ADVRadu Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ai mai multe informatii / poze? pare extrem de interesanta treaba.. Din ce am gasit eu (pe svrider parca), e un motor de competitie facut de un tip din Cehia. Cine a postat a scris ca tipul a obtinut un loc onorabil in clasament (mai ales avand in vedere faptul ca a concurat cu KTM-uri si alte bestii mai potrivite pentru off/cross). In rest, detalii prea putine. De asta intrebam si eu ca...ma tenteaza! E foarte aproape de 'my dream bike'. tija, cat au fost valvele de harley? stiu ca erau pana in 40 usd fata de cele de sv care costa cam 160. Stiu ca trebuiau prelucrate la strung putin? Valvele 'da harli' au fost in jur de 40$, si cu ajutorul unui prieten din state am platit putin si pe transport si am scapat si de vama. La strung ar fi trebuit facut ceva doar daca aveam furca de generatia a doua (nu mai stiu daca ceva adaptor sau modifcare la tijele amortizoare). Furca de la prima generatie are tijele facute cu un fel de cupe in partea de sus si valvele pica la fix. Inca o parte buna la generatia veche (pe langa carburatore ) e ca tijele amortizoare au deja gaurile suficient de largi, nu mai trebuie sa le faci nimic, eventual doar sa astupi gaurelele de rebound (parerile sunt impatite daca e nevoie sau nu de asta). A, si da, mai e ceva: trebuie taiate tevile distantoare corespunzator cu lungimea valvelor. Si valvele vin prelucrate destul de urat (au bavuri) asa ca trebuiesc 'luate la pila' si apoi curatate bine inainte de utilizare. Nu de alta, dar nu prea cred ca ai nevoie de span in furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Stie careva cati watti pot pune in plus pe sv650 second gen? cum adica in plus? consumatori electrici sau ce anume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 stiu ca exista conversie la soft enduro cu suspensie de transalp pe fata si spate (amortizorul fiind de gsxr 750 srad). isi face un prieten, dar n-am apucat sa vizitez garajul inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 stiu ca exista conversie la soft enduro cu suspensie de transalp pe fata si spate (amortizorul fiind de gsxr 750 srad). isi face un prieten, dar n-am apucat sa vizitez garajul inca. fain ca exista oameni carora nu le e frica sa experimenteze si care nu stau sa se multumeasca cu ce li se ofera stock..... de obicei atitudinea asta am vazut ca-i blamata pe la noi...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) AICI - Gasiti un thread pentru inspiratie despre o conversie similara SV 2nd gen transformat intr-un dual sport. Spor la modificat p.s. la finalul postului e un link catre un alt mod - SV650 Traktor Editat Ianuarie 16, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 cum adica in plus? consumatori electrici sau ce anume? Da, la consumatori ma refeream. M-am grabit si am uitat sa mentionez asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare. Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Pai daca generatorul are o putere de 300W, si tu ai bec/becuri in farul din fata, becuri la stopul spate, mai ai si semnalizarile, plus incarcarea bateriei, le aduni, vezi cam cat iti iese si cam ce ramane ar putea fi folosit in plus. daca ai manere incalzite, stopuri cu led-uri, semnalizari cu led-uri, ar trebui sa stii cam ce consum are fiecare. Ce nu stiu sa iti zic este daca regulatorul stock de sv ar suporta 300W. Eu ma gandesc ca daca el se arde cu ce are moto pe ea din fabrica... daca mai pui si tu o sa tina si mai putin. Eu, ca multi altii, am schimbat regulatorul cu unul mai mare, dar si asta se incalzeste destul de tare. Radule long time, no see... Releul de pe SV (ca si de altfel pe multe alte motoare) e tip scurt-circuit. Adica e cu niste tiristoare care leaga la masa fazele alternatorului. Se gaseste usor schema pe net: http://webpages.charter.net/jrandall/vrr/vrr_upgrade.htm Tiristoarele sunt controlate in PWM pe baza unei tensiuni de referinta si in functie de tensiune de la iesirea alternatorului. Felul in care vad eu treaba...din contra, releul (sau cel putin tiristoarele din releu) e (sunt) mai putin solicitat(e) in cazul unui consum mai mare (bineinteles, nu poti merge cu consumul la infinit, ca vor ceda diodele, firele sau alternatorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Deci daca deconectez releul (il las in gol pe partea DC), se incalzeste de il iau dracii? Nu neaparat. Doar sunt solicitate mai mult tiristoarele, pentru ca vor trebui sa faca 'scurt' mai mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Nu cred ca se poate desface. Ai aici poze /index.php?