sorinm Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 salut. am cautat cum se inlatura eroarea fi la gsx-r 600 k7 aparuta in urma schimbarii tobei, nu am mai gasit stiu ca se taia un fir sau ceva de genu'. nu este pentru mine. multumesc Se taie un fir de la CDI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Se taie un fir de la CDI ok, multumesc acum ramane sa aflu care fir Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 pai cat ai peste nivel si cum verifici nivelul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 (editat) vand toba gsx-r 600 k7. are catalizatorul golit pentru sunet mai puternic decat stock. cu modificari ar putea merge si pe alte modele pret 300 lei 0767.667.111 -teo ps: stiu ca nu este aici bursa dar fiind de gsx-r am gandit ca poate intereseaza pe cineva Editat Iunie 29, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Se taie un fir de la CDI aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 Este ulei mai mult ca sigur am dat si vasul de expansiune si tot nu prea se vede dar cred ca se prelinge prin mai multe locuri intrucat imi cad picaturi la 3-4-5 cm distanta una fata de cealalta.Cert este ca , curge din dreptl capacului motor si al vasului de expansiune.Daca ati avut vre-o data ceva asemanator PLSS help me !! Inca o intrebare as avea , pentru "prea-plinul" la ulei exista vre-ul loc pe unde arunca? posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura. poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2011 Share Postat Iunie 29, 2011 aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 poate candidezi la presedentie tng-ule ca sigur te votez.. si ma pui pe mine prim ministru, sa oblig poporul sa mearga cu bicicleta, si sa fie proba la bac, si sa inchid toate cluburile. eu nu votez cum adica sa se inchida toate cluburile!?! cu asta nu sunt de acord!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 aceeasi problema am avut-o si eu dar a rezolvat-o maestrul survolaj!se taie firul cu nr 30 de la o mufa de sub sa!vb cu el si iti explica mai bine. Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! loool traiasca maestrul mai da-i niste zeama...sa se simta si sonda lambada bine (sa simta si ea ca-si face treaba). Probabil e amestecul prea sarac si guitza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) posibil ca uleiul respectiv sa se prelinga de pe firele ce ies din alternator, de obicei sunt umede, poate la tine e mai deteriorata garnitura care e acolo si iti da putin mai mult ulei afara. cel mai bine dai jos carenele si vezi de unde poate fi, eventual iti speli motorul in zona respectiva, sa nu mai aiba urme de ulei, montezi carenele si verifici din nou cand vezi ca iti picura. poti sa verifici si daca capacul de la alternator nu are vreo fisura sau nu a fost sudat Multumesc frumos , tot nu i-am dat de cap , acum o sa verific si garnitura din poza de la tine.Am spalat motorul si am dat mai intr-o parte furtunele de la radiator care treceau , am lasat-o si am vazut azi dimineata ca uleiul vine de undeva , cade pe galeria tobei si apoi jos.O sa ma uit mai bine si sa vad daca pot rezolva ceva.Curge de undeva dintre motor si cutie. Editat Iunie 30, 2011 de MALASORTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Sal sunt proaspat posesor de un suzuki gsxr k4, si a-s avea si eu cateva intrebari pentru cei in masura sa imi raspunda. 1.Pe la ce turatii e bine sa schimbi treapta ,in regim de plimbare,spre ex:merg prin oras undeva cu 60 km/h la plimbare dak o tin intr-o treapta pe la 4mii/5mii de ture e putin sau e bine? 2.Care este cel mai bun spray pentru lant,ce imi recomandati. 3.Cat m-ar ajunde un set de xenoane pe ea. Astea ar c-am fi momentan toate intrebarile care le am.Merci anticipat de raspunsuri si ASFALT USCAT AAAA si cum pot schimba si eu poza de la avatar ,ca la profil mi-a schimbat-o Editat Iunie 30, 2011 de rieju matrix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) Nu cred ca rezolvi problema daca tai acel fir (30)! Acel fir este semnalul de la oxigen senzor,il tai si nu mai are raspuns calculatorul de la el si nu mai face corectii,in prima faza. DAR faptul ca intrerupi un senzor calculatorul functioneza intr-o alta harta pentru toti senzori cu valori fixe,ex:temperatura 20 grade,temperatura interna 90,presiune admosferica etc etc,asta fiind o harta care functioneza motorul in regim de urgenta fara sa fie la full power. vezi in imagine.. RESPECT! Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod? Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers. Daca tu ai alta optiune - spune-o aici. Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura . Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune. Editat Iunie 30, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Ba are treaba cu senzorul de oxygen. Calculatorul nu mai stie ce valoare are. si intra cum a spus si geo intr-o harta fixa care nu are cum sa fie mai buna ca si performante ca si harta variabila de ce crezi ca baietii cu motoare pe carburatie au probleme cu ele cand ajung sus la Balea lac cu ele pentru ca nu au cum sa aibe o harta de injectie variabila la carburati( ca sa zic asa) asta asa pe scurt pentru ca discutia este mult mai ampla si nu are rost aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 F-tui gura ma-sii cu injectiile astora...senzorii si mixturile lor! Si mai ales cu hartile lor variabile! looool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 F-tui gura ma-sii cu injectiile astora...senzorii si mixturile lor! Si mai ales cu hartile lor variabile! looool asa zice si kelu fuck injection!!! fuck injection!!! dar asta este viata una peste alta este mai bine cu injectie respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) E de 200 de ori mai bine pe injectie (DACA STII CUM SA TE JOCI CU EA!) si aici ma refer la motoarele astea complicate nu la monocilindrii. Aici mare adevar ai spus Prefer de 1000 de ori sa repar un motor cu injectie decat o carburatie chiar si monocilidriu Editat Iunie 30, 2011 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Ia incearca sa scoti orice alt senzor de care zici tu ca se leaga asta si vezi - iti da eroare de cod? Intr-adevar nu-ti mai face mixtura in functie de ce citeste senzoru ala de O2 si poate nici nu treci ITPu la controlul de emisii, dar nu are nici o treaba cu scaderea de putere. Motorul functioneaza fix cu o mixtura prestabilita cum ar trebui sa functioneze...nu sa-ti faca amestecul in mers. Daca tu ai alta optiune - spune-o aici. Nu mai gasesc niste pdfuri - ca aceeasi treaba te indrumau si cei de la Yoshimura . Aceeasi chestie o face si PC V - se instaleaza un senzor in evacuare si in functie de acel senzor iti modifica harta in mers pentru a avea aceasta optiune. Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult. La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum. Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine: Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI. Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel... Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei) Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera. In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze! Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele..... Complet soft arata cam asa...ultima poza. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 (editat) ce sunt clapetele secundare? Editat Iunie 30, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 Am incercat sa fiu cat mai scurt in explicatie,nu-mi place sa scriu si nici sa ma explic prea mult. La Suzuki am lucrat foarte mult si-l stiu foarte bine ce si cum. Acum sa incerc sa-ti raspund cat pot de bine: Daca scoti or ce senzor ai afisat cod de eroare chiar daca nu il vezi in bord,prin becul acela de FI. Sunt coduri de eroare de prezenta senzorului, de valori max, sau minime. Asa ca atunci cand un senzor nu exista sau a sarit din parametri se declanseaza alarma in sistem si prima data calc trece din softul stok in softul de urgenta cu valori fixe pentru a ajunge la service (net inferior ca performante) MS1-MS0 la GSXR 1000/750/600 la hayabusa este putin mai altfel... Sunt senzori care poate functiona lejer motorul,dar sunt si senzori care nu mai lasa motorul sa functioneze cum ar fi senzorul vibroken,axul cu came,cel de cazatura...etc Asa ca, chiar daca tu nu vezi becul in bord aprins calculatorul este deja in harta de urgenta,(daca ai probleme cu senzori sau elimini unul dintre ei) Legat de sonda de oxigen, motocicletele au doar o sonda narrow ,ea nu este de banda larga,asa ca nu v-a face corectii decat in zona de relanti si in viteza de croaziera. In incheiere sper ca am fost destul de explicit,si daca am suparat pe cineva cu raspunsul meu ,imi cer scuze! Am pus cateva poze pentru a intelege,si este doar harta pentru harta de benzina ,una dintre ele..... Complet soft arata cam asa...ultima poza. Cu respect TNG! E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator sangerete Postat Iunie 30, 2011 Share Postat Iunie 30, 2011 ce sunt clapetele secundare? http://www.youtube.com/watch?v=iDTrnWnXUy4&feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 E foarte interesant ce ai scris si nu cred ca ai suparat pe nimeni,daca nu mai functioneaza in parametri maximi cam la cat la suta(%) din capacitatea ei merge? E o diferenta sesizabila pe strada? Daca iti stii foarte bine motocicleta ,da se simte diferenta. Nu pot spune in procente pentru ca difera de multi factori cum ar fi nivelul de tuning,reglaje,gradul de uzura al motorului,si consumabile. La o motocicleta prost reglata si obosita, trecerea in harta de urgenta este mult mai sensibila si evidenta fata de una noua...sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Geo nu ai cum sa superi pe nimeni. Mai ales cand esti unul dintre cei care stiu cu ce se mananca! Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=iDTrnWnXUy4&feature=related Acestea sunt clapetele si sunt responsabile cu livrarea puteri,cand si cum. Dupa cum se vede in cele doua imagini sunt diferente clare in deschiderea clapetelor pe trepta 5 de viteza modul A in harta MS1 si MS0 Multumesc pentru aprecieri,respect si din partea mea Editat Iulie 1, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.