todea Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 baieti ce se mai aude cu intrunirea de gsxr de la brasov? sau nu e bine acolo? pe 14 iulie ajung si eu pe akas ar fi bine daca aveam vreun gixerist de prin brasov sau prin apropiere sa se intereseze de o locatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nu ai de ce sa iei alt filtru astea sunt garantate pe viata le cureti le ungi si le pui la loc.ia un spray pt uns filtru de aer,daca tot ai desfacut sa cureti si airbox-ul si ram-urile pe dinauntru si inainte sa pui filtru dai cu spray in ambele(airbox,ram-uri) in felul acesta praful va ramane pe pereti si nu se mai imbacseste asa repede filtru plus ca trage mai mult aer curat.bafta! exact ! putini stiu asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvannn Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Baieti cum facem saptamana viitoare,ne intalnim undeva toti si plecam spre SMAEB sau ne vedem acolo?eu sunt din berceni daca mai e cineva de prin zona poate mergem impreuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Putem sa ne si intalnim, ne facem si noi o intrare a la BIKER BOYZ ) Si niste poze de sambata, traseu Bucuresti-Sighisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 exact ! putini stiu asta ! am comantad kitul pt curatare a filtrului de aer multumesc pt ajutor vreau si eu sa vin SMAEB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 bravos, acuma n-o sa mai ai treaba cu filtrul de aer cat timp nu schimbi motorul si vezi sa nu exagerezi cu frecventa curatarilor, producatorul zice ca filtreaza cu ata mai bine cu cat il cureti mai rar. eu am zis ca la vreo 10.00 il curat, nu cred ca mai des. asa nici nu se imbacseste exagerat, si filtreaza bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut Ma lasat motoreta ieri pe la pucioasa in sensul in care daca apas la buton sa o pornesc nu da nici un semn de viata. Reactionaeaza ca si cum ai apasa pe buton fara cheia in contact, adica nu face nimic. Am verificat toate sigurantele , am spalat toate mufele , nimic. Ce sa mai verific ? Ca prea a picat asa fara nici un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut Ma lasat motoreta ieri pe la pucioasa in sensul in care daca apas la buton sa o pornesc nu da nici un semn de viata. Reactionaeaza ca si cum ai apasa pe buton fara cheia in contact, adica nu face nimic. Am verificat toate sigurantele , am spalat toate mufele , nimic. Ce sa mai verific ? Ca prea a picat asa fara nici un semn. Impinsa porneste? Daca nu, inseamna ca trebe mecanic (parerea mea) Daca da, trebe verificat electromotorul Bafta Mesaj completat Aveti idee de unde si la ce bani as putea sa-mi iau un parbriz double bubble? Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Radu am eu un airflow nou pe care sunt dispus sa il vind.Daca vrei sa il vezi fa un drum prin sectorul 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Aprilie 19, 2010 Autor Share Postat Aprilie 19, 2010 Pana la urma a trebuit sa schimb garnitura de chiuloasa. Are idee careva dintre voi care ar fi pretul corect pentru manopera necesara inlocuirii garniturii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Salut Ma lasat motoreta ieri pe la pucioasa in sensul in care daca apas la buton sa o pornesc nu da nici un semn de viata. Reactionaeaza ca si cum ai apasa pe buton fara cheia in contact, adica nu face nimic. Am verificat toate sigurantele , am spalat toate mufele , nimic. Ce sa mai verific ? Ca prea a picat asa fara nici un semn. butonul de taiat curentul? sau vreun senzor care nu mai inregistreaza ca ambreiajul e tras(in cazul in care se poate porni numai cu ambreiajul tras cum e la a mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Radu am eu un airflow nou pe care sunt dispus sa il vind.Daca vrei sa il vezi fa un drum prin sectorul 6 absolut mă interesează, da nu prea Âştiu care ii sectorul 6 da niÂşte repere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Pe la pasajul lujerului,sos virtutii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) butonul de taiat curentul? sau vreun senzor care nu mai inregistreaza ca ambreiajul e tras(in cazul in care se poate porni numai cu ambreiajul tras cum e la a mea) Sa iti dea domnu multa sanatate. Mi-ai dat o idee f buna si m-ai facut azi fericit. Mi-ai dat o idee care nu mi-a venit in cap sa verific . Vezi ce bun poate sa fie un forum. Am stat azi toata ziua bosumflat si nu am avut chef de nimic din cauza asta. Deabia am refacut moto in intregime si sa ma apuc sa o desfac din nou toata nu aveam chef. Moto porneste instant daca e impinsa. Senzorul de la maneta de ambreiaj este sarit pt ca surubul care il tine sa rupt si nu am apucat sa il schimb si acuma nu mai trebuie sa apas maneta de ambreiaj cand pornesc motorul adica cu alte cuvinte daca e in viteza si dau la demaror poate sa plece in fata dar am motoreta de 3 ani si sunt obisnuit cu ea. Senzorul de la maneta de ambreiaj era blocat ,l-am apasat de 2-3 ori si acuma porneste motoreta la buton ca inainte. Sunt un zambet tot ca si cum as primi o bomboana in copilarie. Ms