aladin1 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 (editat) Doctore.... cred ca esti la fel de trist ca si mine, nu mai ai ce sa-ti doresti si este naspa rau, ce-l mai frumos din univers, O.Z.N. . Critica desigur ....... iar umplu frigiderul de carne Ba frate ce wrn meu este greu sa pui banda aia pe roti perfect? Nu ai avut distantierul ala? Ce sa intamplat? Inimaginabil sa mor yo. Mesaj completat Este deaia din 3 bucati si deaia, acum am vazut mai bine, scuze te inteleg. Editat Aprilie 11, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Nu...eu am pus-o si aveam distantierul....dar indemanarea mea lasa de dorit...la fel ca si rabdarea. Cand o cadea singura o schimb si rog pe cineva sa puna mai bine. Mi-a iesit bine doar partea stanga-fata. Oricum nu se vede...din avion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Sa imi zici si mie te rog cum ai innegrit semnalizarile si daca nu ai facut-o tu,unde ! Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 Sa imi zici si mie te rog cum ai innegrit semnalizarile si daca nu ai facut-o tu,unde ! Ms Pai semnalizarile spate se scot destul de usor si se pot vopsi pe interior cu spray de faruri pe care-l gasesti la orice magazin de piese auto. Produs de duplicolor parca. Am curatat bine desi nu era asa mare nevoie cu alcool. Am dat un strat subtire (de la vreo 25-30 de cm)...am stat 10 min...am mai dat un strat...iar am stat (cred ca scrie si pe cutia de spray cum se aplica vopseaua)....si tot asa pana se inegreste cat vrei tu. Ai grija ca atunci cand se usuca se mai inegreste un pic. Cred ca am dat vreo 7-8 straturi (la ultimele poti sa astepti mai putin intre straturi..sau sa usuci cu un uscator de par dar nu prea brusc ca am citit ca nu iese bine daca se usuca brusc). Sa ai grija sa nu dai prea mult la un strat astfel incat sa-ti "balteasca" in interior. De asemenea cand scoti geamurile scoate-le usor ca au o garnitura de cauciuc cu care m-am cam chinuit sa o bag la loc pe moto. Mai bine le scoti lasand garnitura atasata de moto. Si grija la insurubarea la loc a suruburilor sa nu strangi ca nebunul sa crape plasticul. Semnalizarile se vad inca bine desi sunt inegrite ca lumea. Pe cele din fata nu stiu cum sa le scot...sunt prinse in oglinzi...si nu m-am bagat la ele. Dar presupun ca daca maschezi bine pe langa ele si dupa vopsire ii dai si un strat de lac sa nu se duca vopseaua ies si alea destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Motoreta mea dupa o spalare si cu Stompgrip, furtune frana Hel, semnalizari si scarite vopsite. 11 mii de km and counting Cum se simt abtipildele alea de pe rezervor,iti dau ceva aderenta la genunchi?Adika cand te impingi cu picioarele in rezervor,simti ca se lipesc asa? Si daca tot ati pus poze,sa pun si eu cateva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 (editat) Cum se simt abtipildele alea de pe rezervor,iti dau ceva aderenta la genunchi?Adika cand te impingi cu picioarele in rezervor,simti ca se lipesc asa?Si daca tot ati pus poze,sa pun si eu cateva . Se prind foarte bine. Problema la mine e ca desi am 1.83m nu reusesc sa prind decat un pic partea "lipicioasa", nu cu genunchiul. Mai mult pron ornmentele alea de plastic de sub rezervor. Probabil trebuie sa-mi schimb pozitia pe moto sau niste scarite mai ridicate dar nu sunt prevazute in buget. Din poza pe care ai pus-o cu tine pe moto cred ca prinzi destul de bine partea metalica a rezervorului unde s-ar lipi Stompgripul. Editat Aprilie 12, 2010 de doctoroo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 va pot invata , cand va vopsiti motoarele, sa dati efectul de coaja de portocala. astfel nu mai aveti nevoie de stompgrip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 va pot invata , cand va vopsiti motoarele, sa dati efectul de coaja de portocala.astfel nu mai aveti nevoie de stompgrip. