Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

:rolleyes: corect ..nu e fun

 

daca vrea careva cu k6-7 750 schimb cu 600 k5 preparat cu de toate pe el sa ma anunte

eventual schimb fara componentele racing si cu ceva diferenta din partea mea

am pe el:

scarite robby moto racing

manere racing

pompa brembo

furtune metalice

evacuare completa

PC3 USB

filtru aer

placute ZCOO

suspensie spate WP

suspensie fata Ohlins

amortizor directie Ohlins

indicator treapta viteza

gume power one medii

kit lant racing pas 520 -1. -2

Editat de mac
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

motocicleta nu are absolut nici o problema...problema o constituie FI care sta in permanenta aprins...e eroare in CDI...acuma care stie cum o scot dar sa stie sigur sa nu prajesc CDI-ul

 

Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95?

am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at.

 

multumesc anticipat

Editat de Deer T-Ace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

cine ma ajuta si pe mine cu un manual de gixer 750 model '94-'95?

am cautat pe net dar nu am gasit nimic de, download-at.

 

multumesc anticipat

 

 

http://docgsxr.free.fr/gsx_r_750_026.htm

 

sa nu fie numai in franceza, incearca oricum!

Editat de SNOWMAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

 

Poate fi lipita cu pistolul (cu ceva material termoplastic), sau mai simplu cu fibra de sticla doar pe dinauntru, iar pe dinafara doar revopsit si dat un strat de lac. In nici un caz nu trebuie vopsita complet carena.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute cand am bagat motoreta in garaj,am lovit cu burta ei,de pragul usii.Si ca niciodata am bagat-o cu mai mult avant,si a facut balans,si a lovit pragul ala.A crapat instant carena,nu mi-a venit sa cred,am innebunit de nervi.Si din ce am inteles de la baieti,se lipeste pe dinauntru cu fibra de sticla,si intra un pik la retus portiunea de jos,adika cu negru.Altii ziceau ca trebuie vopsita toata,dar nu-mi vine sa cred ca trebuie vopsita toata,plus ca scrisul ala nu ti-l mai face nimeni ca originalul.Oricum variante am auzit multe,dar cea mai plauzibila este prima,lipit acolo pe dinauntru cu fibra de sticla,si probabil un mic retus,dar care oricum nu o sa se vada ptr ca este in portiunea de jos.O poza cu crapatura,sa va dati si voi o parere.

 

Salut Alex!Vad ca ghinioanele se tin lant pt tine... :laugh: Eu nu iti recomand sa vopsesti integral carena ,pt ca din ce vad in poza ,e un fleac si nu merita.Nu merita din punct de vedere financiar."scrisul" ala +griul ala sunt autocolanti...daca vrei sa fie ca cea originala ...tre sa iei originala si o sa tecoste de o sa te rupa.(multe sute de euro doar autocolantii originali .apoi mai e si vopsitul profi)

Sunt multi care se ocupa cu lipitul carenelor in bucuresti (presupun) ,in locul tau m-as concentra sa gasesc un vopsitor profi +polich la urma ,si m-as concentra doar asupra acelei zone...dar si asa cred ca o sa ramana urme.Poate solutia pt tine ar fi sa vopsesti toata partea de jos ,unde este negru...nu stiu...orice ai alege vopsit integral /partial iti urez bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se tin ghinioanele lant,am fost si la biserica sa pun cateva lumanari.Consider totusi ca am fost cel mai norocos ca dupa acel groaznic accident,sa scap doar cu cateva zgarieturi.

Nu posed talente mecanice,si m-am chinuit ceva sa scot carena,fara sa rup din clipsurile alea.Aveti dreptate,la fel m-am gandit si eu,ca nu are rost sa vopsesc tot.Ci doar partea afectata.Chiar daca o sa se vada o idee diferenta nu conteaza,este in partea de jos,si nu se observa decat daca o sa te uiti atent.Important este ca nu a fost afectat scrisul.Sper la lipitura sa lege carena cum trebuie,in sensul ca la viteza sau mici socuri sa nu plesneasca.Am facut cateva poze mai clare cu ea desfacuta.Astazi am sa o duc la cineva care se pricepe,sa vedem verdictul.

