raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ? tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ? @ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro' fara pompa bineinteles. CAUT UN CADRU DE BORD PT K2 SI UN FAR ( chiar si de anglia ) daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn. Am facut sincronizarea la MOTOSOFT asta-i link-ul /index.php?showtopic=493652 Face multe chestii tipu si mie mi se pare ca ii super profi, si are si sculele potrivite. De pret o sa te convingi singur ca merita Mesaj completat Vad din ce in ce mai multi cu tobe aftermarket pe k8. Fratilor, daca nu eliminati dracia aia de catalizator, sunetul este aproape la fel ... Care-i spiru'? 10-20mil aruncate pe ce? Mie personal mi-ar place sa nu-mi bubuie toba after market, nu sunetul ii baza la mine , da din pacate motoru ii vechi, nici nu visa catalizator pe vremea aia; chiar vreau sa-mi fac silencer Oricum, cu catalizatorul la loc ii pacat de bani, ca la performante nu prea se simte difernenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Face multe chestii tipu si mie mi se pare ca ii super profi, si are si sculele potrivite.De pret o sa te convingi singur ca merita spune frate cati bani a facut sa ne facem si noi o idee eu personal mi-am luat un vacummetru<sau cum se numesre>si mi le sincronizez singur<am dat 300ron [pe el si as vrea sa stiu in cat timp scot banii pe el. daca sunteti din buc va pot ajuta <sau imprumuta>cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 unde ai facut sincronizarea la clapete, si la cati bani ? tb sa-mi indrept toba. recomandati pe cineva ? @ delu te-am sunat ... am gasit rezrvor - 80 - 100 euro' fara pompa bineinteles. CAUT UN CADRU DE BORD PT K2 SI UN FAR ( chiar si de anglia ) daca auziti ceva, pe undeva ... dati un semn. Mandibula call me,stiu pe un tip din drumul taberei care dezmembreaza un K1 si are far...cred ca si cadrul de bord(nu l-am intrebat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 vacuumetru tau ii pt carburatoare sau injectie? nu de alta, dar din câte Âştiu eu sunt diferite, si pt injectie sunt destul de putine. mie mi-a luat 100 de lei pt sincronizare, si cum înainte sa merg la el tocmai trecusem pe la curier pt ulei, mi-a schimbat si uleiul si filtrul, mi-a si intins lantul (reglat cu laser), si uns lantul. operatii pe care nu mi-a mai cerut bani, da i-am lăsat eu ceva peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 vacuumetru tau ii pt carburatoare sau injectie? nu de alta, dar din câte Âştiu eu sunt diferite, si pt injectie sunt destul de putine.mie mi-a luat 100 de lei pt sincronizare, si cum înainte sa merg la el tocmai trecusem pe la curier pt ulei, mi-a schimbat si uleiul si filtrul, mi-a si intins lantul (reglat cu laser), si uns lantul. operatii pe care nu mi-a mai cerut bani, da i-am lăsat eu ceva peste. e vacumetru<toate sunt la fel>poate doar sa difera suruburile dop<el este universal si are in kit mai multe adaptoare> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 e vacumetru<toate sunt la fel>poate doar sa difera suruburile dop<el este universal si are in kit mai multe adaptoare> nu pot contesta ce spui, dar eu de o luna sun pe la service-uri pt sincronizat, si toți mi-au spus ca au scula pt carburatoare dar nu au pt injectie. e posibil sa ai dreptate, si dacă ii asa promit ca data viitoare sa apelez la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo. se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Vad din ce in ce mai multi cu tobe aftermarket pe k8. Fratilor, daca nu eliminati dracia aia de catalizator, sunetul este aproape la fel ... Care-i spiru'? 