littlekriminal Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Frumoasa motoreta! Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 29, 2018 Share Postat Martie 29, 2018 Frumoasa motoreta! Felicitari! Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 30, 2018 Share Postat Martie 30, 2018 Azi am profitat de vremea frumoasa si am dezmortit si noi un pic motoarele... Asa arata 15 ani de evolutie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 O sa o scot sambata la un drum mai lung, sa vad despre ce e vorba. Deci, dupa 200 km: o motocicleta excelenta! Sunt convins ca nu am dat banii degeaba. Dar... mor de incheieturi! Cand mergeam cu Fazerul, nu aveam problema asta. Acum, cu gsxr-ul, e alta poveste! Vroiam sa va intreb: durerea asta de incheieturi o sa o am tot timpul, sau doar pana ma obisnuiesc cu noua pozitie de motociclit? Deja studiez Ebay-ul sa caut niste manere touring pentru gsxr. » Post actualizat in 31 Mar 2018 02:26 Azi am profitat de vremea frumoasa si am dezmortit si noi un pic motoarele... Asa arata 15 ani de evolutie ) Super gixxerul de 1000 dar, mie mi se pare cam mult, totusi. A mea de 600 mi se pare racheta. Pe aia de 1000 nici nu am curaj sa ma sui pe ea. Evolutia aia, pe afara, nu prea spune totul. Ia sa postezi niste poze cu bordurile ci cu comenzile. Acolo sa vezi evolutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta". Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare. Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi. In privinta celor 15 ani de evolutie, bordul e doar un gadget. Franele si ciclistica sunt fantastice. Motorul face niste artificii fara sa te puna in acelasi grad de dificultate. Duci cauciucul la capat fara sa ai senzatia de fortare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kinkey Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Martie 31, 2018 Share Postat Martie 31, 2018 Te dor incheieturile pentru ca o pilotezi ca pe "fosta". Sportiva se ghidoneaza altfel, corpul are un rol mult mai mare. Incearca sa cauti un curs de pilotaj acolo unde esti. Vei afla x lucruri noi. Asta cam asa e! Am mers exact ca pe "fosta". O sa fac un curs de pilotaj aici. Se cheama "Ride forever" si se adreseaza tuturor categoriilor de motociclisti. Multumesc pentru idee! » Post actualizat in 31 Mar 2018 19:18 Pe Gix ca si pe alte supersportive/superibke trebuie sa stai in asa fel incat sa iti folosesti core-ul si picioaerle mai mult pentru sustinere. Doar asa poti sa nu mai pui presiune pe maini. Oricum, fazerul e in alta liga de comfort fata de asta. Niciodata nu vei putea sa fii la fel de okay dupa 600km pe asta cum esti pe fazer, dar cu putin exercitiu poti sa faci sa nu fie un chin Felicitari pentru achizitie. Sa fie intr-un ceas bun si asfalt uscat sa ai Maine o sa o scot iar si o sa incerc ce imi recomandati voi. Oricum, nici cu fazerul nu faceam 600 km ca, daca te fortezi putin pe aici, ajungi in ocean, ca se termina uscatul. Multumesc de urare! Asfalt uscat si tie! » Post actualizat in 07 Apr 2018 02:57 Tura de 150 km azi. Deja vorbim alta poveste. Incheieturile mainilor sunt mai mult decat ok. Incepe sa mearga treaba! Motocicleta este peste asteptarile mele. Se comporta grozav. Nu a fost nici un moment in care sa nu faca ce vreau eu. Inainte sa o cumpar, ma rodea un gand cu 750 dar, cred ca 600 este exact ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 8, 2018 Share Postat Aprilie 8, 2018 Noi am profitat de deschidere de sezon si am facut un mic comparativ. Printre motoare, doua pretedente la titlul clasei 1000 cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Dacă este cineva interesat pentru un K4 https://www.olx.ro/oferta/dynojet-power-commander-3-suzuki-IDaNsCD.