Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

De curand am devenit posesorul unui SV650S din 2000 si am o problema cu ea. Motorul face un zgomot metalic la relanti care dispare in turatii (sau e acoperit de sunetul motorului). Mi s-a spus ca e posibil sa fie de la intinzatorul lantului de distributie dar inca nu am dus-o la niciun mecanic. Imi puteti recomanda un mecanic bun?

 

Video cu sunetul motorului :


» Post actualizat in 18 Sep 2017 09:42

* in Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un Sv 650 S din 2008 care se apropie de 25000 km si din ce am vazut in manualul de service este necesare verificarea valvelor, m-am documentat am gasit un tutorial cum se face pe net si pare realizabil cu sculele pe care le am problema este ca nu gasesc in romania Suzuki Bond 1215 pentru a etansa la loc garniturile de la chiulasa. am gasit inlocuitori sub forma de Loctite 5980 si Loctit 5990 dar nu stiu care este bun si daca isi face treaba cum trebui.

 

Pentru cei ce se gandesc de ce nu mecanic, m-am interesat cat m-ar costa si vreo 3 mecanici din bucuresti mi-au zis intre 1000 si 1200 ron doar sa o verifice, ce e drept iti ia cateva ore sa le verifici in special pentru cilindrul spate unde nu ai acces aproape deloc de aceea prefer sa o fac o singur pentru ca nu pare sa fie ceva dificil doar ca iti ia mult timp. Daca nu iese ok macar stiu ca eu sunt de vina :D

 

 

Acesta era manualul pentru motocicleta ca bonus https://www.manualslib.com/manual/804871/Suzuki-Sv650-S.html?page=165#manual

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare. Apelez aici la experienta posesorilor de SV. In aceasta toamna/iarna as dori sa imi achizitionez o motocicleta, si m-am gandit la un SV 650s. Acum, ideea e in felul urmator. La bugetul pe care il am, as putea lua modelul pana in 2003, adica cel pe carburatie. Daca as mai strange niste banuti, as putea sari la cel pe injectie (dupa 2003-2004).

 

Citind topicul /index.php?/topic/94255-carburator-vs-injectie/page-2 plus alte pagini de aici si din afara, vad ca lucrurile se prezinta cam asa:

- carburatie: consum <, fiabilitate >, pretentioasa la sincronizari si mentenanta

- injectie: consum mai mare, mentenanta mai facila, insa odata ce da rateuri, "te lasa in camp" fara regrete

 

Intrebarea, asadar, ar fi: la fel se prezinta lucrurile si la SV 650S? Modelele pe carburatie costa cam 1200+. Cele pe injectie cam 1600+. Merita diferenta de bani sau ar fi o alegere mai buna carburatia? Sau, mai simplu, ce ati alege in locul meu? Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Daca ai timp, uita-te prin topicul asta si vezi cate sv-uri pe injectie au ajut probleme cu injectia. Eu nu tin minte sa fi fost vreunul, dar e posibil sa nu mai tin minte corect.

 

Ca idee, cel mai important e sa fie intretinuta motocicleta, in rest va merge bine si cu carburator si cu injectie, desigur cu intretinerea de rigoare. Al meu SV este pe carburator, si tre sa recunosc ca am renuntat sa mai am grija de el ca la inceput, in primul rand pentru ca merg putini km pe an si nu am timpul sa il bibilesc. Si ca exemplu, in vara, am ajuns acasa (nu locuiesc in romania, dar am moto in romania), am schimbat uleiul si filtrul, verificat bujii, si i-am dat bataie 6000 de km prin europa. Nu mi-a facut nici o problema. Dar cum am zis, eu merg putin pe an fata de altii asa ca nu pot fi luat ca referinta in fiabilitate a SV-ului.

 

Enough about me!

 

Ca sa fiu ontopic, eu unul cred ca merita diferenta si sa mergi pe un sv cu injectie. Este mai nou, si eu nu cred ca iti faca probleme (daca nimeresti unul intretinut bine). Daca ai ochiul format si nu te grabesti, poti alege ceva bun, si oricum ai timp in iarna sa il mai rezolvi una alta daca are ceva probleme (dar ar fi bine sa nu le aiba). La sv eu unul stiu 2 bube mari: releul de incarcare care cred ca este piesa care se defecteaza cel mai frecvent; si sa aiba mereu uleiul la nivelul corespunzator altfel ai surprize.

 

De ex al meu consuma ceva ulei si m-am invatat sa il verific cam la 1000-1500 km sa vad daca e necesar sa il completez. Nu stiu daca toate fac la fel, sau al meu e mai cu buba, dar ar fi bine sa cumperi unul care a mers mereu cu suficient ulei in el.

