Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Esti sigur ca lantul e de vina ? Am eu 2 lanturi second... la momentul dezmembrarii nu faceau "galagie". provenienta SV 650 /2001 aprox.65.000km

Intinzatorul isi face treaba?

Daca lantul e intins peste limita la care "lucreaza intinzatorul" am o solutie, adica am 2 intinzatoare cu surub si contrapiulita . Mecanicul va sti sa intinda lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare.

Astazi in timp ce mergeam cu motocicleta (SV650s K2), la un moment dat ceasurile de pe bord au inceput sa o ia razna, nu doar kilometrajul ci si turometrul. A facut asta de vreo 2 ori la intervale de timp relativ mari (cam o jumatate de ora). Cand am ajuns acasa sa parchez a mai facut odata acelasi lucru si in plus sa resetat tot bordul (si afisajul electronic) ca si cum as fi pus contactul prima data (motocicleta mergea, tocmai ce ajunsesem in fata blocului). A mai patit cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au luat-o razna in sensul ca au inceput sa urce si sa coboare fara ca eu sa accelerez sau sa decelerez. De fiecare data au facut asta doar de doua ori nu a persistat problema, doar ca s-a repetat cum am descris mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum a spus si colegul, poate fi de la baterie sau sistemul de incarcare, sau de la un contact slab.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, a facut cineva un sistem de crash-cage pe un sv650 N din 2000?(sau pe modelul cu cadru tubular). Daca da, ma poate indruma cu cateva poze si detalii? Si 2, se poate considera ca sunet normal de funtionare un tacanit usor in relanti? (am avut Bandit 600 inainte iar tacanelite in relanti erau cat de cat normale...) Multumesc.

Editat de sorin_ush
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Astazi in timp ce mergeam cu motocicleta (SV650s K2), la un moment dat ceasurile de pe bord au inceput sa o ia razna, nu doar kilometrajul ci si turometrul. A facut asta de vreo 2 ori la intervale de timp relativ mari (cam o jumatate de ora). Cand am ajuns acasa sa parchez a mai facut odata acelasi lucru si in plus sa resetat tot bordul (si afisajul electronic) ca si cum as fi pus contactul prima data (motocicleta mergea, tocmai ce ajunsesem in fata blocului). A mai patit cineva asa ceva?

Salut! Dupa simptome, sigur e acelasi lucru cu ce am patit eu. Pe placa de bord sunt 3 lipituri care de la vibratii se dezlipesc si nu mai fac contact bine. Si eu am fost la service (chiar la o reprezentanta Suzuki) si degeaba. Cauta pe acest topic un post al userului @mkl si acolo explica detaliat si cu poze atat cauza cat si procedura de rezolvare. Apoi mergi la un electronist bun si ti le lipeste la loc. Job done and then enjoy the ride!

P.S. Asta ca sa nu mai cauti cat am cautat eu ca sa ajung sa fac cele de mai sus si sa se rezolve treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Dupa simptome, sigur e acelasi lucru cu ce am patit eu. Pe placa de bord sunt 3 lipituri care de la vibratii se dezlipesc si nu mai fac contact bine. Si eu am fost la service (chiar la o reprezentanta Suzuki) si degeaba. Cauta pe acest topic un post al userului @mkl si acolo explica detaliat si cu poze atat cauza cat si procedura de rezolvare. Apoi mergi la un electronist bun si ti le lipeste la loc. Job done and then enjoy the ride!

P.S. Asta ca sa nu mai cauti cat am cautat eu ca sa ajung sa fac cele de mai sus si sa se rezolve treaba.

Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic 613561980011603739699884-2723051-1000_10.

Si astea au placa de bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si bordul de la 1st gen are circuite pe placa. Cauze ca sa o ia razna sunt mai multe. In cazul meu, se stricase releul de incarcare si evident nu stiam. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca ceasurile nu mai mergeau corect, ba cadeau ba reveneau. Evident poate fi si o problema de la circuitele de pe placa, dar nu am idee cat de frevent se intampla asa ceva.

 

Cum au zis si colegii, inainte sa te apuci sa desfaci capacele pe acolo si sa cauti lipituri imperfecte pe placa, verifica treaba cu bateria si incarcarea ca este cel mai simplu.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic 613561980011603739699884-2723051-1000_10.

Si astea au placa de bord?

Eu am tot 1gen. Are placa. Bafta! Si sa ne spui si noua ce a fost.

P.S. E adevarat ca problema releului este un foarte des intalnita la SV, dar reparatia lipiturilor e mai ieftina decat schimbatul releului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga :P. Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru :P. Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma :))).Multam de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga :P. Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru :P. Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma :))).Multam de sfaturi.

Bine ca a fost doar atat. Si eu dupa ce am cumparat motocicleta am verificat toate suruburile. E bine sa le verifici si o data la 2 ani. ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...