Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

Ceea ce mi s-a parut usor pe net, a fost ca naiba in realitate. Am incercat sa dau jos semighidonul cu cheie normala si tot ce am reusit a fost sa desfac bolt-ul drept de mi-a sarit telescopul in sus :)) Zilele astea iau semighidonul, cum reusesc sa desfac ansamblul ala ?

Ce baiat talentat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am lucrat la jugul superior, mai intai te asiguri ca ai jugul inferior strans, astfel incat sa nu iti culiseze telescopul. Dai jos comenzile de pe semighidonul pe care vrei sa il schimbi, slabesti piulitele din dreptul ambelor semighidoane, desfaci piulita centrala care tine jugul superior, desfaci suruburile de contact (vezi ca ai nevoie de o cheie speciala, se numeste torx de securitate...nu intreba vanzatorii de asa ceva ca nu stiu ce e asta). Te duci in Cora Alexandriei, la raionul cu unelte si acolo gasesti (posibil sa gasesti si la alte magazine mari...arata ca un imbus stelat cu o gaura in centru). Dupa ce ai dat jos contactul (2 suruburi) lovesti cu un ciocanel de lemn/cauciuc sau la nevoie o bucata de lemn in care dai cu ciocanul in jugul superior, de jos in sus, cate putin pe fiecare parte pana iese. Dupa ce ai schimbat semighidonul, ordinea inversa. Atentie sa strangi toate suruburile, daca nu ai dinamometrica, la mana nici foarte tare nici slabe. Asa...potrivit (empiric, desigur).

 

 

Ca tot s-a discutat de uleiuri in ultima pagina. Intre 10w50 si 15w50 care dintre ele este mai recomandat pentru vara Bucuresteana? Eu am in motor Bel Ray 10w40, parca am descoperit America, super ulei. Insa as incerca ceva putintel mai vascos, desi am radiator de ulei.

 

multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A>

xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O dilema, nu stiu daca s-a mai discutat pe problema asta. Detin un K6 de 600, de cand s-a instalat xenon-ul pe faza scurta, imi mananca sigurantele (faza scurta) pe paine, cam una la doua zile. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva?

Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de obicei se recomanda ca in momementul care iti pui xenon sa fie schimbata siguranta de alimentare cu una mai mare cu 5A<ex. daca ai siguranta de 10A pui de 15A>

xenonul consuma in primele 5 sec de la pornire mai mult decat un bec normal dupa care consumul de curent scade cosiderabil< sa nu faceti niciodata gresala sa puneti sigurante f mari sau inprovizatii cu lite deoarece in cazul unui scurt pe instalatie pagubele pot fi substantiale

Am mai citit pe forumurile din state despre treaba asta, insa ma gandeam sa intreb si pe aici. Nu am incercat sa pun de 15A pentru ca imi era sa nu ia foc instalatia pe drum...

 

Un releu de contact si ai rezolvat dilema.....!!

Ce face mai exact releul de contact? Intrerupe toti consumatorii cand pornesti motorul? Intreb caci nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin releu, curentul intial care aprindea becul 'activeaza' releul. O sa ai cablu suplimentar de + constant (si - ?; eu asa am avut intotdeauna) care se vor duce la mufa becului. Asa relul preia sarcina. Mama masii, atat am putut sa explic cat de simplu, dar a iesit cam ciudat...sper sa intelegi :)

:)) Da, multumesc, am inteles :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. ma va ajuta cineva, o sa iasa bine :)

 

Nu mai tin minte exact dar parca jugul si ghidoanele sunt stranse cu suruburi cu cap hexagonal.

Sa nu folosesti cheie fixa cand le desfaci pentru ca vei strica hexagonul. Inelara sau tubulara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)) Da, multumesc, am inteles :)

Uite am mai gasit pe aici un topic: http://www.4x4forum.ro/archive/index.php/t-1648.html?s=2d41f59072fccf2e046c5f37d282c7ea. Vezi ce selectezi, dar oricum cred ca e mai clar decat explicatia mea... Ce sa fac daca nu am facut modul pedagic prin scoala (care nici aia nu are legatura cu ingineria/electronica)... :)

 

Numerele care sunt acolo sunt notate pe 'picioarele' releului, unde 'legi' firele.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar am vazut foarte multe modele cu cadrul rupt,am vazut pe mobile.de s1000rr cu sasiul rupt ... erau intr-un timp 10-12 bucati ...e loterie ,suzukiurile au o slabiciune insa tind sa cred ca mai tine si de dinamica acidentului "cum se aliniaza planetele:))"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet?

 

In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Salutare tuturor, tinand cont de temperaturile din ultima vreme si de faptul ca imi pregatesc incet incet ... cat mai incet trotineta pentru iernat ... am ajuns la verificarea antigelului. Din ce stiu eu la masini un "-30 -> -35gr. C" este ok , aceiasi treaba e si la moto din punct de vedere al temperaturii de inghet?

 

In masina am antigel roz .. in moto verde .... Este ok cel verde sau ii pun tot roz?

Daca este verde pune-i aceasi culoare. Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dau la schimb si cu opel astra gtc , doar in stare buna sau foarte buna

 

 

 

 

 

am de vanzare una bucata gsxr 600 2008 si un gsxr 1000 2008 0720859836 pentru interesati de mai multe poze condrea.razvan@yahoo.com


Editat de CrashTestPilot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau daca vrei sa faci treaba treaba, fa un schimb de antigel. Nu e complicat deloc si inveti sa-ti faci anumite operatiuni de mentenanta singur. Si o sa ai si antigel nou in motoreta.

Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C :)) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ...

Editat de zapp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca totusi pan la urma o sa ii schimb antigelul din sistemul de racire ... l-am masurat azi la servici si are vaolarea de -5 gr. C :)) .... deeeci se cere schimbat sau pus brut... din ce am scos eu din rezervor e ok la culoare, verde deschis, nu murdar sau chestii de genu ... Merrsi oricum TNG si GoodKat pentru sfaturi ...

nu se pune antigel concentrat ci doar diluat cum scrie pe eticheta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...