Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

La toate marcile de motciclete POT aparea probleme. Daca tie iti place Gsx-r ia-l ! Daca motocicleta nu este 'hartanita'nu ai de ce sa-ti faci griji, nu se strica dez. Poate vreun releu de incarcare si cu niste clapete dar nu-i panica. Se rezolva ! Nu sunt probleme grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stai calm ca inca nu isi ia. Mai face vreo 5-10 topicuri unde intreaba de marci si tipuri diferite, mai intreaba de niste chestiuni logice si de bun simt, mai trece un an doi trei si dupa se plictiseste si se lasa sau revine la F4 +/- i :)

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))

Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort.

 

Eram 1000% decis pe 636, am cautat si la 3500 pret si nu am gasit ceva sa-mi placa. Trebuie sa am in vedere foarte multe modele de motociclete si cand apare unul bun ... pac l-am luat :D
Problema e ca nu mai am rabdare, stau de peste 6 luni fara motocicleta si e groaznic.


» Post actualizat in 04 Nov 2014 12:13

Si nu in ultimul rand, va multumesc pentru sfaturi !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha :))

 

Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort.

Ma bucur ca stii de gluma, asa s-a vrut! :)

 

Orice e peste f4i ca si an si motorizare, e clar un pas inainte. Nu cred ca scoteai untul din f4i (eu cel putin cu zxr-ul deabia daca trag la 50% din capacitate, insa eu l-am luat sa ma plimb nu sa ii dau <da stiu, destul de ironic tinand cont ca nu cred ca am depasit 3k km anul asta>). E bine sa pleci cu principiul ca ' orice motor poate avea o hiba', dar am vazut ca prea te legi de unele chestii. Sfatul meu, ca si al lui tehos, e sa alegi o mobra care e in cea mai buna stare. Si nu lua piata noastra ca etalon. Vezi cosmin biris, multi au luat din afara prin el si nu s-a plans unul (din cate stiu eu) daca vrei musai un model anume. Sunt convins ca o sa mai dureze ceva pana sa tragi de ea cum trebuie, insa nu cred ca de un motor >600cc (in special f4) te poti plictisi asa repede...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma atac asa usor :))

 

Intr-adevar, f4i a fost o motocicleta geniala, dar eu am cam avut probleme cu franele :)) ... si cu acceleratia, de cand bagai mana in gaz, pana incepea sa traga puteai sa bei o cafea; are delay-ul ala specific primelor generatii de injectie banuiesc. Din cauza asta, in mare parte vreau 636 05/06 sau gsxr 750 04/05 :D intrucat acestea se incadreaza in buget si sincer sa fiu, nu as vrea sa investesc o suma extraordinar de mare intr-o motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Julitura" aia dupa furca nu-mi inspira incredere.
Si capacul de la alternator (sper sa zic bine) pare putin deformat.


» Post actualizat in 04 Nov 2014 15:24

Parca si cover-urile de la ram air-uri sunt schimbate. Tind sa cred ca a fost tavalita serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce spui asta Jagi ?

Pentru ca o motocicleta nu se cumpara din imagini. Si nici nu e recomandat sa te uiti dupa vopsea impecabila, pentru ca la bugetul ala risti sa ramai cu exact asta, vopseaua.

Cred ca la asta se refera...

» Post actualizat in 04 Nov 2014 20:33

Si in plus si anuntul e cu moto din Bucuresti, si tu esti din Bucuresti, e destul de simpla o vizionare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum o intrebare care cu adevarat ma intereseaza, GSX-R din 2004-2005 are injectie EFI sau DFI ?

Ce anume te intereseaza atat de mult?

Ce anume face diferenta pentru tine, si ce cauti tu de la o mototcicleta,respectiv la gsxr?

 

Incep sa cred ca nu stii ce vrei ...

 

DFI banuiesc ca te referi la Direct Fuel Injection,daca este asa nici o motocicleta "normala"nu are asa ceva.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Iar a aparut asta si polueaza si alte topicuri. A deschis topic, i-a spus lumea de toate acolo,dar el e prea destept pt sfaturile altora...nu stiu de ce va bateti capu' cu el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, imi cer scuze ptr "poluare". Ma retrag atunci !

Asfalt uscat !

Din punctul meu de vedere,nu o consider poluare"intrebarea ta,dar:

O data ce pui o intrebare destul de tehnica legat de echiparea unui motociclete cu un anumit sistem de injectie,si mentionezi ca,conteaza pentru tine destul de mult,si lasi impresia de avizat in domeniu mecanic/tehnic.

Dar in acelasi timp te desconspiri, pentru ca intrebi de un sistem de injectie care nu se regaseste pe moto...

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm

mai adaug discuri de frana flotante merg pe gsxr k5 -k8 1000 si gsxr k6 k7 600 si 750,uzura f mica ,100 eur perechea , capac protectie ambreiaj carbon kevlar ,si protectie capac alternator gsxr 1000 k5 -k8 ,100 lei bucata .

post-53013-0-68955900-1415788967_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TNG, sunt relativ nou pe forum iar de la inceputul acestui an detin un gixxer k6 pe care l-am luat de la Costin daca il cunosti, motoreta cand am cumparat-o avea pe ea o yoshimura trioval si din cate am observat eu si mi-a fost confirmat si de fostul proprietar ca exup-ul a fost inlaturat si facuta o resoftare (de catre tine sau altcineva asta nu stiu) pentru a ii inlatura F1 din bord (banuiesc), ma poti lamuri si pe mine in ce consta aceasta resoftare sau de ce este inlaturat exup-ul de pe modelul asta..am vazut ca se practica.Mersi mult!


» Post actualizat in 12 Nov 2014 17:43

Si o alta intrebare pentru cei ce au carene de circuit pe mobre, am montat codita la locul ei, insa intre carena si baterie ramane un spatiu, in acest spatiu venea un set de bucse de cauciuc de la sa care facilitau asezarea acesteia pe cadru, in cazul de fata, ce pot monta sau ce pot face ca atunci cand ma asez pe seat pad/codita din fibra aceasta sa nu se crape datorita greutatii?

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici o idee

post-33534-0-64253100-1415815652_thumb.jpg

» Post actualizat in 12 Nov 2014 18:13

post-33534-0-18114900-1415815951_thumb.jpgpost-33534-0-59226800-1415815816_thumb.jpgpost-33534-0-08693800-1415815873_thumb.jpg

» Post actualizat in 12 Nov 2014 18:16

pune ceva distantiere intre codita de fibra si cadru de codita

» Post actualizat in 12 Nov 2014 18:26

da tablita jos care se afla deasupra ECU'lui ,acolo poti prinde 2 distantiere in gaurile ramase libere si inca 2 distantiere unde sunt gaurile mele din poza urmatoare

 

post-33534-0-55632700-1415816748_thumb.jpg

 

scz,e foarte greu de pe telefon

» Post actualizat in 12 Nov 2014 18:29

stiu despre ce vorbesti si o sa mearga perfect,mai e o faza :distantierele poti sa le lipesti de carena pe interior cu ceva dar sa le pui in asa fel incat sa se sprijine de acele puncte de pe cadru codita

» Post actualizat in 12 Nov 2014 18:31

eu ti-am dat o idee,sper sa rezolvi ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...