vlm450 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Salutare! Sunt proaspat posesor de GSX-R 1000 k7 si am o problema. Sonda lambda are filetul stricat si nu se infileteaza bine pe evacuare (vibreaza etc.), Are cumva o reductie inainte sa se infileteze in toba? Daca da, de unde as putea cumpara o reductie de aia?Nu ajung la motor pentru cateva zile si de asta va intreb In weekend sper sa reusesc sa dau o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Normal nu are nici o reductie daca este cea originala. Acum sincer nu stiu ce ai acolo..nu ai spus daca evacuarea este cea originala sau after market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 2, 2016 Share Postat Octombrie 2, 2016 Normal nu are nici o reductie daca este cea originala. Acum sincer nu stiu ce ai acolo..nu ai spus daca evacuarea este cea originala sau after market. Evacuarea este originala așadar am văzut eu greșit probabil. Care ar fi soluția în situații de genul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 (editat) Pai daca este originala, sonda sau bucsa are filetul stricat daca spui ca se misca,si ca nu o poti strange. Demonteaza si evalueaza situatia,dupa care o sa vedem solutii.. Editat Octombrie 3, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 3, 2016 Share Postat Octombrie 3, 2016 In weekend revin cu detalii/poze si ce trebe. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Cum naiba sa strici filetul la sonda lambda? Are filet tzeapan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Bogdan,habar n-am ce este acolo,dar o data ce spune ca se misca... Nu ai de cat bucsa filetata si sonda..bucsa nu se misca de cat daca s-a rupt sudura si cade de tot. Iar sonda daca nu se strange,nu ramane de cat filetul bulit. Editat Octombrie 4, 2016 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlm450 Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 Ii filetul stricat de pe sonda lambda Revin cu poze in weekend! Pana atunci sa ne amuzam putin ) si sa respectam normele de poluare. Nu cred ca cineva o sa lase burlanul ala acolo ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 (editat) Si-a facut deja Yoshimura temele. » Post actualizat in 04 Oct 2016 19:42 Editat Octombrie 4, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Octombrie 4, 2016 Share Postat Octombrie 4, 2016 https://i.redd.it/rtee6lyx3hpx.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 200hp .... tc si electronica buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 200HP la roata, declarati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 (editat) Cred ca Suzuki gsxr1000r acum se va putea bate cu zx10rr, s1000rr. Cbr1000rr vad ca are ceva mai putini cai si ma cam mira faptul asta. Au zis peste 200 cai , adica sunt cam 202. Nu cred ca sunt la roata, niciunii nu au declarat puterea la roata. Editat Octombrie 5, 2016 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Cbr1000rr vad ca are ceva mai putini cai si ma cam mira faptul asta. Poate că nu mai este la fel de interesant să te bați în cai putere? CBR-ul vine cu suspensii mai șmechere (dacă se adeverește faptul că SP-ul va fi modelul de bază) și cu vreo 6kg în minus. Puterea anunțată este tot timpul cea de la arbore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2016 Share Postat Octombrie 5, 2016 Pana atunci sa ne amuzam putin ) si sa respectam normele de poluare. Nu cred ca cineva o sa lase burlanul ala acolo ) 14468649_1623086554657337_6904019907575541999_o.jpg odios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Salutare.o mana de ajutor va rog frumos...am gasit mufa de la releu de incarcare semitopita...si asta ca am dessfacut si m am uitat...in prealabil,dupa o tura de 60 km nu a mai pornit .curent zero.Ce ma sfatuiti sa fac? » Post actualizat in 06 Oct 2016 13:22 motorul in cauza e gsxr 600 /2007 » Post actualizat in 06 Oct 2016 13:23 am incarcat bateria si a pornit imediat....dar ...ce s-a intamplat acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Contact imperfect sau releu ars. Taie firele si cositoreste nu inainte de a verifica generatorul pe cele 3 faze daca este ok. Dupa ce ai lipit firele verifica din nou incarcarea. Daca este ok,ai rezolvat-o,daca nu, posibil releul sa fie ars. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 (editat) Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? Editat Octombrie 6, 2016 de catalin10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Fara papuci,cositoresti firele si le izolezi. Generatorul il masori cu multimetru..daca ai dubii, atunci il poti inspecta si vizual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Asa arata inauntru. E ok sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 6, 2016 Share Postat Octombrie 6, 2016 Nu prea..2 bobine au urme de supraincalzire.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NYKGSXR Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Va salut! Stie cineva dacă chiuloasa de la gsxr 1000 K1-K2 merge la k3-k4 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Multumesc frumos...tai toate firele si le cositoresc la loc ?pun alti papucii? mufa galbena e compromisa .deci? vizual nu verific si generatorul?? O sertizare bună e superioara lipiturii. Daca nu ai materiale de calitate si scule competente, e posibil sa te descurci mai bine cu lipitura. Lucreaza cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin10 Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Contact imperfect sau releu ars. Taie firele si cositoreste nu inainte de a verifica generatorul pe cele 3 faze daca este ok. Dupa ce ai lipit firele verifica din nou incarcarea. Daca este ok,ai rezolvat-o,daca nu, posibil releul sa fie ars. asa a fost ...adica contacte imperfecte... . dupa indicatiile date de tine am rezolvat cazul...acum e totul ok. Multumesc inca odata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 7, 2016 Share Postat Octombrie 7, 2016 Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.