Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Merci, maine dimineata ma infiintez la ei, ca nu gasesc pe nicaieri. Daca pontul e bun raman dator de cinste :D .

Ps: Cand fac rost de marafeti trec pe LED!

Vezi doar ca la semnalizarile cu leduri trebuie sa pui si o rezistenta.....releul de semnalizare lucreaza bine doar la consumul care il au becurile............ledurile consuma putin...." o sa traga cu ochiul" des.

Eu am pus pe fata cu led si pe spate cu halogen ( ca sa compensez putin consumul ) si tot are un "palpait" des.

Asa am patit si cu becul martor de la benzina....am alt bord, cu leduri, si nu se stinge becul/ ledul de la rezerva....va trebui montata si o rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator

 

sugestii, pareri?

 

Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta :baldy:

era un vtr fain pe bikeshop. vtr gasesti mai ieftine din simplul fapt ca au inceput sa se produca inaintea sv-ului de 1000. un motor de 1000 e cam inutil fara carena, iar vtr-ul e mai frumos decat sv-ul carenat

 

si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator

 

sugestii, pareri?

 

 

desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord.

 

ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:)

pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord.

 

ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:)

pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

 

ai demontat vitezometrul ? nu stiu cum e la Sv dar daca nu ai cablul defect sau mufele din capetele acestuia probabil arcul care readuce acul indicatorului la loc este defect , de obicei se manifesta cum descrii tu mai sus

am patit la masina si era din cauza acelui arc

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun :baldy: .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar

 

ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun :baldy: .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar

 

ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil

 

prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l

incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l

incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect

 

e electric..pe senzor:P

post-42111-1241285261_thumb.jpg

post-42111-1241285274_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o pereche de crash paduri pentru partea din spate la sv-urile S sub 2003 si cred ca se potrivesc la carene la sv-urile peste 2003 si naked-uri(indiferent de an).....eu le-am luat pentru sv S 99 pentru carene dar din pacte nu se potrivesc...pret 230ron

post-42111-1241285383_thumb.jpg

post-42111-1241285392_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki

 

 

si loganul e logan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

 

dar kilometrii ii inregistreaza normal sau si aia o iau razna ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi: la intrunire suntem cativa care venim. Dar acuma sa intreb si eu: daca ploua? ce facem?

Eu sper sa plec din buc cu redpik si cine o mai veni, si sa ne vedem si sa ne hotaram pe unde stam acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pepsi: la intrunire suntem cativa care venim. Dar acuma sa intreb si eu: daca ploua? ce facem?

Eu sper sa plec din buc cu redpik si cine o mai veni, si sa ne vedem si sa ne hotaram pe unde stam acolo.

 

 

 

apoi daca de ploaie iti bati tu capul :wacko: .....dar spre linistea ta probabilitatea de a ploua este foarte mica :baldy:

 

ps:din pacate inca un SV-ist accidentat http://www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/m...t-rutier-44430/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu plecati la intalnire fara un suport de numar nou :baldy:

 

Din greseala, am ramas pe stoc cu un suport de numar rabatabil barracuda pt sv 650/1000 03-07. Tot pe stoc mai am un filtru aer Bmc sv 650/1000 03-

post-18817-1241380131_thumb.jpg post-18817-1241380152_thumb.jpg

 

Intalnire placuta si asfalt uscat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii despre cine e vorba? si in ce stare e?

 

 

ce naiba, suntem blestemati? dupa ce ca sunt 30 de sv-uri in toata tara, 10 o fost implicate in evenimente de genul asta :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da :baldy:

Cum spune si rezervorul mostenit de la Judas, i "ain't skeered "de ploaie , la ce am patit joi seara pe autostrada, nimic nu ma mai sperie :wacko: . Hai hai, ca nu mai e mult .

Editat de Redpik
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...