Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

:unsure: mai bine sa nu inventam noi apa calda.. daca erau destepti europenii faceau si ei o motocicleta indistructibila precum srad...

 

Deci sa inteleg ca merita sa cumpar un gsxr de 750. Pana acuma nu m-au interesat Suzuki eram orientat catre Honda si de aia am vrut sa vad cateva pareri in legatura cu fiabilitatea ms:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

caut pe cineva care dezmembreaza GSX-R 750 srad imi trebuie discurile frana fata, far, parbriz, scarite + shaua pasager,tubulatura pt RAM-AIR(de la masca fata pana la cadru) daca stiti pe cineva care sa aiba asa ceva dati-mi un PM sau postati aici anuntul...pe bikeshop la accesori nu am gasit mai nimic :) mersi anticipat!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau o parere despre evacuarile Devil. Cum suna, se merita, calitatea constructiei ?

Suna bine si arata bine!

Robustete si buna constructie testata la curse.

Am vazut ,nu din vorbe.. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi sa fac identificarea la RAR si am fost respins din cauza tobei si a becului xenon,

Poate cineva sa imi imprumute toba+galeri(stock) de k1-k3 de 600? dau si eu o bere doua trei...

sau daca are cineva de vanzare la un pret decent?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce ai facut tu acolo, dar injectia se bazeaza pe prezenta rezistentei senzorilor cat si voltajul trimis inapoi de ele.

Iti pulseaza martorul acela pe display cu simbolul ulei?

Sau este aprins doar ledul rosu?

Daca este doar cel rosu ai o problema pe injectie....

 

Senzorul este dreapta jos!

PS Acum stii atat de multe de bobinare,tensiuni,si nu te uiti in manual sa vezi pozitia unui senzor de ulei? :huh:

 

 

Felicitari pentru dotari,dar ai cam scrintit-o cu placutele....

 

 

S-a rezolvat am schimbat filtrul de ulei si am pus ulei nou Repsol 10w-40 deci filtrul de ulei se infundase cu arsura de la bobina:(...am facut deja 300km si merge f bine cu bobina bobinata in modul asta...deci pot sa recomand in caz ca patiti asa ceva:P

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare.

 

Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc.

 

 

In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat.

 

Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri.

 

Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare.

 

Am dat o tura pe la Brasov iar inainte sa ajung la destinatie mai precis pe la Harsova am observat ambreiajul ca incepe sa imi patineze. Pe drum patinatul s-a accentuat din ce in ce mai tare. Mi-am facut treaba pe la Bv iar la Ploiesti m-a lasat de tot in sensul ca o bagam in viteza si nu se mai clintea deloc.

 

 

In total am facut vreo 600 Km cu ambreiajul patinat.

 

Motorul a fost desfacut iar prima constatare a fost ca discurile de ferodo sunt praf cat si cele de otel iar oala de ambreiaj e plina de praf de la ferodouri.

 

Avea cum sa ii dauneze acest praf motorului ? Sunt sanse sa fi trecut de filtrul de ulei ?

 

cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum frate s-a dus deja ambreiajul?parca al tau avea km putini..

 

 

S-a dus. Ceasul arata 14500 Km acum. Eu stiu cat de reali sunt sau cum a fost umblat cu el inainte. Poate o fi fost si-un reglaj prost al ambreiajului.

 

Mi-am luat un Kit EBC intarit cu kevlar cu arcuri heavy duty. Poate intr-o saptamana o am acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate sa imi raspunda cineva concret,la k3 de 600 ca sa dau jos galeriile trebuie sa dau jos si radiatorul? Danke

DA !

Este foarte greu sa manevrezi cele 8 suruburi de la galerii,printre radiator si motor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. Am vandut gixxerul k1 de 600 si am luat un k6 1000.

Am schimbat semeringurile la amortizoare si as vrea sa stiu care sunt reglajele stoc ale amortizoarelor fata.

Stiti pe cineva care vinde toba stoc de k6 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L-ai luat pe ala albastru/alb care are albastrul de pe carene de o nuanta diferita fata de albastrul de pe rezervor ?

 

Reglajele le ai in manual. Manualul il gasesti pe www.manualedereparatie.info

 

Daca vrei toba stock ti-o pot imprumuta pe a mea pentru autentificare. Nu o dau ca nu se stie cand mai am nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat.

Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta.

post-36734-0-68602500-1308843622_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu l-am luat pe ala, stiu de care zici, dar tot din Pitesti l-am luat.

Manualul l-am descarcat , dar .... uita-te si tu .... intr-o parte spune una in pagina urmatoare pe tabel, alta.

 

Pai unu e damping si altul e reboundul. Sunt setari diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta stiu, insa la compresie int-o parte scrie 6 clickuri iar in tabel 16. :)

intra pe YM sa vorbim sa nu mai poluam forumul :)

Editat de c3h2o
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...