Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Problema mare n-ar fi (adica nu cred ca o sa simti ceva) DAR poate la RAR sau la alte verificari legale sa ai probleme (desi eu am avut alta dimensiune pe fata si am trecut de ITP fara probleme).

 

am itp facut in februarie nu mai am treaba cu rar`u . Dar zicea cineva ca schimba pozitia si mersul foarte mult .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ii doar un centimetru in plus la latime (teoretic! - pentru ca practic depinde mai mult de forma cauciucului). Nu are cum sa se simta asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau si eu niste vulcanizari sau service-uri sa schimb si eu o anvelopa la suzi a mea.

si dak aveti idee si de unde as putea sa cumpar un cauciuc mai ieftinache asa

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o toba de carbon artizanala pe Sv650 k7 care s-a facut praf...de 3 ori (mi-a aruncat vata, mi s-a rupt sudura etc) Am renuntat la ea si acum vreau sa-mi cumpar o toba sh tot din carbon (imi place mult sunetul) dar mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat?

 

Eu am de hayabusa.. sunt de la ixil si nu sunt omologate de strada.

Nu mai lua artizanale, marea majoritate sunt niste trompete care oracaie si nu au vre-o legstura cu sunetul de v.

Daca iei de firma sa nu iei cumva pitek/potek ceva in genul asta, se gaseau ieftin pe ebay, astea sunt trompete cu brand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am o toba de carbon artizanala pe Sv650 k7 care s-a facut praf...de 3 ori (mi-a aruncat vata, mi s-a rupt sudura etc) Am renuntat la ea si acum vreau sa-mi cumpar o toba sh tot din carbon (imi place mult sunetul) dar mi-e frica de faptul ca, daca nu e proiectata pentru motor de tip 2 in V nu o sa tina. Cine mai are evacuare carbon si poate sa-mi dea un sfat?

A mea de la Vick inca rezista. Is curios cat o s-o duca. Si a ta era tot de la el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai mai bagati voturi pentru data intalnirii ca din 23 de voturi pentru intalnire numa 11 au votat data. Sa ne hotaram is noi ce si cum :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea de la Vick inca rezista. Is curios cat o s-o duca. Si a ta era tot de la el?

 

Nope, eu am luat-o de la Alex (Branesti)...am gasit multe tobe dar care nu-s facute pentru SV, probabil ca o sa incerc una sa vad ce si cum (micron, yoshimura de la lipton); singurul dezavantaj e faptul ca montajul implica sudura si nu pot face probe de fiabilitate/acustica :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca o sa incerc una sa vad ce si cum (micron, yoshimura de la lipton); singurul dezavantaj e faptul ca montajul implica sudura si nu pot face probe de fiabilitate/acustica :huh:

Eu am doua yoshimure RS3 carbon si sunt super incantat de ele. Nu se aud extrem de deranjant de tare incat sa ma opreasca garcea la fiecare colt sau sa dea lumea cu borcane dupa mine, dar se aude foarte frumos, gros baritonal. Plus ca am harta pt Power Commander dedicata SV1000+yoshi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am doua yoshimure RS3 carbon si sunt super incantat de ele. Nu se aud extrem de deranjant de tare incat sa ma opreasca garcea la fiecare colt sau sa dea lumea cu borcane dupa mine, dar se aude foarte frumos, gros baritonal. Plus ca am harta pt Power Commander dedicata SV1000+yoshi :crack:

 

:huh:) tu ai evacuare duala full yoshimura daca nu ma insel, iti stiu mobra de cand era la Roscatu'...suna bestial

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:huh:) tu ai evacuare duala full yoshimura daca nu ma insel, iti stiu mobra de cand era la Roscatu'...suna bestial

Da, ea e vaca :)

 

Zilele astea daca tot am prins o raza de soare, am tot mesterit la ea - schimbat gume (pilot pure), claxon nou ca al vechi ragusise, placute de frana (brembo) si semnale pe fata integrate in carena :D

 

5697094622_a4f68fe113_b.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ea e vaca :)

 

Zilele astea daca tot am prins o raza de soare, am tot mesterit la ea - schimbat gume (pilot pure), claxon nou ca al vechi ragusise, placute de frana (brembo) si semnale pe fata integrate in carena :D

 

5697094622_a4f68fe113_b.jpg

frumos...frumos...HDR facut de tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tenchiu.