Editat de classalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vezi ce eroare este, sub saua pasagerului este o mufa (la mine alba) cu 2 pini, iei un conductor electric si faci punte intre ei, apoi in loc de FI iti apare si codul de eroare, fuga la manual si vezi ce are. Dar nu stiu daca se stinge pana nu remediezi problema. Bafta!

 

am remediat promblema...ms oricum

Editat de VladSpeed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,se tin ghinioanele lant,am fost si la biserica sa pun cateva lumanari.Consider totusi ca am fost cel mai norocos ca dupa acel groaznic accident,sa scap doar cu cateva zgarieturi.

Nu posed talente mecanice,si m-am chinuit ceva sa scot carena,fara sa rup din clipsurile alea.Aveti dreptate,la fel m-am gandit si eu,ca nu are rost sa vopsesc tot.Ci doar partea afectata.Chiar daca o sa se vada o idee diferenta nu conteaza,este in partea de jos,si nu se observa decat daca o sa te uiti atent.Important este ca nu a fost afectat scrisul.Sper la lipitura sa lege carena cum trebuie,in sensul ca la viteza sau mici socuri sa nu plesneasca.Am facut cateva poze mai clare cu ea desfacuta.Astazi am sa o duc la cineva care se pricepe,sa vedem verdictul.

 

nu recomand deloc lipirea cu fibra, crapa la vibratii

se poate suda plasticul, probabil si costa mai putin si nici nu se mai rupe.

La cluj stiu unde, la Bucuresti va descurcati :laugh:

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu recomand deloc lipirea cu fibra, crapa la vibratii

se poate suda plasticul, probabil si costa mai putin si nici nu se mai rupe.

La cluj stiu unde, la Bucuresti va descurcati :laugh:

bafta

 

Intradevar se poate suda plasticul. Exista un fel de baghete la fel ca electrozii pentru aparatele de sudura numai ca sun din plastic si prin topire se lipesc. Sunt mai multe modele pentru mai multe tipuri de plastic. Pe interior la carena scrie din ce fel de plastic ii facuta ABS, etc.

Am vazut la un baiat carena lipita de el prin aceasta metoda si pot sa spun ca lipitura este foarte puternica, poate la fel de puternica ca si plasticul original. Bafta !

Editat de crazy_frog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor,

...dupa ce am facut o scoala prelungita cu un GS500E, m`am hotarat sa incerc o categorie mai mare...si cum nu am vrut sa schimb "brelocul" cu suzi am achizitionat un gixer 1100 din `92.

chiar daca e mai batranicka motorul merge bine - spun asta ptc i`am schimbat uleiul si in 4 zile am facut 1500km (cta-cluj-cta). din pacate (pt mine) lantzul deja uzat trebuie schimbat...intrebarea mea este daca pot sa ii schimb kitul integral pe dimensiunea 5.3.0. cu toate ca cel original este 5.3.2.?

in timp as vrea sa ii fac ceva modificari si sper sa ma ajutati cu sugestii/raspunsuri:

-ash vrea sa ii modific coditza - e un pic cam lata pt pentru statura mea - s`ar potrivi o coditza de la vreun model mai nou?

-ar fi buna trecerea de la evacuarea dubla la una singura?

-cum ii pot ajusta amortizorul spate --- mi se pare cam rigida la "micile" denivelari...

 

 

 

nu vrea nimeni o toba leo vince sbk pt suzuki gsxr 2001-2003 ,prindere in 4 suruburi?

 

Pret 135 euro fix. ;) Toba scoate un sunet gros si frumos. post-18720-1247565841_thumb.jpg

 

Tel:0724 794 456

 

 

mai am parbriz double bouble de la fabbri pentru srad, si aripa carbon tot pentru acelasi model.

 

 

 

 

Crezi ca s`ar potrivi parbrizul double bubble la mine?

 

 

va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal alex

daca vrei iti dau eu dar nu sunt surupuri sunt niste nituri pop din plastec<unica folosinta>

sunt foarte practice si le tragi cu pistolul de pop-nit iar la demontareciocanesti un pic centrul si iese ca orice alt bulb de plastec dar il arunci

daca te intereseaza da un tel si ne intalnim ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...