Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta

Te pot contrazice in ceea ce ai spus tu ... se poate pune brut, scotand aceiasi cantitate din motor (nu total) pentru a-l aduce la -30 ... -40 grC ... dar cel mai sigur il voi scoate pe tot si voi pune antigel G12 roz ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-33534-0-15590000-1381993203_thumb.jpg

Mersi TNG & Saian!



mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta

a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa

 

post-33534-0-39034100-1381993421_thumb.jpg

tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu Bogdane ,e pe vine si protectia !

parbrizul original din fabrica era impachetat si nu vreau sa-l matuiesc ...



*mereu ma certi :))



da fac si eu ceva bine ? am si eu ceva bun?=)))))

kidding :P

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850

 

Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR:

 

1000  2005-2013
 750  2004-2013
 600  2004-2013
 

 

Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune.
Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si 1000 k5-k6 a fost rechemat in SUA pentru ca li se rupea cadrul in doua :eek: Celor care aveau crapaturi la sudurile cadrului (de langa ramair-uri- >pentru ca de acolo se rupeau)le schimbau cadrul cu totul si celor care nu aveau nimic li se puneau niste bare care sa mentina cadrul intr-o singura piesa , adica sa-l rigidizeze.

Am citit cazuri si despre 600/750, dar nu sunt asa multe ca cele de 1000.

Cred ca pe atunci suzuki avea mari probleme de proiectare in principal si lipsa controlului calitatii :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat de mult prostia aia de pompa, cele stock de la yamaha care sunt brembo de 16 sunt net superioare. Daca te uiti mai adanc pe forumul lor, toti schimba inclusiv etrierii cu unii monobloc de la yamaha, dupa 2005 parca s-au prostit de tot, si culmea unde nu trebuie, la FRANA. Eu deja am etrierii de R1 2005 in garaj si cand am ocazia ii schimb, doar 4 saibe sa calce bine placutele pe disc si ai frane in firea lor pe motoret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

puse pe mobra.jpg

Mersi TNG & Saian!

 

 

mersi Wayne,sunt 100% pentru,chiar le dorest 22ror sa le incerce macar o singura data ... dupa aceea sigur o sa mearga numai cu genul asta

a ramas singur gsx-r`ul tau,am adus aseara k5`ul acasa

 

1.jpg

tin extraordinar ,aici eram in a 2a tura

Sa fi sanatos! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,

 

Umbland pe forumuri am observat topic-ul asta: http://www.gixxer.com/forums/showthread.php?t=426850

 

Se pare ca prin state exista rechemare pentru urmatoarele Suzuki GSXR:

 

1000  2005-2013
 750  2004-2013
 600  2004-2013
 

 

Cauza fiind cilindrul de la frana fata, ca nu a fost tratat corespunzator sa reziste la coroziune.
Nu stiu daca la noi se deruleaza rechemarea respectiva, daca sunt care stiu mai multe informatii, va rog sa le postati aici.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2013/October/oct1813-massive-suzuki-gsx-r-recall/

 

Si la roata fata la fel se procedeaza?am luat un cui de potcoava destul de subtire si la fel am guma aproape noua

 

da, se peticeste si se re-echilibraza. E OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La vulcanizare mi-au pus snur si a tinut pana acum cu toate ca mi se pare cam nesigura treaba..tot ei mi-au spus ca asta ar fi cam singura optiune de vulcanizat

Stai linistit, nu se intampla nimic. Si eu am avut snur pe roata din spate tot sezonul trecut, nu a avut nici pe naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...