motanul motorist Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Tot patitu-i priceput ! L-am avut o data ars. Nu as vrea sa se repete . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Si eu am ars 2 bucati , asa ca ... l-am mutat sub far si nici macar caliu nu mai este . Inainte nici nu puteai pune mana pe el de fierbinte ce era . P.S.: au trebuit lungite firele , dar .....a meritat . Editat Aprilie 20, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Este o varianta...dar nu mi-a placut faptul ca necesita prelungirea firelor,,si mai ales ca frele releului se indoaie la fiecare miscare de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 (editat) Este o varianta...dar nu mi-a placut faptul ca necesita prelungirea firelor,,si mai ales ca frele releului se indoaie la fiecare miscare de ghidon.Salut George !Ai dreptate , dar am pus in balanta ce spui tu , lucru care l-am rezolvat lasand bucla aferenta ptr bracaj si teama de a mai arde inca unul si de a sta in continuare pe bara . Mi-a fost frica sa-l mai las tot in spatele radiatorului . Imediat se fac 2 ani de la "modificare" si ....totul e ok . Firele am avut grija sa nu se atinga de nimic si in plus nici nu se vede releul , carena fata fiind putin arcuita in jos (botul). P.S.: e mult spus ca firele se "indoaie" si ca as fi lasat o " bucla" . Sa ma exprim corect ...firele sunt trecute pe deasupra radiatorului si luand ghidon minim-maxim , ele doar se "curbeaza" un pic . Editat Aprilie 20, 2015 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Geo, merge montat in interiorul cutiei de aer? La R1 2007 , acolo este montat, practic, se ventileaza si cind sta pe loc, in cutie circula aler mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Da Bogdan merge dar nu as face asta. Am vazut releu de K7 care a luat foc..deci in airbox nu este cel mai bun loc pentru un incendiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 De ce nu pune nimeni un cooler mic de pc pe el? Ceva cu multe RPM, si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Dar unde erau pozitionate inainte de nu primeau nici un aer ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 intre motor si radiator pe cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Proiectantul era beat cind a dat ok-ul pt montarea regulatorului de tensiune in acel loc. Se intimpla in toate domeniile. Mai ales cu cadrul de K5-6 care era sudat numai la suprafata lui, am inteles ca era vorba de programarea robotilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Pr... am inteles ca era vorba de programarea robotilor. De unde ai înțeles ăsta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Daca are cineva un jug de k1 750 de vanzare sa dea un semn va rog... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
point Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 Salutare, Am nevoie de putin ajutor intr-o problema. Nu imi functioneaza indicatorul de rezerva benzina pe un 600 k5, se aprinde becul in bord doar cand pun contactul. De asemenea daca ma poate ajuta cineva cu un manual service pentru modelul asta as aprecia. Multumesc, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Aprilie 21, 2015 Share Postat Aprilie 21, 2015 (editat) Salut ma intereseaza sa cumpar - carena din poza am trantit moto la 5 km pe ora si nu vreau sa repar cu fibra deci daca are cineva piesa asta astept un semn am nevoie si de - ambreiaj - set oglinzi Editat Aprilie 21, 2015 de Val.Hayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 De unde ai înțeles ăsta? a stat la sake cu proiectantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 poate are nevoie cineva de cate ceva... /index.php?/topic/725743-piese-din-dezmembrari/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 a stat la sake cu proiectantul. Am baut o sticla cu robotii care s-au razvratit . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 23, 2015 Share Postat Aprilie 23, 2015 Am baut o sticla cu robotii care s-au razvratit . golani dependenti de ulei hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rieju matrix Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 Salut,am o problema la un suzuki gsxr 600 din 2004 :in treapta a 2 de viteza la 6000 de ture se aude un suierat .Mentionez ca nu sare din viteza si nu patineaza iar suieratul se aude doar in treapta a 2 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 cum pot schimba din mile in km bordul la gsxr 1000 k7? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Cauta pe youtube tutorial. Este o combinatie intre cele 2 butoane din bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Cauta pe youtube tutorial. Este o combinatie intre cele 2 butoane din bord. gata am reusit, e aceeasi combinatie de butoane cu e la k4 k5, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriangl Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 Salutare, am o mica nelamurire , trebuie sa schimb anvelopa spate la K7 1000 si pana acum am mers cu d211-d212 190 55 17 , ma tot uit dupa ceva sh in stare cat mai buna si gasesc 200/55/17 , ce diferenta ar fi in comportamentul motocicletei cu mentiunea ca merg 90% stradal cu un stil destul de sportiv iar cand am ocazia si drumuri gen siriu, cheia, Tulcea, etc . Totodata m-ar interesa si daca pun anvelopa care scrie in certificat 190 50 17 ce fel se comporta motorul? Ms frumos si astept raspuns si ce imi recomandati voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 (editat) 50 - e stock - viteza e aceeasi cu cea indicata pe bord...nici o schimbare. 55 - are circumferinta mai mare, deci o sa pierzi 1-2-3 km/h poate chiar mai putin. Fiind mai ascutit - motorul o sa se lase mai bine. 200/55 - daca nu ma insel o sa se comporte cam intre 190/50 si 190/55 - poate chiar mai spre 190/55 si chiar peste. Nu am avut ocazia sa merg pe 200/55. Nu stiu la ce m-ar ajuta. Acum am si eu o intrebare pentru tine : ti-ai permis sa-ti cumperi k7 1000 si nu ai bani sa cumperi un cauciuc nou, avand in vedere ca specifici chiar tu, ca mergi mai sportiv ( adica mai cu viteza ) ? Chiar daca iei un cauciuc second, dat pe circuit...pe linie dreapta o sa fie bine, dar pe curbe cum ramane ? In fine e treaba ta... Eu ti-as recomanda - nou - 190 55 17 cu ce ai avut pana acum. un M ar fi mai mult decat ok. Sau daca mergi si pe ploaie ceva mai indicat de ploaie. Editat Aprilie 26, 2015 de Survolaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Survolaj, se vede ca esti pe dinafara in ceea ce priveste aderenta cauciucurilor uzate pe pista. Anvelopele de pista montate de noi, anul acesta, uzate 1-2 zile, pot fi utilizate pe pista inca cel putin 1 zi la clasa C. Viteza pe curbe la clasa C este mult mai mare, si ca grad de inclinare, decit merg riderii pe strada, cu exceptia citorva. Anvelopele de strada , noi, nu au aderenta celor race uzate, abuzate, cele de strada vor ceda. Editat Aprilie 27, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.