Sandy123 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) pai.... pompa de benzina e... pompa de benzina... carburatoarele sau injectoarele sunt alta parte. injectie la 750 e din anul 2000 din cate stiu, dar intr-adevar umbla vorba ca sunt destul de robuste motoarele. acum daca tu zici ca omul e o cunostinta probabil ca nu te pacaleste daca zice ca e bine intretinut. ii foarte bine intretinut si merge bine nu se aude nici-o bataie absolut nimic. Numa na sper sa nu fie pacatoase dar ma gandesc ca daca ii cumpar consumabile de calitate nu are ce sa se intample in cida faprului ca are 15 ani motoru:D Pai si la ce i-o fi pus pompa benzina nu vine prin cadere daca totusi ii pe carburator? Editat Iunie 18, 2011 de Sandy123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 (editat) Salut nu am avut timp sa citesc atatea pagini dar vreau un lucru sa stiu. Cat de fiabile sunt Suzuki GSX-R 750 din 1996. Am o cunostinta care il da destul de ieftin si as vrea sa mai aflu niste pareri din afara. Are in jur de 39 000 km, bine ingrijit. Dar cand il porneste inainte sa dea la automat se aude ca o pompa de benzina este cumva pe injectie din anul acela sau are pompa chiar daca este pe carburator? Va rog sa ma lamuriti ce se aude ii pompa de benzina, are pompa de benzina chiar daca ii pe carburatoare, la gsx-r 750 abia din 1998 au introdus sistemul EFI-electronic fuel injection..... cel mai simplu iti poti da seama daca cumva ii pe injectie uitandute in bord la ceasul turometrului ii beculetul de avertizare de culoare rosie, daca este pe injectie scrie langa el "FI"..... Editat Iunie 18, 2011 de black_prince Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 18, 2011 Share Postat Iunie 18, 2011 mai bine sa nu inventam noi apa calda.. daca erau destepti europenii faceau si ei o motocicleta indistructibila precum srad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandy123 Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 mai bine sa nu inventam noi apa calda.. daca erau destepti europenii faceau si ei o motocicleta indistructibila precum srad... Deci sa inteleg ca merita sa cumpar un gsxr de 750. Pana acuma nu m-au interesat Suzuki eram orientat catre Honda si de aia am vrut sa vad cateva pareri in legatura cu fiabilitatea ms:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_prince Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 caut pe cineva care dezmembreaza GSX-R 750 srad imi trebuie discurile frana fata, far, parbriz, scarite + shaua pasager,tubulatura pt RAM-AIR(de la masca fata pana la cadru) daca stiti pe cineva care sa aiba asa ceva dati-mi un PM sau postati aici anuntul...pe bikeshop la accesori nu am gasit mai nimic mersi anticipat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joker84 Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Toba carbon pt Gsxr 600 SRAD Termignoni - 100 Euro ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salut, vreau o parere despre evacuarile Devil. Cum suna, se merita, calitatea constructiei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salut, vreau o parere despre evacuarile Devil. Cum suna, se merita, calitatea constructiei ? Suna bine si arata bine! Robustete si buna constructie testata la curse. Am vazut ,nu din vorbe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Sa traiesti. Am gasit una noua la un super pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Am fost azi sa fac identificarea la RAR si am fost respins din cauza tobei si a becului xenon, Poate cineva sa imi imprumute toba+galeri(stock) de k1-k3 de 600? dau si eu o bere doua trei... sau daca are cineva de vanzare la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 daca nu gasesti sa-ti imprumuti, galerii stock am eu la pret bun: 30 euro. toba finala nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu stiu ce ai facut tu acolo, dar injectia se bazeaza pe prezenta rezistentei senzorilor cat si voltajul trimis inapoi de ele. Iti pulseaza martorul acela pe display cu simbolul ulei? Sau este aprins doar ledul rosu? Daca este doar cel rosu ai o problema pe injectie.... Senzorul este dreapta jos! PS Acum stii atat de multe de bobinare,tensiuni,si nu te uiti in manual sa vezi pozitia unui senzor de ulei? Felicitari pentru dotari,dar ai cam scrintit-o cu placutele.... S-a rezolvat am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei nou Repsol 10w-40 deci filtrul de ulei se infundase cu arsura de la bobina:(...am facut deja 300km si merge f bine cu bobina bobinata in modul asta...deci pot sa recomand in caz ca patiti asa ceva:P asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Intrebare. Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc. In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat. Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri. Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 nu vreti careva o alarma noua, cu pager, pornire din telecomanda, etc? p.s. imi lipseste gixxerul....in special in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ce alarma si cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Intrebare. Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc. In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat. Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri. Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ? cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sorine sper sa te poata ajuta TNG ca stie ce face. foloseste numarul care ti l-am dat si suna-l de vezi ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ce alarma si cat? cred ca am vorbit la telefon daca ma insel, da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini.. S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 L-ai luat pe ala albastru/alb care are albastrul de pe carene de o nuanta diferita fata de albastrul de pe rezervor ? Reglajele le ai in manual. Manualul il gasesti pe www.manualedereparatie.info Daca vrei toba stock ti-o pot imprumuta pe a mea pentru autentificare. Nu o dau ca nu se stie cand mai am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Pai unu e damping si altul e reboundul. Sunt setari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.