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Ce ne bucuram de tehnologie!!!...... si batranii , mosii de azi care cand erau ca noi repara 3 zile si se plimba 2 ore saraci de ei, Intradevar dupa ce repari la ea si dai o tura o traiesti la maxim, nu ca acum in era haiabuselor si a monstrilor pe 2 roti. Astea nu se strica nici deale draku, nu mai inteleg nimic rau dc se strica rau dc nu se strica, este un fel de.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Se prind foarte bine. Problema la mine e ca desi am 1.83m nu reusesc sa prind decat un pic partea "lipicioasa", nu cu genunchiul. Mai mult pron ornmentele alea de plastic de sub rezervor. Probabil trebuie sa-mi schimb pozitia pe moto sau niste scarite mai ridicate dar nu sunt prevazute in buget. Din poza pe care ai pus-o cu tine pe moto cred ca prinzi destul de bine partea metalica a rezervorului unde s-ar lipi Stompgripul. Da,pai eu sunt pitic,am 1.70.La mers calumea,adika la drum intins astia micii sunt mai avantajati,in schimb cei inalti le manevreaza mai usor prin oras,avand stabilitate mai buna.Oricum,mai mult valabila pentru incepatori.Dar am prieteni inalti,peste 180 si se plang de asa zisele dureri de spate,iar la mine nu e cazul,daca rezervorul imi vine pana in piept:)Pe un enduro sau touring mi-ar fi si mai greu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 salutare! am o problema la motocicleta, un gsxr de 750 din 2001, cand o pornesc, uneori, mi se stinge bordul complet sau turometrul se duce pe 0 si nu imi afiseaza temperatura motorului dar becul de neutral ramane aprins. am verificat mufa care intra in bord, panoul de sigurante si bornele la baterie, nici o schimbare. in mers isi revine si functioneaza normal bordul. banuiesc ca e vorba de un contact imperfect sau o mufa oxidata, ce as putea sa mai verific?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 12, 2010 Share Postat Aprilie 12, 2010 Si eu am patit ceva asemanator si era de la un fir de la baterie. Papucul ala era strans bine pe borna, dar firul nu mai facea contact in mufa. Incearca sa misti de fire si vezi unde se intrerupe... Sau sa verifici bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 salutare! am o problema la motocicleta, un gsxr de 750 din 2001, cand o pornesc, uneori, mi se stinge bordul complet sau turometrul se duce pe 0 si nu imi afiseaza temperatura motorului dar becul de neutral ramane aprins. am verificat mufa care intra in bord, panoul de sigurante si bornele la baterie, nici o schimbare. in mers isi revine si functioneaza normal bordul. banuiesc ca e vorba de un contact imperfect sau o mufa oxidata, ce as putea sa mai verific?? mai e o mufa care face figuri uneori pe partea stanga in zona radiatorului<mai mereu o gasesc oxidata> cauta bine si curata toate mufele cu spray contact sa fii sigur ca nu e dupa instalatie<e foarte posibil sa fie bordul belit>se intampla frecvent asta <cel putin la auto>cand sunt km dati inapoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Salutari! Motoreta mea s-a gandit ca ar fi bine s-a scoata la pensie releul de incarcare si am fost sfatuit s-a il inlocuiesc cu unul de GSX 750-1000R dupa 2000 an(specific,releul are 5 fire ce ies din el).Poate ma puteti ajuta in vreun fel.... Multumes anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 a venit si racefitu' si power comanderu'..urmeaza un dyno test http://www.youtube.com/watch?v=GzJvkXmRkMw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 (editat) Ce faceti ba fratilor cu miarele ? Pe bune, sunt niste super puteri, rr 1000, r1, da ca gixeru niciuna fratilor, trage de rupe, eu unu nu ma vad pe miar