NASU Postat Iulie 3, 2011 Share Postat Iulie 3, 2011 salut , vreau sa achizitionez un GSXR 600 K1-K3 ...la ce ar trebui sa fiu atent ? pe termen lung ce probleme au aceste modele ? multumesc Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci nimeni nu stie ce fir trebuie taiat.... eu tot nu am aflat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Din punctul meu de vedere trebuie sa ai grija la cadru sa nu fie cu probleme daca te uiti jos cand iei max de ghidon ar trebui sa aibe niste opritori care ar trebuii sa fie intacte acele mici iesiri din cadru motorul sa nu aibe zgomote supecte atat la rece cat si la cald daca sunt urme de silicon in urma unor interventii in motor trebuie intrebat de catre cine sau facut reparatiile , cu ce piese si de cat timp(eventual care a fost natura reparatiei) cutia de viteze trebuie avut grija cum schimba si nu in ultimul rand instalatiei electrice nu mai zic de aspectul estetic Respect multumesc mult ... referitor la aspectul esteic poate fii oricum ptr ca nu va ramane la fel asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 deci nimeni nu stie ce fir trebuie taiat.... eu tot nu am aflat Pai nu a ramas sa le tai pe toate,pe rand pana il gasesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Salut la lume. Doresc sa imi notez prezenta pe acest topic, urmand sa achizitionez (cat mai curand posibil sper eu) un GSXR 750 K5. Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Bine ai venit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Multumesc TNG... in curand am de gand sa trec si pe la tine in vizita Poate cu ocazia asta il racolez si pe Survolaj si discutati live asta este cea mai buna idee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Iulie 4, 2011 Share Postat Iulie 4, 2011 Survolaje, fii baiat cuminte ca te iau iar pasager... Sper anul asta sa vina si la mine k-ul, de care o fii el ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Iulie 5, 2011 Share Postat Iulie 5, 2011 Pai nu a ramas sa le tai pe toate,pe rand pana il gasesti? TNG , ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Pai nu am... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Bordu, firul, senzorul. SAU - invers. Dupa placeri suzikale. Editat Iulie 6, 2011 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabaRab Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) ... cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h.... N-ai inteles... aia nu sunt Km/h.. iti arata lunile cat ramai fara carnet, daca te prinde politia... 5 ... 6 ... 7 .... Editat Iulie 6, 2011 de One-Track-Mind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 hehe, caterinca, merg cumpatat, atunci era o tura de "mentenanta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Aseara dupa ce i-am dat niste forja intre eforii am vazut ca speedometerul imi arata baliverne vreo 2 secunde iar dupa aceea numai 0 Km/h. Numai cand trec de 200 Km/h (dupa ureche) incepe sa imi arate 5...6....7 Km/h. Ce sa verific ? Senzorul l-am scos, l-am curatat putin dar aceeasi chestie. verifica piesa metalica care are un surub de 8 in centrul axului la pinionul mic de lant sa fie stransa. Dupa care verifica senzorul,ai procedura in manual,cu alimentarea senz.surubelnita...etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 S-a spart rotorul de pe pinionul de atac. Mister elucidat. Probabil a intrat vre-o piatra ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 S-a spart rotorul de pe pinionul de atac. Mister elucidat. Probabil a intrat vre-o piatra ceva. Se pare ca am avut dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Ai dreptate ca de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Ai dreptate ca de obicei Nici chiar asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Toba stock pt Suzuki Gsx-R 600/750 din 2000-2003 Prindere in 4 suruburi, Toba are sitele scoase Estetic nu este impecabila 149ron Azi am dat k3-ul...visam la un k5-k6 de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 visai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefbure Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 poate sa-mi spuna cineva daca se potrivesc 100% carenele de gsxr 1000 k1 la 750 k1fiindca ma bate gindul http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GSXR-1000-GSXR1000-00-02-K2-Motorrad-Verkleidung-/180679090407?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a115020e7#shId P.S. a reusit sa aduca cineva carene din china? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Se potrivesc pe 600 dar pe miar nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 visai bine visez bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.