Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Cesar poza nu este din cursa,poza este din ziua de sambata cand tot incerca setari ,nu stim daca a ramas asa cu "setajul" :),cu partea a 2 ai dreptate 100%

Eu nu pot sa nu remarc cat de incet mergea Cazacu cu motocicleta de imprumut fata de Costescu si Ono ,daca nu erau "teammate`urile" acolo (dupa cum a recunoscut si Costescu in interviul de dupa cursa ca a stat acolo doar sa-l protejeze pe colegul lui de echipa), dupa parerea mea cred ca altu era clasamentul Costescu pe 1 ,Ono pe 2 iar Cazacu pe 3 .

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-am invitat sa va uitat la filmare. Se vede turometru clar (negru pe alb) si se vede cat de tarziu e Onoriu in full gaz. De asta spun de amortizor... pista e uscata si daca era bun deschidea altfel acceleratia..

Poza e de sambata si bag mana in foc ca uzura aia e din cauza arcului prea moale. Daniel e cam plinut :D

Singura data cand am mers cu K6 nu mi s-a parut tocmai scurta in primele rapoarte. Or fi astea schimbate dar stock...

Motorul bun dar ciclistica ... praf, de asta i-am zis placinta :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cesar ai perfecta dreptate cu suspensia spate si eu cred ca era prea moale setata si lasa cauciucul sa faca mai toata treaba ,de aceea arata si asa .

Referitor la deschiderea gazului din filmulet : nu uita ca in filmare era pe cauciucuri de ploaie ,pe modul slick cu dtc setat pe 2 si culmea pe o pista uscata :),vad ca tc`ul intra imediat si mai tot timpul,singurele secunde cand nu intra era cand motocicleta era dreapta de unde tind sa cred despre cauciucurile de ploaie ca se supraincalzisera si nu mai avea incredere sa deschida gazul ...

nu-i gasesc o scuza,nu sunt avocatul lui ,e doar parerea mea :)

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Încă ceva. Suzuki a trecut la short stroke prin 2010. Un long stroke are avantaj în ture joase si medii mai ales în primele trepte, cu aceleași rapoarte de cutie ca un motor cu cursa scurta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari si Hristos a-nviat!

Caut pt Suzuki GSXR 1000 K3-K4 urmatoarele piese:

 

capac stator (stanga)

ram-air si cauciuc ce vine la imbinarea acestuia in rezervor tot partea stanga

maneta frana

oglinzi (ambele)

 

Second ar fi ideal. Daca nu vinde unul dintre Dvs, macar o idee...este un tip pe olx (Nicu) din Bucuresti care dezmembreaza GSXR K3, insa nu raspunde la telefon

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ?

n-am probleme la relanti sau accelerare

Editat de trazuu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ?

n-am probleme la relanti sau accelerare

Ti-ai raspuns singur...

Schimba benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai aveam vreo 3l in rezervor + amestecatura aia de 5l si am mai bagat 12l azi . speram sa nu aiba nici un efect , dar na :)) . mai am vreo 45 l de "amestecatura" scoasa dintr-un diesel ( am bagat 50l benzina peste vreo 8-10l de motorina ) si ma gandeam s-o bag in masina( pe benzina ) 50/50 :D , poate nu scoate fum alb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o...

Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare

post-1564-0-95783600-1462867517_thumb.jpeg

post-1564-0-56893900-1462867537_thumb.jpeg

post-1564-0-62629200-1462867567_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-a mancat undeva sa pun in mobra niste benzina amestecata cu motorina pe care am lasat-o sa se decanteze cateva zile, mai exact 5l de benzina cu vreo 600-700ml de motorina . azi a inceput sa mi scoata fum alb gros pe decelerare . e din cauza c-am bagat c****ul ala in ea ?

n-am probleme la relanti sau accelerare

de ce ai facut asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari pasionatilor de GSXR,
problema mea a inceput cand mi-am upgradat motocicleta de la Banditul Neo 600 carburatie la un GSR600 modelul 2007 (cred ca este motorul de GSXR2004 detunat) insa din pacate nu am facut o proba de drum la cumparare si la cateva zile de la cumparare motorul a inceput sa se opreasca in decelerare (doar cu ambreiajul tras)

De ex.: sunt in viteza a 2, 3-a prin oras, ~ 55..60 ..65 KMH ~ 4000RPM, inainte de semafor reduc gazul, trag ambreiajul si schimb 3..2 .. neutru.

