parache_roberto Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Salutare am si eu un s-rad de 600 din 2000 si singura problema care o am cu el este ca are o bataie cand stau pe loc si nu stiu de la ce ar putea fi distributia fiind verificata. Poate stiti careva multumesc si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Sa inteleg ca la un k7 - 600 , aprox 30 km palpaie si dupa ramane aprins ? Nu am ajuns sa-mi ramana aprins , dar e bine de stiut . Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Exact. Dupa ce ramane aprins nu stiu cat mai merge, cel mai mult am mai mers 20 km pana am dat de țiței Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Salutari din nou! Stie cineva de unde pot procura un dispozitiv ce anuleaza exup-ul? Al meu nu mai are cablurile si as vrea sa-l anulez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Salutari din nou! Stie cineva de unde pot procura un dispozitiv ce anuleaza exup-ul? Al meu nu mai are cablurile si as vrea sa-l anulez. Ce an si model motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) gsxr 1000 Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9 Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase Editat Iunie 28, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 ce e porcaria asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000. jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 gsxr 1000 Jucaria asta pare intereseanta? http://www.ebay.co.uk/itm/SMART-TRE-IGNITION-TIMING-SUZUKI-GSXR-600-750-1000-1300-/360678493401?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item53fa1d0cd9 Am inteles ca la miare cine stie ce diferenta nu ar fi in explozia de cuplu,dar cica ar face acceleratia mai lina la ture joase Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege...Este o simpla rezistenta in acea cutie. Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare. time retarding eliminator.....tocmai am scos unul de pe un K7 1000. jucaria aia pacaleste ecu cum ca ar fi in vit 4 si poate da drumul la full power, deoarece mancatorul de orez a limitat puterea in primele trei trepte pt a nu da prostul cu bostanul de pamant Limitarea la k 7 nu se face din avans.Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 (editat) stiu ca e o simpla rezistenta . Nasu il facea cu in jur de 100 de lei si ii punea si buton on off. M-ar fi interesat sa stiu daca a avut cineva TRE si cum s-a schimbat comportamentul motocicletei dupa ( am 2000 de km pe 2 roti si deja incerc marea cu degetul) Aici un link pt cei descurcareti in ale electronicii,in care se prezinta modul de confectionare al vestitului T.R.E. : http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html. Editat Iunie 28, 2013 de Costin-Dorian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Un gaget care te face sa dai bani cand auzi ce face si ce drege... Este o simpla rezistenta in acea cutie. Acea rezistenta simuleaza treapta de viteza de regula 4 sau 5 unde avansul la aprindere este mai mare. Limitarea la k 7 nu se face din avans. Chiar daca ai scos acel TRE tot este limitat Delimitarea se face prin scrierea softului respectiv a hartilor de STV de acolo vine limitarea cat si cele 3 moduri de livrare a puteri. Pai asta era si ideea , sa ramana cum la facut "mama fabrica"....clientul era multumit cu ea stoc.nu avea nevoie de nici un TRE(pe care il pusese fostul proprietar)... In cazul in care o sa vrea ceva mai mult , te-am recomandat cu toata increderea Editat Iunie 29, 2013 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) salutare ! aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race. sa-mi fac vreo grija ? l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine ) si am schimbat si bujiile - laser iridium Editat Iunie 29, 2013 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 salutare ! aveam filtrul de aer imbacsit si trebuia sa-l schimb. am cautat ce tip se potriveste pentru motocicleta mea si am gasit SU-7506. dorind sa-l comand am dat si de SU-7506R (race) pe care l-am comandat in final. ajuns acasa am citit despre el ca in loc de 4 straturi de tifon (sa zic asa) asta "R" are doar 2 straturi si ca nu este pentru highway, only for race. sa-mi fac vreo grija ? l.e: a, si inca ceva, scria pe undeva ca s-ar putea sa fie nevoie sa umblu la debitul de benzina ( tradus de mine ) si am schimbat si bujiile - laser iridium Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina.Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 salutare tuturor..am si eu o simpla intrebare de incepator, este normal ca dupa ce pun contactul pe OFF sa imi clipeasca beculetul din bord care arata o cheie(pe rosu)! detin un gsxr 600 k7.. cu stima, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) Da e normal Editat Iunie 29, 2013 de Spaima Ursuletilor de Plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Cel for race" esre mult mai permisiv ca si debit de aer,deci pentru surplusul de aer care ti-l ofera in plus fata de filtrul stoc va fi nevoie si de adaus de benzina. Plus mentenanta lui trebuie sa fie facuta la un termen mai scurt fara de cel cu mai multe straturi. am inteles. am kit de curatat si uns. multumesc ! cu adaosul de benzina este complicat ? multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! senzorul de cric l-ai curatat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul.. deci alta e cauza, cred! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) da, este curat! daca invarte electromotorul presupun ca nu e de la senzorul de la cric.. cand e de la senzor stiu ca nu invarte deloc electomotorul.. deci alta e cauza, cred! ai benzina in rezervor, da ? sigur ? ) intreb ca stiu pe cineva care a desfacut motorul de 2 ori, a verificat totul in afara faptului ca cineva a bagat motorina in loc de benzina Editat Iunie 29, 2013 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) multumesc frumos de raspuns!! insa am urmatoarea simptoma..pun contactul pe ON, face in bord check-ul..insa in momentul cand dau de butonul ROSU ca sa imi porneasca pompa de benzina..pauza! am luat pe rand sa verific..comanda dreapta de pornire - 100% ok, releul de sub rezervor din dreapta(de la pompa de benzina) - 100% functional, pompa de benzina..pus 12V pe ea..bazaie! ce altceva ar mai trebui verificat?? Specific..atunci cand dau sa pornesc motorul electromotorul invarte!!! astept parerile voastre, multumesc anticipat! Neutru este afisat? "THEOS_" pentru adaosul de benzina este nevoie de scriere de soft,sau remapare de harta de benzina Editat Iunie 29, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristysir Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am benzina, nu e asta prob..ci dc nu imi cupleaza releul care se ocupa de pompa de benzina si sa impinga pompa benzina in injectoare!! da TNG, este afisat N(verde) in bord.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am inteles. o sa vad cum se comporta, am putini kilometri facuti cu motocicleta asta. multumesc tng inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 am inteles. o sa vad cum se comporta, am putini kilometri facuti cu motocicleta asta. multumesc tng inca o data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 (editat) salutare baieti , am vazut postul topicul asta si m-am gandit sa postez si eu fiind detinator de gsxr, am 750 k1 dupa cum probabil se vede din topicul anterior deschis sau de la profil ... l-am cumparat din bucuresti de la un nene cam de 40 de ani, mi-am luat putina teapa evident fiind prima motocicleta cu acte in regula.... nu a fost ingrijita tocmai ok, trantita usor pe o parte si pe alta, revopsita, recolantata ... in fine, am vopsit-o , evident la un vopsitor talentat, nu tocmai in stil original dar dragut... carenele laterale nu sunt originale nici alea ... una galbena si una albastru deschis , asta am vazut dupa ce le-am dat jos si evident vopseaua se decoja super usor ... exact ca o banana ) , am schimbat placutele fata/spate, am deblocat etrierul pe spate curatandu-l pt ca discul era albastru , am schimbat uleiul dupa am facut vreo 2500 de km la noi in Romanica , am vazut ca merge fara nici o problema si hop, am pus funduletul in sa si am plecat pe drum spre FRANTA, am ajuns ok, plimbare frumoasa nu tocmai relaxanta ), am mai facut aici vreo 200 de km si poc, a picat statorul , evident fusese rebobinat ... am luat unul nou , am schimbat bujii , ulei si motoreta merge super frumos doar ceva rateuri ce ma deranjeaza probabil asta din cauza ca nu prea sunt fan un fan al galagiei dar cum ma intorc direct la tng la o revizie generala ...deci am ajuns sa spun ceea ce vroiam , gsxr-urile sunt destul de fiabile si te poti baza pe ele Editat Iunie 29, 2013 de wippy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 30, 2013 Share Postat Iunie 30, 2013 de cate ori ai oprit la benzinarii ? )) iti trebuie ceva curaj sa te bagi la un drum lung cu o motocicleta sport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.