Nu e HDR. E doar oleaca de iluminare de umplere, dodge&burn, shadow&highlights, high pass filter si alte nimicuri, plus oleaca de rabdare si munca prin LR si PS :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa aprox 16-17k Km SVu mi-a halit AngelSTul de pe spate... si acum ma gandeam sa trec pe Michelin Pilot Road 2, ati avut asa ceva? un feedback pls. 10q.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti si fete!

Problema de rezolvat: Sv650S K3 Didi;

Am dat jos toata fata,carena frontala si far,am deconectat mufele de la semnale si far(centrala care iese din bord,nu cele care se leaga de becuri)dupa ce am rezolvat problemam,am pus totul la loc si cand sa pun contactul,constatam,ca nu s-a aprins farul pe faza scurta in schimb stau toate luminile de la bord aprinse inclusiv semnalele,ma rog,motoreta a pornit destul de greu,dar dupa ce am pornito si am cuplat treapta intai,totul a revenit la normal. :rolleyes:

Bun,toate bune si frumoase,dar in dimineata aceasta cand sa plece Didi la munca,aceeasi prolema si nu am mai reusit sa o pornim. :angryfire:

Aveti idee,daca exista vreun mod de resetare a parti electronice(ma gandesc ca asta ar fi problema),eu deocamdata am dat bateria jos sa o incarc si odata cu asta cred ca am resetat si toate < Elementele Electronice Ganditotare de pe Ea :scratch: >

Va astept cu pareri :smoke: Multumesc!

Editat de spiders2066
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dubios ce zici tu acolo. Eu zic sa verificati din nou toti conectorii, didi a mai avut probleme cu ei. Uitati-va si la pinii din mufa/mufe sa fie curati. Daca ai scos bateria, tot ce avea nevoie de alimentare pt a se pastra in "memorie" se sterge.

 

Dupa ce termini de incarcat bateria, mai incearca o data, daca face la fel, eu zic sa verifici ce am zis.

 

Spor

 

P.S. Ar mai fi o chestie. Ar trebui vazut daca pinii/papucii aia sunt stransi bine.Degeaba sunt curati daca nu fac contactul cum trebuie. Acuma nu stiu cat loc e acolo ca sa bagi ceva sa ii strangi.

 

Oricum daca incercati astea si daca face tot la fel ma mai gandesc.

Poate se aprinde beculetul altora :D

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primu lucru - Pune pe direct intrerupatorul din levierul de ambreiaj. Mizeria aia mica de contact se duce dracu rapid in caz de tranteala si de aici apar o gramada de draci. La fel de sensibila pare (din cate am vazut la alt motor, nu SV) mufa centrala a ceasurilor de bord - incearca sa o pornesti tinand apasata in diferite pozitii mufa aia. e posibil ca acolo unul din multele contacte sa nu atinga si de aici toata distractia.

Mai exista o posibilitate - in urma umblarii pe la fire si a vechimii motorului, izolatoarele cablurilor sa se fi dus lasand expuse firele, astea fac contact aiurea intre ele si de aici linistea din motor, plus aprinderea luminitelor din bord (scurtcitcuit). Oricum, incet, rabdare si tutun, ca altfel n-ai sanse. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urat cu firaraia and stuff... Am stat weekendul asta cu prieten sa dam de cap la un FZ6. L-a pornit sa iesim la o tura, il ilasa sa se incalzeasca, se suie pe el sa plece si face "ba! io de ce draq n-am lumina ?"

Ne-a luat ceva vreme de testat, combinat, masurat pe fire etc ca sa ne prindem ca era vorba de releul de far...

La SV, singura legatura pe care as vedea-o intre cutia de viteze si bord ar fi becul de neutru (si contactul de ambreiaj)... De verificat sa nu fie scurturi, mufe oxidate sau care nu fac contact, sigurante care pot parea aparent ok dar de fapt sa fie crapate.

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...