mult, raman dator !!!! Editat Aprilie 19, 2010 de Mad Max1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 bravos, acuma n-o sa mai ai treaba cu filtrul de aer cat timp nu schimbi motorul si vezi sa nu exagerezi cu frecventa curatarilor, producatorul zice ca filtreaza cu ata mai bine cu cat il cureti mai rar. eu am zis ca la vreo 10.00 il curat, nu cred ca mai des. asa nici nu se imbacseste exagerat, si filtreaza bine daca ai vrut sa scrii 10000, sa stii ca e foarte mult, noi il curatam la 3000 si arata ultraambacsit,daca mai circuli si prin oras, la 3000 e varza de murdar. si se simte, nu mai trage asa bine motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 La mine in flegma asta de oras plin de praf, se naclaste imediat filtrul, zici ca a dat cineva intentionat cu praf pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 adevarul este ca pe motor ii primul filtru sport pe care il am, spre deosebire de masina la care am de vreo 4 ani. la masina intr-adevar, la 3-4 mii il curat si eu, dar la motor am observat ca nici ala de hartie nu mi s-a imbacsit foarte tare. Spre rusinea mea cel de hartie nu l-am schimbat sau curatat vreo 10.000 de km, ca am tot amanat operatiunea, dar arata, zic eu, rezonabil. De asta am zis de 10.000. Bineinteles, trebuie verificat mai des si daca ii imbacsit, atunci normal ca se curata, ca nu mai trage motorul. Eu doar am reprodus ce a scris producatorul pe prospect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 daca ai vrut sa scrii 10000, sa stii ca e foarte mult, noi il curatam la 3000 si arata ultraambacsit,daca mai circuli si prin oras, la 3000 e varza de murdar.si se simte, nu mai trage asa bine motorul. Nu mai faceti fratilor motocross cu motoarele sport O sa schimb si eu filtrul acum la revizia de 12.000. Probabil tot cu unul stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 eu nu am facut 10mi de cand am mororul (2 ani) mi se pare mult 10mi....cred ca pe la 5mi km ar fi bine,acum depinde oricum,ma bucur ca nu mai trebuie sa il schimb....e o caruta de bani un filtru de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 La mine dupa 1200-1300km(a fost curatat inainte de al cumpara) filtrul e murdat,mai merg max 1000km si cumpar Chestiile(nu prea stiu cum se numesc) cu care se curata filtrul...ulei si .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 daca vreti sa vedeti un filtru cu adevarat imbacsit, cand treceti pe la balamuc, are unul agatat pe perete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 (editat) Ciao, cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)?? intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult! O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia?? Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire! Merci! Editat Aprilie 20, 2010 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Sincer cred ca uleiul e acelasi cu cel din motor, nu are separat pentru cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salut, In principiu socul automat functioneaza daca dimineata, dupa ce pornesti, sta motorul mai turat, si dupa cateva secunde/minute, in functie si de temperatura de afara, relantiul coboara la nivelul normal. La tine ar trebui verificate bujiile, facuta sincronizare si apoi daca nu iti porneste corect ajungi in situatia mea Cu cablurile ai procedat bine in principiu, dar eu recomand ca dupa wd40 (care este un multifunctional FOARTE bun), sa dai si cu spray de uns lantul. Explicatia e simpla, WD40 mai mult curata iar spayul de lant greseaza. Si fa operatiunea asta regulat (la cateva mii de km, scrie si in manualul de intretinere). E ok sa le dai doar la extremitati, acolo sunt punctele de gresare pentru ele. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ciao,cine stie sa-mi spuna cum imi dau seama daca imi functioneaza socul automat la motor/ eventual unde se gaseste (ceva poze ar fi utile)?? intreb asta, deoarece imi porneste motorul dimineata de abia dintr-a 4-5 incercare sau chiar mai mult! O a doua intrebare este daca trebuie schimbat uleiul din cutia de viteza; eu din cate am auzit, ca da, si atunci sa-mi srecomandati ceva uleiuri dar si cum se procedeaza, exista un buson ceva pe unde se pune sau trebuie desfacuta cutia?? Trei: eu am uns cablurile de accelaratie si ambriaj, atat cat s-a putut cu WD 40, aveti alte pareri?? Ideea e ca l-am uns doar la extremitati, unde se putea, si deja s-a obs. o imbunatatire! Merci! Am auzit k unsul cu wd40 nu e chiar recomandat pentru ca la inceput unge dar apoi usuca. De aia e si folosit la protejarea motoretei pe timp de iarna. Dar nu pun 100% in spate la ce zic. Cu socul ma gandesc ca ar trebui ca atunci cand o pornesti sa iti tina singura turatia ridicata si apoi cand se incalzeste un pic sa revina la relantiul normal. Daca nu face asa inseamna ca nu e tras socul. Iar asta cu cutia cred ca e acelasi ulei si pentru motor si pentru cutie, dar acum nu stiu ce model ai. Disclaimer...sunt un mecanic FOARTE amator asa ca nu te lua prea mult dupa ce zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.