Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

apoi aia inseamna niste bani in plus cu certificatul nou,mai bine il lasi tot asa:D,asa o intrebare......cu aproximatie cam unde se invarte o manopera la vopsit pe un SV versiunea S

 

taca tot vrei sa o revopsesti, poti sa o lasi tot albastru, vopsesti rotile si alte parti (manete, scarite, etc...) in auriu si negru, folosesti cateva piese din carbon sau imitatie de carbon, si deja i-ti seamana motorul cu un subaru impreza WRX:D

 

pe svrider.com am vazut un SV vopsit asa si arata f bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hello baieti si fete

 

postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul...

 

mi-am luat un k&n inca nu am apucat sa o incerc, dar nu e filtru RACE, la admisie are aceasi gatuire ca si filtrul stock, poate materialul permite trecerea mai libera a aerului...

inschimb este BMC Race, 1 pic mai scump pe ebay, aceasta nu mai are gatuire (snorkel), dar pt aceasta cam trebe umblat si la carburator pt a castiga ceva performanta.

 

despre toba.... hmm, am gasit pe ebay ceva f fain din titatiu si f ieftin :

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=120345855477

din cate am citit pe forumul sv650.org, englezi recomanda evacuari M4, leovince, arrow pt sv, restul nu prea au ceva calumea pt sv

astea pt performanta... pt look and sound, is OK si altele

 

partcarbks0.jpg

 

daca tot vrei filtre noi, vezi astea de mai sus. cu astea macar simti ca ai mai mult aer :yikes:.

 

nush cat ii de bine asa ceva pt un motor stock, poate daca ai un sv tunarit, cu arbori cu came schimbate, cu jigloare schimbate etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dihania:ai si toba aftermarket?sau stock?

 

filtrul BMC este la fel ca si intretinere precum k&n?adica are numar nelimitat de km si trebuie doar spalat?

 

eu ma gandeam la varianta leo vince+bmc sau k&n,sau roadsitalia+filtru....insa pt roadsitalia ma gandesc ca mi-ar trebui si un pc3,pt ca e in varianta doar full ,cu tot cu galerii..cu toate ca nu caut cp in plus ci mai mult sunet,dar ma gandesc sa nu pierd din putere fara un pc 3,daca as merge pe varianta asta.....

 

ps:in gama de pret leo vince doar roadsitalia am mai gasit,....daca are cineva vreo toba de sv de vanzare ,poate si sh sa dea de stire :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dihania:ai si toba aftermarket?sau stock?

 

filtrul BMC este la fel ca si intretinere precum k&n?adica are numar nelimitat de km si trebuie doar spalat?

 

eu ma gandeam la varianta leo vince+bmc sau k&n,sau roadsitalia+filtru....insa pt roadsitalia ma gandesc ca mi-ar trebui si un pc3,pt ca e in varianta doar full ,cu tot cu galerii..cu toate ca nu caut cp in plus ci mai mult sunet,dar ma gandesc sa nu pierd din putere fara un pc 3,daca as merge pe varianta asta.....

 

ps:in gama de pret leo vince doar roadsitalia am mai gasit,....daca are cineva vreo toba de sv de vanzare ,poate si sh sa dea de stire :yikes:

 

da , si bmc-ul se poate respala, dar daca o sa iei BMc race, ca si in cazul evacuari complece, cred ca o sa ai nevoie de pc3

 

cauta pe ebay.co.uk, gasesti o multe tobe facute in UK, la pret decent... Beowolf, delkevic, fuel, etc...

 

acuma vad ca si roadsitalia are chesti faine :yikes:

ai vreo idee cum se poate comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , si bmc-ul se poate respala, dar daca o sa iei BMc race, ca si in cazul evacuari complece, cred ca o sa ai nevoie de pc3

 

cauta pe ebay.co.uk, gasesti o multe tobe facute in UK, la pret decent... Beowolf, delkevic, fuel, etc...