In 1 din 3 situatii motorul se opreste fara a taia luminile; trag ambreiajul, dau sa pornesc si porneste instantaneu, fara sa se balbaie, fara sa fie nevoie sa trag putin acceleratia.

Mentionez ca urmaotarele verificari le-am facut si as aprecia un sfat:

1. verificat intrerupartorul de la cricul lateral, chiar anulat pentru cateva teste;
2. verificat pompa de benzina, curatat filtru de benzina (l-am gasit f. curat);
3. verificat coduri de eroare, C00, lasat motocicleta in modul service facut o proba de drum, nici un cod de eroare cand se opreste;
4. verificat si reglat din nou senzorul TPS (l-am gasit cu liniuta indicatoare sus, acum e la mijloc);
5. ridicat relanty ul la 1450 RPM, baterie noua, alternatorul furnizeaza 14.2v

Din pacate actiunile de mai sus nu au ameliorat problema insa nu mai am alte idei si as aprecia un sfat de la voi;
Am dedus ca calculatorul ii taie injectia in anumite conditii (nu am rateuri / detonari in toba cand motorul reporneste)


Precizez ca motorul nu are ezitari, nu se balbaie, nu se opreste in accelerari sau tinut acceleratia contstanta, trage liniar pe toata plaja de turatii, trage f. bine, are 12500 km si porneste instantaneu daca actionez butonul de start indiferent daca e rece, cald sau s-a oprit in mers.

Multumesc anticipat pt sfaturi.


Editat de ifconfig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Tocmai am cumparat in gsxr 1000 k3 si am observat ca mufa de la instalatia electrica ce intra in mufa de la releul de incarcare este topita,papucii sunt iesiti din ea...precizez ca moto nu era functionala cand am luat-o...

Pun poze in ideea ca poate ma ajutati sa imperechez papucii cu mufa releului de incarcare

 

Poti sa realizezi o conexiune fara conector TATA(Entered) la instalatie, numai cu papuci care se introduc in conectorul MAMA(Received) al RRT-ului(releu regulator de tensiune). Problema este ca daca acele conductoare care sunt libere(ce se vede in foto) au izolatia intarita datorita temperaturii generata de catre contactul imperfect care a fost in conexiune, nu te mai poti baza pe ele!! Izolatia intarita= rezistenta ohmica a conductorului afectata, practic portiunea aceea de conductor va ceda intr-o perioada limita de timp, se va supraincalzi si iar ajungi de unde ai plecat. Daca constati asa ceva, se schimba tot setul de conductoare( cele 5) sau cele afectate pana la zona care are flexibilitatea corecta a conductorului de cupru multifilar, cositorire/lipitura si izolare corecta. Daca conductoarele corespund d.p.d.v calitativ electric, se taie papucii afectati si se inlocuiesc cu alti noi, se cositoresc inainte de sertizare si se verifica rezistenta ohm de contact. Ideal este daca gasesti conectorul TATA original, si faci conexiunile corecte. Pe urma ar trebui sa faci o verificare generala a sistemului de incarcare(alternator, RRT, tensiuni, curenti, rezistente pe portiuni), trebuie sa elimini cauza. Ti-am atasat schemele de conexiuni.

Bafta,

post-74268-0-89868300-1463323966_thumb.jpg

post-74268-0-18408600-1463323975_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina :)

N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am putut niciodata sa inteleg rostul pozelor cu o moto supersport pozata pe iarba. Daca era enduro, cross, erau la locul lor.

Acolo am decis sa ma odihnesc :) si am zis sa ii fac la frumoasa bestie 2-3poze....nu stiam ca ii o regula la vitezane sa faci poze pe asfalt...o sa ii fac poze si intr-o barca la vara ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Geniala motocicleta!

 

E luata de la noi ?

 

 

Sunt si eu de curand fericitul posesor unui K9 750...Foarte multumit de alegerea ce am facut-o in jur de 1000km inca nu am ce sa ii bag de vina :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

De ce e guma fata montata invers?

Tocea pe interior ... unghiul de fuga bulit !

:)

Editat de ctrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...