m4v3rick Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 nope, e 1st gen (2002) cu carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 Aveam impresia ca ai trecut demult de 150k km. Am o curiozitate, pe k1200 cam cati km poti merge pe zi? Cu SV-ul (pasager + eu) nu am reusit mai mult de 880 km/zi. Nu stiu daca e mult sau putin, cert e ca as fi vrut sa pot mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 19, 2017 Share Postat Noiembrie 19, 2017 are mai mult, ca am avut melcul spart si pana mi-a venit unu nou n-am lasat-o sa stea (undeva prin 2010-2011 se intampla asta). cat despre K ce sa zic, faci cati vrei, pe el nu-l intereseaza, importat e cat duci tu, nu am contorizat care a fost cel mai lung drum cu el si e foarte posibil sa fie chiar mai scurt decat cel facut cu SVul acum cativa ani (Bv-Granita Austro-Ungara), intr-o vreme ma gandeam sa fac un Ironbut challenge, dar mi-a trecut, prefer sa mai si vad ceva pe unde ma duc nu doar sa inghit kilometrii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 Anul asta si mie dintr-o data nu a mai functionat kilometrajul. O fi de la melc? Nu sunt mare mecanic...De unde imi dau seama daca asta e problema? O alta problema care tot am vrut sa o intreb, e problema trecerii cutiei in gol.. Mi-e imposibil sa o scot la gol cand motorul e pornit. Zici ca e betonat acolo. Daca opresc motorul, iese in gol foarte usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Noiembrie 20, 2017 Share Postat Noiembrie 20, 2017 @maiokioti ce ulei ai in ea? incearca si cu alt ulei la primavara, si vezi daca se remediaza problema. Am un prieten care avea problema asta la un sv 1st gen dupa ce a cumparat-o, si dupa ce i-a schimbat uleiul s-a rezolvat problema asta si ii intra in neutru foarte usor eu nu am patit-o pana acum la 2nd gen-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Primul an, in care a ajuns la mine, am pus Motul 5100. In al doilea an am pus Motul 7100. Anul asta am pus Motul 300V. Anul acesta a intrat cel mai greu in neutru. Pentru anul viitor am cumparat deja Eneos GP 4T Ultra Racing 10w-40. Abia astept sa incerc noul ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 va salut . am si eu o intrebare...are cineva maneru pasagerului de pe codita la vanzare sau se poate lipsi de el? eu nu il am si tocmai mi-am achizitinat topcase si suportu acestuia care se prinde si de manerul pasagerului, vb de sv generatia 2? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto.consumabile Postat Noiembrie 30, 2017 Share Postat Noiembrie 30, 2017 Pentru cine doreste , am un filtru de aer nou in cutie marca DNA pentru Suzuki SV 650 K3 K7, SV 1000 LA 120 Lei. Poze aici. https://www.olx.ro/oferta/filtru-aer-nou-suzuki-sv-650-k3-k7-ID9QhUb.html In Bucuresti predare personala. Tel-0736957958 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bc_krist Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Se da una bucata sv650s din 2000 + temperarurile scazute care.s acu. Trag soc dau buton, porneste frumos, urca spre 3000 ture sta oleaca (3-4 sec) si apoi moare. La al doilea buton o ia brici si nu mai moare. E valabil doar acu la frig. La caldura porneste unsa. La ce sa ma uit? Sau e normal la frig sa faca asa? La primu buton doar rupe uleiu care.i rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 13, 2017 Share Postat Decembrie 13, 2017 Las-o asa! Este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin525 Postat Decembrie 15, 2017 Share Postat Decembrie 15, 2017 Va salut, Sunt posesor de SV1000S cu kit de conversie de superbike hadlebar(o pozitie mult mai confortabila). Dar tot nu prea ma inteleg cu ea, mi se pare mult prea rigida si cu pasager e mai rau asa ca am zis poate trebuie sa schimb clasa doar