/topic/694350-evacuare-full-oem-sv650-k7/ nu mai țin minte exact cum arată dar parcă e sudata, doar finala se poate da jos. Când ajung pe la garaj am sa fac poze mai detaliate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Salutare, caut si eu sa cumpar daca aveti pe acasa un disc de frana spate, carena fata stanga si codita spate stanga, maneta de frana fata... un sfat de unde as putea sa le cumpar, sau daca stiti pe cineva care vinde din dezmembrari... da un PM,le am majoritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Ianuarie 29, 2014 Share Postat Ianuarie 29, 2014 Nu are nimeni nevoie de un radiator de a doua generatie? 2005+, eftin ce bani? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Un SV bun, cunoscatorii il cunosc )) /index.php?/topic/707637-suzuki-sv-1000-2005-pomana/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Ala e 2005 atunci cand mi-oi lua eu ier 6. In rest arata foarte bine! E al lui Cap0ne (fostul de fapt) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 vand si eu motocicleta.achizitie de la motomus, mai are cateva zile de garantie . http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv-din-2001-555173.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 vand si eu motocicleta.achizitie de la motomus, mai are cateva zile de garantie . http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-sv-din-2001-555173.html 4% zici? sau e doar asaaa...vrajeala de bikeshop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max. In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nu e chiar vrajeala. Eu am scos consum de 4.5% bucuresti-vama pe silistra in grup cu mers 90 kmph max. In acelasi timp la stilul meu de mers pe toamna tarzie in Bucuresti am scos si 8%. In oras consumul e undeva in jurul lui 6.5% in functie de cum schimbi nu vreau sa o sug , dar totusi cum rezisti sa mergi in grup, cu 90 km/h constant?.....unde dracu mai e placerea? (nu ca 200km/h ar fi placere, dar zic si eu..) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 (editat) imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu Editat Februarie 6, 2014 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 imi place sa merg tare, chiar nu prea rezist pe autostrada sub 150 singur.. in schimb in grup imi place la nebunie, admir peisajul si compania celor 15-20 de motoare... parca as vrea sa ajung la destinatie cat mai tarziu inteleg perfect ce vrei sa spui, dar am mers si eu in grup (ff rar) si la 90 la ora tampeam...nu stiu, adica...ma simteam ca in masina... Nu-s deloc adeptul vitezei. De ex cu 120 e lux, nu ma deranjeaza deloc, dar 90...pfff imi dadea K.O., mai ales pe europeana cu 2 benzi pe sens, mai prindeam linii drepte... de fapt totul depinde de drum. Daca ai un traseu gen Tihuta, Mestecanis, e chiar fun 90 km/h, nu pare slow... Dar cum vine linia dreapta...cum simti ca tampesti.. Eu cu SV ul (naked) ma simteam cel mai ok la 130 maxim 140, dupa aia ma deranja vantul (i-am dat maxim 210 km/h, poate mergea mai mult,dar pur si simplu vantul /curentul era imposibil la viteza aia) + inca o faza. Dupa cateva iesiri in ''grup'', esuate, mi-am dat seama ca cel mai mult conteaza cum iti alegi partenerii de excursie/grup, decat traseul... Daca sunt ba cu chopper, ba pixde care merg cu 40 in localitate si 80 in afara..... + daca sunt si cativa teribilisti care depasesc mereu (sa demonstreze nu stiu ce),atunci iesirea in ''grup' e epic fail... Cele mai smechere sunt iesirile in maxim 5 insi,care se stiu intre ei si au acelasi stil de mers... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 nRock!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 te apuci de reconditionare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cerbuu Postat Februarie 6, 2014 Share Postat Februarie 6, 2014 4% zici? sau e doar asaaa...vrajeala de bikeshop? nu este nici o vrajeala. puteam sa nu scriu cat consuma nu este obligatoriu sau vreun atuu asta la vanzare .eu atat am scos consum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.