sorinm Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Sa traiesti. Am gasit una noua la un super pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Am fost azi sa fac identificarea la RAR si am fost respins din cauza tobei si a becului xenon, Poate cineva sa imi imprumute toba+galeri(stock) de k1-k3 de 600? dau si eu o bere doua trei... sau daca are cineva de vanzare la un pret decent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SoLoGSX Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 daca nu gasesti sa-ti imprumuti, galerii stock am eu la pret bun: 30 euro. toba finala nu am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut_tic Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Nu stiu ce ai facut tu acolo, dar injectia se bazeaza pe prezenta rezistentei senzorilor cat si voltajul trimis inapoi de ele. Iti pulseaza martorul acela pe display cu simbolul ulei? Sau este aprins doar ledul rosu? Daca este doar cel rosu ai o problema pe injectie.... Senzorul este dreapta jos! PS Acum stii atat de multe de bobinare,tensiuni,si nu te uiti in manual sa vezi pozitia unui senzor de ulei? Felicitari pentru dotari,dar ai cam scrintit-o cu placutele.... S-a rezolvat am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei nou Repsol 10w-40 deci filtrul de ulei se infundase cu arsura de la bobina:(...am facut deja 300km si merge f bine cu bobina bobinata in modul asta...deci pot sa recomand in caz ca patiti asa ceva:P asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Intrebare. Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc. In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat. Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri. Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 nu vreti careva o alarma noua, cu pager, pornire din telecomanda, etc? p.s. imi lipseste gixxerul....in special in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ce alarma si cat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Intrebare. Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc. In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat. Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri. Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ? cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sorine sper sa te poata ajuta TNG ca stie ce face. foloseste numarul care ti l-am dat si suna-l de vezi ce zice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ce alarma si cat? cred ca am vorbit la telefon daca ma insel, da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini.. S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 L-ai luat pe ala albastru/alb care are albastrul de pe carene de o nuanta diferita fata de albastrul de pe rezervor ? Reglajele le ai in manual. Manualul il gasesti pe www.manualedereparatie.info Daca vrei toba stock ti-o pot imprumuta pe a mea pentru autentificare. Nu o dau ca nu se stie cand mai am nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat. Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta. Pai unu e damping si altul e reboundul. Sunt setari diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 (editat) asta stiu, insa la compresie int-o parte scrie 6 clickuri iar in tabel 16. intra pe YM sa vorbim sa nu mai poluam forumul Editat Iunie 23, 2011 de c3h2o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Din ce stiu eu - aia este maximum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Ai dreptate. S-ar putea sa fie o eroare de manual si sa fie 16 clickuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 DA ! Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor.. Saru'mana pt raspuns Problema mea e ca trebuie sa fac RAR-ul la motor si nu gasesc cea mai buna/usoara/iefina solutie sa pun o toba stock pe ea,toba mea actuala e sudata de galerii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului. Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa. imi vine greu a crede ca se duce un ambreiaj la km aia..eventual fostul prop. sa fi invatat uili cu el al meu are 26k km si nici un semn de oboseala la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 mamaaa... inseamna ca cineva vroia sa fie sigur ca nu ramane fara toba de a sudat-o de galerii )) in cazul asta cred ca tgre sa o schimbi cu o toba + galerii ca sa nu o tai pe a ta cand am luat toba costa undeva la 400-500euro,e o toba de R6 2006+,cum nu se potrivea la suruburi aveam 2 solutii,ori splip-on ori sudat,am ales sudat pt ca in momentul ala stateam la bloc si moto era parcat in fata scarii,era un mare risc sa raman fara ea,deci chiar imi era frica sa nu mi-o fure Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000. Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata. Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ? vand eu..dar ajunsa la tine akas undeva la 100 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.