ca vanzarea nu prea merge bine. Asa ca apelez la experienta voastra ce as putea face cel putin cu amortizorul spate sa nu mai fie asa de tare incat sa nu imi zboare pasagerul la fiecare groapa, arcul este decomprimat la maxim si mi se pare tot prea rigida. Si de unde as putea cumpara un suport de topcase SH pentru ca nou e mult prea mult pentru bugetul meu. Multumesc mult si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 Salut. Am achizitionat recent un suzuki sv 650n generatia 2. As vrea sa imi iau genti laterale si tot caut ceva suport pentru ele dar nu gasesc mare lucru. Ce folositi cei care aveti side bags? Imi spuneti un model sau o recomandare, ceva ? La gentile astea ma gandeam: https://www.fc-moto.de/en/GIVI-EA100B-Saddle-Bags-Easy-T-Pair Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 27, 2017 Share Postat Decembrie 27, 2017 http://www.shad.es/en/shad-usa/products/fittings/suzuki/sv650-s/2005/c12mar4mod24mot139/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Decembrie 31, 2017 Share Postat Decembrie 31, 2017 Poate sa-mi zica si mie cineva daca acest far se poate monta pe SV? https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Streetfighter-Naked-Headlight-Head-Lamp-GSX-CB-ZZR-Motorbike-Silver-1x-/272247876886?hash=item3f633ced16:g:dCYAAOSwXSJXPY2B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 6, 2018 Share Postat Ianuarie 6, 2018 poti, dar de ce ai vrea sa strici SV-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bambilici Postat Ianuarie 13, 2018 Share Postat Ianuarie 13, 2018 Salut. Mai revin cu o intrebare, sper sa nu pornesc polemici pe tema asta . Vreau sa fac schimbul de ulei. Pana acum in motocicleta veche am pus doar 10w40. Si la sv, in manual, 10w40 e una din optiuni. As vrea sa stiu daca e cineva care a probat diferite vascoztati, cu ce s-a comportat mai bine motocicleta. Cam 60-70% din km o sa ii fac in oras, si cum clujul e un oras aglomerat, o sa se incalzeasca bine motorul. Pe langa asta, am observat in factura de service la 1000 km ca s-a pus ulei 15w50. De asta as fi curios de niste pareri. PS: cu marca uleiului o sa ma descurc la momentul cand o sa fie schimbat, ma intereseaza doar vascozitatea. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 O iei la plimbare de la 10 grade? Daca da merge 5w30-5w40. Daca nu si astepti macar un 15-18 grade, baga 10w40. Daca te prinde mijlocul verii cu schimbul de ulei sau iesi de la sfarsitul lui august si bagi si drumuri lungi la campie, 15w50 face treaba buna. Pareri personale. Graficele din manuale sunt orientative. Mie de exemplu imi zice sa bag 5w20. Vara la 50 de grade e fix pipi. Dar astia-s nebuni cu emisiile si alte balarii. Asa ca bag 10w40 si n-am probleme. La toate troacele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Ianuarie 18, 2018 Share Postat Ianuarie 18, 2018 ustin ce spune @: Trancaniciel. 10w40 in general, iar cand este cald cel mai bine se simte cu 15w50. Din experienta mea uleiul semisintetic functioneaza foarte bine. Eu fac schimbul intre 4000 si 6000 km cand incepe sa se simta putin diferit la cutie: "agata". » Post actualizat in 19 Jan 2018 12:23Sa vezi chestie ... nu am stiut ca rulmentul se schimba la nr de km... asa ca mi s-a spart rulmentul de la roata fata si bineinteles s-a stricat si rotita de la kilometraj. Concluzie: nu faceti ca mine, schimbati rulmentii ca nu sunt scumpi. Am cumparat skf 2 pt fata si 2 pt spate. Unde gasesc rotita de kilometraj? Merge si fara, dar nu stiu cat am la ora si nu mai inregistreaza km, ceea ce nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Ianuarie 19, 2018 Share Postat Ianuarie 19, 2018 Si eu l-am spart dintr-o greseala stupida, l-am luat de la romimoto. http://www.romimoto-piese.ro/ro2/search/731.01.36+++/in/all/article/647908 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Ianuarie 20, 2018 Share Postat Ianuarie 20, 2018 Unde gasesc rotita de kilometraj? se poate face. Acum cativa ani cineva a postat una executata pe strung, din Dural.... eu am gasit o teava de Al. cu diam interior cat al senzorului la care am facut 4 "craci" de antrenare, adica crestata teva si indoit la 90gr. + pila aprox. 