Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Este setarea optima pentru orice fel de drum si anotimp, care dupa mintea mea (proasta) cred ca este foarte bine.

Eu nu dezmembrez motocicleta daca nu am probleme la furca , oricum simeringurile rezista maxim 3 ani la un mers normal si oricum trebuie mesterita, uleiul din furca nu lucreaza la cald si nu are de suferit

este o :D

exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron>

acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acu ... @aladin cam are dreptate intr-un fel ...

Cel mai bine e sa stii pe cineva in care sa ai incredere sa-i lasi mobra pe mana si sa nu fie nevoie sa stai langa el.

Am prieteni care au patit-o rau cu service-urile (reprezentanta Suzuki e undeva in top) si mecanicii ... mmmm ..., de la facut praf motorul de la un schimb de ulei pana la nestrans axul rotii spate si pus suruburi mai putine la loc.

Pe de alta parte insa, nici nu se poate sa te transformi in mecanic si sa inveti tot ce trebuie facut la mobra in orice situatie, ca si aia e o meserie pentru care ai nevoie de timp ca sa o inveti bine.

Stiu si eu sa fac una-alta, dar unde nu stiu, nu ma bag, las pe altul care se pricepe si ma uit si eu sa vad despre ce e vorba si sa mai invat ceva. Dar daca dau bani pentru asta, si in general dau cat cere, ma astept sa o faca bine, nu de mantuiala, sa-mi mai rup si gatu' pe banii mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o ;)

exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron>

acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> :angryfire:

Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum)

Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110,

Multumes dudus ca ti cu mine! ;)

post-40356-1291919175_thumb.jpg

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum)

Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110,

Multumes dudus ca ti cu mine! :angryfire:

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

]

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

pai exact ce spuneam pt circuit trebuie setari speciale ,si nu cu o medie de temperaturi reglajul de face la termometru sa zic asa la temperatura din momentul cursei ,dar pentru mersul pe strada o reglare a arcurilor in functie de greutate e cam suficienta .desi cand ai luat un pasager si asta sa dus....

Editat de suzuki_pill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

Eu nu te contrazic dar pe ce te bazezi cand zici ca este o diferenta sesizabila? Ai facut proba la toate uleiurile? Eu cred ca un artist ne pacaleste de nu ne vedem. face din setare furca sa para ca are 5w cand ea are 10w si asa mai departe. Deaia am zis ca nu ne pricepem mai nici unul la reglaj perfect, singurii care pot sa se pronunte sunt adevaratii baieti care se duc pe circuite si le seteaza cu mana lor pentru ca acolo este nevoie de mare finete DE LA UN NIVEL IN COLO(*nu la pitiponci care le pica manutele dupa 3 ture), in rest cred ca setarea manualului este perfecta.Eu totusi consider ca multi dintre noi facem multe chestii pe la mobre de moft (ma stiu pe mine)

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici.

si inca ceva

cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine.

suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo>

sa nu uitam ca foarte multe modele de motociclete nici macar nu au telescoape reglabile, aia ce fac? nu se pot da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu te contrazic dar pe ce te bazezi cand zici ca este o diferenta sesizabila? Ai facut proba la toate uleiurile? Eu cred ca un artist ne pacaleste de nu ne vedem. face din setare furca sa para ca are 5w cand ea are 10w si asa mai departe. Deaia am zis ca nu ne pricepem mai nici unul la reglaj perfect, singurii care pot sa se pronunte sunt adevaratii baieti care se duc pe circuite si le seteaza cu mana lor pentru ca acolo este nevoie de mare finete DE LA UN NIVEL IN COLO(*nu la pitiponci care le pica manutele dupa 3 ture), in rest cred ca setarea manualului este perfecta.Eu totusi consider ca multi dintre noi facem multe chestii pe la mobre de moft (ma stiu pe mine)

ba cand ai o mobra DIN 98 cu o suspensie stoc se simnte foarte usor<ii bagi 5w si ai o veritabila barca cu care intri intrun viraj cu un asfalt nu togmai neted si te trezesti pe contrasens sau in balarii>.

