mac Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 (editat) corect ..nu e fun daca vrea careva cu k6-7 750 schimb cu 600 k5 preparat cu de toate pe el sa ma anunte eventual schimb fara componentele racing si cu ceva diferenta din partea mea am pe el: scarite robby moto racing manere racing pompa brembo furtune metalice evacuare completa PC3 USB filtru aer placute ZCOO suspensie spate WP suspensie fata Ohlins amortizor directie Ohlins indicator treapta viteza gume power one medii kit lant racing pas 520 -1. -2 Editat August 3, 2009 de mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat August 3, 2009 Share Postat August 3, 2009 B 76 EFA Care esti ma? Un gixxer de pana in 1997, de 600 si cam harjonita pe partea stanga? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Unde se citeste codul de culoare la gsxr 600 din 2005? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 motocicleta nu are absolut nici o problema...problema o constituie FI care sta in permanenta aprins...e eroare in CDI...acuma care stie cum o scot dar sa stie sigur sa nu prajesc CDI-ul Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tank001 Postat August 4, 2009 Share Postat August 4, 2009 Salut! A-si dori sa stiu daca se poate pune coditza de k1 600 pe un srad de 600 din 2000 si cam ce ar trebui modificat.Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) salutare cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95? am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at. multumesc anticipat Editat August 5, 2009 de Deer T-Ace Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SNOWMAN Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 (editat) salutare cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95? am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at. multumesc anticipat http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm sa nu fie numai in franceza, incearca oricum! Editat August 5, 2009 de SNOWMAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 pt cei interesati : carte tehnica gsx r 600 2001-2003 http://s4.transfer.ro/storage/transfer_ro-3c4f854a548854.zip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Codul de culoare la gsxr 600 din 2005 unde se citeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
forro_m Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Salut, poate e cineva interesat: maneta ambreaj nou pt GSXR K1,K2,K3 - 45Ron si ram air dreapta K1, K2, K3 cu un mic defect are rupta prinderea de la carena - 200Ron, Brasov 0721/522.633 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Deer T-Ace Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm sa nu fie numai in franceza, incearca oricum! e in engleza mersi mult! cu prima ocazie ma revansez. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 Codul de culoare la gsxr 600 din 2005 unde se citeste? Suna sau da un mail la B&S Suzuki, si ar trebui sa iti raspunda. Ce vrei sa cumperi de iti treb codul de culoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Merge lipit..retus si pe urma un polish ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 man, am auzit de niste baieti, care ar avea o dracie, cu care lipesc carenele de plastic. daca vrei iti caut numarul de telefon al lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alinbugnar Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Poate fi lipita cu pistolul (cu ceva material termoplastic), sau mai simplu cu fibra de sticla doar pe dinauntru, iar pe dinafara doar revopsit si dat un strat de lac. In nici un caz nu trebuie vopsita complet carena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere. Salut Alex!Vad ca ghinioanele se tin lant pt tine... Eu nu iti recomand sa vopsesti integral carena ,pt ca din ce vad in poza ,e un fleac si nu merita.Nu merita din punct de vedere financiar."scrisul" ala +griul ala sunt autocolanti...daca vrei sa fie ca cea originala ...tre sa iei originala si o sa tecoste de o sa te rupa.