Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

Am unblat la mufele de la motorasul ce actioneaza valva exup si acum nu imi mai arata C46,arata C00 ...adica no error. Motorasul misca cand pun contactul,dar tot imi sta aprins pe bord FI. Daca o pornesc in timp ce am si firul pus la mufa aia pt a-mi atata eroarea,se stinge si ledul rosu,implicit nu imi mai da nici Fi,cum iau firul,iar apare FI. Am incercat de mai multe ori si tot C00 apare,nici urma de C46 acum. A mai patit careva ceva asemanator?

Daca citeai mai bine in manual ai fi vazut ca spune:

Pentru a seta pozitia cablurilor de la exup trebuie sa ai acel fir acolo.

Cand ai firul motorul se pune intr-o anumita pozitie pentru reglaj,este normal ca nu mai afisat FI,pentru ca este in pozitia care trebuie.

Citeste mai bine cum se regleaza cablurile.

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am citit ca se pozitioneaza pt reglaj,eu ziceam ca daca pornesc motocicleta cat timp am firul pus se stinge ledul. Dar prob e normal,asa cum spui tu,fiind in pozitia de reglaj. As scapa usor sa trebuiasca doar reglat. Are finala akrapovici ,sa se fi dereglat din cauza schimbarii finalei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM observant si la motocicleta mea k la 14000 ~ 14500 limiteaza si nu stiam dak e normal :D !

 

 

La cat scrie pe turometru.

La inceputul liniei rosii se taie 2 cilindri dupa care in urmatoarele 500 rot/min urmatori 2.

 

 

De ce intrebi?

Editat de liviurau_lippi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu o intrebare pentru cunoscatori, se poate monta motor de gsxr 750 srad pe injectie din '99 pe un cadru de gsxr 600 srad ?

multumesc anticipat,

bafta.

up la intrebarea lui marius! deci merge montat motor srad 750 pe cadrul de 600? are acelasi dimensiuni cote cadrul de 600 ca cel de 750

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt urme de uzura nasoala datorate suspensiei.

Poti sa mai amortizezi reboundul daca simti spatele ca topaie, deocamdata nu ai urme de uzura de prea mult rebound.

Poti sa tragi de gaz mai de jos. Momentan, urmele de uzura de pe cauciuc sunt de la asfaltul foarte abraziv. E de pe amkart?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina.

 

Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Am eu tobelele de la hayabusa din cate stiu sunt la fel,prindere bolt-on.

Vii o fuga la mine si vedem.

 

In oras mergi 200 km si afara 400 km. CRED

Cu rezerva 400 km!!!!

Si eu vreau sa cumpar o moto care merge cu 3 litri 400km!!!

20/40km depinde de cat deschizi acceleratia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da Cesar pe amckart ,o sa incerc sa trag mai mult de gaz,a fost prima intrare dupa 3 ani cand am facut cursurile ,a rezistat super ok circuitul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

salut,pot sa te ajut cu toba,nu te costa nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Zilele acestea am parcurs mai multi km iar la un moment dat a inceput sa imi palpaie becul de la benzina.

 

Cati km as mai putea face cu rezerva (presupun ca atunci cand incepe sa palpaie intra pe rezerva) ? ... In afara de ex sau in oras. (K1 600 cc)

La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Te pot ajuta cu toba stock de K1

Salutare,

Am mare nevoie de o toba stock pt RAR (da, pt RAR...am fost respins pe 25 pt toba si xenon) cu xenonul o rezolv, dar toba chiar nu am de unde sa imprumut, iar de cumparat nun se pune problema pt ca nu-mi permit. Asa ca, va rog, daca cineva are o toba stock pe care o foloseste doar pt rar si itp si nu ii trebuie saptamana viitoare, as dori sa mi-o imprumute si mie (contracost, biensur) cateva ore.

 

Este vorba despre un k2 de 600.

 

PS: sunt in Bucuresti si nu in Barlad, Vaslui

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Vin si eu cu o intrebare din partea unui prieten,are un suzuki GSXR 750 din 2001 si in mers i s-a oprit si nu mai are curent nici macar farurile.A pornit impinsa si dupa ceva timp s-a oprit din nou,a verificat si bateria si se pare ca nu mai da nici pic de curent.Daca cineva are idee de unde poate fi defectiunea si ce se poate verifica inainte de a o baga in service ma gandesc ca poate totusi o poate rezolva de unul singur fara a fi necesar intrarea in service(daca este magnetoul se poate inlocui de el insusi ? poseda ceva cunostinte de mecanica dar nu este profesionist)Va multumesc frumos STIMA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oarecum la fel am patit si eu, dupa un drum de 250 km (o aduceam acasa, abia o cumparaseam), si mai multe opriri, am ajuns acasa si cand sa o pornesc a marait putin si apoi moarta.

 

Am pornit-o impinsa am mers cu ea asa putin si intr-o intersectie DEAD ...

 

Am pornit-o iar impinsa pana la o statie ITP (la un prieten) ... am pus-o pe redresor mare si apoi am pornit-o, am masurat curentu de intra in ea si nimic, baga sub 7 volti.

 

M-am interesat pe net si e o problema la stator ... se prajesc infasurarile

 

Verifica statorul alternatorului sau releul de incarcare.

 

Parerea mea este ca de vina e statorul.

 

Pvt pentru detalii cum sa ajungi la el.

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine incepe sa palpaie, cam dupa 30 de km nu mai palpaie, ca sta aprins permanent. Cel mai mult am mers vreo 20 km dupa ce s-a aprins permanent , si la benzinarie au intrat 15l. Daca ne luam dupa specificatiile tehnice care zic ca rezervorul are 16l, mai aveam inca un litru. Cu alte cuvinte, cred ca ar trebui sa nu depasesti 50km in total de cand incepe sa palpaie, ca sa fi sigur ca nu ramai in pana :)

Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ?

Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...