JAGI Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 E foarte impresionanta, am vazut motoreta aia la Adancata de multe ori. Subiectul e ca K5-6 are cutia de viteze mai scurta in primele 3 trepte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) @Cesar poza nu este din cursa,poza este din ziua de sambata cand tot incerca setari ,nu stim daca a ramas asa cu "setajul" ,cu partea a 2 ai dreptate 100% Eu nu pot sa nu remarc cat de incet mergea Cazacu cu motocicleta de imprumut fata de Costescu si Ono ,daca nu erau "teammate`urile" acolo (dupa cum a recunoscut si Costescu in interviul de dupa cursa ca a stat acolo doar sa-l protejeze pe colegul lui de echipa), dupa parerea mea cred ca altu era clasamentul Costescu pe 1 ,Ono pe 2 iar Cazacu pe 3 . Editat Aprilie 27, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) V-am invitat sa va uitat la filmare. Se vede turometru clar (negru pe alb) si se vede cat de tarziu e Onoriu in full gaz. De asta spun de amortizor... pista e uscata si daca era bun deschidea altfel acceleratia.. Poza e de sambata si bag mana in foc ca uzura aia e din cauza arcului prea moale. Daniel e cam plinut Singura data cand am mers cu K6 nu mi s-a parut tocmai scurta in primele rapoarte. Or fi astea schimbate dar stock... Motorul bun dar ciclistica ... praf, de asta i-am zis placinta Editat Aprilie 27, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 (editat) Cesar ai perfecta dreptate cu suspensia spate si eu cred ca era prea moale setata si lasa cauciucul sa faca mai toata treaba ,de aceea arata si asa . Referitor la deschiderea gazului din filmulet : nu uita ca in filmare era pe cauciucuri de ploaie ,pe modul slick cu dtc setat pe 2 si culmea pe o pista uscata ,vad ca tc`ul intra imediat si mai tot timpul,singurele secunde cand nu intra era cand motocicleta era dreapta de unde tind sa cred despre cauciucurile de ploaie ca se supraincalzisera si nu mai avea incredere sa deschida gazul ... nu-i gasesc o scuza,nu sunt avocatul lui ,e doar parerea mea Editat Aprilie 27, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2016 Share Postat Aprilie 27, 2016 Încă ceva. Suzuki a trecut la short stroke prin 2010. Un long stroke are avantaj în ture joase si medii mai ales în primele trepte, cu aceleași rapoarte de cutie ca un motor cu cursa scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 Salutari si Hristos a-nviat! Caut pt Suzuki GSXR 1000 K3-K4 urmatoarele piese: capac stator (stanga) ram-air si cauciuc ce vine la imbinarea acestuia in rezervor tot partea stanga maneta frana oglinzi (ambele) Second ar fi ideal. Daca nu vinde unul dintre Dvs, macar o idee...este un tip pe olx (Nicu) din Bucuresti care dezmembreaza GSXR K3, insa nu raspunde la telefon Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 (editat) m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ? n-am probleme la relanti sau accelerare Editat Mai 6, 2016 de trazuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ? n-am probleme la relanti sau accelerare Ti-ai raspuns singur...Schimba benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trazuu Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 mai aveam vreo 3l in rezervor + amestecatura aia de 5l si am mai bagat 12l azi . speram sa nu aiba nici un efect , dar na ) . mai am vreo 45 l de "amestecatura" scoasa dintr-un diesel ( am bagat 50l benzina peste vreo 8-10l de motorina ) si ma gandeam s-o bag in masina( pe benzina ) 50/50 , poate nu scoate fum alb . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Mai 7, 2016 Share Postat Mai 7, 2016 Ai si limbrici bag seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
titi_rulment Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Salutari! Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o... Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Taie si cositoreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 10, 2016 Share Postat Mai 10, 2016 Nu mai pune alti papuci, dai foc la instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 11, 2016 Share Postat Mai 11, 2016 m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ? n-am probleme la relanti sau accelerare de ce ai facut asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ifconfig Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Salutari pasionatilor de GSXR,problema mea a inceput cand mi-am upgradat motocicleta de la Banditul Neo 600 carburatie la un GSR600 modelul 2007 (cred ca este motorul de GSXR2004 detunat) insa din pacate nu am facut o proba de drum la cumparare si la cateva zile de la cumparare motorul a inceput sa se opreasca in decelerare (doar cu ambreiajul tras)De ex.: sunt in viteza a 2, 3-a prin oras, ~ 55..60 ..65 KMH ~ 4000RPM, inainte de semafor reduc gazul, trag ambreiajul si schimb 3..2 .. neutru.In 1 din 3 situatii motorul se opreste fara a taia luminile; trag ambreiajul, dau sa pornesc si porneste instantaneu, fara sa se balbaie, fara sa fie nevoie sa trag putin acceleratia.Mentionez ca urmaotarele verificari le-am facut si as aprecia un sfat:1. verificat intrerupartorul de la cricul lateral, chiar anulat pentru cateva teste;2. verificat pompa de benzina, curatat filtru de benzina (l-am gasit f. curat);3. verificat coduri de eroare, C00, lasat motocicleta in modul service facut o proba de drum, nici un cod de eroare cand se opreste;4. verificat si reglat din nou senzorul TPS (l-am gasit cu liniuta indicatoare sus, acum e la mijloc);5. ridicat relanty ul la 1450 RPM, baterie noua, alternatorul furnizeaza 14.2vDin pacate actiunile de mai sus nu au ameliorat problema insa nu mai am alte idei si as aprecia un sfat de la voi;Am dedus ca calculatorul ii taie injectia in anumite conditii (nu am rateuri / detonari in toba cand motorul reporneste)Precizez ca motorul nu are ezitari, nu se balbaie, nu se opreste in accelerari sau tinut acceleratia contstanta, trage liniar pe toata plaja de turatii, trage f. bine, are 12500 km si porneste instantaneu daca actionez butonul de start indiferent daca e rece, cald sau s-a oprit in mers.Multumesc anticipat pt sfaturi. Editat Mai 15, 2016 de ifconfig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salut,de unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Salutari! Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o... Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare Poti sa realizezi o conexiune fara conector TATA(Entered) la instalatie, numai cu papuci care se introduc in conectorul MAMA(Received) al RRT-ului(releu regulator de tensiune). Problema este ca daca acele conductoare care sunt libere(ce se vede in foto) au izolatia intarita datorita temperaturii generata de catre contactul imperfect care a fost in conexiune, nu te mai poti baza pe ele!! Izolatia intarita= rezistenta ohmica a conductorului afectata, practic portiunea aceea de conductor va ceda intr-o perioada limita de timp, se va supraincalzi si iar ajungi de unde ai plecat. Daca constati asa ceva, se schimba tot setul de conductoare( cele 5) sau cele afectate pana la zona care are flexibilitatea corecta a conductorului de cupru multifilar, cositorire/lipitura si izolare corecta. Daca conductoarele corespund d.p.d.v calitativ electric, se taie papucii afectati si se inlocuiesc cu alti noi, se cositoresc inainte de sertizare si se verifica rezistenta ohm de contact. Ideal este daca gasesti conectorul TATA original, si faci conexiunile corecte. Pe urma ar trebui sa faci o verificare generala a sistemului de incarcare(alternator, RRT, tensiuni, curenti, rezistente pe portiuni), trebuie sa elimini cauza. Ti-am atasat schemele de conexiuni. Bafta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 (editat) Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina Editat Mai 17, 2016 de alexcbr80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Felicitari,si la multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor. Acolo am decis sa ma odihnesc si am zis sa ii fac la frumoasa bestie 2-3poze....nu stiam ca ii o regula la vitezane sa faci poze pe asfalt...o sa ii fac poze si intr-o barca la vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Geniala motocicleta! E luata de la noi ? Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcbr80 Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Geniala motocicleta! E luata de la noi ? Ii luata de la un baiat din Buc. el luand-o de noua de la mototeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Ii luata de la un baiat din Buc. el luand-o de noua de la mototeam De ce e guma fata montata invers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 (editat) De ce e guma fata montata invers? Tocea pe interior ... unghiul de fuga bulit ! Editat Mai 19, 2016 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.