TNG Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Nu cred,ca este din cauza TPS. Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 23, 2014 Share Postat Iunie 23, 2014 Nu cred,ca este din cauza TPS. Posibil probleme cu actionarea shocului,sau a sistemului de injectie. Cand am curatat filtrul de aer, m-am uitat daca in momentul cand trag socul se misca parghia care comanda clapetele ... ea se misca, deci nu e rupt cablul .... eroare nu imi da ... It`s something weird going on ... Tin sa mentionez ca am toba stock pe ea insa este scurtata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min? Eu zic ca nu! » Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01 Asta se intampla din 2 motive: 1.Actionarea shocului nu este bine reglata 2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 tng , aici cred ca am si eu o problema la 750k1 . relantiul sta bine in 1200-1300 rpm , dar and trag socul turatia motorului este undeva la 3000+ rpm si oscileaza , nu sta constant ... crezi ca trebuie injectia verificata/reglata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Eu cred ca da...acum depinde ce intelegi tu prin "oscilare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wippy Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 pai ba creste , ba scate turatia motorului ... nu ramane undeva la 3000rpm stabila . sa zic asa , sta o secunda la 3000 , o secunda scade la 2800 , apoi iarasi creste la 3000 - 3200 ! acum nici nu m.am documentat , nu stiu la ce rpm ar trebui sa stea cu socul tras la maxim . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zapp Postat Iunie 24, 2014 Share Postat Iunie 24, 2014 Se misca parghia...dar parghia la miscare totala ataca suficient acceleratia in asa fel in cat sa ridice RPM la 2000rot/min? Eu zic ca nu! » Post actualizat in 24 Jun 2014 03:01 Asta se intampla din 2 motive: 1.Actionarea shocului nu este bine reglata 2.Sistemul de injectie este dereglat si ca sa functioneze a fost nevoie sa se ridice relantiul mai mult din pozitia initiala,fapt care duce la imposibilitatea parghiei de la shoc sa mai atace acceleratia. Am inteles, mersi mult de lamuriri .... maine cel mai probabil o sa incerc sa reglez socul manual ... si sa vad pe urma daca va merge, daca nu, cu siguranta va trebui reglata injectia ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Are cineva de vanzare telescop dreapta de gsxrk9 600?Cred ca se potriveste si cel de k 7-8 sau daca dezmembreaza cineva un astfel de motor?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Deci incep prin a spune " Respect TNG si respect pentru ceea ce face !" . Dupa o vizita la el si o modificare micuta la ecu caprita mea are un cuplu mult mai bun. Astept acum sa imi rescrie absolut tot softul si dupa voi reveni cu un feedback . Recomand TNG , nu stiu de ce nu m am dus mai repede la el ...(am cam ajuns la vb lui cmd ca o sa regret de ce nu am mers mai devreme) Multumesc TNG Editat Iunie 25, 2014 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 No.acu daca ai cuplu mai bun,tragem o liniuta...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Ma bucur Alex ca-ti place! Stai sa faca tot softul si te asteptam si pe tine cu un review ,ma bucur ca esti multumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 liniuta ce-i aia ? parca am o linie prin casa , ai nevoie ? ..glumesc imi pare rau dar iti zic pas ) Mersi cmd , abia astept sa il termine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Azi dupa ce am scos motoreta la o tura un gsxr K7 de 1000, dupa ce am fost si am spalat-o am mai dat cateva ture prin oras si am observat inainte sa ajung la garaj ca maneta de la frana fata dadea sa nu mai revina complet la loc si parca avea tendinta sa ramana un pic apasata. Daca a mai patit cineva asa ceva sau stiti de la ce este macar sa stiu asa informativ pana maine cand merg cu ea la doctor , ms (mentionez ca placutele sunt noi, discurile la fel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Ok.oxigen ...aştept oferte cmd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Deci incep prin a spune " Respect TNG si respect pentru ceea ce face !" . Dupa o vizita la el si o modificare micuta la ecu caprita mea are un cuplu mult mai bun. Astept acum sa imi rescrie absolut tot softul si dupa voi reveni cu un feedback . Recomand TNG , nu stiu de ce nu m am dus mai repede la el ...(am cam ajuns la vb lui cmd ca o sa regret de ce nu am mers mai devreme) Multumesc TNG Cu placere prietene! Am sa urmaresc ceea ce mi-ai cerut si o sa vedem ce iese pe final Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 abia astept sa ma suni si sa mi spui : "Hai Alex te astept e gata " ...sper ca pana pe 15 iulie sa ai timp sa termini ,deja am facut rost de banuti fara sa ma dea prietena afara ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 mai oxigen.....da te pregatesti de ceva curse??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 salut, ma intereseaza sa achizitionez un gsx r de 1000 dupa 2007 si as vrea sa stiu daca imi puteti recomanda ceva. ma intereseaza sa fie cat mai stock. bugetul este de maxim 6000 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CRISTI-RACING Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 iti pot oferi un SUZUKI GSX-R 750-2007 la numai 4900 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stRADu Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 as prefera de 1000, daca totusi nu o sa gasesc si 750-ul e o optiune. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Un set de crash pad-uri si un set de furtune de frana metalice ptr un Gsxr 1000 K7 stiti pe undeva la vanzare? in special la crash pad-uri as vrea ceva care sa fie si utile in caz de scap cumva mobra, nu doar sa arate bn estetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 Da-mi un telefon pt furtune de frina. Pt protectii, cel mai important e sa-ti iei capace de carbon-kevlar (pot sa-ti fac rost si din astea l pret mic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29, 2014 Share Postat Iunie 29, 2014 @Jagi: mai ieftin ca de la carbonadi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 Cele mai bune crashuri in opinia mea sunt cele de la R&G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 30, 2014 Share Postat Iunie 30, 2014 degeaba sunt ieftine pepsi daca nu sunt macar ca cele de la carbonadi ,am primit si eu informatia aceasta buna de la Bogdan despre ele,intariturile-si fac treaba cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.