Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aveam impresia ca ai trecut demult de 150k km. Am o curiozitate, pe k1200 cam cati km poti merge pe zi? Cu SV-ul (pasager + eu) nu am reusit mai mult de 880 km/zi. Nu stiu daca e mult sau putin, cert e ca as fi vrut sa pot mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are mai mult, ca am avut melcul spart si pana mi-a venit unu nou n-am lasat-o sa stea (undeva prin 2010-2011 se intampla asta). cat despre K ce sa zic, faci cati vrei, pe el nu-l intereseaza, importat e cat duci tu, nu am contorizat care a fost cel mai lung drum cu el si e foarte posibil sa fie chiar mai scurt decat cel facut cu SVul acum cativa ani (Bv-Granita Austro-Ungara), intr-o vreme ma gandeam sa fac un Ironbut challenge, dar mi-a trecut, prefer sa mai si vad ceva pe unde ma duc nu doar sa inghit kilometrii :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta si mie dintr-o data nu a mai functionat kilometrajul. O fi de la melc? Nu sunt mare mecanic...De unde imi dau seama daca asta e problema? O alta problema care tot am vrut sa o intreb, e problema trecerii cutiei in gol.. Mi-e imposibil sa o scot la gol cand motorul e pornit. Zici ca e betonat acolo. Daca opresc motorul, iese in gol foarte usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@maiokioti ce ulei ai in ea? incearca si cu alt ulei la primavara, si vezi daca se remediaza problema. Am un prieten care avea problema asta la un sv 1st gen dupa ce a cumparat-o, si dupa ce i-a schimbat uleiul s-a rezolvat problema asta si ii intra in neutru foarte usor :) eu nu am patit-o pana acum la 2nd gen-ul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul an, in care a ajuns la mine, am pus Motul 5100. In al doilea an am pus Motul 7100. Anul asta am pus Motul 300V. Anul acesta a intrat cel mai greu in neutru. Pentru anul viitor am cumparat deja Eneos GP 4T Ultra Racing 10w-40. Abia astept sa incerc noul ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut . am si eu o intrebare...are cineva maneru pasagerului de pe codita la vanzare sau se poate lipsi de el? eu nu il am si tocmai mi-am achizitinat topcase si suportu acestuia care se prinde si de manerul pasagerului, vb de sv generatia 2? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Se da una bucata sv650s din 2000 + temperarurile scazute care.s acu. Trag soc dau buton, porneste frumos, urca spre 3000 ture sta oleaca (3-4 sec) si apoi moare. La al doilea buton o ia brici si nu mai moare. E valabil doar acu la frig. La caldura porneste unsa. La ce sa ma uit? Sau e normal la frig sa faca asa? La primu buton doar rupe uleiu care.i rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Sunt posesor de SV1000S cu kit de conversie de superbike hadlebar(o pozitie mult mai confortabila). Dar tot nu prea ma inteleg cu ea, mi se pare mult prea rigida si cu pasager e mai rau asa ca am zis poate trebuie sa schimb clasa doar ca vanzarea nu prea merge bine.

Asa ca apelez la experienta voastra ce as putea face cel putin cu amortizorul spate sa nu mai fie asa de tare incat sa nu imi zboare pasagerul la fiecare groapa, arcul este decomprimat la maxim si mi se pare tot prea rigida.

Si de unde as putea cumpara un suport de topcase SH pentru ca nou e mult prea mult pentru bugetul meu.

 

Multumesc mult si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Am achizitionat recent un suzuki sv 650n generatia 2. As vrea sa imi iau genti laterale si tot caut ceva suport pentru ele dar nu gasesc mare lucru. Ce folositi cei care aveti side bags? Imi spuneti un model sau o recomandare, ceva ? La gentile astea ma gandeam: https://www.fc-moto.de/en/GIVI-EA100B-Saddle-Bags-Easy-T-Pair

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mai revin cu o intrebare, sper sa nu pornesc polemici pe tema asta :D. Vreau sa fac schimbul de ulei. Pana acum in motocicleta veche am pus doar 10w40. Si la sv, in manual, 10w40 e una din optiuni. As vrea sa stiu daca e cineva care a probat diferite vascoztati, cu ce s-a comportat mai bine motocicleta. Cam 60-70% din km o sa ii fac in oras, si cum clujul e un oras aglomerat, o sa se incalzeasca bine motorul.

 

Pe langa asta, am observat in factura de service la 1000 km ca s-a pus ulei 15w50. De asta as fi curios de niste pareri.