(multe sute de euro doar autocolantii originali .apoi mai e si vopsitul profi) Sunt multi care se ocupa cu lipitul carenelor in bucuresti (presupun) ,in locul tau m-as concentra sa gasesc un vopsitor profi +polich la urma ,si m-as concentra doar asupra acelei zone...dar si asa cred ca o sa ramana urme.Poate solutia pt tine ar fi sa vopsesti toata partea de jos ,unde este negru...nu stiu...orice ai alege vopsit integral /partial iti urez bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Da,se tin ghinioanele lant,am fost si la biserica sa pun cateva lumanari.Consider totusi ca am fost cel mai norocos ca dupa acel groaznic accident,sa scap doar cu cateva zgarieturi. Nu posed talente mecanice,si m-am chinuit ceva sa scot carena,fara sa rup din clipsurile alea.Aveti dreptate,la fel m-am gandit si eu,ca nu are rost sa vopsesc tot.Ci doar partea afectata.Chiar daca o sa se vada o idee diferenta nu conteaza,este in partea de jos,si nu se observa decat daca o sa te uiti atent.Important este ca nu a fost afectat scrisul.Sper la lipitura sa lege carena cum trebuie,in sensul ca la viteza sau mici socuri sa nu plesneasca.Am facut cateva poze mai clare cu ea desfacuta.Astazi am sa o duc la cineva care se pricepe,sa vedem verdictul. Editat August 7, 2009 de classalex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladSpeed Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta! am remediat promblema...ms oricum Editat August 7, 2009 de VladSpeed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Da,se tin ghinioanele lant,am fost si la biserica sa pun cateva lumanari.Consider totusi ca am fost cel mai norocos ca dupa acel groaznic accident,sa scap doar cu cateva zgarieturi. Nu posed talente mecanice,si m-am chinuit ceva sa scot carena,fara sa rup din clipsurile alea.Aveti dreptate,la fel m-am gandit si eu,ca nu are rost sa vopsesc tot.Ci doar partea afectata.Chiar daca o sa se vada o idee diferenta nu conteaza,este in partea de jos,si nu se observa decat daca o sa te uiti atent.Important este ca nu a fost afectat scrisul.Sper la lipitura sa lege carena cum trebuie,in sensul ca la viteza sau mici socuri sa nu plesneasca.Am facut cateva poze mai clare cu ea desfacuta.Astazi am sa o duc la cineva care se pricepe,sa vedem verdictul. nu recomand deloc lipirea cu fibra, crapa la vibratii se poate suda plasticul, probabil si costa mai putin si nici nu se mai rupe. La cluj stiu unde, la Bucuresti va descurcati bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat August 7, 2009 Autor Share Postat August 7, 2009 (editat) nu recomand deloc lipirea cu fibra, crapa la vibratiise poate suda plasticul, probabil si costa mai putin si nici nu se mai rupe. La cluj stiu unde, la Bucuresti va descurcati bafta Intradevar se poate suda plasticul. Exista un fel de baghete la fel ca electrozii pentru aparatele de sudura numai ca sun din plastic si prin topire se lipesc. Sunt mai multe modele pentru mai multe tipuri de plastic. Pe interior la carena scrie din ce fel de plastic ii facuta ABS, etc. Am vazut la un baiat carena lipita de el prin aceasta metoda si pot sa spun ca lipitura este foarte puternica, poate la fel de puternica ca si plasticul original. Bafta ! Editat August 7, 2009 de crazy_frog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 Aha,o sa-l intreb pe respectivul la ce metoda se gandeste de lipit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mystik4l Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 salutare tuturor, ...dupa ce am facut o scoala prelungita cu un GS500E, m`am hotarat sa incerc o categorie mai mare...si cum nu am vrut sa schimb "brelocul" cu suzi am achizitionat un gixer 1100 din `92. chiar daca e mai batranicka motorul merge bine - spun asta ptc i`am schimbat uleiul si in 4 zile am facut 1500km (cta-cluj-cta). din pacate (pt mine) lantzul deja uzat trebuie schimbat...intrebarea mea este daca pot sa ii schimb kitul integral pe dimensiunea 5.3.0. cu toate ca cel original este 5.3.2.? in timp as vrea sa ii fac ceva modificari si sper sa ma ajutati cu sugestii/raspunsuri: -ash vrea sa ii modific coditza - e un pic cam lata pt pentru statura mea - s`ar potrivi o coditza de la vreun model mai nou? -ar fi buna trecerea de la evacuarea dubla la una singura? -cum ii pot ajusta amortizorul spate --- mi se pare cam rigida la "micile" denivelari... nu vrea nimeni o toba leo vince sbk pt suzuki gsxr 2001-2003 ,prindere in 4 suruburi? Pret 135 euro fix. Toba scoate un sunet gros si frumos. Tel:0724 794 456 mai am parbriz double bouble de la fabbri pentru srad, si aripa carbon tot pentru acelasi model. Crezi ca s`ar potrivi parbrizul double bubble la mine? va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
classalex Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Gata,in 2 zile se face.O sa pun poza cu ea facuta. Mesaj completat Aveti idee unde se gasesc de cumparat Puffere?Suruburi de plastic,care se umfla dupa ce intra pe gaura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 sal alex daca vrei iti dau eu dar nu sunt surupuri sunt niste nituri pop din plastec<unica folosinta> sunt foarte practice si le tragi cu pistolul de pop-nit iar la demontareciocanesti un pic centrul si iese ca orice alt bulb de plastec dar il arunci daca te intereseaza da un tel si ne intalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.