niciodata, gixer desigur, cand am mers pe miar ma simteam ca pe o bomba nucleara. Editat Aprilie 13, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 miarele au roti mai mari pe spate, de ce crezi ca isi ia lumea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 placerea de a rupe aderenta la orice miscare brusca a acceleratiei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 asa: Mesaj completat (era sa o fac si eu de cateva ori si nici macar nu am miar hehe) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) am muscat-o si eu de vreo saptamana (da fara sa cad) frate-mio are un R1, si dupa 2 ani mi-am luat inima in dinti si i-am zis sa ma lasa o tura (precizez ca pana acuma n-am vrut sa ma dau pe nici un motor in afara de al meu) m-am suit pe ea, i-am dat in treapta 1 incet, am schimbat pe la vreo 3000 de ture, ca am zis ca-i periculos mai mult, si in treapta 2 am tras de gaz cum is obisnuit la 600-le meu, da surpriza, instant o inceput burnout-ul am lasat repede acceleratia, ca deja mergeam in lateral cu motorul, m-am dat frumos jos si i-am multumit Editat Aprilie 14, 2010 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 asa: Mesaj completat (era sa o fac si eu de cateva ori si nici macar nu am miar hehe) cauciucele noi trebuie tratate cu grija cativa zeci de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ala din imagine este un dobitoc, aia care cad asa sunt niste ....... tantalai, nimeni nu spune sa nu cazi dar fa-o eroic frate ,intr-o roata (ca mine), din cauza unei nenorocite de gropi, incerci ceva nou si cam atat. pentru cine aluneca pe nisip in fata blocului sau se lipesc de masini parcate regulamentar, exista mopeduri de acomodare, dupa aia treci la ceva mai marte si tot asa, nu sa farami motocicleta in 5 metri ca este penibil rau, mai bine ma duc pe curbe sa ma dau si dc pic asta este ma distrez. Sunt si pe la mine prin oras cativa care au julite motocicletele si dc ii intrebi cum au reusit cica "aaaa aia? am alunecat pe nisip? " care nisip fratilor ? Merg legati la oki ,nu inteleg asta cu nisipul, adica nu vezi e unde mergi? tshamne........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Ala din imagine este un dobitoc, aia care cad asa sunt niste ....... tantalai, nimeni nu spune sa nu cazi dar fa-o eroic frate ,intr-o roata (ca mine), din cauza unei nenorocite de gropi, incerci ceva nou si cam atat. pentru cine aluneca pe nisip in fata blocului sau se lipesc de masini parcate regulamentar, exista mopeduri de acomodare, dupa aia treci la ceva mai marte si tot asa, nu sa farami motocicleta in 5 metri ca este penibil rau, mai bine ma duc pe curbe sa ma dau si dc pic asta este ma distrez. Sunt si pe la mine prin oras cativa care au julite motocicletele si dc ii intrebi cum au reusit cica "aaaa aia? am alunecat pe nisip? " care nisip fratilor ? Merg legati la oki ,nu inteleg asta cu nisipul, adica nu vezi e unde mergi? tshamne........ De cat timp mergi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 (editat) Aproape 4 sezoane daca il duc la final si pe asta, sper. Stai linistit ca nu este cine stie ce de capul meu, ma consider amator, dar pe nisipm in fata blocului nu ma vad cazand , dc patesc asta inseamna ca nu este de mine si ma las. Editat Aprilie 14, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 Lectia asta inca n-ai invatat-o.... Nu iti urez.... I se poate intampla oricui oricata experienta ar avea. Am vazut oameni "grei" in situatii mai stupide de atat... shit happens... nu arata cu degetu' ca nu se stie cand se intoarce roata. E penibil dar asta e Mai bine asa decat pe contrasens sub vreo masina ....te mai aduce cu picioarele pe pamant apropo de cat de zmeu esti in sinea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.