metoxil Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 sal, are cineva sau stie cineva unde pot sa gasesc batul ala cu care proptesti rezervorul? (tank stay) am gasit pe ebay la 5$ dar are shipping doar in USA.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 (editat) Eu nu stiu sigur (pentru ca nu le vand eu), dar limitari de genul acesta nu existau la modelul 1000 K4. La 600 si 750 nu cred sa exista nici acum. Limitarile sunt introduse intre 2001 si 2008 inclusiv la 600 si 750, respectiv doar limitarea in turatie in treapta 6, mai putin cea de cuplu. Pentru anii 2001-2004 difereau limitarile si alte chestii cum ar fi farul aprins sau nu, daca motorul era pentru Japonia, America sau Europa, pt. ca aveau reglementari diferite. Acum sunt toate limitate, cel putin Europa si America sigur. 2009 inca nu am testat asa ca nu stiu, dar ma indoiesc sa fie delimitate, pentru ca nu luau omologarea de strada. Asta asa daca vrei sa vb serios, ca daca facem caterinca, o sa-ti spun ca costa 3mil de lei noi pt. ca sunt nepretuite atunci cind treci pe linga altii si le vezi fetele uimite.. Editat Martie 20, 2009 de apriliabiker2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Limitarile sunt introduse intre 2001 si 2008 inclusiv la 600 si 750, respectiv doar limitarea in turatie in treapta 6, mai putin cea de cuplu.Pentru anii 2001-2004 difereau limitarile si alte chestii cum ar fi farul aprins sau nu, daca motorul era pentru Japonia, America sau Europa, pt. ca aveau reglementari diferite. Acum sunt toate limitate, cel putin Europa si America sigur. 2009 inca nu am testat asa ca nu stiu, dar ma indoiesc sa fie delimitate, pentru ca nu luau omologarea de strada. Asta asa daca vrei sa vb serios, ca daca facem caterinca, o sa-ti spun ca costa 3mil de lei noi pt. ca sunt nepretuite atunci cind treci pe linga altii si le vezi fetele uimite.. tu vrei sa zici ca un 600cc merge cu 300 km/h ? eu am 750 k7 si nu are limitare electronica pe km/h ! are limitare pe turatii .. asta e pt protectia motorului se decupleaza undeva la 14.500 -15.000 cred ....din ce am patit eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristioffice Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 Sal .Vezi sub scaun ca e acoperita cu o protectie de cauciuc ... referitor la siguranta ... daca o fi aia ! Merci mult de sfat suzukilifeanddanger. Am gasit-o. Aia a fost beleaua...Era arsa. Bine ca am scapat ieftin. Salutare si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 (editat) tu vrei sa zici ca un 600cc merge cu 300 km/h ? eu am 750 k7 si nu are limitare electronica pe km/h ! are limitare pe turatii .. asta e pt protectia motorului se decupleaza undeva la 14.500 -15.000 cred ....din ce am patit eu ! Nu vreau sa zic nimic de 300. Vreau sa spun ca turatia la care intra motorul in limitare depinde de treapta de viteza in care esti cuplat. Vezi in mers, nu pe loc. La cit intra limitarea intr-a 5-a si la cit intr-a 6-sea. La cele cu limitare o sa vezi ca e mai mica turatia la care se limiteaza cind esti cuplat in viteza, nu pe loc. Iar in a 6-sea turatia de limitare e mai mica decit intr-a 5-a Dar ca sa observi asta trebuie ori sa mergi pe autostrada goala ca sa ajungi la capat intr-a 5-a si a 6-sea ori sa o incerci pe stand. Despre asta vorbeam. Iar pe circuit, pe linia dreapta, se simte al naibi diferenta aia de ture. Editat Martie 21, 2009 de apriliabiker2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukilifeanddanger Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Nu vreau sa zic nimic de 300. Vreau sa spun ca turatia la care intra motorul in limitare depinde de treapta de viteza in care esti cuplat. Vezi in mers, nu pe loc. La cit intra limitarea intr-a 5-a si la cit intr-a 6-sea. La cele cu limitare o sa vezi ca e mai mica turatia la care se limiteaza cind esti cuplat in viteza, nu pe loc. Iar in a 6-sea turatia de limitare e mai mica decit intr-a 5-a Dar ca sa observi asta trebuie ori sa mergi pe autostrada goala ca sa ajungi la capat intr-a 5-a si a 6-sea ori sa o incerci pe stand. Despre asta vorbeam. Iar pe circuit, pe linia dreapta, se simte al naibi diferenta aia de ture. man ... exact la asta ma refeream .... doar nu probezi o moto stand pe loc ...m-a decuplat limitarea de turatii in treapta a 3-a la gsxr 750 k1 ...nu e nevoie sa ajungi la 5, 6 ... eram undeva la 245 cu treapta 3 si m-a decuplat ! e normal sa fie asa parerea mea , pt siguranta tuturor , nu ai vrea sa ajungi sa gusti un piston , lasandu-te purtat de val de