10-20mil aruncate pe ce? Mesaj completat Mie personal mi-ar place sa nu-mi bubuie toba after market, nu sunetul ii baza la mine , da din pacate motoru ii vechi, nici nu visa catalizator pe vremea aia; chiar vreau sa-mi fac silencer Oricum, cu catalizatorul la loc ii pacat de bani, ca la performante nu prea se simte difernenta True. sunt 3 moduri de a elimina problema 1. se taie catalizatorul si se inlocuieste cu un slip-on pentru modelule k6-k7...se pune power commander si se urca pe dyno vreo 600 de eruoi costa 2. se inlocuieste sistemul cu niste saxofoane de pe un suzuki k6-k7 plus un slip-on...aceeasi smecherie cu power commanderu vreo 800 de euroi costa (depinde cum gasesti saxofoanele pe e-bay sau la dezmembrari sau la un prieten cu k6 care a schimbat tot sistemul si nu mai are ce face cu cel stock) 3. se inlocuieste cu un sistem aftermarket full+powerecomander evident vreo 1500 de euroi costa la astea de mai sus mai puneti si filtru de aer Acum depinde de fiecare daca e decis sa faca investitia respectiva pentru maxim 10 caluti in plus, vreo 10 kile in minus...si un sunet si look mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 True.sunt 3 moduri de a elimina problema 1. se taie catalizatorul si se inlocuieste cu un slip-on pentru modelule k6-k7...se pune power commander si se urca pe dyno vreo 600 de eruoi costa 2. se inlocuieste sistemul cu niste saxofoane de pe un suzuki k6-k7 plus un slip-on...aceeasi smecherie cu power commanderu vreo 800 de euroi costa (depinde cum gasesti saxofoanele pe e-bay sau la dezmembrari sau la un prieten cu k6 care a schimbat tot sistemul si nu mai are ce face cu cel stock) 3. se inlocuieste cu un sistem aftermarket full+powerecomander evident vreo 1500 de euroi costa la astea de mai sus mai puneti si filtru de aer Acum depinde de fiecare daca e decis sa faca investitia respectiva pentru maxim 10 caluti in plus, vreo 10 kile in minus...si un sunet si look mai bun. true nu Âştiu cum îs galeriile la k8, da întreb si eu: nu tine figura cu o teava sudata in locul lui? la maÂşini am facut asta de nenumărate ori (evident la ateliere specializate). Si evident doar dacă nu are vreun senzor in catalizator sau după el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 apropo, sambata viitoare este salonul moto. eu am vb deja cu mai multi prieteni sa ne intalnim la 10.30 la arc si pe la 11 sa plecam spre romexpo.se mai baga cineva? pt mai multe detalii nr meu de tel este 0723641606, dar in principiu o sa hotaram aici ce si cum In principiu ne vedem la targ,eu prefer sa vin undercover(fara motor)...de la podul grant pina la romexpo imi i-a mai mult timp sa scot mobra din curte sa pornesc motorul 5 min pina se incalzeste,asa ca prefer sa vin cu tramvaiul si ne vedem la targ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 true nu Âştiu cum îs galeriile la k8, da întreb si eu: nu tine figura cu o teava sudata in locul lui? la maÂşini am facut asta de nenumărate ori (evident la ateliere specializate). Si evident doar dacă nu are vreun senzor in catalizator sau după el. merge si cu teava...de aia am zis de slip=on de k6-k7...ca alea vin cu teava pentru ca la modelele respective catalizatorul nu e sudat. E un senzor inainte de el...set valve...care nu ma pricep ce si cum, dar daca pui power commander si reglezi injectia pe dyno poti sa scapi de senzorul ala. Se desurubeaza frumos si se face un scurt la niste conectori ca sa nu dea eroare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Pai din cate stiu eu, daca senzorul e inaintea catalizatorului, poti suda linistit teava, si nu tre sa afecteze mersul motorului. Nici nu trebuie sa te mai legi de senzor, ca isi va face treaba la fel ca inainte. Si teava la un om cu bun simt, nu cred sa coste mai mult 150-200 de lei, cu manopera inclusa. Repet, ce spun eu este valabil la masini, nu is convins ca se aplica si la motoare, dar in mod normal asa ar trebui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Eu nu dau jos nimic, o las asa cum este , toate cacaturile alea costa si nu am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 foarte bine faci, zic eu ideea ar fi ca ai castiga ceva la consum, da de putere nu cred ca te-ai folosi, cum nu cred ca te folosesti nici de aia care o ai acuma. La fel ca majoritatea dintre noi care nu au ceva experienta pe circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 deci sa nu o lungim............ vreau putere cumpar miaru si gata , nu ma apuc sa tunez trotineta asta pe bune, deci . 1000 gsxr ultima galagie, este tunat gata in magazin, da nu ma bag ca tare cred ca ma tunez si io. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 si-a instalat careva pc? am cautat toata ziua un clips pt a face legatura intre firul de la tps(senzorul de la acceleratie) si pc..pana la urma am gasit dar nu facea conexiunea..asa k m-am decis sa il fac in stil romanesc cu banda si culmea functioneaza insa am o nedumerire cat de sus urca verzeala aia de la pc cand il accelerati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Maine fac cea mai lunga tura de pana acum: Bucuresti-Sighisoara si retur, ~630 km, intr-o zi. Tare is curios ce-o sa aiba de zis posteriorul meu si ceafa la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 si-a instalat careva pc? am cautat toata ziua un clips pt a face legatura intre firul de la tps(senzorul de la acceleratie) si pc..pana la urma am gasit dar nu facea conexiunea..asa k m-am decis sa il fac in stil romanesc cu banda si culmea functioneaza insa am o nedumerire cat de sus urca verzeala aia de la pc cand il accelerati? da cateodata acel clips nu face contact ca lumea , dar pc-ul trebuie pus pe motor si setat pe dinojet ,o harta ca lumea se face cam in min 2 ore de reglaje si teste ,baietii din timisoara de la tunderbike sunt meserisi la pc -uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 da cateodata acel clips nu face contact ca lumea , dar pc-ul trebuie pus pe motor si setat pe dinojet ,o harta ca lumea se face cam in min 2 ore de reglaje si teste ,baietii din timisoara de la tunderbike sunt meserisi la pc -uri l-am montat eu,nu e mare branza mai ales ca ai si schema.pc'u l-am luat impreuna cu toba tot dp un k5 cam la aceeasi km cu al meu si folosind acelasi filtru k&n.o sa ii fac in curand un test pe dyno sa vad cat de mult difera graficele iar daca nu-mi convine am sa-l setez.sper sa nu fie mare diferenta deoarece 3 ore de setat costa 180£ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hunter2002 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 l-am montat eu,nu e mare branza mai ales ca ai si schema.pc'u l-am luat impreuna cu toba tot dp un k5 cam la aceeasi km cu al meu si folosind acelasi filtru k&n.o sa ii fac in curand un test pe dyno sa vad cat de mult difera graficele iar daca nu-mi convine am sa-l setez.sper sa nu fie mare diferenta deoarece 3 ore de setat costa 180£ ce's alea la banii tai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Eu astept sa mai coboara nivelul discutiei, nu ete de mine, mai avem putin si intoarcem motocicletele pe dos, bagam mana pe toba si le apucam de clapetele de acceleratie si tragem, asta vrea sa fie o gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 Eu astept sa mai coboara nivelul discutiei, nu ete de mine, mai avem putin si intoarcem motocicletele pe dos, bagam mana pe toba si le apucam de clapetele de acceleratie si tragem, asta vrea sa fie o gluma. lasa glumele si hai la o tura de sighisoara duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Man sunt condamnat sa stau pe bara weekend-ul asta, pt. ca scumpul meu tata a confectionat o cagula pt catelul meu soricar sa-l dea cu prafuri dealea pt paraziti (sta numai pe strada javra) i-a legat cagula de piele pe cap si a plecat pana in casa sa ia ceva, prosul de mine intre timp vazind botikul lu Codita (asa il keama) am inceput sa ma joc cu el, foarte atent stiind ca nu vede desigur puneam degetul pe botul lui , javra a invatat timpi care eu aprox ii repetam si ma muscat de deget jupuind tot buricul degetului, scarba de caine dupa ce ca a ramas cu carnea in gura in loc sa o manance a scuipat-o in fata mea. Codita este un caine dement. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 lumee...am si eu o intrebare azi nu aveam ce face si am scos filtrul de aer(BMC) si l-am curatat si aspirat si spalat...toate astea din cauza plictiselii am facut ceva gresit? poate afecta motocicleta cu ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 lumee...am si eu o intrebareazi nu aveam ce face si am scos filtrul de aer(BMC) si l-am curatat si aspirat si spalat...toate astea din cauza plictiselii am facut ceva gresit? poate afecta motocicleta cu ceva? in principiu nu, atâta timp cât l-ai dat cu ulei. da presupun ca nu ai făcut asta, deci filtrul nu prea va filtra. si asta e rău. exista kit de curatat filtru, cu soluție de curatat + ulei special. recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.