dar cel mai bine e sa faceti si voi cateva probe cu diferite setari, eu personal nu fac asta pt bani, am setat numai motoarele prietenilor si am inceput in prima faza cu a scrie pe hartie pozitia fiecarui reglaj<in cazul ca cineva spunea ca era mai bine inainte sa o pot face inapoi, dar spre surprinerea mea toti au spus ca e cu totul alta ciclistica , mult mai placuta si mai precisa pe viraje>cu asta vreau sa inchid acest subiect iar daca cineva are nevoie de ajutor pt setarea suspensiei sa ma caute in sezonul viitor

<mentionez ca doar pt un reglaj nu percep nici o taxa<mi se pare jenant sa ceri 50 euro pt asta cum se practica><p.s. uleiul vil schimbati singuri> :angryfire:

Mesaj completat

sa nu uitam ca foarte multe modele de motociclete nici macar nu au telescoape reglabile, aia ce fac? nu se pot da?

vb de gsx-r sau de comuniste<recunosc ca planeta 5 a mea care o mai am nu are reglaje la fuca si da mere si pe viraje>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pur si simplu se numeste SAG

 

http://www.moto-racing.co.uk/Guides/motorcycleSuspensionSetup.htm

 

sau

 

Twist of the Wrist II SAG adjustment

 

sau

 

pe youtube (setting sag motorcycle)

 

am asa ceva facut de George(TNG) pe motocicleta pt circuit , cand mergeam cu suspensia normala o simteam foarte moale(juca pe curba) ,aveam impresia ca o pierd(sentimentul nu era prea placut) sau ma scotea mai in exterior/interior de ce vroiam eu , cu SAG`ul facut motocicleta este foarte,foarte stabila pe curbe atat pe circuit unde aderenta este ridicata cat si pe strada unde stim ca asfaltu` mai scartie .

Merita sa incercati.

Mesaj completat

am avut si pe motocicleta anterioara(honda 929) setarile facute,in timpul cand o aveam am mai mers cu o alta avand setarile originale, diferenta se simtea rau in manevrabilitate ei pe curbe

 

scz

post-33534-1292019916_thumb.jpg

post-33534-1292019950_thumb.jpg

post-33534-1292020006_thumb.jpg

post-33534-1292020605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb de gsx-r sau de comuniste<recunosc ca planeta 5 a mea care o mai am nu are reglaje la fuca si da mere si pe viraje>

nu e vorba de comuniste ,sunt motoare cat de cat noi cum e kawa z750 pana in 2006 , hornet ,triumph speed triple 2005 astea doar cateva pe care le stiu ca le-am avut eu ,dar sunt mult mai multe .

Editat de suzuki_pill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tot filmul Twist of the Wrist II care este superb, este pentru oricine poseda motocicleta indiferent de experienta dar in special este necesar pentru motociclistii mai tineri, eu mai ut la film aproximativ de 2 ori pe luna, felul cum este facut te cucereste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand dl filmul de pe thepiratebay alaturi de el mai vine un filmulet denumit Twist of the Wrist II SAG adjustment care prezinta aspectele sag`ului.

Filmuletele sunt foarte interesante.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu a vazut filmuletul explicativ sa faca tot posibilul sa gaseasca filmul ca este necesar, te invata de la cum sa stai pe motocicleta pana la... tot! este ca otv-ul , te face sa te uiti non stop.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi DAR foarte multi dintre noi astia care intram pe acilea debea am invatat sa schimbam vitezele aproape bine, nu mai zic de franare .. si ne bagam unde chiar habar nu avem.. si anume SUSPENSIA. (NU generalizez)

Eu o am setata(de mine) ca de fabrica cum spune manualul din dotare, pentru ca merg pe strada si vara si iarna, si pe uscat si pe umed, si prin gropi si pe asfalt normal, si am ales sa respect manualul.