1 ora (daca ai teava )... merge si de plastic indoita la flacara . Pe alte forumuri cineva a facut cu pila doar un mic canal in frontalul senzorului, pt. antrenare... care a fost imperechiat cu un surub autofiletant fixat in roata. Sper ca m-am facut inteles...e destul de greu fara poze explicative. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 Salut gasca, ore stie cineva sau ma poate ajuta careva cu un pont unde gasesc manerul pasagerului de pe codita la SV generatia a doua? Va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 4, 2018 Share Postat Februarie 4, 2018 (editat) Melc de kilometraj gasesti la Cesar de la GRG sau la userul kex83. Costa undeva intre 80 si 150 de lei(depinde de unde il gasesti) L.E. A mea s-a comportat cel mai bine pe 10w50 si 15W50 in toate conditiile. 10-40 se face apa chioara dupa 3 km Discuri fata SH are cineva pt gen2? Editat Februarie 4, 2018 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulip Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Salutare din nou. Dupa dilema injectie vs carburatie la care am gasit rezolvare tot aici, apelez inca o data la voi. Ideea e asa. Gasit una bucata SV 650 SK6 S 2007. Este stock, full carenata (modelul full s-a produs din 2008, imi zice netul, insa proprietarul spune ca full fairing-ul e original). Aici e putina ceata in capul meu. Cum e full fairing daca modelul intra in productie abia in 2008? Sau e ceva body kit special pt UK? Motorul arata bine, suna binisor (am video deoarece nu am ajuns inca sa il vad), dar are.. 76000Km. Sa ma sperii de cifra asta sau nu? E cumparat din Anglia, rulat acolo pana in 2014, e la al 6-lea proprietar, km reali, inmatriculat Romania, pret undeva la 2000 euro (din ce am vazut pe net sub pretul pietei). Atasez si niste poze (sper sa fie ok) ca sa va faceti o idee. Ce sfaturi puteti sa imi dati? La ce ar trebui sa ma uit, sa fiu atent, sa testez? Mentionez ca teoretic voi merge cu un mecanic, dar practic nu stiu daca va fi liber cand voi putea eu merge sa il vad (week-end). TL;DR: Gasit Suzuki SV 650 S, 2007, 76000Km, al 6-lea proprietar, rulat pana in 2014 in Anglia, pret 2000E(neg.), inmatriculat Ro. Intrebari: - ce parere aveti de nr de km si de eventualele investitii financiare necesare? - ce ar trebui sa vad prima data la el? - va puteti face o idee din pozele atasate? PS: orice idee sau completare este binevenita. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 modelul are si S, si SF(full fairing) care a aparut pe piata mai devreme in unele tari, sau deloc in altele 76K nu e mult pt un SV, motorul in V are jocuri mai mari din fabrica si e mai fiabil decat un 4L care functioneaza mai turat. Chiar si un 4L intretinut e inca "motor" la 80K. Al meu SV K3 are 83-85K si nu face probleme. Sa mearga ok, sa fie furcile drepte si cam atat. Daca e venit din UK(vezi coroziune) - ar fi recomandat sa-i schimbi toate cablurile dupa cumparare - 2xacceleratie + ambreiaj, eventual verificat/schimbat rulmenti roti, jug, curatat bine etrieri frana. Din poze arata bine, ramane sa-l vezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tulip Postat Februarie 8, 2018 Share Postat Februarie 8, 2018 @ Hard Knot: Multam mult. M-ai convins sa bat 200 de km sa o vad. Revin cu detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.