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 9, 2018 Share Postat Aprilie 9, 2018 Costa 150 euro maxim pe ebay, cu transport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SniperElitte Postat Aprilie 10, 2018 Share Postat Aprilie 10, 2018 @jagi când am făcut prețul , m-am “consultat” cu olx. Dacă spui ca asta ar fi prețul , atunci atât doresc și eu 150€ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Aprilie 12, 2018 Share Postat Aprilie 12, 2018 Are cineva din Bucuresti ceva suruburi de carenaj pentru k7 de dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Salut am si eu nevoie de o pompa de frana fata pentru un gsx-r 1000 k5 k6 daca stiti pe cineva care dezmebreaza ar fi un mare ajutor Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 (editat) Daca tot trebuie sa schimbi pompa ,mai bine cauti una de R1 sau R6 si esti mult mai castigat. Pompele originale de Suzuki au fost destul de problematice ca s-a facut si recall la un moment dat. La k6 am pus una de R1 2004-2006 si la k7 am pus un Brembo (nu mai stiu ce model) si sunt foarte fericit cu schimbarea. » Post actualizat in 19 Apr 2018 17:32 Defapt eu am schimbat si etrierele la ambele in acelasi timp tot cu piese de R1/R6 ...dar cred ca rezultatul este pozitiv si numai cu schimb de pompa. Editat Aprilie 19, 2018 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Stiam de problema asta de la suzuki cu pomele de frana, ideea este ca am incercat sa aerisesc frana, am aerisit jos si cand sa aerisesc sus, mare surpriza era rupt aerisitorul, am luat trusa de scos suruburi si am incercat sa l scot, alta surpriza sa rupt si ala in aerisitor, sa le scoti pe ambele de acolo acum e foarte complicat. Urmatoarea intrebare era cum ai procedat cu pompa de R1 sa pupat la conducte la snzor la maneta sau au fost nevoie de ceva modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Nu-mi mai aduc aminte detaliile pt ca a trecut ceva vreme .Stiu sigur doar ca am schimbat pompa cu tot cu levier si am folosit in continuare vasul de lichid vechi. Poate te ajuta colegii cu memorie mai buna cu restul de info. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Da m ar ajuta, deja am inceput sa caut pompe de frana de R1 dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept, la gax-r se prinde doar o conducta de pompa la R1 poate se prind ambele si atunci trebuie si conductele, multumesc mult oricum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Daca trece vremea si nu apare nimeni cu raspunsuri pentru nelamuririle tale ,cred ca poti sa-i dai un pm colegului cmd si te lamureste el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumi_misu Postat Aprilie 19, 2018 Share Postat Aprilie 19, 2018 Inca ceva, cum schimb nickname-ul il am de vreo 10 ani si nu prea ma mai reprezinta:)) trebuie ceva aprobare de la admin? M am tot chinuit prin setari dar nu am gasit nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 La orice pompa se pot cupla 2 linii directe sau una,diferenta o face banjo-boltul,este dublu sau simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Minu Postat Aprilie 20, 2018 Share Postat Aprilie 20, 2018 Guys, vreau si eu cateva informatii.Cam ce probleme comune sunt la GSX-R 600 K6, din cate stiu ar putea pica statorul iar ceva probleme destul de rare au mai fost la cadrul (se fisureaza din sudura de imbinare).Merita modelul asta fata de un CBR 600RR 2005-2006? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Aprilie 28, 2018 Share Postat Aprilie 28, 2018 pentru detinatori de gsxr 1000 k5 k6 , producem protectiile ram-air.urilor si lateralele rezervorului din carbon ( diferite stiluri) , carbon/kevlar sau kevlar . Preturile incep de la 200 euro pentru ram-air si 70 euro pentru lateralele rezervorului. pentru mai multe detalii , la 0743818290. Pe comanda putem produce orice piesa din carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobom Postat Aprilie 30, 2018 Share Postat Aprilie 30, 2018 Salut, As avea nevoie de o recomandare pt inlocuirea suportiilor de picior de la scarite. S-au uzat si au devenit cam aluneacoase. M-ar interesat un set de suporti care sa asigure un grip foarte bun. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jakk Postat Mai 1, 2018 Share Postat Mai 1, 2018 Are cineva de vanzare pe aici vrun gsx r 1000 k1-k3 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gsxaddict Postat Mai 4, 2018 Share Postat Mai 4, 2018 (editat) Pentru posesorii de K8 600 - 750. Am fost la revizie saptamana trecuta si odata cu asta mi-a fost comunicat faptul ca am doua campanii de rechemare la motocicleta: -verificat/inlocuit releu de incarcare -inlocuit pompa frana fata Nu stiu exact ce serii de sasiu sunt afectate, dar pentru posesorii modelului mentionat, poate nu ar strica o intrebare la o reprezentanta Suzuki. Respecte! Editat Mai 4, 2018 de gsxaddict Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.