Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Pe anumite modele mai precis pe cele de generatie mai noua K7-K11 se poate scoate din soft.

Se poate si pe modelele mai vechi K5-k6 dar eu inca nu posed informatiile necesare sa fac asta.

Adica poti scrie valori in harta de ex 100% deschise ale STV si asta inseamna ca nu le mai ai.

Cele mai vechi trebuie sa simulezi prezenta senzorilor,cu o rezistenta sau cu un montaj electronic cum este pentru EXUP.

 

Eu n-am O2 senzor pe motoreta.

 

Ce mi se pare ciudat de ce ai prezentat mai sus - Yoshimura spune sa scoti acel cablu . Chiar nu am la mine un PDF cu instructiunile cand pui o toba de la ei.

Editat de Survolaj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.dynojet.co.uk/powercommander/accessories.htm

 

acolo ar fi kitul de eliminare al O2-ului...

din ce am citit pe forumurile de afara ar fi o rezistenta de 330 ohmi, dar probabil nu e asa simplu.

La exup-ul de la a mea am incercat multe variante de pacalire inclusiv montaje mai complicate insa eroarea aparea intermitent

 

 

LE: http://www.yoshimura-rd.com/images/product/pdf/1117107.pdf pt survolaj

Editat de brembo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca vorbim de lucruri diferite...

1.Sugestia a fost sa se taie firul 30 de la GSXR600 K7 iar acest model are senzorul de oxigen acolo.

2 Tu ai aratat cum se face la GSXR1000 K5_6 ceea ce este alta problema,Daca tai firul 30 de la K7 600 o sa ai surpriza de a nu mai porni motocicleta.

In filmuletul ala se taie firul 42 de la k5/6 1000 care este cu adevarat legat de EXCVA si anume MOD SELECT.

Este adevarat in manual nu este specficata pozitia aceea. Cei de la Yoshimura o stiu pentru ca sunt tuneri directi de la Suzuki.

Iar calculatorul a fost facut de Denso cu portite multe pentru a face o moto de curse pe calc original, fara sa mai schimbi alta electronica cum se practica la alte marci,totul este sa le stii unde sunt acele porti si cum sa le deschizi! :peace:

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TNG,nu se supara nimeni cand ne dai sfaturi sau incerci sa ne explici diverse lucruri,din contra,ai toata aprecierea noastra! :cheers:

eu am cumparat k7-le din ploiesti,mobra are pe ea o toba gpr,i-am schimbat eu uleiul si i-am pus un filtru de aer pipercross race.tipul de la care am luat-o mi-a zis ca moto a fost la tine si i-ai reglat suspensia si sincronizat injectia!si intradevar,merge ceas!cand i-a schimbat toba i-a anulat exup-ul si era fi aprins in bord.dupa ce am intrebat pe forum,am primit mai multe pm-uri,link-uri de afara si etc precum sa tai acel fir,30 sau 31.l-am taiat si s-a stins fi,mobra merge in continuare fff bine.

cand am facut schimbul am pus la inceput mai putin ulei sa vad daca imi mai indica fi si s-a aprins,evident!am completat la nivel,s-a stins,si chiar e totul ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord.

 

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

 

Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Odata ce s-a schimbat toba e clar ca s-a renuntat si la acel senzor de O2 - deci motoreta mergea de dinainte la fel - totul este sa scapi de FIu ala din bord.

 

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

 

Sorry TNG - dar acesta nu e nici un atac la persoana sau la cunostiintele tale, este doar pura curiozitate.

Motocicleta nu a fost la mine cu toba schimbata!

A fost cu ele stok!

 

Cred ca despre moto asta este vorba..

PS.Specificati va rog ce tip de suzuki este vorba 1000/750/600 k7 pentru ca se creaza confuzii.

Eu am raspuns legat de firul 30 pentru K7 de 600.

Ok din partea mea ,poti taia ce fir vrei!

Bafta!

post-15340-0-97535300-1309525595_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stefan

Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote.

Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea.

Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv.

Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari.

Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc.

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,cred ca este vorba de Stefan care lucreza la Cosmote.

Daca este asa posibil sa fi lucrat la ea ,nu stu daca a avut toba cand a venit la mine s-au dupa ceea.

Eu unu nu-mi aduc aminte sa fi solicitat anularea erori,sau daca exista la momentul respectiv.

Dupa cum am spus si mai sus,puteti sa taiati ce fir doriti,chiar pe toate,eu am incercat sa ajut dar cum suntem romani trebuie sa se ajunga la carcotela si nevoie de justificari.

Eu unu nu am timp, si chef sa ma justific fata de cineva,pe care nici macar nu-l cunosc.

Cu respect TNG!

 

Sry daca te-am jignit intr-un fel - n-a fost cu intentie - ci doar m-ar fi interesat cum faci tu cu calculatorul.

In fine multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare.

vezi imaginea ...

Si de azi informatiile sunt pe bani...

Respect!

post-15340-0-65323200-1309527180_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lool

 

gata...te-ai acrit?

cunooosc

Am mai spus o data ca nu mai postez!

Am sperat ca totusi,pot ajuta prin cunostintele mele si pe alti.

Dar nu se merita.Nu este mai bine cand te duci la service si iti tine moto o saptamana pentru un click si pe urma te mai costa si 300 de euro ?

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca lumea se rezuma la forumurile de la noi...ce sa-i faci.

In 20 min de cautare am inteles care e treaba la voi cu STV-urile...oricum ciudata abordare la suzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare as vrea sa stiu cum face TNG sa anuleze acea eroare - desi motoreta a fost la el cu tot cu toba schimbata - si tot nu s-a anulat acea eroare. Asta e modul in care mai toti scapa de acea eroare in bord cand schimba toba...alta solutie nu vad, din moment ce mototcicleta a iesit de pe poarta lui TNG cu aceeasi eroare.

Pentru mine este doar un simplu click pentru a scapa de acea eroare.

vezi imaginea ...

Si de azi informatiile sunt pe bani...

Respect!

 

OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi?

 

Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ).

 

In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF inseamna ca si cum n-ar exista si deci pe ce harta merge apoi?

 

Nu fur informatie - ci doar sunt curios - ca se cam bat cap in cap ceea ce spui tu...cel putin cu cunostiintele mele...ai o singura optiune dupa mine - sa refaci harta si pe aia sa mearga tot timpul...dar tot nu mai este in parametrii ca de fabrica...cu amestec ce se face in mers ( asta este rolul acelui O2 senzor ).

 

In fine eu am incheiat...multa bafta in continuare...scuze inca o data daca te-am suparat, nu asta este intentia.

Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac.

Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai suparat,sunt eu mai fraier si pun suflet in ceea ce fac.

Poate ne cunoastem ,si atunci inpartasim cunostintele in mod creativ,si pentru unul si pentru celalalt.E unul sunt dispus sa invat de la fiecare care are ceva nou fata de ce stiu eu,sau sa ma corecteze daca gresesc.

Respect!

 

Atunci inseamna ca suntem pe aceeasi unda. O sa-ti fac o vizita o data sa stam de vorba... :cheers: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ?

 

multumesc

Editat de R6 lover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu au nici o problema sunt cele mai bune motociclete planetare !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ,

 

vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ?

 

multumesc

Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme

daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru

motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald

daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei)

cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba

si nu in ultimul rand instalatiei electrice

nu mai zic de aspectul estetic

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme

daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru

motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald

daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei)

cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba

si nu in ultimul rand instalatiei electrice

nu mai zic de aspectul estetic

Respect

 

 

multumesc mult ... referitor la aspectul esteic poate fii oricum ptr ca nu va ramane la fel :D

 

asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...