Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca a scris la plural, visăm :rolleyes:

 

m-ati mancat, toti vreti de 1000 ?

 

asa, 'visăm' , eu si cu mine :friends:

prima data am vrut 750 dar nu prea am simtit mare diferenta,ideea e ca vreau sa raman in familia suzuki,pana acum nu am avut ce sa reprosez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca a scris la plural, visăm :rolleyes:

 

m-ati mancat, toti vreti de 1000 ?

 

Dupa 4 ani buni petrecuti pe 600 si vreo 55.000 km am trecut clasa si sincer nici nu m-as mai intoarce la 600 ever...prima chestie care imi vine in minte este ca nu mai frec atat cutia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

visul meu e gixxul de o mie k9-k10, este micuta, compacta si foarte foarte frumoasa :makeout:

 

Pana o sa-ti iei tu o sa mai apara si mai micuta si mai compacta si mai foarte foarte frumoasa :crack: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai probabil, nu am bani acum pentru diferenta.

apropo, m-am hotarat sa vopsesc motocicleta alb/portocaliu - asa mi-a venit

 

mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala :rusinica: la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Decurand,un prieten si-a luat un Gsx-r750 K3,si problema e in felul urmator...

-Motorul porneste doar cu gazu' tras putin,daca nu e tras deloc n-o ia nici in ruptul capului.

-Baga in viteza,porneste frumos de pe loc,trage de gaz in treapta 1,trage bine,schimba a2-a,trage cum trebe,si dintra 3-a deja incepe sa se blegeasca.

 

Ce am verificat pana acum:Filtru aer(ca nou),Bujii(noi),uleiul este schimbat acum 300km(motul 300V).

 

Alte idei,daca mi-ati putea spune din ce mai poate fi,ati fi de mare ajutor.

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Decurand,un prieten si-a luat un Gsx-r750 K3,si problema e in felul urmator...

-Motorul porneste doar cu gazu' tras putin,daca nu e tras deloc n-o ia nici in ruptul capului.

-Baga in viteza,porneste frumos de pe loc,trage de gaz in treapta 1,trage bine,schimba a2-a,trage cum trebe,si dintra 3-a deja incepe sa se blegeasca.

 

Ce am verificat pana acum:Filtru aer(ca nou),Bujii(noi),uleiul este schimbat acum 300km(motul 300V).

 

Alte idei,daca mi-ati putea spune din ce mai poate fi,ati fi de mare ajutor.

 

 

Numai bine!

Verifica STV-ul sa functioneze ok ,aerisirea la rezervor pe unde trage aer,sita din pompa,presiunea,debitul si integritatea componentelor pompei,injectoarele,sincronizare.

S-a aprins becul de FI?

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare ,scuze daca este stupida.WD-40 este de sters sau uns lantul,pe el scrie ca se foloseste si pentru ungerea mecanismelor supuse unui regim de lucru intens sau ceva de genul.Merci anticipat

 

lant de bicicleta .. nu stiu daca este ok sa-l folosesti la moto .....

 

 

intrebare .. este vreo diferenta ca PERFORMANTE intr modelul K3 colorit oarecare .. si K3 Telefonica ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , am o dilema , acum ceva zile mi s-a dus becul de pe semnalizare , si atunci cand e ars clipoceste mai repede , am pus un bec de la masina acelas voltaj , dar alti W , becul se aprinde dar clipoceste la fel de repede , ca si cum ar avea o eroare , de unde imi iau un bec de semnalizare care sa nu faca pe nebunul ?

 

stiu stiu , nu sariti cu gura : hai frate da-l in plm ca e un bec etc . Am luat motoreta in stare buna , vreau sa o mentin asa .

 

ma voi uita pe bec si va zic :D

 

e stupida intrebarea , dar ma depaseste :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu-mi plac noile modele de 600&750...daca scot si la 1000 ceva in genul ala :rusinica: la ora actuala motor ideal ar fi cu fatza de kawa si spate de bmw :wink:

adica ..fata de moldoveanca si spate de ardeleanca :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa-mi comand crash-uri pentru moto. am 2 variante:

 

1. LSL - 63 euro (nu prea imi place ca are kit-ul de montare argintiu dar e mai ieftin)

2. Puig - 90 euro (imi place ca e negru dar e mai scump)

 

vreo recomandare ?

 

as merge pe lsl, sunt bune de ceva ?

 

stiam ca lsl sunt mai scurte, asa este ?

post-45009-0-47502900-1310373986_thumb.jpg

post-45009-0-98835000-1310373992_thumb.jpg

post-45009-0-08003800-1310374002_thumb.jpg

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea cu ocolire..se indoaie ca plastilina am eu unele de la zx6 ..daca doreste cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele cu ocolire se indoaie suportii si capatul unde este fixat bulonul de plastic poate intra in blocul motor fisurindu-l. Nu e indicat sa fie nici lungi, fac pirghie mare si la un obstacol aparut in timp ce se duce pe jos o poate proiecta in sus, extrem de periculos, moto poate deveni dauna totala.Foarte importante sint capacele de carbon kevlar pt capacele laterale ale blocului motor, de 5-8mm grosime in zona de impact, lipite cu silicon de 3-4mm grosime care ofera un o amortizare destul de mare in caz de impact lateral cu asfaltul. Costa undeva intre 30-50euro bucata dar salveaza de multe ori un plin de ulei(50euro) plus valoarea capacului OEM(60-100EURO). Mai e posibil sa dati bani sa transportati moto de la citeva zeci, sute de kilometri in caz ca sa fisurat vreunul din capace.

Foarte corect ce ai spus cu extensiile la buloane!

Asa cum am afirmat si eu asta este defectul ,ca poate sparge capacele la motor.

Pentru exeplificare din arhiva proprie..

Subiect:1000 RR 2005 Repsol

post-15340-0-65467400-1310499463_thumb.jpg

post-15340-0-96970000-1310499483_thumb.jpg

post-15340-0-38277100-1310499555_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...