Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

vand toba gsx-r 600 k7. are catalizatorul golit pentru sunet mai puternic decat stock.

 

 

cu modificari ar putea merge si pe alte modele

 

pret 300 lei

0767.667.111 -teo

 

ps: stiu ca nu este aici bursa dar fiind de gsx-r am gandit ca poate intereseaza pe cineva

post-45009-0-21020300-1309331672_thumb.jpg

post-45009-0-50935700-1309331679_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se taie un fir de la CDI

aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ulei mai mult ca sigur am dat si vasul de expansiune si tot nu prea se vede dar cred ca se prelinge prin mai multe locuri intrucat imi cad picaturi la 3-4-5 cm distanta una fata de cealalta.Cert este ca , curge din dreptl capacului motor si al vasului de expansiune.Daca ati avut vre-o data ceva asemanator PLSS help me !! :unsure:

 

Inca o intrebare as avea , pentru "prea-plinul" la ulei exista vre-ul loc pe unde arunca?

 

posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura.

poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. :cheers:

Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)!

Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza.

DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power.

 

vezi in imagine..

 

RESPECT!

post-15340-0-07450400-1309377097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. :rolleyes: si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. :rolleyes: si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile.

eu nu votez cum adica sa se inchida toate cluburile!?!

cu asta nu sunt de acord!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. :cheers:

 

 

Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)!

Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza.

DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power.

 

vezi in imagine..

 

RESPECT!

 

 

 

loool

traiasca maestrul

 

mai da-i niste zeama...sa se simta si sonda lambada bine (sa simta si ea ca-si face treaba). Probabil e amestecul prea sarac si guitza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura.

poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat

Multumesc frumos , tot nu i-am dat de cap , acum o sa verific si garnitura din poza de la tine.Am spalat motorul si am dat mai intr-o parte furtunele de la radiator care treceau , am lasat-o si am vazut azi dimineata ca uleiul vine de undeva , cade pe galeria tobei si apoi jos.O sa ma uit mai bine si sa vad daca pot rezolva ceva.Curge de undeva dintre motor si cutie.

Editat de MALASORTE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal sunt proaspat posesor de un suzuki gsxr k4, si a-s avea si eu cateva intrebari pentru cei in masura sa imi raspunda.

1.Pe la ce turatii e bine sa schimbi treapta ,in regim de plimbare,spre ex:merg prin oras undeva cu 60 km/h la plimbare dak o tin intr-o treapta pe la 4mii/5mii de ture e putin sau e bine?

2.Care este cel mai bun spray pentru lant,ce imi recomandati.

3.Cat m-ar ajunde un set de xenoane pe ea.

Astea ar c-am fi momentan toate intrebarile care le am.Merci anticipat de raspunsuri si ASFALT USCAT

AAAA si cum pot schimba si eu poza de la avatar ,ca la profil mi-a schimbat-o

post-39251-0-17246200-1309430926_thumb.jpg

Editat de rieju matrix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)!

Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza.

DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power.

 

vezi in imagine..

 

RESPECT!

 

Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod?

 

Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers.

 

Daca tu ai alta optiune - spune-o aici.

 

Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura .

 

Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba are treaba cu senzorul de oxygen.

Calculatorul nu mai stie ce valoare are.

si intra cum a spus si geo intr-o harta fixa

care nu are cum sa fie mai buna ca si performante ca si harta variabila

de ce crezi ca baietii cu motoare pe carburatie au probleme cu ele cand ajung sus la Balea lac cu ele

pentru ca nu au cum sa aibe o harta de injectie variabila la carburati( ca sa zic asa)

asta asa pe scurt pentru ca discutia este mult mai ampla si nu are rost aici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

F-tui gura ma-sii cu injectiile astora...senzorii si mixturile lor!

Si mai ales cu hartile lor variabile!

 

looool

:laugh:

asa zice si kelu

fuck injection!!! fuck injection!!!

dar asta este viata

una peste alta este mai bine cu injectie

respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii.

Aici mare adevar ai spus

Prefer de 1000 de ori sa repar un motor cu injectie decat o carburatie chiar si monocilidriu ;)

Editat de NASU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod?

 

Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers.

 

Daca tu ai alta optiune - spune-o aici.

 

Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura .

 

Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune.

Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult.

La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum.

Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine:

Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI.

Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel...

Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc

Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei)

Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera.

 

In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze!

 

Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele.....

Complet soft arata cam asa...ultima poza.

 

Cu respect TNG!

post-15340-0-52419700-1309460764_thumb.jpg

post-15340-0-84700900-1309460772_thumb.jpg

post-15340-0-11586400-1309460784_thumb.jpg

post-15340-0-79998600-1309460797_thumb.jpg

post-15340-0-76133100-1309460909_thumb.jpg

post-15340-0-48624800-1309461172_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult.

La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum.

Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine:

Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI.

Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel...

Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc

Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei)

Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera.

 

In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze!

 

Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele.....

Complet soft arata cam asa...ultima poza.

 

Cu respect TNG!

 

 

E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada?

Daca iti stii foarte bine motocicleta ,da se simte diferenta.

Nu pot spune in procente pentru ca difera de multi factori cum ar fi nivelul de tuning,reglaje,gradul de uzura al motorului,si consumabile.

La o motocicleta prost reglata si obosita, trecerea in harta de urgenta este mult mai sensibila si evidenta fata de una noua...sa zicem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acestea sunt clapetele si sunt responsabile cu livrarea puteri,cand si cum.

 

Dupa cum se vede in cele doua imagini sunt diferente clare in deschiderea clapetelor pe trepta 5 de viteza modul A in harta MS1 si MS0

 

Multumesc pentru aprecieri,respect si din partea mea :hug:

post-15340-0-07943500-1309501999_thumb.jpg

post-15340-0-48231900-1309502008_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cum se scoate acel FI? Cand tu scoti tot - inclusiv STVu si O2 Senzor fara sa intri in emergency run?

Pe anumite modele mai precis pe cele de generatie mai noua K7-K11 se poate scoate din soft.

Se poate si pe modelele mai vechi K5-k6 dar eu inca nu posed informatiile necesare sa fac asta.

Adica poti scrie valori in harta de ex 100% deschise ale STV si asta inseamna ca nu le mai ai.

Cele mai vechi trebuie sa simulezi prezenta senzorilor,cu o rezistenta sau cu un montaj electronic cum este pentru EXUP.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...