Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca ai (sau ai avut) 636. Daca te-ai inteles bine cu Kawa, ai putea sa incerci ZX10 "ratusca" din 2006-2007 sau modelul urmator, ZX10 "Rieju" :D

Ambele porecle sunt bazate pe design-ul carenelor si farurilor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema aceea de care vb e pt k5-k6 si rareori k7-k8 ,cel de 750 06-07 nu are problema asta

pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare !



daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact

se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil

doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uitai atent la poza cesar nu erau urme pe carosabil de la motocicleta si inca ceva ,pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare !

 

In imaginea respectiva se vad, pe langa epava si cartonase puse de Politie. Cred ca in planul cel mai departat, inconjurat cu creta, e locul unde a ajuns prima oara motocicleta in sant. Daca colegul a ramas lat pe jos, e clar ca nu a mai apucat sa se ridice sa traga de motocicleta si a ramas asa cum s-a dus.

Repet - sunt prea putine informatii despe cum s-a produs accidentul si o cedare a sasiului este doar o posibilitate pt mine, nicidecum o certitudine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nici galeriile nu sunt afectate... daca eram @ politie elucideam multe cazuri ... :)))))))))))))

din poza asta facuta asa cum este ea facuta nu se vad urme pe asfalt de tarshaiala sau ceva de unde poate sa rezulte ca motocicleta a tras drept fara sa fie contact cu asfaltul pana la impactul cu santul

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact

se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil

doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile

 

Nu stiu cum iti dai tu seama daca au avut sau nu de suferit jambele insa e mai mult decat logic ca, daca se rupe sasiu inainte de impact, suspensia fata, nemaifiind legata rigid de sasiu, sa nu mai sufere vreo deformare (asta daca ar fi cazul dar sunt sanse zero sa iti dai cu parerea despre suspensia fata doar dintr-o poza). :)

Intr-adevar, urme pe asfalt nu se vad dar , daca iesirea in decor a fost in dreptul locului incercuit cu creta alba, acolo ar trebui sa se vada urme. Insa acolo e ambulanta, nu se vede nimic.

 

Revenind la sasiuri - am la service un ZX-6 din 99, lovit frontal la viteza mare. Roata fata e distrusa, discurile la fel, furca stramba, radiatorul praf. Sasiul insa nu s-a rupt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cochetat cu K5-ul,am citit pe net despre problema cadrului. S-a facut recall in America si s-au inlocuit sau la cele care nu s-a depistat nicio fisura s-a montat o ranforsare de metal lipita cu rasina.

 

Totusi din toate relatarile se pare ca nu se rupe cadrul in folosire cotidiana. Se rupe daca exagerezi cu wheelie-urile puse tare jos, sau in accidente.

Pana la urma si Panigale s-a facut praf de la o simpla cazatura pe circuit. Nu m-as ingrijora atat de tare ca se rupe la accident.

 

Dar faptul ca sunt mai greu si mai merg si cu pasager m-a facut sa ma gandesc la sudurile alea si sa fie un factor decisiv in a nu lua K5.

Acu' am alte probleme dar macar cadrul e bun!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau.

 

Si daca observi, ce faci? Lasi omul cu cadrul crapat si pleci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea :P

fiecare cu bune cu rele

revenind si vorbind serios eu nu cred ca posesorii de k5-k6-k7-k8 de 1000 sunt niste tampiti si nu au grija de sanatatea lor ,mai ales sa-si faca si rau singuri (masochisti)



eu va spun sincer ca nu cumparam k5-k6 daca nu luam de la cineva care-l avea de nou si utilizat cum trebuie,putini km si sa fie cum a iesit din fabrica



IMPECABIL

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea :P

 

Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva.

