cmd Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 eu am avut 2 bucati k5 600/750 si nu am schimbat doar uleiul ,sunt motoare excelente ,faza e sa cumperi unul in mintile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Sunt optimist ca lumea evolueaza In 2010 am fabricat si eu un jug superior decupat si nu m-am gandit la efectul găurilor. De curiozitate l-am calculat in comparatie cu unul plin, la aceeasi sarcina si a iesit de 3-4 ori mai flexibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 La toate marcile de motciclete POT aparea probleme. Daca tie iti place Gsx-r ia-l ! Daca motocicleta nu este 'hartanita'nu ai de ce sa-ti faci griji, nu se strica dez. Poate vreun releu de incarcare si cu niste clapete dar nu-i panica. Se rezolva ! Nu sunt probleme grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) Stai calm ca inca nu isi ia. Mai face vreo 5-10 topicuri unde intreaba de marci si tipuri diferite, mai intreaba de niste chestiuni logice si de bun simt, mai trece un an doi trei si dupa se plictiseste si se lasa sau revine la F4 +/- i Editat Noiembrie 4, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Haha )Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort. Eram 1000% decis pe 636, am cautat si la 3500 pret si nu am gasit ceva sa-mi placa. Trebuie sa am in vedere foarte multe modele de motociclete si cand apare unul bun ... pac l-am luat Problema e ca nu mai am rabdare, stau de peste 6 luni fara motocicleta si e groaznic. » Post actualizat in 04 Nov 2014 12:13Si nu in ultimul rand, va multumesc pentru sfaturi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Haha ) Banzay tot respectul, dar nu mai revin la f4i nici mort. Ma bucur ca stii de gluma, asa s-a vrut! Orice e peste f4i ca si an si motorizare, e clar un pas inainte. Nu cred ca scoteai untul din f4i (eu cel putin cu zxr-ul deabia daca trag la 50% din capacitate, insa eu l-am luat sa ma plimb nu sa ii dau <da stiu, destul de ironic tinand cont ca nu cred ca am depasit 3k km anul asta>). E bine sa pleci cu principiul ca ' orice motor poate avea o hiba', dar am vazut ca prea te legi de unele chestii. Sfatul meu, ca si al lui tehos, e sa alegi o mobra care e in cea mai buna stare. Si nu lua piata noastra ca etalon. Vezi cosmin biris, multi au luat din afara prin el si nu s-a plans unul (din cate stiu eu) daca vrei musai un model anume. Sunt convins ca o sa mai dureze ceva pana sa tragi de ea cum trebuie, insa nu cred ca de un motor >600cc (in special f4) te poti plictisi asa repede... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu ma atac asa usor ) Intr-adevar, f4i a fost o motocicleta geniala, dar eu am cam avut probleme cu franele ) ... si cu acceleratia, de cand bagai mana in gaz, pana incepea sa traga puteai sa bei o cafea; are delay-ul ala specific primelor generatii de injectie banuiesc. Din cauza asta, in mare parte vreau 636 05/06 sau gsxr 750 04/05 intrucat acestea se incadreaza in buget si sincer sa fiu, nu as vrea sa investesc o suma extraordinar de mare intr-o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SBN Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Gasesti 636 destul de ok la 3500...trebuie doar sa iei mai toate site-urile la cautat. Uite aici ceva interesant http://olx.ro/oferta/kawasaki-ninja-636-ID2pRYp.html#09587bc6dd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 "Julitura" aia dupa furca nu-mi inspira incredere.Si capacul de la alternator (sper sa zic bine) pare putin deformat. » Post actualizat in 04 Nov 2014 15:24Parca si cover-urile de la ram air-uri sunt schimbate. Tind sa cred ca a fost tavalita serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Se vede ca esti priceput. Tine-o tot asa. Pariu ca-ti iei porcarie aranjata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 De ce spui asta Jagi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 De ce spui asta Jagi ? Pentru ca o motocicleta nu se cumpara din imagini. Si nici nu e recomandat sa te uiti dupa vopsea impecabila, pentru ca la bugetul ala risti sa ramai cu exact asta, vopseaua. Cred ca la asta se refera... » Post actualizat in 04 Nov 2014 20:33 Si in plus si anuntul e cu moto din Bucuresti, si tu esti din Bucuresti, e destul de simpla o vizionare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Oricum e o cazatura, nu are rost sa ma deplasez doar sa constat asta. Daca in poze se vede ca e lovita, in realitate e mult mai rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Am zis io ca esti specialist! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Acum o intrebare care cu adevarat ma intereseaza, GSX-R din 2004-2005 are injectie EFI sau DFI ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) Acum o intrebare care cu adevarat ma intereseaza, GSX-R din 2004-2005 are injectie EFI sau DFI ? Ce anume te intereseaza atat de mult? Ce anume face diferenta pentru tine, si ce cauti tu de la o mototcicleta,respectiv la gsxr? Incep sa cred ca nu stii ce vrei ... DFI banuiesc ca te referi la Direct Fuel Injection,daca este asa nici o motocicleta "normala"nu are asa ceva. Editat Noiembrie 8, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Iar a aparut asta si polueaza si alte topicuri. A deschis topic, i-a spus lumea de toate acolo,dar el e prea destept pt sfaturile altora...nu stiu de ce va bateti capu' cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Ok, imi cer scuze ptr "poluare". Ma retrag atunci ! Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 9, 2014 Share Postat Noiembrie 9, 2014 Ok, imi cer scuze ptr "poluare". Ma retrag atunci ! Asfalt uscat ! Din punctul meu de vedere,nu o consider poluare"intrebarea ta,dar:O data ce pui o intrebare destul de tehnica legat de echiparea unui motociclete cu un anumit sistem de injectie,si mentionezi ca,conteaza pentru tine destul de mult,si lasi impresia de avizat in domeniu mecanic/tehnic. Dar in acelasi timp te desconspiri, pentru ca intrebi de un sistem de injectie care nu se regaseste pe moto... Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Salutare. M-am decis sa renunt la carenele de strada. Asadar vand mai tot ce e pt strada de la mobra mea. /index.php?/topic/720254-carene-gsxr-1000-k5-k6/&do=findComment&comment=3873121 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 daca intereseaza pe cineva, vand urmatoarele pt gsxr 1000 k7 k8 : scarite multireglabile Gilles vcr 38 gt negre , pereche tobe carbon Mivv GP cu tot cu inlocuitorul de catalizator ,prinderi si decibelikiller ,quikshifter cordona pq8 . pt intrebari lasati pm mai adaug discuri de frana flotante merg pe gsxr k5 -k8 1000 si gsxr k6 k7 600 si 750,uzura f mica ,100 eur perechea , capac protectie ambreiaj carbon kevlar ,si protectie capac alternator gsxr 1000 k5 -k8 ,100 lei bucata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Toate bunatatile acestea vin cumva de pe motocicleta lui Razvan? E doar o curiozitate personala. Preturile sunt bune, bafta la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinsiplec Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Salut TNG, sunt relativ nou pe forum iar de la inceputul acestui an detin un gixxer k6 pe care l-am luat de la Costin daca il cunosti, motoreta cand am cumparat-o avea pe ea o yoshimura trioval si din cate am observat eu si mi-a fost confirmat si de fostul proprietar ca exup-ul a fost inlaturat si facuta o resoftare (de catre tine sau altcineva asta nu stiu) pentru a ii inlatura F1 din bord (banuiesc), ma poti lamuri si pe mine in ce consta aceasta resoftare sau de ce este inlaturat exup-ul de pe modelul asta..am vazut ca se practica.Mersi mult! » Post actualizat in 12 Nov 2014 17:43Si o alta intrebare pentru cei ce au carene de circuit pe mobre, am montat codita la locul ei, insa intre carena si baterie ramane un spatiu, in acest spatiu venea un set de bucse de cauciuc de la sa care facilitau asezarea acesteia pe cadru, in cazul de fata, ce pot monta sau ce pot face ca atunci cand ma asez pe seat pad/codita din fibra aceasta sa nu se crape datorita greutatii? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 uite aici o idee » Post actualizat in 12 Nov 2014 18:13 » Post actualizat in 12 Nov 2014 18:16 pune ceva distantiere intre codita de fibra si cadru de codita » Post actualizat in 12 Nov 2014 18:26 da tablita jos care se afla deasupra ECU'lui ,acolo poti prinde 2 distantiere in gaurile ramase libere si inca 2 distantiere unde sunt gaurile mele din poza urmatoare scz,e foarte greu de pe telefon » Post actualizat in 12 Nov 2014 18:29 stiu despre ce vorbesti si o sa mearga perfect,mai e o faza :distantierele poti sa le lipesti de carena pe interior cu ceva dar sa le pui in asa fel incat sa se sprijine de acele puncte de pe cadru codita » Post actualizat in 12 Nov 2014 18:31 eu ti-am dat o idee,sper sa rezolvi ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.