RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Inteleg perfect ce spui Cesar si iti multumesc pentru ce ai scris. E logic raspunsul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Vad ca ai (sau ai avut) 636. Daca te-ai inteles bine cu Kawa, ai putea sa incerci ZX10 "ratusca" din 2006-2007 sau modelul urmator, ZX10 "Rieju" Ambele porecle sunt bazate pe design-ul carenelor si farurilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) problema aceea de care vb e pt k5-k6 si rareori k7-k8 ,cel de 750 06-07 nu are problema asta pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare ! daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Daca te uitai atent la poza cesar nu erau urme pe carosabil de la motocicleta si inca ceva ,pun pariu 100001% pt accidentul acela cadru a fost rupt cand a cazut in santul de beton la o viteza mare ! In imaginea respectiva se vad, pe langa epava si cartonase puse de Politie. Cred ca in planul cel mai departat, inconjurat cu creta, e locul unde a ajuns prima oara motocicleta in sant. Daca colegul a ramas lat pe jos, e clar ca nu a mai apucat sa se ridice sa traga de motocicleta si a ramas asa cum s-a dus. Repet - sunt prea putine informatii despe cum s-a produs accidentul si o cedare a sasiului este doar o posibilitate pt mine, nicidecum o certitudine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) si nici galeriile nu sunt afectate... daca eram @ politie elucideam multe cazuri ... )))))))))))) din poza asta facuta asa cum este ea facuta nu se vad urme pe asfalt de tarshaiala sau ceva de unde poate sa rezulte ca motocicleta a tras drept fara sa fie contact cu asfaltul pana la impactul cu santul Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 daca te uiti atent la furci nu au avut de suferit ceea ce denota => cadrul a fost rupt @ impact se mai poate constata asta si de pe urmele de pe carosabil doar asa... ne dam cu presupusul ca inainte de accident ,terminati cu prostiile Nu stiu cum iti dai tu seama daca au avut sau nu de suferit jambele insa e mai mult decat logic ca, daca se rupe sasiu inainte de impact, suspensia fata, nemaifiind legata rigid de sasiu, sa nu mai sufere vreo deformare (asta daca ar fi cazul dar sunt sanse zero sa iti dai cu parerea despre suspensia fata doar dintr-o poza). Intr-adevar, urme pe asfalt nu se vad dar , daca iesirea in decor a fost in dreptul locului incercuit cu creta alba, acolo ar trebui sa se vada urme. Insa acolo e ambulanta, nu se vede nimic. Revenind la sasiuri - am la service un ZX-6 din 99, lovit frontal la viteza mare. Roata fata e distrusa, discurile la fel, furca stramba, radiatorul praf. Sasiul insa nu s-a rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Si eu am cochetat cu K5-ul,am citit pe net despre problema cadrului. S-a facut recall in America si s-au inlocuit sau la cele care nu s-a depistat nicio fisura s-a montat o ranforsare de metal lipita cu rasina. Totusi din toate relatarile se pare ca nu se rupe cadrul in folosire cotidiana. Se rupe daca exagerezi cu wheelie-urile puse tare jos, sau in accidente. Pana la urma si Panigale s-a facut praf de la o simpla cazatura pe circuit. Nu m-as ingrijora atat de tare ca se rupe la accident. Dar faptul ca sunt mai greu si mai merg si cu pasager m-a facut sa ma gandesc la sudurile alea si sa fie un factor decisiv in a nu lua K5. Acu' am alte probleme dar macar cadrul e bun!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 ma duc sa vad motocicleta aia, o dau pe o roata si o aduc la pamant mai violent. Il verific de cateva ori si daca nu observ nimic.. il iau. Si daca observi, ce faci? Lasi omul cu cadrul crapat si pleci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea fiecare cu bune cu rele revenind si vorbind serios eu nu cred ca posesorii de k5-k6-k7-k8 de 1000 sunt niste tampiti si nu au grija de sanatatea lor ,mai ales sa-si faca si rau singuri (masochisti) eu va spun sincer ca nu cumparam k5-k6 daca nu luam de la cineva care-l avea de nou si utilizat cum trebuie,putini km si sa fie cum a iesit din fabrica IMPECABIL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daan Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 mi se pare normal ,macar sasiul sa fie bun pt motocicleta aceea Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Totusi, cmd are un k5 1k , adica exact primul model cu problema asta si cel mai "rupt in 2" si nu se plange de asa ceva. La cati km are cmd cu motoreta aia, nu e cel mai fericit exemplu. (mai ales ca-l suspectez ca iese DOAR pe drumuri foarte foarte bune). Si nici de wheelie/hooliganisme nu-l suspectez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) asa este Adrian,ai dreptate 100% ,nu abuzez de el,nu fac wheelie nu o bag nici macar pe drum de tzara,am mai fost @ targu secuiesc si am mers 200m pe un drum cu praf,pietre ... de mi-am blestemat toate zilele @Dan : eu vorbeam de motocicleta din service pe care o are Cesar kawasaki din 99 si era o glumi$$a aveam k5-750 cu +3 pe spate si mergeam o strada din Ploiesti cu prietena mea in spate dintr-un capat in altu in wheelie mi-am zis ca trebuie neaparat sa cumpar un k5 stiind de "problema" cu cadru ma linistesc =)),kidding si multumesc Lui Dumnezeu ,asa a fost nu am mai facut de 1 an si ceva ,nici nu-mi placea prea tare senzatia ce e drept .. Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobo2020 Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Poti sa o dai pe o roata cat vrei k5/6 1000 singuru lucru care se rupe e simeringu la furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Confirm pentru CMD,numai pe o roata merge,cand pe cea de spate,cand pe cea de fata. I-am schimbat de 5 ori simeringurile de la furca vara asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Nu cunosc motocicleta si detalii dar mi se pare anormal sa te duci sa abuzezi de o motocicleta si apoi sa nu o cumperi pt ca au aparut nu stiu ce bube. D-aia e bine ca atunci cand vinzi o motocicleta sa o dai potentialului cumparator sa o testeze numai dupa ce iti lasa garantie contravaloarea motocicletei. Bine de stiut. @ Daan prietenul meu, glumeam cu faza cu wheelie-ul Nu te mai supara asa, doar n-oi fi tampit si nici posesorul ei nu ar fi de acord. O sa o desfac (carene + rezervor) si o sa ma uit bine la suduri. Atata tot Stai linistit Va multumesc tuturor pentru pareri ! M-am mai linistit putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) hai mai George nu era vorba ca nu ma spui,Doamne fere si ce conventie aveam noi cu treaba cealalta mai nasoala sa nu ma spui te rog ... =)) te rog eu frumos sa faci loc in garaj ca o aduc IAR ,avem treaba multa iarna asta !!!! renameyourself : k6-750 nu are problema aceea ,desfaci degeaba poti sa ne arati motocicleta?link ceva? . Editat Octombrie 1, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Pe internet circula decat povestile horror..nimeni nu vine sa zica cat de bine ii merge lui motocicleta sau masina.Am fost proprietar de k5 2 ani de zile si n-am avut problema de genul.Sunt curios daca Rook avea bratara la cadru?!Problema exista,ii cunoscuta,se intampla la un motor la mie..tu decizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Va salut. Urmeaza sa ma intalnesc (maine dimineata) cu o persoana ce doreste sa vanda un GSX-R 600 K4. As dori sa stiu daca acest model are "problema" cu sasiul (discutata mai sus)? Ar trebui sa fiu atent la ceva anume (probleme specifice acestui model)? Va multumesc si imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RenameYourself Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 (editat) NU ! Modelul 600 K4 Nu are aceasta problema. Poti merge linistit. Verifica ce verifici de obicei la o motocicleta pa care vrei sa o cumperi: carene, cadru (sa nu fie indoit sau altceva), frane,pornire.. testeaz-o ! Cupleaza toate treptele,vezi cum accelereaza.. placute..zgomote etc. Stii si tu povestea. Daca nu ai multa experienta.. mergi cu cineva ! Te ajuta mult asta Editat Octombrie 1, 2013 de RenameYourself Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 @RenameYourself: Mergem 3-4 persoane ...ma refeream la probleme specifice (cele obisnuite vor fi verificate si reverificate)...multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 (editat) daca a aruncat Cesar o soparla nu trebuie sa va cuprinda paranoia pe toti,stati mai piano asa .. eu le spun numai lucruri frumoase celor de pe cbr ,el ne da cu nasoale=))) Editat Octombrie 2, 2013 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 2, 2013 Share Postat Octombrie 2, 2013 Sincer, nu te inteleg. Daca as arunca soparle, cred ca m-as ocupa cu vandut praful de pe toba cu banii ramburs prin western. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Octombrie 3, 2013 Share Postat Octombrie 3, 2013 vantu bate, ploaia merge, motocicleta se vopseste.... M-am apucat de pictat trotineta, asa vreau sa iasa am demontat tot, chituit, frecat, matuit...insa am uitat un lucru. Nu stiu la ce dimensiuni sa vopsesc partea de sus a rezervorului ( pata albastra de sus ) adica, asta incercuita cu rosu Rugamintea: imi poate da cineva care are asa ceva in curte,garaj,in scara,sub balcon, in sufragerie...etc, sau cine stie cateva dimensiuni, raportate la centrul busonului de benzina ? ( cati cm din centru busonului in stanga sau dr, cati in fata si cati in spate.) Va multumesc de pe acum. Deci, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 (editat) Daca te uiti atent o sa vezi ca acea culoare albastru inchis de pe carena(daca nu ai curata-o deja) de fata se prelungeste pe rezervor in acelasi plan. Ar fi una dintre idei de a stabili coordonatele. Acum cred ca daca gasesti o poza pe net la o rezolutie mai mare nu ar fi o problema sa stabilesti punctele. ex: Editat Octombrie 4, 2013 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 O motocicleta care are furca fata upside down si este lovita frontal,cadrul cedeaza sigur,daca furca fata este normala cedeaza furca si roata.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.