Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere.

am avut si io probleme cu incarcarea la moto de 3 ori pana acum<srad 98>

- prima oara incarca dar prea putin si la o verificare amanuntita am gasit mufa de la alternator oxidata<topita>

-a doua oara incarca dar tot putin<cam la un an dupa prima faza>si am gasit mufa de la releul de incarcare oxidata<topita>

-a treia oara nu mai incarca deloc<cam la o luna dupa a doua faza> si am gasit releul de incarcare ars

 

defectiunile la sistemul de incarcare sunt foarte simplu de gasit daca ai un aparat de masura

lasa-mi un pm daca nu te descurci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,am o mica dilema cu motoreta Gsxr Srad 600 din 98 si ma gandeam ca cei care detin astfel de modele sau repara ma pot ajuta. Problema: nu incarca bateria. Porneste fara probleme initial,merg cu ea o ora,apoi daca o opresc si incerc sa o repornesc imediat nu reusesc.Daca o las in pace 10-15 min,porneste. Ideea e ca daca o scap vreodata din ambreiaj la semafor si se opreste,trebuie sa o imping. Am schimbat releul de incarcare si bateria,insa acelasi lucru se petrece. De unde ar putea sa i se traga? Tin sa mentionez ca atunci cand o accelerez,se slabeste intensitatea luminii din far.Am fost cu ea la mecanic si nu prea ii da de cap,dupa ce a masurat cam tot ce era de masurat.Sa fie vreun fir ciupit...sa fie mecanicul nepregatit...nush ce sa zic. Daca mai e cineva care s-a lovit de problema asta sau se pricepe sau are idee....dau o bere.

 

Fix de aceiasi problema m-am lovit si eu,statorul de la alternator este impuscat undeva sau are vreo lita dezlipita in interior si da la masa,eu dupa ce am ars un releu si am mancat 2 baterii pana i-am dat de cap,daca vrei te ajut cu informatii cum sa il desfaci si sa mergi la un electronist sa il repare,eu acum am stator de srad desii motorul meu e un k2 ai merge fara probleme,nu iti face griji k problema nu e asa grava. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea tu cu cat ti.ai fixat ceasul in urma ? :P kidding

Castrol Power1 Racing 10W50,dar mai trebuie sa iei in calcul si alti factori in alegerea uleiului

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.am si eu o suzuki gsx r 600 k4 si am avut o problema cu semeringurile la furca,adica incepuse sa curga ulei,dar am fost la cineva la Ploiesti la recomandarea cuiva si mi le-a schimbat,dar problema e ca acum au inceput iar sa curga si nici macar nu am mers mult cu ea...am mai mers de cateva ori pana a dat frigul.Poate nu e de vina omul repsectiv....sau ma rog,poate imi recomandati un service bun...de preferabil prin Bucuresti,Buzau,Slobozia,eu sunt din Urziceni si mi mai usor sa ajung in astea 3 orase.Mersi anticipat...!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu folosi Simeringuri aftermarket gen Ariete, Athena. Comanda-ti originale Suzuki. Aici e buba.Nu e o regula ca vor curge toate aftermarketurile, dar de multe ori dai banii a doua oara pt aceeasi operatie.

Nu tine motocicleta parcata cu saptaminile pe cricul lateral, e cea mai sigura metoda de distrugere a simeringurilor.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Nu folosi Simeringuri aftermarket gen Ariete, Athena. Comanda-ti originale Suzuki. Aici e buba.Nu e o regula ca vor curge toate aftermarketurile, dar de multe ori dai banii a doua oara pt aceeasi operatie.

Nu tine motocicleta parcata cu saptaminile pe cricul lateral, e cea mai sigura metoda de distrugere a simeringurilor.

