Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni, imi vine sa ma arunc de undeva de sus, sus de tot, eventual cu motoru legat de gat si fara parasuta :bigstar: :laugh: :clap: . Simt ca turbez, nu stiu ce naiba sa mai fac... Nu porneste fieru' dracu', am avut ceva probleme cu ea, mai demult, am si scris pe aici, credeam ca e bateria - o fi fost si aia ca nu prea se incarca, intre timp am schimbat-o, am verificat bujiile - OK, am verificat de scurgeri de curent - OK, tensiunea de incarcare - OK (pana una alta i-am schimbat si filtru de aer si gumele), ieri am iesit cu ea, cred ca am facut vreo 100KM, am lasat-o in curte, iar azi dimineata, era acoperita cu roua, dau sa-o pornesc, si :P :P :) :cheers: :) :) :) . Se aude ca vrea sa invarta electromotoru' dar asa, probabil numai un pic, dupaia moare. Recunosc ca electromotoru' nu l-am verificat, n-am avut timp. As duce-o undeva la un service, dar nu prea am "timp" acum. Voi ati avut experiente din astea? Ce as putea face? In afara de a scoate benzina din rezervor, a o turna cu varf si indesat pe deasupra si a aprinde un chibrit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am lasat-o pana seara, probabil ca s-a uscat ca la prima cheie a luat-o, dar... tot are ceva, ca azi dimineata, dupa o noapte petrecuta in garaj, am dat sa-o pornesc, a pornit din prima cu socu la jumate, a mers vre-o 20-30 secunde (turometru arata 2000-2500RPM) dupa care am auzit ca incetineste si pana sa-i deschid socu la maxim, a murit. La incercari repetate de resuscitare aka oprit+cheie+ambreiaj+buton=NIMIC :D ca ieri, cand a stat noaptea afara, un zumzet de la electromotor cum ca ar vrea sa invarta si nu poate si atat (plus miile de draci de la mine din cap). Lumini sunt, claxon merge, doar motoru ala nu vrea sa o ia. Azi sper sa ajung sa imi iau si niste bujii noi si sa le schimb, poate o fi ceva si cu alea, cu toate ca la ochi nu parea sa fi avut ceva(le-am curatat usor partile innegrite cu o lama de bisturiu). Oricum ceva imi zice ca ajung in seara asta acasa si numai de-a dracu' cand ii dau cheie, o sa porneasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....................................

 

Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ???

E cam acelasi motor dar suspensia difera.

Sper sa nu supar pe cineva .

 

.......................

 

 

Pentru pb ghidonului , care si pe mine m-a deranjat tare , exista un kit de ghidon turing pe Louis sau POLO care costa cam 320 de euro. Eu l-am luat si sincer motorul s-a schimbat TOTAL. Pentru cei care au aceasta pb recomand cu toata increderea, singurul lucru pe care il regret este ca nu am facut asta de cand am luat-o , anul trecut.

Toate bune!

post-23746-1213799095_thumb.jpg

post-23746-1213799117_thumb.jpg

Editat de Marat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce era sa ma tranteasca astazi... stau la semafor, se face verde si ii dau sa mearga (nu blana, ci normal). insa probabil nu am vazut o denivelare sau ceva pata de ulei ca tare a inceput sa "vobleze". m-a scuturat bine si a mers mai departe. nu am cazut :D...

 

PS: poate fi si de la roti, sunt cam veci. am comandat deja un set nou dar nu au timp sa le instaleze pana pa 2...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu confortul e cam relativ... io ma simt foarte bine pe ea, fac lejer 200 km fara sa ma opresc ... cand is cu pasagera si cu bagaje e altceva.. pe varianta naked nu cred ca m- as simti bine

 

iar cu apa niciodata nu am avut problema, poate protejeaza ceva carena aceia inferioara

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca si la 33 esti inca in floarea varstei :blink:

