Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

salut, eu sunt un incepator pe un motor de 100+ cai si as vrea sa obtin sex in felul asta. incep sa cred ca e un mit.

teoretic totul suna bine dar apar tot felul de probleme practice. e frig afara, n-ai casca, n-ai locul pasagerului... plus ca tocurile inalte si gentile scumpe nu prea se urca pe motocicleta. macar sa fi fost cu piele alba....

mai bine dau motorul pe un bmw ursulet si tot ies mai castigat cu vreo fugita de acasa. :blink:

 

poate daca imi delimitez motorul o sa agat mai usor?

exista vreo formula de abordare care merge la sigur? de genul "buna baby, vrei sa te iau o tura?"

 

gresesc eu undeva? trebuia sa imi iau cbr? de asta e honda honda? ;)

sal

cum drek ai ajuns la concluzia asta frate?<motor 100+cai= f-t pe orcine>

mai bine ai grija cu impresionatul pustoaicelor sa nu faci naibi vreo nefacuta si sa dai de pamant<sau mai rau> parerea mea e sa mai incerci prin cluburi sau prin grupul tau de prieteni ca e mai sigur

cat despre honda :) :)

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

iati carburatie si da cateva rateuri, ori se uita fetele mai lung si poate iese cv ori se indragosteste politia de tine si te intreaba de sanatate :friends: :scratch: ...sau cel mai bine iti vezi de treaba, ca fetele vin...ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe, sau imi pun talanga la gat si merg pe motor cu chiloti cu ata-n poponeata. sigur nu scap neobservat :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre .

 

Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 .

Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia .

Credeti ca e o chestie de obisnuinta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre .

 

Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 .

Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia .

Credeti ca e o chestie de obisnuinta ?

 

Cristi, GSF600F se mai numesc "supozitoare" (de catre posesori, nu eu am pus numele). Acum ma gandesc de ce se numesc asa? Datorita formei sau pentru ca le intra in... colo?

 

Cu siguranta e chestie de obisnuinta. Dar daca te-ai obisnuit pe F tot asa te poti obisnui si pe R.

 

Ce inaltime ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt mic de inaltime 1,65 m

Ajung relativ bine cu picioarele jos (pe juma de talpa ) .Ma gindesc sa-i pun un chit de coborire , oricum m-am obisnuir cu inaltimea ca si la a mea de acum tot asa ajung jos .

 

 

PS> sa sti ca nu ma supara felul in care e denumita mobra mea .

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut . Ma numesc Cristi si am nevoie de sfaturile voastre .

 

Momentan sunt posesor de GSX600F dar as vrea sa trec la GSX600R un K7 .

Am mers cu el si in oras si nu mi se pare deloc confortabila pozitia .

Credeti ca e o chestie de obisnuinta ?

 

 

Te vei obisnuii cu pozitia ! Asa cum a fost la F asa o sa fie si la R ! Bafta sa ai si sa auzim de bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

considera ca un k7 600 e mult mai confortabil decat un k4-k5 de exemplu

mi se pare ca urc pe touring cand incerc un k7 :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ).

Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . :scratch:

Asfalt uscat si ne vedem pe strada .

 

 

PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ?

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata ,de astazi sunt posesor de GSX 600 R K7 cu numai 1700 de km la bord (verificati si mai are si un an garantie ).

Asa cum spunea cineva : "MOBRELE SE ALEG CU INIMA " si am ales . :scratch:

Asfalt uscat si ne vedem pe strada .

 

 

PS. Voi unde va intilniti in Bucuresti ?

 

 

Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri de ea !

 

La 1700 km e boboc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu.

In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu :scratch: ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ?

 

Multumesc anticipat.

 

P.S. GSX-R600 K4

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu.

In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu :friends: ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ?

 

Multumesc anticipat.

 

P.S. GSX-R600 K4

fire legate intre ele gresit<se pot rezolva usor cu un aparat de masura<sau lampa de control>

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei cu k6-k7 de 600 am o evacuare arrow complecta(galerii catalizator si finala eventual si pc cu harta gata facuta pt ea)) si un set scarite suzuki cup (de la valtermotor.)pt detalii si poze datimi un pm(cei interesati desigur ) asfalt uscat va doresc :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult . :cheers:

 

Ps. Motorul e dotat cu anvelopele originale marca BRIDGESTONE BATTLAX BT 014 R ,nu stiu nimic despre ,sunt bune sau nu ?

Va rog dati-mi un sfat cei care ati avut acest tip ,cum se comporta ?

 

Scapa de ele cat poti de repede.Sunt cele mai proaste si mai tari anvelope de la Bridgestone.Schimba-le cu BT 002 sau 003 daca vrei Bridgestone ....sau Pirelli supercorsa pro...sau .....mai sunt destule variante bune. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fire legate intre ele gresit<se pot rezolva usor cu un aparat de masura<sau lampa de control>

:cheers:

 

Exista doar un conector de tip mama-tata, nu trebuie legate fire. Firele care mai atarna sunt de la semnalizari, in rest...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Apelez la comunitatea GSX-Ristilor in ideea ca poate stiti care ar fi problema cu motorul meu.

In urma unui accident a fost smuls absolut tot de pe motocicleta(mai putin eu :cheers: ), iar bordul s-a rupt din cadru si a sarit fara sa pateasca nimic. Problema e ca am observat ca nu imi functioneaza luminile cum trebuie : in loc de faza scurta am pozitie si cand bag faza lunga am faza scurta. Are cineva vre-o idee ?

 

Multumesc anticipat.

 

P.S. GSX-R600 K4

schimba mufele de la becul faza lunga cu cea de la faza scurta,probabil becul de faza lunga e ars,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei cu k6-k7 de 600 am o evacuare arrow complecta(galerii catalizator si finala eventual si pc cu harta gata facuta pt ea)) si un set scarite suzuki cup (de la valtermotor.)pt detalii si poze datimi un pm(cei interesati desigur ) asfalt uscat va doresc :cheers:

le dau si la schimb cu originalele +diferenta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu moto care poate sa ma ajute si pe mn...???sunt nou pe aici....

am si eu un gsxr din 98 si am niste probleme cu motorul, adik are ceva pe la carburatoare, nu se mai tureaza cursiv peste 5000 de ture, se balbaie..... si cred ca nu e ceva grav ca chestia asta s-a intamplat din mers dintr-o dat...parca ar fi infundat ceva prin carburatoare.....ASFALT USCAT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema cu moto care poate sa ma ajute si pe mn...???sunt nou pe aici....

am si eu un gsxr din 98 si am niste probleme cu motorul, adik are ceva pe la carburatoare, nu se mai tureaza cursiv peste 5000 de ture, se balbaie..... si cred ca nu e ceva grav ca chestia asta s-a intamplat din mers dintr-o dat...parca ar fi infundat ceva prin carburatoare.....ASFALT USCAT

verifica eventual schimba filtru de aer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...