cmd Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 e pt Secuime in general 750`ul theo ,pe Adancata o sa merg cu miarul momentan sau sa vedem ce ne rezerva viitorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 E misto sa ai o motocicleta/circuit . Esti norocos ! Sa le stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Multumesc,mai am mult de "lucru" la 750 si dupa o sa pice pe TNG munca grea ,cu siguranta o sa revin cu un topic nou cand o sa fie gata si cu multumirile de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) Am si eu nevoie de ajutorul unui sau mai multor posesori de GSXR 600 k6/k7.Luni voi face actele pentru un astfel de model si as mai vrea sa vad din curiozitate cateva In caz ca iesiti week-endul asta la vreo intrunire dati-mi si mie de stire. Editat Februarie 27, 2015 de cr1s71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 (editat) Am o rugaminte la posesorii de Gsxr-1000 k7-k8 , am mobra demontata sa o vopsesc ca am avut un incident la sf anului trecut cand am dat-o pe jos si am vazut ca amortizorul de ghidon stock era bandajat cu banda izoler peste mufa aia si am desfacut-o si vad ca sunt 2 fire subtiri, dar nu imi dau seama acum are vreo mufa care intra in el? care e treaba cu firele alea 2 subtiri? Poate cineva sa ma ajute cu o poza cu amortizorul de ghidon stock si eventual sa imi ziceti daca se mai potriveste de pe alt model gen de pe 600 ca al meu are rupta mufa aia si as lua altul sa il schimb sa nu mai umblu cu improvizatii. Eventual daca stiti de vanzare la cineva amortizor de ghidon stock de K7 1000 sunt interesat Ma tot uit pe net dupa poze si nu imi dau seama, in mufa aia de pe amortizorul de ghidon stock intre alte mufa sau e lasata asa pur si simplu? ce rol are mufa respectiva? Editat Februarie 28, 2015 de adriangl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axu Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 La modelul tau amortizorul stock este electronic...poti sa cauti unul sh, poti sa pui un aftermarket si o piesa care sa-ti "minta" calculatorul ca ai amortizor el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 amortizorul ar trebuii sa aiba o mufa si desigur in acea mufa intra o alta mufa pe care ar trebui sa o ai pe cablaj. pune o poza sa vedem ce ai tu acolo.se potriveste si amortizorul de 600 750 de la k8 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 (editat) Amortizorul pe modelul tau este electronic cu harta in ecu.Daca este rupta mufa sau cablajul ne dam seama daca pui o poza.Acum ar trebui sa ai FI aprins in bord pentru ca este gestionat de ECU. Amortizorul de gsxr 600/750 k8 nu se potriveste pe gsxr 1000 k7/k8! Editat Martie 1, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 A patit vrodata cineca sa i se arda statorul din cauza xenonului?multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Direct nu.Indirect prin anumite "legaturi"fantastice care pot pune in scurt instalatia electrica..posibil. Cred ca mult mai predispuse la distrugere sunt componentele electronice de cat un bobinaj solid. Ne poate lamuri un electrician/electronist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 si ce putem pe lupa inafara de xenon pentru a avea o lumina mai buna? cele de la philips sau osram cu imitatie xenon sau ceva bluevizion sau +40%lumina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Depinde si de lupa, sunt lupe ptr xenon si lupe ptr becuri normale. Nu e recomandat sa pui altceva pe lupa de xenon si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 5, 2015 Share Postat Martie 5, 2015 Cumpar amortizor de ghidon original daca are cineva de Gsxr 1000 K7-8 ca sa nu ma mai chinui sa ii lipesc mufa la cel care il am acum pe moto. Am vazut ca ati scris ca ptr a monta amortizor de ghidon aftermarket pe K7 trebuie montata o piesa acolo, ati putea sa imi ziceti despre ce e vorba? » Post actualizat in 06 Mar 2015 11:57@Tng sau daca mai e cineva care poate verfica daca amortizorul de ghidon original de pe K9 e cu ceva diferit fata de cel de pe K7-k8 , am gasit ceva pe cineva care a pregatit un K9 ptr circuit si e posibil sa aibe amortizorul stock de ghidon, ca sa stiu sa nu il comand degeaba in caz ca il mai are. Din ce m-am uitat eu in poze gasite pe internet par identice si vad ca par sa aibe aceeasi mufa, v-as ruga daca puteti sa verificati si sa imi dati un raspuns pana maine cel tarziu in jurul pranzului ca sa nu il comand degeaba, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubu gsx-r Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Salutare. Ma poate lamuri cineva? Aripa fata se potriveste de la K2 la K1 din 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 (editat) depinde ce capacitate cilintrica are motocicleta si ce cod din ce vad eu sunt 3 variante .... 