 

Success la alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Asta am facut, dar e greu de urmarit. Multe pagini. Perseverez, insa. Am ajuns la a 200-a.

Cam asta e problema, ca nu prea stiu cum sa evaluez un motor intretinut si altul ne. In afara de chestii de mecanica ce sunt comune bicicletelor (furca, cadru, lant, etc), la partea electrica si de motor sunt (aproape) paralel. Cat despre diferenta, am uitat sa mentionez ceva important: sunt incepator. Si cum stiu ca in general se recomanda motociclete mai ieftinute la inceput, ma gandesc daca merita sau nu diferenta de bani. Multumesc pt. raspunsuri. M-am mai dumirit putin. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca fost posesor de sv prima si a doua generatie iti pot spune ca mecanic nu e cam nici o diferenta sesizabila inafara de injectie si furca reglabila,se comporta la fel consum mic,cuplu de jos,frane cam proaste la ambele etc.In rest e o motocicleta foarte buna daca ai grija cu uleiul(sa fie la nivel) si la cea pe injectie grija cu mizeria in rezervor ca se duce in injectoare.Oricare o iei o sa fie buna.Ca sa iti faci o idee eu am vandut-o pe a mea din 2004 cu 2000e,dar revizionata complet(anvelope,lant,ulei,filtre tot).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveam impresia ca ai trecut demult de 150k km. Am o curiozitate, pe k1200 cam cati km poti merge pe zi? Cu SV-ul (pasager + eu) nu am reusit mai mult de 880 km/zi. Nu stiu daca e mult sau putin, cert e ca as fi vrut sa pot mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are mai mult, ca am avut melcul spart si pana mi-a venit unu nou n-am lasat-o sa stea (undeva prin 2010-2011 se intampla asta). cat despre K ce sa zic, faci cati vrei, pe el nu-l intereseaza, importat e cat duci tu, nu am contorizat care a fost cel mai lung drum cu el si e foarte posibil sa fie chiar mai scurt decat cel facut cu SVul acum cativa ani (Bv-Granita Austro-Ungara), intr-o vreme ma gandeam sa fac un Ironbut challenge, dar mi-a trecut, prefer sa mai si vad ceva pe unde ma duc nu doar sa inghit kilometrii :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta si mie dintr-o data nu a mai functionat kilometrajul. O fi de la melc? Nu sunt mare mecanic...De unde imi dau seama daca asta e problema? O alta problema care tot am vrut sa o intreb, e problema trecerii cutiei in gol.. Mi-e imposibil sa o scot la gol cand motorul e pornit. Zici ca e betonat acolo. Daca opresc motorul, iese in gol foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maiokioti ce ulei ai in ea? incearca si cu alt ulei la primavara, si vezi daca se remediaza problema. Am un prieten care avea problema asta la un sv 1st gen dupa ce a cumparat-o, si dupa ce i-a schimbat uleiul s-a rezolvat problema asta si ii intra in neutru foarte usor :) eu nu am patit-o pana acum la 2nd gen-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul an, in care a ajuns la mine, am pus Motul 5100. In al doilea an am pus Motul 7100. Anul asta am pus Motul 300V. Anul acesta a intrat cel mai greu in neutru. Pentru anul viitor am cumparat deja Eneos GP 4T Ultra Racing 10w-40. Abia astept sa incerc noul ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut . am si eu o intrebare...are cineva maneru pasagerului de pe codita la vanzare sau se poate lipsi de el? eu nu il am si tocmai mi-am achizitinat topcase si suportu acestuia care se prinde si de manerul pasagerului, vb de sv generatia 2? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Se da una bucata sv650s din 2000 + temperarurile scazute care.s acu. Trag soc dau buton, porneste frumos, urca spre 3000 ture sta oleaca (3-4 sec) si apoi moare. La al doilea buton o ia brici si nu mai moare. E valabil doar acu la frig. La caldura porneste unsa. La ce sa ma uit? Sau e normal la frig sa faca asa? La primu buton doar rupe uleiu care.i rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Sunt posesor de SV1000S cu kit de conversie de superbike hadlebar(o pozitie mult mai confortabila). Dar tot nu prea ma inteleg cu ea, mi se pare mult prea rigida si cu pasager e mai rau asa ca am zis poate trebuie sa schimb clasa doar ca vanzarea nu prea merge bine.

Asa ca apelez la experienta voastra ce as putea face cel putin cu amortizorul spate sa nu mai fie asa de tare incat sa nu imi zboare pasagerul la fiecare groapa, arcul este decomprimat la maxim si mi se pare tot prea rigida.

Si de unde as putea cumpara un suport de topcase SH pentru ca nou e mult prea mult pentru bugetul meu.

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...