darkrunner Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Dragilor si Dragelor.. Ma bag si eu in seama...am o batranica de 750 cc....la anul face 20 de ani. Ce sa zic de ea...o iubesc ca e a mea. Trage "bini di tat", mai mult de 205 nu am mers, ca ma lua vantul, m-a iertat de cateva ori....dar la fel m-a si tavalit de vreo 3 ori(multumesc carenelor care au aparat blocul motor de sparturi si alte alea). In rest....nu stiu ce sa spun despre ea....la anisorii ei nu am ce sa-i reprosez....poate faptul ca nu ma simt deloc confortabil in oras cand iesim.....e ca si cum as avea un lamborghini si l-as chitaii doar in viteza a 1 a. P.S. Pe viraje e dementiala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator? Editat Iunie 22, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_zxr Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 salut, am si eu o intrebare pentru cunoscatori, se poate monta motor de gsxr 750 srad pe injectie din '99 pe un cadru de gsxr 600 srad ? multumesc anticipat, bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 (editat) Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?Daca citeai mai bine in manual ai fi vazut ca spune:Pentru a seta pozitia cablurilor de la exup trebuie sa ai acel fir acolo. Cand ai firul motorul se pune intr-o anumita pozitie pentru reglaj,este normal ca nu mai afisat FI,pentru ca este in pozitia care trebuie. Citeste mai bine cum se regleaza cablurile. Editat Iunie 22, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Am citit ca se pozitioneaza pt reglaj,eu ziceam ca daca pornesc motocicleta cat timp am firul pus se stinge ledul. Dar prob e normal,asa cum spui tu,fiind in pozitia de reglaj. As scapa usor sa trebuiasca doar reglat. Are finala akrapovici ,sa se fi dereglat din cauza schimbarii finalei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 merge suspensia ok ? ce parere aveti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 care are idee la cate ture limiteaza un k1 de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 23, 2013 Share Postat Iunie 23, 2013 La cat scrie pe turometru. La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2. De ce intrebi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piknik558 Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 Din pacate trebuie si moto. vreau sa te intreb citeceva de un r6 imi trimiti un nr de tel pe pm mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 daca apesi pe user o sa-ti apara si nr de tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviurau_lippi Postat Iunie 24, 2013 Share Postat Iunie 24, 2013 (editat) AM observant si la motocicleta mea k la 14000 ~ 14500 limiteaza si nu stiam dak e normal ! La cat scrie pe turometru. La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2. De ce intrebi? Editat Iunie 24, 2013 de liviurau_lippi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 salut, am si eu o intrebare pentru cunoscatori, se poate monta motor de gsxr 750 srad pe injectie din '99 pe un cadru de gsxr 600 srad ? multumesc anticipat, bafta. up la intrebarea lui marius! deci merge montat motor srad 750 pe cadrul de 600? are acelasi dimensiuni cote cadrul de 600 ca cel de 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeStefan Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 (editat) Salutare, Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore. Este vorba despre un k2 de 600. PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui Multumesc anticipat! Editat Iunie 26, 2013 de GeorgeStefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 merge suspensia ok ? ce parere aveti ? Image123312312231123..jpgImage2..jpgImage3..jpgImage4..jpgImage44..jpgImage1312312312..jpgImage2131231231..jpg Nu sunt urme de uzura nasoala datorate suspensiei. Poti sa mai amortizezi reboundul daca simti spatele ca topaie, deocamdata nu ai urme de uzura de prea mult rebound. Poti sa tragi de gaz mai de jos. Momentan, urmele de uzura de pe cauciuc sunt de la asfaltul foarte abraziv. E de pe amkart? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 Salutare tuturor, Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina. Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 26, 2013 Share Postat Iunie 26, 2013 In oras mergi 200 km si afara 400 km. CRED Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salutare, Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore. Este vorba despre un k2 de 600. PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui Multumesc anticipat! Am eu tobelele de la hayabusa din cate stiu sunt la fel,prindere bolt-on.Vii o fuga la mine si vedem. In oras mergi 200 km si afara 400 km. CREDCu rezerva 400 km!!!!Si eu vreau sa cumpar o moto care merge cu 3 litri 400km!!! 20/40km depinde de cat deschizi acceleratia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 da Cesar pe amckart ,o sa incerc sa trag mai mult de gaz,a fost prima intrare dupa 3 ani cand am facut cursurile ,a rezistat super ok circuitul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salutare, Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore. Este vorba despre un k2 de 600. PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui Multumesc anticipat! salut,pot sa te ajut cu toba,nu te costa nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salutare tuturor, Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina. Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc) La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 In oras mergi 200 km si afara 400 km. CRED intreba cat poti sa mergi cu rezerva,nu cu plinul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Am inteles ... ms frumos de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alcalu Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salut, Te pot ajuta cu toba stock de K1 Salutare, Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore. Este vorba despre un k2 de 600. PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 27, 2013 Share Postat Iunie 27, 2013 Salut Vin si eu cu o intrebare din partea unui prieten,are un suzuki GSXR 750 din 2001 si in mers i s-a oprit si nu mai are curent nici macar farurile.A pornit impinsa si dupa ceva timp s-a oprit din nou,a verificat si bateria si se pare ca nu mai da nici pic de curent.Daca cineva are idee de unde poate fi defectiunea si ce se poate verifica inainte de a o baga in service ma gandesc ca poate totusi o poate rezolva de unul singur fara a fi necesar intrarea in service(daca este magnetoul se poate inlocui de el insusi ? poseda ceva cunostinte de mecanica dar nu este profesionist)Va multumesc frumos STIMA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.