 

La o comanda(oem) trebuie sa astepti 2-3 saptamani.Eu am cumparat unele de la mymoto si in vara implinesc 2ani,deci,au fost ok.Au fost schimbate in 2009 inainte de a cumpara mobra si au cedat in 5luni.uleiul din telescoape arata ca unul folosit(asta daca nu a economisit ceva bani mecanicul si a pus un ulei uzat).Basca ca la telescopul dreapta a rupt regajul ala din capat(hard, medium).am cumparat un telescop complect,il montez daca vand mobra

 

Amicul cezarel i-a schimbat unui tip semeringurile si ii curgeau mai tare decat cele vechi,iar omu nu a vrut sa isi recunoasca greseala.omu le-a schimbat iar si nu a mai avut probleme

 

Conteaza mai mult cine le monteaza decat producatorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o comanda(oem) trebuie sa astepti 2-3 saptamani.Eu am cumparat unele de la mymoto si in vara implinesc 2ani,deci,au fost ok.Au fost schimbate in 2009 inainte de a cumpara mobra si au cedat in 5luni.uleiul din telescoape arata ca unul folosit(asta daca nu a economisit ceva bani mecanicul si a pus un ulei uzat).Basca ca la telescopul dreapta a rupt regajul ala din capat(hard, medium).am cumparat un telescop complect,il montez daca vand mobra

 

Amicul cezarel i-a schimbat unui tip semeringurile si ii curgeau mai tare decat cele vechi,iar omu nu a vrut sa isi recunoasca greseala.omu le-a schimbat iar si nu a mai avut probleme

 

Conteaza mai mult cine le monteaza decat producatorul

crezi ca in 2-3 saptamani iese sa se dea cu mobra<avand in vedere vremea asta>?

si oricum semeringurile nu prea cad brusc asa ca e timp de comanda<si eu recomand tot oem>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si tu dreptate,insa nu am avut probleme cu cele aftermarket

 

Sper ca anul asta sa imi cumpar un wr400 :grinbandit:

am spus ca recomand oem nu ca toate after-market sunt proaste. dupa cum s-a mai spus sunt unele care tin f putin iar altele care nu ai treaba cu ele. ce faci daca le nimeresti pe alea proaste? alta munca<nu e o treaba chiar usoara>alti bani pe alte semeringuri, eu asa am gandit cand mi-am luat semeringurile<au costat aprox 120ron cu tot cu cele de praf fata de 50-60 ron cat sunt cele after-market>

 

PS pe mine ma bate gandu la un trial gasgas<dar pe langa gsxr>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

am spus ca recomand oem nu ca toate after-market sunt proaste. dupa cum s-a mai spus sunt unele care tin f putin iar altele care nu ai treaba cu ele. ce faci daca le nimeresti pe alea proaste? alta munca<nu e o treaba chiar usoara>alti bani pe alte semeringuri, eu asa am gandit cand mi-am luat semeringurile<au costat aprox 120ron cu tot cu cele de praf fata de 50-60 ron cat sunt cele after-market>

 

PS pe mine ma bate gandu la un trial gasgas<dar pe langa gsxr>

 

Am inteles ce ai vrut sa spui,insa mi-am spus si eu punctul de vedere.Mai exact,experienta cu semeringuri aftermarket

Daca se pune la socoteala am pus semeringuri athena la bestia de 49,au fost ok,4luni cat am mai mers cu scuterul

Acum urmeaza la cel de 250 si tot aftermarket o sa cumpar.La astea italiene(scutere) costa o pereche de semeringuri mai mult decat la o moto japoneza,cele oem

 

M-am tot uitat dupa un enduro/cross si wr pare cel mai ok pentru mine,ktm e scump si intretinerea si mai scumpa.Un drz400 e mult peste bugetul alocat.Husqvarna e ok,dar e grea

 

Nu renunt la gsxr(momentan),dar ma gandesc si la aceasta posibilitate.Nu vreau sa renunt la motor,vreau doar sa merg cat mai putin in trafic cu motoreta iar ideea unei mobre de coclau pare foarte atractiva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa atatia ani de polisat vitezane si cazaturi cu pagube mari enduro/crosul mi s-a parut cel mai distractiv lucru din ultimi 25 de ani :D

dar nu renuntati la vitezana..cautati ceva ieftin chiar si un dr de 350 isi face treaba brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Todea am vazut anuntul de vanzare al dr-ului,insa nu aveam bani in momentrul ala

De fiecare data cand ies cu motorul stiu ca o sa am ce sa povestesc la destinatie.Asta e motivul pentru care vreau sa merg mai putin pe strada cu motorul

Am de 10ani cat B si nu am avut masina,imi doresc una.Anul asta o sa imi cumpar conserva(pentru care am buget mai mare) sau un enduro/cross

 

Ramane de vazut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...