca spre ea nestiutori care se mira "mama ba!!!" intelegi tu.(pentru orice scuipat de pistol aiurea se finiseaza putin cu 1000 in locul respectiv, adica cu alte cuvinte poate suporta mici retusuri, dc este cazul. Deabea acum se da cu Perle, problema ta este ca ai dat perla in strat adica incorect, perla nu se da in strat se PUFAIE cu pistolul din dotare de la o distanta aproximatv egala cu 80cm DECI SE PUFAIE NU SE DA STRAT, AICI TREBUIE FOARTE MARE ATENTIE SA STI CAND SA TE OPRESTI NU SA DAI PANA FORMEZI UN STRAT. Atentie mare ,de acum nu se mai pune mana pe ea nu se mai sterge cu carpa doar o sufli inainte de lac. Lacuirea este cea mai grea operatiune dupa mine, trebuie pistolul reglat perfect cu o presiune perfecta, si o indemanare pe masura Nu se da in camera unde ai si compresorul pentru ca comp. antreneaza praful mantelegi man? Alta regula, bine inteles ca nu ai camera speciala de vopsit dai undeva intrun garaj sau magazie, EE pentru asta la lacuire trebuie cea mai mare atentie la manipulare, pentru ca va trebui sa o duci in alta camera unde nu sunt vapori si nu se gazeaza, sau poti forma o camera din nailon cum fac eu si iese temelie. ERA SA UIT DE PISTOL, trebuie spalat foarte bine sa nu se vada cu ce sa dat inainte, pistolul ne reglat cum trebuie face sa strici tot, deci atentie fara stropi, NU TE DESCURAJA ,INCEARCA PANA IESE CUM VREI NU TE LASA, SUNT VOPSITORI CU PRETENTII CARE HABAR NU AU PE CE LUME SUNT, CU COMPRTAMENT GEN "AXINTE VACANTA MARE" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 pozele au fost facute innainte sa le iau din nou la p1000 si la p2500. intradevar, am dat 2 straturi de baza si 2 de perla. problema este pistolul, care are duza infundata, si-mi tb o cheie speciala sa o desfac.m-am bazat mult pe el ca e un SATA si mai vopsisem cu el, si dadea foarte bine. carenele laterale le-am dat la o bascalie de pistol si au iesit mai bine. cred ca in momentul de fata am vreo 3-4 straturi de baza, si in unele locuri vreo 7 de perla...intercalate. ce n-am stiut eu vineri, ca spre deosebire de o perla care o cumparasem in toamna si pe care mi-a facut-o praf un vopsitor, care de fapt era baza amestecata cu perla, asta care am luat-o acum era facuta exact ca in reteta... 2rasini + 2 perle. si am dat vineri vreo 400 gr degeaba, si ma miram ca nu se albeste si nu acopera. matuisem carenele, dar unde avusese ala innainte scursuri, acolo ramasese mai inchisa culoarea, si mai aveam unele zone, unde mai dadusem un fuler gri, care chiar si dupa ce am dat baza peste el, tot se mai vede un pic. acum asta este, nu mai am bani sa cumpar alta vopsea, nu mai sunt in stare sa le iau la matuit inca odata. izolez rezervorul dau albastru, si apoi o sa vin cu lacul. poate reusesc sa curat duza la pistolul bun, ca sa nu dau strat lac, iar sa-l matuiesc. cred ca o sa fie mai greu motorul cu vreo 3 kg. mai bine luam alte carene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Sa ii ia draku de bani, cand esti mic vrei sa fi mare ,cand eram mic aveam cateva probleme , sa am blugi, bicicleta ,ceas electronic , incetul cu incetul vad cu nu mai stiu ce vreau, nu ma mai bucur de lucrurile marunte, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Ei, cu mandrie iti zic ca eu inca reusesc sa ma bucur de ele Si-i foarte bine Acuma de exemplu o sa ma bucur cand imi primesc diurna, sa-mi pot face asigurarea expirata ieri, ca asa vreme faina ii p-aici de numa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Pt. Higheaven:La prima intrebare i-am recomandat sa-si descarce manualul de reparatie pt modelul sau dupa site-ul dat de mine unde are toate detaliile necesare.A doua intrebare a fost in legatura cu ce parere avem despre motul 7100 pt ca vrea sa incerce altceva si eu i-am dat doar o sugestie sa incerce un semi-sintetic.sunt sigur ca ai citit pe graba de aceea poate nu ai inteles postul meu.o zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 salutare ...... va rog frumos stie cineva ce model ( H ...? ) de bec are pe far GSXR 750 modelul 99' ( cel cu bec separat pt faza scurta ) . incerc sa aflu pt un prieten ... va mutumesc anticipat .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.