Pentru cine se duce sa se dea pe circuite este obligatoriu modificarea suspensiei in functie de experienta si conditii, cu toate ca majoritatea habar nu avem ce vrem.. si putem rula pe pista chiar si cu suspensia reglata normal. (spun asta deoarece am fost la Serres asta toamna si am vazut foarte bine cum sta treaba pe un circuit adevarat ,pitiponci cu redbulul in manuta la terasa care nu aveau cunostinte minime de mers cu motocicleta (HABAR NU AVEAU... ERAU ACOLO DOAR PENTRU A FI BARFITi SI DISCUTAT ACASA CAT SUNT EI DE BARBATI.. HMMM), nu toti desigur...cam jumatate din vitezomani) NU vreu sa fiu ofensiv doar spun ce gandesc si ce am vazut.

 

Eu am vazut foarte multi baieti veniti pentru prima oara care vroiau sa invete.....bine ..nici n-am prea stat la terasa sa-i vad cum zici tu :angryfire: ....insa ii apreciez pe cei care vin macar odata sa vada ce inseamna un circuit(chiar asa mic cum e seres-ul)....mai ales incepatorii cu minime cunostinte legate de motociclism.

Legat de reglarea suspensiilor....chiar daca o face altcineva trebuie facuta in urma indicatiilor celui care merge cu mobra....numai el stie cat de tare franeaza...cat de tare accelereaza...cat o inclina s.a.m.d.

Iar reglajul nu se face o data si gata....o setezi in prima faza apoi pleci la drum sa vezi cum se comporta....si de aici in colo incerci diferite setari pana ajungi la una cat mai convenabila.

Pe circuit e mai usor de setat...sunt mai putine variabile de luat in considerare....pe strada e nisip..praf...sunt gropi...denivelari...asfalt neaderent..etc.

Trebuie o suspensie mai moale pe strada dupa parerea mea care sa poata ajuta pilotul sa tina o traiectorie cat mai safe, asta binenteles pentru un mers normal si nu extrem de agresiv!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am vazut foarte multi baieti veniti pentru prima oara care vroiau sa invete.....bine ..nici n-am prea stat la terasa sa-i vad cum zici tu :rolleyes: ....insa ii apreciez pe cei care vin macar odata sa vada ce inseamna un circuit(chiar asa mic cum e seres-ul)....mai ales incepatorii cu minime cunostinte legate de motociclism.

Legat de reglarea suspensiilor....chiar daca o face altcineva trebuie facuta in urma indicatiilor celui care merge cu mobra....numai el stie cat de tare franeaza...cat de tare accelereaza...cat o inclina s.a.m.d.

Iar reglajul nu se face o data si gata....o setezi in prima faza apoi pleci la drum sa vezi cum se comporta....si de aici in colo incerci diferite setari pana ajungi la una cat mai convenabila.

Pe circuit e mai usor de setat...sunt mai putine variabile de luat in considerare....pe strada e nisip..praf...sunt gropi...denivelari...asfalt neaderent..etc.

Trebuie o suspensie mai moale pe strada dupa parerea mea care sa poata ajuta pilotul sa tina o traiectorie cat mai safe, asta binenteles pentru un mers normal si nu extrem de agresiv!!!

 

da-i departe rau !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea!!! Ma numesc Ionut B. sunt din bucuresti si sunt posesorul unui frumos gsxr k2 movistar!(dragoste la prima vedere cum s-ar zice). O intrebare am si eu: cunoasteti pe cineva care se ocupa cu achizitionari piese moto? tot ce ma intereseaza pe mine nu e o piesa de motor ci carena lateral dreapta cu abtipildurile telefonica-movistar original second-hand( dar in stare buna,fara julituri majore) ,ca noi nu cred ca se mai fabrica!

Va multumesc si asfalt uscat fara incidente ptr anul care vine!

ps: sunt mai nou se acest site dar stiam de el :rolleyes:

post-62048-1292532584_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...