 

plus ca motorul naravas a SV-ului 100% te face sa te simti mai tinar :D

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, imi vine sa ma arunc de undeva de sus, sus de tot, eventual cu motoru legat de gat si fara parasuta :rock: :P :( . Simt ca turbez, nu stiu ce naiba sa mai fac... Nu porneste fieru' dracu', am avut ceva probleme cu ea, mai demult, am si scris pe aici, credeam ca e bateria - o fi fost si aia ca nu prea se incarca, intre timp am schimbat-o, am verificat bujiile - OK, am verificat de scurgeri de curent - OK, tensiunea de incarcare - OK (pana una alta i-am schimbat si filtru de aer si gumele), ieri am iesit cu ea, cred ca am facut vreo 100KM, am lasat-o in curte, iar azi dimineata, era acoperita cu roua, dau sa-o pornesc, si :( :D :D :) :P :P :moto: . Se aude ca vrea sa invarta electromotoru' dar asa, probabil numai un pic, dupaia moare. Recunosc ca electromotoru' nu l-am verificat, n-am avut timp. As duce-o undeva la un service, dar nu prea am "timp" acum. Voi ati avut experiente din astea? Ce as putea face? In afara de a scoate benzina din rezervor, a o turna cu varf si indesat pe deasupra si a aprinde un chibrit :(

 

In sfarsit parca se mai insenineaza ceru' de deasupra mea :cheers: M-am calmat si inarmat cu aparatu de masura am sarit pe ea si am inceput masuratorile, din cate am constatat se pare ca mi-e dus releul de tensiune (cum scrie in manualu de service - la 5000RPM si becuri aprinse, inclusiv faza lunga, am undeva la 13,2-13,4V); i-am dat coada jos si am masurat releul - nici una din cifrele care-mi apareau pe tester nu sunt ca alea din tabelul din cartea de service, si la unii conectori "acul" testerului nu misca deloc, deci dupa umila mea parere de electronist/mecanic amator, cred ca pot sa imi ingrop releul. Inca ceva ce-am constatat, cu releul scos de pe motor si bateria proaspat incarcata (12,80V) nici nu tre sa apas prea tare butonu demarorului ca o si i-a din loc. Intrebare, citind pe niste forumuri din afara, am observat ca e o problema destul de des intalnita la SVuri si cei carora le-au cedat releele le-au schimbat cu relee de GSXR, dar din pacate nu am gasit ce tip de GSXR (din ce an), voi stiti ceva in legatura cu treaba asta? Aveti relee schimbate pe ale voastre si daca da, ce relee aveti si de unde le-ati luat? Multam.

 

p.s. Sper sa o rezolv... asa am o pofta de plimbare pe 2 roti de nu va imaginati :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca si la 33 esti inca in floarea varstei :crack:

 

plus ca motorul naravas a SV-ului 100% te face sa te simti mai tinar :crack:

 

 

Da ai dreptate asa-i nota 10. E o adevarata placere sa-l calci pe coada-- in comparatie cu alte tipuri de motoare. Am sa incerc pe un hayabusa are un prieten din Petrosani. Mi-a placut in draci modul in care i-a demaraj .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari Sv-isti ! sunt din iasi si sunt posesorul unui exemplar 650 N din 2002. sunt foarte multumit de ea. am citit topicul de la un capat la celalalt si am gasit aici multe sfaturi bune+manualul. multumesc. :crack:

 

am si eu probleme cu intratul apei la bujia de langa radiator. cum se pozitioneaza garnitura respectiva pt ca nu gasesc nici un semn pe cilindru? in manual scrie ca se pozitioneaza cu semnul de pe fisa bujiei spre galeria de evacuare, din cate am inteles eu. asa e?

 

vass alexandru - hai sa iti arat sora geamana a motorului tau :crack: : post-18945-1214159545_thumb.jpg

Asfalt Uscat tuturor !

Editat de luck
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vass alexandru - hai sa iti arat sora geamana a motorului tau :crack:

Asfalt Uscat tuturor !

 

 

foarte frumos sa-l stapanesti sanatos si am o mare rugaminte te rog sa-mi faci poze cu suportul de topcase ca vreau sa-mi fac si eu unul. Fa-i mai multe poze din diferite unghiuri si modul de prindere a lui.

Poti sa -mi trimiti pe email

mersi mult

Editat de vass_alexandru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos sa-l stapanesti sanatos si am o mare rugaminte te rog sa-mi faci poze cu suportul de topcase ca vreau sa-mi fac si eu unul. Fa-i mai multe poze din diferite unghiuri si modul de prindere a lui.

Poti sa -mi trimiti pe email

mersi mult

 

 

ok. in seara asta sau maine, cum fac rost de un aparat foto, iti trimit poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de ajutor ... un schimb de ulei + filtru , radiatorul se tine intr-un surub , si daca se poate si reglare carburatoare , contra cost bineinteles ... sunt varza la mecanica ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...