TNG Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Din pacate da! Ordinea dupa mine ar fi urmatoarea: Primul se arde releul,din diferite motive,baterie foarte descarcata,pozitionare proasta,incapacitatea de a disipa caldura,dupa care pune in scurt statorul care cedeaza si el. Ce este drept ca GSXR de 600 K 6/7/8 detine recordul la mine de releu si statoare arse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Ca sa aibe 0 volti , inseamna ca e intrerupta sirma pe toate cele 3 infasurari ale alternatorului, asta e o probabilitate de 1/10miliarde, in plus, ca sa arzi sirma pina la ruperea ei, ai nevoie de mii de wati, ceea ce nu exista. Daca pui voltmetrul(pe care selectezi tensiune alternativa) pe cite 2 fire din cele 3 alte iesirii alternatorului, mufa alternatorului fiind decuplata de la instalatia motocicletei, tensiunea masurata este mereu 0V alternativ? Daca ai spire in scurt, tot ramine o mica tensiune, daca ai spire care ating carcasa (masa), aparatul masoara tensiune full la mufa alternatorului, intre oricare 2 fire din cele 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 ha.mi-am luat caucioace de scandal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Ca sa aibe 0 volti , inseamna ca e intrerupta sirma pe toate cele 3 infasurari ale alternatorului, asta e o probabilitate de 1/10miliarde, in plus, ca sa arzi sirma pina la ruperea ei, ai nevoie de mii de wati, ceea ce nu exista. Daca pui voltmetrul(pe care selectezi tensiune alternativa) pe cite 2 fire din cele 3 alte iesirii alternatorului, mufa alternatorului fiind decuplata de la instalatia motocicletei, tensiunea masurata este mereu 0V alternativ? Daca ai spire in scurt, tot ramine o mica tensiune, daca ai spire care ating carcasa (masa), aparatul masoara tensiune full la mufa alternatorului, intre oricare 2 fire din cele 3. 1 volt, 2, 0... cam asa arata la masurare. Practic zero. Daca erau 15-20-30 era alta poveste dar tot nu era bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 inca o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Ma poate ajuta si pe mine cu niste informatii referitoare la motocicleta? Adica ... eu mi-am cumparat-o .. dar sunt total pe langa, fiind incepator ... cand se schimba/unge lantul? Cam la cati km se schimba uleiul + filtrele ? Distributia cand se schimba? Ce alte activitati tehnice mai trebuie facute la motocicleta? Mi-ar prinde bine niste informatii de genul... merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Lantul se spala cu motorina si se unge cu un spray pentru lant la fiecare 500km Uleiul si filtrul se schimba la 5000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Si cand se spala/unge lantul se face pe motor sau se da jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Cum sa dai lantul jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 (editat) Ma gandeam ca se da jos ca atunci cand il schimbi... :"> Cati litri de ulei intra si ce ulei folositi ? Acum am gasit Service Manual si citesc pe acolo ... uleiul din ce vad e 10W40 si intra 2.8 litri... Editat Octombrie 29, 2013 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 scrie si pe capacul ambreiajului ce cantitate trebuie bagata in motor....2800ml Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 29, 2013 Share Postat Octombrie 29, 2013 Ma gandeam ca se da jos ca atunci cand il schimbi... :"> Cati litri de ulei intra si ce ulei folositi ? Acum am gasit Service Manual si citesc pe acolo ... uleiul din ce vad e 10W40 si intra 2.8 litri... Cu filtru schimbat intra mai mult ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Cumpara bidon de 4L, oricum pina la 5-10 000km mai completezi din bidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ma gandeam ca se da jos ca atunci cand il schimbi... :"> Cati litri de ulei intra si ce ulei folositi ? Acum am gasit Service Manual si citesc pe acolo ... uleiul din ce vad e 10W40 si intra 2.8 litri... Gasesti totul pe youtube ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Si cand se spala/unge lantul se face pe motor sau se da jos? Daca te apuci sa cureti lantul, sa nu faci prostia sa pui motocicleta pe stander cu motorul pornit, bagata in viteza. Au ramas unii fara degete incercand sa stearga lantul prin metoda asta. Motorul oprit, scoasa din viteza, si invarti cu mana de roata. Sau daca n-ai stander, muti motocicleta in fata/spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Merci de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Salutare am nevoie de o