Ionut88 Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 @RenameYourself: Mergem 3-4 persoane ...ma refeream la probleme specifice (cele obisnuite vor fi verificate si reverificate)...multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) daca a aruncat Cesar o soparla nu trebuie sa va cuprinda paranoia pe toti,stati mai piano asa .. eu le spun numai lucruri frumoase celor de pe cbr ,el ne da cu nasoale=))) Editat Octombrie 2, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Sincer, nu te inteleg. Daca as arunca soparle, cred ca m-as ocupa cu vandut praful de pe toba cu banii ramburs prin western. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 vantu bate, ploaia merge, motocicleta se vopseste.... M-am apucat de pictat trotineta, asa vreau sa iasa am demontat tot, chituit, frecat, matuit...insa am uitat un lucru. Nu stiu la ce dimensiuni sa vopsesc partea de sus a rezervorului ( pata albastra de sus ) adica, asta incercuita cu rosu Rugamintea: imi poate da cineva care are asa ceva in curte,garaj,in scara,sub balcon, in sufragerie...etc, sau cine stie cateva dimensiuni, raportate la centrul busonului de benzina ? ( cati cm din centru busonului in stanga sau dr, cati in fata si cati in spate.) Va multumesc de pe acum. Deci, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan. Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele. Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele. ex: Editat Octombrie 4, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 O motocicleta care are furca fata upside down si este lovita frontal,cadrul cedeaza sigur,daca furca fata este normala cedeaza furca si roata.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Depinde, am vazut multe motorete cu USD , si cu furcile rupte la impact, cadrul, aparent neatins(poate strimb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan. Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele. Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele. ex: la asta m-am gandit si eu...momentan nu sunt langa motoreta, totul e demontat, si am zis s anu mai stau sa pun toate piesele la loc cand ajung acolo. Multumesc pentru sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) am de vanzare una bucata gsxr 600 2008 si un gsxr 1000 2008 0720859836 pentru interesati de mai multe poze condrea.razvan@yahoo.com Editat Octombrie 6, 2013 de CrashTestPilot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Salut! Am rezolvat cu capacul de la alternator, multumesc mult inca o data Costin si tuturor pentru sfaturi. Acum vreau sa-mi schimb si uleiul si am o dilema. Sa pun 10w40 sau 15w50? Cu motorul merg normal ... asta ca idee. Ma gandeam sa pun Motul 300V .. am vazut la motodiscount o oferta buna zic eu (4L + filtu K&N la 250 lei) Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Legat de marca uleiului......Intri intr-o zona periculoasa! Daca mergi mai mult prin oras si nu te dai la -10 grade pe afara ,atunci eu ti-as recomanda 15w/50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Cine merge la -10grd? 15-50 ar trebui sa fie prima alegere , mai ales la o supersportiva turata, care scoate 100cai in 600cc. Temperaturile sint foarte mari la turatii inalte, full gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Aha, ok .. m-ati convins ... ramane 15w50. Stiu ca e o zona periculoasa legat de marca uleiului, dar intreb si eu .. Pana acum am folosit doar Motul ... deci iau in calcul orice spuneti voi. TNG am vazut ca tu recomandai bel ray ... Altii motul, sincer ... habar n-am ce sa pun. Mi s-a parut ok oferta aceea cu motul 300V la pret. Bineinteles ... mai sunt super oferte si la repsol, dar nu stiu pe nimeni care sa fi folosit Editat Octombrie 7, 2013 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Bel Ray EXS 10W-50 e mai vascos decat Motul 300V 15W 50. Vascozitate exprimata in centistokes la 100 de grade. Exista si Bel Ray EXS sau EXP 15W-50, care-s si mai de forja Daca vrei o oferta, discutam pe PM. Editat Octombrie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus ) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Vezi ca nu ai jugul inferior strans si probabil ai desfacut si surubul de la jugul superior pe partea respectiva. da, pai daca nu desfaceam surubul de la jugul superior, n as fi reusit sa desfac piulita aia. Intrebarea e cum fac pe stanga, caci surubul ala merge mai greu desfacut iar piulita nu vera cu cheia nici sa o bati! Editat Octombrie 7, 2013 de Dan Spataru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 (editat) Desfaci doar jugul superior Jugul inferior trebuie sa ramana cu suruburile stranse. Daca jamba dreapta a culisat, inseamna ca si jugul inferior era slab strans sau deloc. Daca demontezi ghidoanele si jugul superior cu roata pe asflat, o sa fie mai dificil sa pui jugul inapoi. Cel mai elegant se lucreaza cu suspensia fata ridicata de pe sol. Editat Octombrie 7, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Schimba balastul nu are voie sa arda siguranta. Asta daca inst.electrica este ok si nu se genereaza un scurt pe undeva... Editat Octombrie 8, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leviatan Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Bun, oricum trebuie sa ajung la tine vineri, ne uitam si la asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus ) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ? Ce baiat talentat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ce baiat talentat In locul tau nici nu as mai comenta, puturosule! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Las ca te ajuta cerasel pro bono...e baiat bun.ii fac cinste cu o cola...daca te ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Eu am lucrat la jugul superior, mai intai te asiguri ca ai jugul inferior strans, astfel incat sa nu iti culiseze telescopul. Dai jos comenzile de pe semighidonul pe care vrei sa il schimbi, slabesti piulitele din dreptul ambelor semighidoane, desfaci piulita centrala care tine jugul superior, desfaci suruburile de contact (vezi ca ai nevoie de o cheie speciala, se numeste torx de securitate...nu intreba vanzatorii de asa ceva ca nu stiu ce e asta). Te duci in Cora Alexandriei, la raionul cu unelte si acolo gasesti (posibil sa gasesti si la alte magazine mari...arata ca un imbus stelat cu o gaura in centru). Dupa ce ai dat jos contactul (2 suruburi) lovesti cu un ciocanel de lemn/cauciuc sau la nevoie o bucata de lemn in care dai cu ciocanul in jugul superior, de jos in sus, cate putin pe fiecare parte pana iese. Dupa ce ai schimbat semighidonul, ordinea inversa. Atentie sa strangi toate suruburile, daca nu ai dinamometrica, la mana nici foarte tare nici slabe. Asa...potrivit (empiric, desigur). Ca tot s-a discutat de uleiuri in ultima pagina. Intre 10w50 si 15w50 care dintre ele este mai recomandat pentru vara Bucuresteana? Eu am in motor Bel Ray 10w40, parca am descoperit America, super ulei. Insa as incerca ceva putintel mai vascos, desi am radiator de ulei. multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.