 

PS: cu marca uleiului o sa ma descurc la momentul cand o sa fie schimbat, ma intereseaza doar vascozitatea. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O iei la plimbare de la 10 grade? Daca da merge 5w30-5w40. Daca nu si astepti macar un 15-18 grade, baga 10w40. Daca te prinde mijlocul verii cu schimbul de ulei sau iesi de la sfarsitul lui august si bagi si drumuri lungi la campie, 15w50 face treaba buna. Pareri personale. Graficele din manuale sunt orientative. Mie de exemplu imi zice sa bag 5w20. Vara la 50 de grade e fix pipi. Dar astia-s nebuni cu emisiile si alte balarii. Asa ca bag 10w40 si n-am probleme. La toate troacele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ustin ce spune @: Trancaniciel. 10w40 in general, iar cand este cald cel mai bine se simte cu 15w50. Din experienta mea uleiul semisintetic functioneaza foarte bine. Eu fac schimbul intre 4000 si 6000 km cand incepe sa se simta putin diferit la cutie: "agata".


» Post actualizat in 19 Jan 2018 12:23

Sa vezi chestie ... nu am stiut ca rulmentul se schimba la nr de km... asa ca mi s-a spart rulmentul de la roata fata si bineinteles s-a stricat si rotita de la kilometraj.

Concluzie: nu faceti ca mine, schimbati rulmentii ca nu sunt scumpi. Am cumparat skf 2 pt fata si 2 pt spate.

Unde gasesc rotita de kilometraj?

Merge si fara, dar nu stiu cat am la ora si nu mai inregistreaza km, ceea ce nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde gasesc rotita de kilometraj?

se poate face. Acum cativa ani cineva a postat una executata pe strung, din Dural.... eu am gasit o teava de Al. cu diam interior cat al senzorului la care am facut 4 "craci" de antrenare, adica crestata teva si indoit la 90gr. + pila aprox. 1 ora (daca ai teava )... merge si de plastic indoita la flacara . Pe alte forumuri cineva a facut cu pila doar un mic canal in frontalul senzorului, pt. antrenare... care a fost imperechiat cu un surub autofiletant fixat in roata. Sper ca m-am facut inteles...e destul de greu fara poze explicative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Melc de kilometraj gasesti la Cesar de la GRG sau la userul kex83. Costa undeva intre 80 si 150 de lei(depinde de unde il gasesti)

 

L.E. A mea s-a comportat cel mai bine pe 10w50 si 15W50 in toate conditiile. 10-40 se face apa chioara dupa 3 km

 

Discuri fata SH are cineva pt gen2?

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou.

 

Dupa dilema injectie vs carburatie la care am gasit rezolvare tot aici, apelez inca o data la voi. Ideea e asa. Gasit una bucata SV 650 SK6 S 2007. Este stock, full carenata (modelul full s-a produs din 2008, imi zice netul, insa proprietarul spune ca full fairing-ul e original). Aici e putina ceata in capul meu. Cum e full fairing daca modelul intra in productie abia in 2008? Sau e ceva body kit special pt UK? Motorul arata bine, suna binisor (am video deoarece nu am ajuns inca sa il vad), dar are.. 76000Km. Sa ma sperii de cifra asta sau nu? E cumparat din Anglia, rulat acolo pana in 2014, e la al 6-lea proprietar, km reali, inmatriculat Romania, pret undeva la 2000 euro (din ce am vazut pe net sub pretul pietei). Atasez si niste poze (sper sa fie ok) ca sa va faceti o idee. Ce sfaturi puteti sa imi dati? La ce ar trebui sa ma uit, sa fiu atent, sa testez? Mentionez ca teoretic voi merge cu un mecanic, dar practic nu stiu daca va fi liber cand voi putea eu merge sa il vad (week-end).

 

TL;DR:

 

Gasit Suzuki SV 650 S, 2007, 76000Km, al 6-lea proprietar, rulat pana in 2014 in Anglia, pret 2000E(neg.), inmatriculat Ro.

 

Intrebari:

- ce parere aveti de nr de km si de eventualele investitii financiare necesare?

- ce ar trebui sa vad prima data la el?

- va puteti face o idee din pozele atasate?

 

post-37360-0-51224700-1517826907_thumb.jpg

post-37360-0-79988600-1517826920_thumb.jpg

post-37360-0-55157700-1517826933_thumb.jpg

post-37360-0-82855100-1517826948_thumb.jpg

post-37360-0-94424800-1517826963_thumb.jpg

 

 

PS: orice idee sau completare este binevenita. Multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul are si S, si SF(full fairing) care a aparut pe piata mai devreme in unele tari, sau deloc in altele

 

76K nu e mult pt un SV, motorul in V are jocuri mai mari din fabrica si e mai fiabil decat un 4L care functioneaza mai turat. Chiar si un 4L intretinut e inca "motor" la 80K. Al meu SV K3 are 83-85K si nu face probleme.

 

Sa mearga ok, sa fie furcile drepte si cam atat. Daca e venit din UK(vezi coroziune) - ar fi recomandat sa-i schimbi toate cablurile dupa cumparare - 2xacceleratie + ambreiaj, eventual verificat/schimbat rulmenti roti, jug, curatat bine etrieri frana.

 

Din poze arata bine, ramane sa-l vezi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...