toba sport pt un srad 750 -dau la schimb piese gsxr k1 k3 ! daca este cv interesat de piese...am rampa injectie completa k3 ,bascule spate 2buc,cdi ecu, capac oala ambreiaj,vas expansiune,pompa frana fata,kit lant race RK RXO 520+pinion 17, pinion spate stoc nou nout 525/45 +suport,filtru aer bmc...cam astea...in caz ca este cv i nteresat 0721602721 sau pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Salutare am nevoie de o toba sport pt un srad 750 -dau la schimb piese gsxr k1 k3 ! daca este cv interesat de piese...am rampa injectie completa k3 ,bascule spate 2buc,cdi ecu, capac oala ambreiaj,vas expansiune,pompa frana fata,kit lant race RK RXO 520+pinion 17, pinion spate stoc nou nout 525/45 +suport,filtru aer bmc...cam astea...in caz ca este cv i nteresat 0721602721 sau pm De unde ai luat motocicleta? Lantul ala RXO este nou nout si a fost montat de mine in primavara trecuta iar motocicleta a fost furata din bucuresti in iarna. Filtru sport BMC avea si motocicleta furata. Din pacate da! Ordinea dupa mine ar fi urmatoarea: Primul se arde releul,din diferite motive,baterie foarte descarcata,pozitionare proasta,incapacitatea de a disipa caldura,dupa care pune in scurt statorul care cedeaza si el. Ce este drept ca GSXR de 600 K 6/7/8 detine recordul la mine de releu si statoare arse. De data asta, motociclistul nostru a scapat doar cu statorul stricat. L-am informat cu privire la problema stator-releu si l-am sfatuit sa aiba pregatit un releu de rezerva. Multumesc pt. info! Editat Octombrie 31, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin-Dorian Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Poate sa-mi spuna cineva daca se potriveste kit-ul de lant la un k4 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 De unde ai luat motocicleta? Lantul ala RXO este nou nout si a fost montat de mine in primavara trecuta iar motocicleta a fost furata din bucuresti in iarna. Filtru sport BMC avea si motocicleta furata. De data asta, motociclistul nostru a scapat doar cu statorul stricat. L-am informat cu privire la problema stator-releu si l-am sfatuit sa aiba pregatit un releu de rezerva. Multumesc pt. info! cesar despre ce motocicleta furata vorbesti omule ? da mi detalii despre ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 UN GSXR 600 K3. Dintre piesele pe care le vinzi sau le-ai vandut de pe aceasta motocicleta recunosc urmatoarele: Lant EK RXO Sa pilot (cu vinilinul crapat identic) Codita - lovita, crapata, reparata si chituita Suport numar Slick spate (Diablo Superbike) Buson rezervor Motocicleta furata avea filtru BMC. Piesele/componentele nu apar montate pe sasiul de K3, sunt ori demontate, ori puse pe alt sasiu (sau sasiul a fost vopsit negru). Exista o singura imagine in posturile tale unde furca fata e inca pe un sasiu ne-vopsit (aluminiu). Ai (ai avut) acte pentru respectiva motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 UN GSXR 600 K3. Dintre piesele pe care le vinzi sau le-ai vandut de pe aceasta motocicleta recunosc urmatoarele: Lant EK RXO Sa pilot (cu vinilinul crapat identic) Codita - lovita, crapata, reparata si chituita Suport numar Slick spate (Diablo Superbike) Buson rezervor Motocicleta furata avea filtru BMC. Piesele/componentele nu apar montate pe sasiul de K3, sunt ori demontate, ori puse pe alt sasiu (sau sasiul a fost vopsit negru). Exista o singura imagine in posturile tale unde furca fata e inca pe un sasiu ne-vopsit (aluminiu). Ai (ai avut) acte pentru respectiva motocicleta? man la motocicleta asta te referi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 la asta ma refer: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slg-motorcycles Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 la asta ma refer:imagine0359.jpg sa inteleg ca cea din poza mea este furata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Eu am intrebat daca ai acte sau ai avut acte la motocicleta pe care o dezmembrai. Nu stiu daca este aceeasi motocicleta cu cea furata Nu am afirmat asa ceva. Exista insa printre piesele pe care le vinzi, componente identice cu cele de pe motocicleta furata. Unele le-am montat cu mana mea. Anvelopa spate, lant EK RXO de curse (costa vreo 200 de euro doar lantul ala, nu imi dau seama cine da 200 de euro pe un lant si apoi dezmembreaza motocicleta). Daca ai/ai avut acte, imi poti raspunde pe topic sau pe PM numele proprietarului (si numarul de inmatriculare eventual). Editat Octombrie 31, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.