Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Pe anumite modele mai precis pe cele de generatie mai noua K7-K11 se poate scoate din soft. Se poate si pe modelele mai vechi K5-k6 dar eu inca nu posed informatiile necesare sa fac asta. Adica poti scrie valori in harta de ex 100% deschise ale STV si asta inseamna ca nu le mai ai. Cele mai vechi trebuie sa simulezi prezenta senzorilor,cu o rezistenta sau cu un montaj electronic cum este pentru EXUP. Eu n-am O2 senzor pe motoreta. Ce mi se pare ciudat de ce ai prezentat mai sus - Yoshimura spune sa scoti acel cablu . Chiar nu am la mine un PDF cu instructiunile cand pui o toba de la ei. Editat Iulie 1, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) http://www.dynojet.co.uk/powercommander/accessories.htm acolo ar fi kitul de eliminare al O2-ului... din ce am citit pe forumurile de afara ar fi o rezistenta de 330 ohmi, dar probabil nu e asa simplu. La exup-ul de la a mea am incercat multe variante de pacalire inclusiv montaje mai complicate insa eroarea aparea intermitent LE: http://www.yoshimura-rd.com/images/product/pdf/1117107.pdf pt survolaj Editat Iulie 1, 2011 de brembo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=C-bsOH_5ZzI Asa se face la mine. Editat Iulie 1, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) http://www.youtube.com/watch?v=C-bsOH_5ZzI Asa se face la mine. Se pare ca vorbim de lucruri diferite... 1.Sugestia a fost sa se taie firul 30 de la GSXR600 K7 iar acest model are senzorul de oxigen acolo. 2 Tu ai aratat cum se face la GSXR1000 K5_6 ceea ce este alta problema,Daca tai firul 30 de la K7 600 o sa ai surpriza de a nu mai porni motocicleta. In filmuletul ala se taie firul 42 de la k5/6 1000 care este cu adevarat legat de EXCVA si anume MOD SELECT. Este adevarat in manual nu este specficata pozitia aceea. Cei de la Yoshimura o stiu pentru ca sunt tuneri directi de la Suzuki. Iar calculatorul a fost facut de Denso cu portite multe pentru a face o moto de curse pe calc original, fara sa mai schimbi alta electronica cum se practica la alte marci,totul este sa le stii unde sunt acele porti si cum sa le deschizi! Editat Iulie 1, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 TNG,nu se supara nimeni cand ne dai sfaturi sau incerci sa ne explici diverse lucruri,din contra,ai toata aprecierea noastra! eu am cumparat k7-le din ploiesti,mobra are pe ea o toba gpr,i-am schimbat eu uleiul si i-am pus un filtru de aer pipercross race.tipul de la care am luat-o mi-a zis ca moto a fost la tine si i-ai reglat suspensia si sincronizat injectia!si intradevar,merge ceas!cand i-a schimbat toba i-a anulat exup-ul si era fi aprins in bord.dupa ce am intrebat pe forum,am primit mai multe pm-uri,link-uri de afara si etc precum sa tai acel fir,30 sau 31.l-am taiat si s-a stins fi,mobra merge in continuare fff bine. cand am facut schimbul am pus la inceput mai putin ulei sa vad daca imi mai indica fi si s-a aprins,evident!am completat la nivel,s-a stins,si chiar e totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord. Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare. Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord. Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare. Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate. Motocicleta nu a fost la mine cu toba schimbata! A fost cu ele stok! Cred ca despre moto asta este vorba.. PS.Specificati va rog ce tip de suzuki este vorba 1000/750/600 k7 pentru ca se creaza confuzii. Eu am raspuns legat de firul 30 pentru K7 de 600. Ok din partea mea ,poti taia ce fir vrei! Bafta! Editat Iulie 1, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Nup. Este una neagra. Toba GPR. GSXR 600 k7 Editat Iulie 1, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 despre asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 despre asta Imi poti spune cum il chema pe proprietar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 stefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 stefan Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote. Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea. Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv. Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari. Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc. Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote. Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea. Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv. Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari. Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc. Cu respect TNG! Sry daca te-am jignit intr-un fel - n-a fost cu intentie - ci doar m-ar fi interesat cum faci tu cu calculatorul. In fine multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 (editat) Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare. Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare. vezi imaginea ... Si de azi informatiile sunt pe bani... Respect! Editat Iulie 1, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 lool gata...te-ai acrit? cunooosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 lool gata...te-ai acrit? cunooosc Am mai spus o data ca nu mai postez! Am sperat ca totusi,pot ajuta prin cunostintele mele si pe alti. Dar nu se merita.Nu este mai bine cand te duci la service si iti tine moto o saptamana pentru un click si pe urma te mai costa si 300 de euro ? Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Daca lumea se rezuma la forumurile de la noi...ce sa-i faci. In 20 min de cautare am inteles care e treaba la voi cu STV-urile...oricum ciudata abordare la suzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare. Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare. vezi imaginea ... Si de azi informatiile sunt pe bani... Respect! OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi? Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ). In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 1, 2011 Share Postat Iulie 1, 2011 OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi? Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ). In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia. Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac. Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc. Respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac. Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc. Respect! Atunci inseamna ca suntem pe aceeasi unda. O sa-ti fac o vizita o data sa stam de vorba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 (editat) salut , vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ? multumesc Editat Iulie 2, 2011 de R6 lover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 2, 2011 Share Postat Iulie 2, 2011 nu au nici o problema sunt cele mai bune motociclete planetare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 salut , vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ? multumesc Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci nimeni nu stie ce fir trebuie taiat.... eu tot nu am aflat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect multumesc mult ... referitor la aspectul esteic poate fii oricum ptr ca nu va ramane la fel asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.