 

La cati km are cmd cu motoreta aia, nu e cel mai fericit exemplu. (mai ales ca-l suspectez ca iese DOAR pe drumuri foarte foarte bune). Si nici de wheelie/hooliganisme nu-l suspectez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este Adrian,ai dreptate 100% ,nu abuzez de el,nu fac wheelie nu o bag nici macar pe drum de tzara,am mai fost @ targu secuiesc si am mers 200m pe un drum cu praf,pietre ... de mi-am blestemat toate zilele

@Dan : eu vorbeam de motocicleta din service pe care o are Cesar kawasaki din 99 si era o glumi$$a :P



aveam k5-750 cu +3 pe spate si mergeam o strada din Ploiesti cu prietena mea in spate dintr-un capat in altu in wheelie

mi-am zis ca trebuie neaparat sa cumpar un k5 stiind de "problema" cu cadru ma linistesc =)),kidding

si multumesc Lui Dumnezeu ,asa a fost

nu am mai facut de 1 an si ceva ,nici nu-mi placea prea tare senzatia ce e drept ..

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut.

@ Daan prietenul meu, glumeam cu faza cu wheelie-ul :crack: Nu te mai supara asa, doar n-oi fi tampit si nici posesorul ei nu ar fi de acord. O sa o desfac (carene + rezervor) si o sa ma uit bine la suduri. Atata tot :hug: Stai linistit :cheers:

 

Va multumesc tuturor pentru pareri ! M-am mai linistit putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai George nu era vorba ca nu ma spui,Doamne fere si ce conventie aveam noi

cu treaba cealalta mai nasoala sa nu ma spui te rog ...

=))

te rog eu frumos sa faci loc in garaj ca o aduc IAR ,avem treaba multa iarna asta !!!!

 

renameyourself : k6-750 nu are problema aceea ,desfaci degeaba

poti sa ne arati motocicleta?link ceva?



.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe internet circula decat povestile horror..nimeni nu vine sa zica cat de bine ii merge lui motocicleta sau masina.Am fost proprietar de k5 2 ani de zile si n-am avut problema de genul.Sunt curios daca Rook avea bratara la cadru?!Problema exista,ii cunoscuta,se intampla la un motor la mie..tu decizi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut.

Urmeaza sa ma intalnesc (maine dimineata) cu o persoana ce doreste sa vanda un GSX-R 600 K4. As dori sa stiu daca acest model are "problema" cu sasiul (discutata mai sus)? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume (probleme specifice acestui model)?

Va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ! Modelul 600 K4 Nu are aceasta problema. Poti merge linistit. Verifica ce verifici de obicei la o motocicleta pa care vrei sa o cumperi: carene, cadru (sa nu fie indoit sau altceva), frane,pornire.. testeaz-o ! Cupleaza toate treptele,vezi cum accelereaza.. placute..zgomote etc. Stii si tu povestea. Daca nu ai multa experienta.. mergi cu cineva ! Te ajuta mult asta

Editat de RenameYourself
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a aruncat Cesar o soparla nu trebuie sa va cuprinda paranoia pe toti,stati mai piano asa ..



eu le spun numai lucruri frumoase celor de pe cbr ,el ne da cu nasoale=)))

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vantu bate, ploaia merge, motocicleta se vopseste....

 

M-am apucat de pictat trotineta, asa vreau sa iasa st9z.jpg

am demontat tot, chituit, frecat, matuit...insa am uitat un lucru. Nu stiu la ce dimensiuni sa vopsesc partea de sus a rezervorului ( pata albastra de sus ) adica, asta incercuita cu rosu l0gw.jpg

 

 

Rugamintea: imi poate da cineva care are asa ceva in curte,garaj,in scara,sub balcon, in sufragerie...etc, sau cine stie cateva dimensiuni, raportate la centrul busonului de benzina ? ( cati cm din centru busonului in stanga sau dr, cati in fata si cati in spate.) Va multumesc de pe acum. Deci, multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan.

Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele.

Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele.

ex:

post-15340-0-40837300-1380869835_thumb.jpg

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...