sorinm Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 Eu ti-am raspuns tot in timpul in care ai scris topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Eu ti-am raspuns tot in timpul in care ai scris topicul cred ca a scris la plural, visăm m-ati mancat, toti vreti de 1000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 cred ca a scris la plural, visăm m-ati mancat, toti vreti de 1000 ? asa, 'visăm' , eu si cu mine prima data am vrut 750 dar nu prea am simtit mare diferenta,ideea e ca vreau sa raman in familia suzuki,pana acum nu am avut ce sa reprosez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 cred ca a scris la plural, visăm m-ati mancat, toti vreti de 1000 ? Dupa 4 ani buni petrecuti pe 600 si vreo 55.000 km am trecut clasa si sincer nici nu m-as mai intoarce la 600 ever...prima chestie care imi vine in minte este ca nu mai frec atat cutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 ti-ai luat scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 D-o mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 visul meu e gixxul de o mie k9-k10, este micuta, compacta si foarte foarte frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 visul meu e gixxul de o mie k9-k10, este micuta, compacta si foarte foarte frumoasa Pana o sa-ti iei tu o sa mai apara si mai micuta si mai compacta si mai foarte foarte frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 cel mai probabil, nu am bani acum pentru diferenta. apropo, m-am hotarat sa vopsesc motocicleta alb/portocaliu - asa mi-a venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 cel mai probabil, nu am bani acum pentru diferenta. apropo, m-am hotarat sa vopsesc motocicleta alb/portocaliu - asa mi-a venit mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 Salutari, Decurand,un prieten si-a luat un Gsx-r750 K3,si problema e in felul urmator... -Motorul porneste doar cu gazu' tras putin,daca nu e tras deloc n-o ia nici in ruptul capului. -Baga in viteza,porneste frumos de pe loc,trage de gaz in treapta 1,trage bine,schimba a2-a,trage cum trebe,si dintra 3-a deja incepe sa se blegeasca. Ce am verificat pana acum:Filtru aer(ca nou),Bujii(noi),uleiul este schimbat acum 300km(motul 300V). Alte idei,daca mi-ati putea spune din ce mai poate fi,ati fi de mare ajutor. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 (editat) Salutari, Decurand,un prieten si-a luat un Gsx-r750 K3,si problema e in felul urmator... -Motorul porneste doar cu gazu' tras putin,daca nu e tras deloc n-o ia nici in ruptul capului. -Baga in viteza,porneste frumos de pe loc,trage de gaz in treapta 1,trage bine,schimba a2-a,trage cum trebe,si dintra 3-a deja incepe sa se blegeasca. Ce am verificat pana acum:Filtru aer(ca nou),Bujii(noi),uleiul este schimbat acum 300km(motul 300V). Alte idei,daca mi-ati putea spune din ce mai poate fi,ati fi de mare ajutor. Numai bine! Verifica STV-ul sa functioneze ok ,aerisirea la rezervor pe unde trage aer,sita din pompa,presiunea,debitul si integritatea componentelor pompei,injectoarele,sincronizare. S-a aprins becul de FI? Editat Iulie 8, 2011 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 O intrebare ,scuze daca este stupida.WD-40 este de sters sau uns lantul,pe el scrie ca se foloseste si pentru ungerea mecanismelor supuse unui regim de lucru intens sau ceva de genul.Merci anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R6 lover Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 O intrebare ,scuze daca este stupida.WD-40 este de sters sau uns lantul,pe el scrie ca se foloseste si pentru ungerea mecanismelor supuse unui regim de lucru intens sau ceva de genul.Merci anticipat lant de bicicleta .. nu stiu daca este ok sa-l folosesti la moto ..... intrebare .. este vreo diferenta ca PERFORMANTE intr modelul K3 colorit oarecare .. si K3 Telefonica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 salutare , am o dilema , acum ceva zile mi s-a dus becul de pe semnalizare , si atunci cand e ars clipoceste mai repede , am pus un bec de la masina acelas voltaj , dar alti W , becul se aprinde dar clipoceste la fel de repede , ca si cum ar avea o eroare , de unde imi iau un bec de semnalizare care sa nu faca pe nebunul ? stiu stiu , nu sariti cu gura : hai frate da-l in plm ca e un bec etc . Am luat motoreta in stare buna , vreau sa o mentin asa . ma voi uita pe bec si va zic e stupida intrebarea , dar ma depaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iulie 9, 2011 Share Postat Iulie 9, 2011 Pune un bec identic cu celelalte 3 si nu o sa mai faca asa, o sa clipoceasca normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinC Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 aha , am inteles ... mersi .i will Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 (editat) trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante: 1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin) 2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump) vreo recomandare ? as merge pe lsl, sunt bune de ceva ? stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ? Editat Iulie 11, 2011 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Eu am Puig,nu le-am incercat si nici nu imi doresc ,dar sunt calitative si dau bine pe mobra. Eu zic sa mergi pe Puig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 Daca sunt directe pe suruburile de cadru/motor sunt ok toate.Daca sunt cu extensii de ocolit carena eu nu le recomand.directe chiar daca asta inseamna sa gauresti carenele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca porno curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 alea cu ocolire..se indoaie ca plastilina am eu unele de la zx6 ..daca doreste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iulie 12, 2011 Share Postat Iulie 12, 2011 Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace. Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane! Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor. Pentru exeplificare din arhiva proprie.. Subiect:1000 RR 2005 Repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.