53110-35F00-019 53110-35F00-33J 53110-35F00-Y7L » Post actualizat in 06 Mar 2015 15:11 @Adrian,din ce ma pricep eu nu se potriveste cel de k9 1000 pe k7-k8, cel de pe k9 se potriveste pe L1,l2,l3,l4.l5 eu zic insa sa astepti sa-ti raspunda George Editat Martie 6, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 6, 2015 Share Postat Martie 6, 2015 Am gasit la cineva pe forum amortizor original de k7-k8 insa nu vreti sa stiti cat vrea pe el 120E , ceea ce mi se pare exagerat de scump, cand de la 150E imi iau Ohlins cu 20 reglaje in stare noua, deja mi-am dat comanda in seara asta de pe ebay de mufa cu rezistente care sa anuleze eroarea , e 20E cu tot cu transport si daca nu imi gasesc pana atunci amortizor de serie imi iau aftermarket . De curiozitate voi cat ziceti asa ca ar merita un amortizor de ghidon original de K7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 ca sfat ,uita de amortizorul stoc de k7-k8 si pune unul aftermarket BUN! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Asta vroiam sa spun si eu. Uita de cel OEM. Ne spui si noua cine vrea 120E pe cel original? Editat Martie 7, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) Eu nu cred ca conteaza cat cere cineva pe o piesa SH. Valoarea unei piese SH nu poate fi standardizata. Ea pleaca de regula de la jumatate din valoarea unei piese noi,si oscileaza in functie de cine o vinde,si cat de cautata este. Cel care are un park in dezmembrare o sa ceara intodeauna mai putin pe piese, pentru ca el vede valoarea cumulata cu restul de piese din acea moto. Persoana care are doar moto personala si care dintr-un motiv a ajuns sa o dezmembreze,va incerca sa castige cat mai mult din "paguba" Concluzia de final: Fiecare are dreptate si cel care cumpara si cel care vinde.Nu putem blama pe nici unul dintre ei. Fiecare piesa are vanzatoeul si cumparatorul ei,nu sunt reguli de ce ala vinde mai scump sau ala nu vrea sa cumpere cu pretul ala... Parerea mea Editat Martie 7, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 Mi-a dat mesaj ca a incurcat preturile )) si ca amortizorul stock de K7-k8 este 350 lei , este vb de Motodr . Ai dreptate Tng referitor la preturile sh ale pieselor insa eu am observat ca in ultima vreme se merge pe principiu pret mare si daca o musca fraierul e bn, dca nu mai lasa la pret si nu numai in cazul de fata ci in general la dezmembrari. I-am dat mesaj daca vrea 50E il iau sa il am si pe cel stock, daca mai mult nu dau si oricum mi-am comandat aseara de pe ebay mufa aia care anuleaza eroarea sa pot monta amortizor aftermarket , va multumesc tuturor pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 7, 2015 Share Postat Martie 7, 2015 (editat) cauta totusi si unul aftermarket ,vezi poate gasesti ceva,cu Alex (Axu) ai luat legatura ? am avut o gramada de piese de comandat pt motocicleta 90% le-am luat de pe ebay.de ,preturi super super ok,calitate excelenta,seriozitate,transport ieftin fata de celelalte tari,ce am patit cu vanzatorii din Romania nu vreau sa-ti spun pentru ca nu vreau sa-mi aduc aminte,cu toti 100% am avut numai "probleme" dar nu ca au vrut sa ma arda ci doar ca au fost neglijenti sau nu se pricep,pot sa-i recomand doar pe Ovi si Cata au fost super seriosi in relatia cu mine. * ai depistat bine pe ce se merge in ultima vreme ,eu pot scrie cateva pagini despre vanzatorii de sh`uri din Romania,cat de seriosi sunt ,cat de priceputi sunt ,care este acuratetea cu care descriu ei produsele vandute,ce preturi au fata de ce se vinde pe ebay ,asta cu pretul nu e de condamnat ,nu e prost cel care cere e prost cel care da si nu se informeaza cat este in alta parte de unde poate lua mai ieftin si mai bun.Ce preturi au cei din Bucuresti eu mereu ma mir cum de vand ceva ,dar cand arde buza romanul da cat i se cere si nu sta sa mai caute. Editat Martie 7, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MISHULIK Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Saluti Am si eu o nedumerire...poate ma puteti ajuta cu un sfat.... Am achizitionat recent un k6 600 si am observat ca martorul de benzina ramane in permanenta aprins chiar si dupa ce am facut plinul la rezervor. Aveti idee care este cauza ??? Mentionez faptul ca motoreta ,conform spuselor vanzatorului, a stat vreo 2 ani in garaj si a avut xenon pe care l.am dat jos imediat cum am luat.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Saluti Am si eu o nedumerire...poate ma puteti ajuta cu un sfat.... Am achizitionat recent un k6 600 si am observat ca martorul de benzina ramane in permanenta aprins chiar si dupa ce am facut plinul la rezervor. Aveti idee care este cauza ??? Mentionez faptul ca motoreta ,conform spuselor vanzatorului, a stat vreo 2 ani in garaj si a avut xenon pe care l.am dat jos imediat cum am luat.o Salutere,aceasi problema am avut-o si eu. E posibil sa ai rupta o mica piesa din angrenajul pompei de benzina iar plutitorul sa se fi dat peste cap. Eu am rezolvat problema la TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MISHULIK Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 Unde ii gasesc pe acesti TNG sau vreun nr de contact ceva...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 10, 2015 Share Postat Martie 10, 2015 (editat) 0722 537 975 George (TNG) Ciolpani Editat Martie 10, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.