 

acuma vad ca si roadsitalia are chesti faine :yikes:

ai vreo idee cum se poate comanda?

roadsitalia aduce cineva de pe forum, cauta la rubrica vanzari accesorii

 

poate intereeaza pe cineva http://www.jfmotorsport.de/shop2k5/catalog...roducts_id=5276

 

aici erau tobele roadsitalia. ma tenta si pe mine o evacuare completa dar nu mai sunt bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roadsitalia aduce userul gigiberlogea de pe forum la preturi f bune.....

suna intr-un mod demential:

 

deci treaba ar sta cam asa:

1.evacuare completa roads+ filtru bmc...ceea ce nu prea imi convine daca vine vorba si de un pc3 sau

2.leo vince+ k&n.....in combinatia asta ar merge si bmc?sau ar fii vb de un raport admisie/evacuare cam "deplasat"?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv.

 

Respecte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv.

 

Respecte

Incearca sa-i faci o resincronizare de carburatoare intai (sa le si cureti, evident).. Stiu ca una din pb des intalnite la SV-ul de 650 (vb aici de 99-02) este golul de putere undeva intre 6-7000 de ture si se poate rezolva cu un kit dyno! Daca vb de modelele din 2003 incoa', o sa ma abtin de la orice fel de comentarii :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. :yikes: curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni .

 

@Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? :yikes:))))))

Editat de EnduroKid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. :yikes: curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni .

 

@Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? :kiss:))))))

De acord, dar el a zis initial ca ii da in bot, apoi ca doar pierde din acceleratie.. Nu e tocmai acelasi lucru :eek: D-asta am si zis, intai curatate si resincronizate carburile, abia dupa aia restul, daca e cazul :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. :yikes: curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni .

 

@Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? :kiss:))))))

 

 

ha ha...imi place mai, dar nu mai mult decat imi place a mea , si avatar cu 2003+ nu am gasit.dar nu-i nimic...e albastra, asta e tot ce conteaza. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci nu cade in bot foarte tare,daka ar merge un incepator pe ea probabil nu si-ar da seama,la varianta cu sincronizatul si curatatul carburatoarelor mam gandit si eu,asta am sa si fac,sper s nu fie nevoie si d altceva mai complicat.

 

Mulumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv.

 

Respecte

 

cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere

Duc si la astfel de goluri.. Eu cel putin am patit-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am auzit pompa de benzina la suzuki e una antica si de demult. E principiul ala simplu cu membrana & co. Sunt cunoscute si pentru durata de viata destul de scurta. Da, plauzibil. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello baieti si fete

 

postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul...

 

 

ma bag si eu in seama cu toate ca majoritatea aveti modelul de 650.

eu am ixil carbon-race doar finale, K&n.

 

mie imi place foarte mult ixil, fac tobe de calitate iar sunetul este unul special nu uruie de nu poti sa stai langa ea cum ar fi normal de altfel la o toba de carbon libera.

 

mobra se simte mai bine cu filtru si tobe dar nu este o diferenta majora, eu unul am facut ultimul schimb si in loc de motul si bujii denso am pus castrol si ngk> si asa am reusit sa anulez toata performanta agregatelor si m-am dus mai jos decat varianta stock numai din bujie si ulei.

 

o sa pun din nou motul si denso dar de data asta o sa iau iridium si vedem atunci.

 

eu unul as merge pe leo vince are un pret decent-daca ne gandim ca iti trebuie numai 1 buc si se aude super cel putin pe 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat si eu niste mici modificari la sv, dupa masura bugetului: xenon, am scapat de coada si semnale mici

post-20895-1232794718_thumb.jpg

post-20895-1232794733_thumb.jpg

post-20895-1232794795_thumb.jpg

sunt multumit ca am reusit sa pastrez volumul initial al spatiului de depozitare si de faptul ca modificarea cozii m-a costat cam 15 lei

 

si da, alea in poza sunt calorifere

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei?

 

Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...