adrenalina poti uita sa schimbi , incepator fiind ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) man ... exact la asta ma refeream .... doar nu probezi o moto stand pe loc ...m-a decuplat limitarea de turatii in treapta a 3-a la gsxr 750 k1 ...nu e nevoie sa ajungi la 5, 6 ... eram undeva la 245 cu treapta 3 si m-a decuplat ! e normal sa fie asa parerea mea , pt siguranta tuturor , nu ai vrea sa ajungi sa gusti un piston , lasandu-te purtat de val de adrenalina poti uita sa schimbi , incepator fiind ! Delimitarile si prepararile de curse in general nu sunt pentru incepatori. De fapt un incepator nu are ce cauta pe un motor de 100 de cai si peste, de la inceput, decat daca are o suferinta profunda si nu poate obtine sex decit in felul asta..) Oricum daca esti incepator nu iti dau nici o delimitare. Am refuzat clienti dealungul timpului si la motoarele pe care le-am vandut pentru ca nu puteau stapani bestia. Eu am avut sansa sa merg pe motoare incepand de la 50 de cmc, apoi 125, 250, 400, 600, 1000 exact in ordinea asta si nu am sarit la alta pina nu am scom maxim din fiecare, si a durat ani si kilometrii si experienta castigata dar si multa distractie cu fiecare motor in parte. Daca as fi sarit direct la 600 sau 1000 cum e "moda" proasta acum, probabil ca as fi prins frica de ea sau daca insistam mult faceam si una lata si nu ma mai suiam deloc, fie de spaima fie mai grav din motive medicale.. Doar ca din pacate in ziua de azi esti "prost" daca nu ai motor de 1000 si peste, nu te baga baietii in seama si fetele si mai putin. De aia sunt atitea accidente inutile. Dintr-o grandomanie prost inteleasa. Ai dreptate, pentru siguranta tuturor e cel mai bine, nu sa fie limitata motocicleta ci sa fie limitat pilotul la propriile puteri. Daca tu ai "ajuns" la 245 in a treia si ti-a intrat limitarea si te-ai si "infricosat" putin, atunci sigur nu iti trebuie delimitare, ci un motor mai mic sa te obisnuiesti cu el. Iti spun asta nu ca sa te dau in jos ci ca un frate mai mare, desi sunt sigur ca o sa o iei personal. Bafta! Editat Martie 23, 2009 de apriliabiker2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Delimitarile si prepararile de curse in general nu sunt pentru incepatori. De fapt un incepator nu are ce cauta pe un motor de 100 de cai si peste, de la inceput, decat daca are o suferinta profunda si nu poate obtine sex decit in felul asta..) salut, eu sunt un incepator pe un motor de 100+ cai si as vrea sa obtin sex in felul asta. incep sa cred ca e un mit. teoretic totul suna bine dar apar tot felul de probleme practice. e frig afara, n-ai casca, n-ai locul pasagerului... plus ca tocurile inalte si gentile scumpe nu prea se urca pe motocicleta. macar sa fi fost cu piele alba.... mai bine dau motorul pe un bmw ursulet si tot ies mai castigat cu vreo fugita de acasa. poate daca imi delimitez motorul o sa agat mai usor? exista vreo formula de abordare care merge la sigur? de genul "buna baby, vrei sa te iau o tura?" gresesc eu undeva? trebuia sa imi iau cbr? de asta e honda honda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliabiker2004 Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 salut, eu sunt un incepator pe un motor de 100+ cai si as vrea sa obtin sex in felul asta. incep sa cred ca e un mit. teoretic totul suna bine dar apar tot felul de probleme practice. e frig afara, n-ai casca, n-ai locul pasagerului... plus ca tocurile inalte si gentile scumpe nu prea se urca pe motocicleta. macar sa fi fost cu piele alba.... mai bine dau motorul pe un bmw ursulet si tot ies mai castigat cu vreo fugita de acasa. poate daca imi delimitez motorul o sa agat mai usor? exista vreo formula de abordare care merge la sigur? de genul "buna baby, vrei sa te iau o tura?" gresesc eu undeva? trebuia sa imi iau cbr? de asta e honda honda? LOL! Stii ce mi-a zis mie o pustoaica odata? Ca nu am numar de leasing si de aia s-ar putea sa nu am succes la fete. Am intrebat stupefiat "De ce???" raspunsul a venit :"Pai daca ai numar de leasing inseamna ca ai salariu mare si stabil asa ca prezinti garantii. Asa, de unde stiu ca nu ti-ai dat toti banii pe masina sau motor si acum esti sarac?" Tare, nu? Cred ca nu ai numar de leasing, degeaba ai Honda... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 salut, eu sunt un incepator pe un motor de 100+ cai si as vrea sa obtin sex in felul asta. incep sa cred ca e un mit. teoretic totul suna bine dar apar tot felul de probleme practice. e frig afara, n-ai casca, n-ai locul pasagerului... plus ca tocurile inalte si gentile scumpe nu prea se urca pe motocicleta. macar sa fi fost cu piele alba.... mai bine dau motorul pe un bmw ursulet si tot ies mai castigat cu vreo fugita de acasa. poate daca imi delimitez motorul o sa agat mai usor? exista vreo formula de abordare care merge la sigur? de genul "buna baby, vrei sa te iau o tura?" gresesc eu undeva? trebuia sa imi iau cbr? de asta e honda honda? sal cum drek ai ajuns la concluzia asta frate?<motor 100+cai= f-t pe orcine> mai bine ai grija cu impresionatul pustoaicelor sa nu faci naibi vreo nefacuta si sa dai de pamant<sau mai rau> parerea mea e sa mai incerci prin cluburi sau prin grupul tau de prieteni ca e mai sigur cat despre honda numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slabutu Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 iati carburatie si da cateva rateuri, ori se uita fetele mai lung si poate iese cv ori se indragosteste politia de tine si te intreaba de sanatate ...sau cel mai bine iti vezi de treaba, ca fetele vin...ASFALT USCAT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Martie 26, 2009 Share Postat Martie 26, 2009 hehehe, sau imi pun talanga la gat si merg pe motor cu chiloti cu ata-n poponeata. sigur nu scap neobservat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare!sunt gabriel posesor de gsxr 600 din 98,inca nu am permis trebuie sa mai astept cateva zile...bine v-am gasit.asfalt uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Cristi, GSF600F se mai numesc "supozitoare" (de catre posesori, nu eu am pus numele). Acum ma gandesc de ce se numesc asa? Datorita formei sau pentru ca le intra in... colo? Cu siguranta e chestie de obisnuinta. Dar daca te-ai obisnuit pe F tot asa te poti obisnui si pe R. Ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Sunt mic de inaltime 1,65 m Ajung relativ bine cu picioarele jos (pe juma de talpa ) .Ma gindesc sa-i pun un chit de coborire , oricum m-am obisnuir cu inaltimea ca si la a mea de acum tot asa ajung jos . PS> sa sti ca nu ma supara felul in care e denumita mobra mea . Editat Martie 27, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre . Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 . Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia . Credeti ca e o chestie de obisnuinta ? Te vei obisnuii cu pozitia ! Asa cum a fost la F asa o sa fie si la R ! Bafta sa ai si sa auzim de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 salutare!sunt gabriel posesor de gsxr 600 din 98,inca nu am permis trebuie sa mai astept cateva zile...bine v-am gasit.asfalt uscat si fara incidente sper sa fiu primit in clubul vostru.....multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 considera ca un k7 600 e mult mai confortabil decat un k4-k5 de exemplu mi se pare ca urc pe touring cand incerc un k7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 (editat) Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ). Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . Asfalt uscat si ne vedem pe strada . PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ? Editat Martie 27, 2009 de Cristifrig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 am manualul service pt gsxr 600 anii 97-00 cei interesati sa imi dea un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ).Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . Asfalt uscat si ne vedem pe strada . PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ? Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea ! La 1700 km e boboc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristifrig Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Multumesc mult . Ps. Motorul e dotat cu anvelopele originale marca BRIDGESTONE BATTLAX BT 014 R ,nu stiu nimic despre ,sunt bune sau nu ? Va rog dati-mi un sfat cei care ati avut acest tip ,cum se comporta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psy Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salutare. Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu. In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ? Multumesc anticipat. P.S. GSX-R600 K4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Martie 29, 2009 Share Postat Martie 29, 2009 Salutare.Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu. In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ? Multumesc anticipat. P.S. GSX-R600 K4 fire legate intre ele gresit<se pot rezolva usor cu un aparat de masura<sau lampa de control> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.