Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut! Dupa simptome, sigur e acelasi lucru cu ce am patit eu. Pe placa de bord sunt 3 lipituri care de la vibratii se dezlipesc si nu mai fac contact bine. Si eu am fost la service (chiar la o reprezentanta Suzuki) si degeaba. Cauta pe acest topic un post al userului @mkl si acolo explica detaliat si cu poze atat cauza cat si procedura de rezolvare. Apoi mergi la un electronist bun si ti le lipeste la loc. Job done and then enjoy the ride!

P.S. Asta ca sa nu mai cauti cat am cautat eu ca sa ajung sa fac cele de mai sus si sa se rezolve treaba.

Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic 613561980011603739699884-2723051-1000_10.

Si astea au placa de bord?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si bordul de la 1st gen are circuite pe placa. Cauze ca sa o ia razna sunt mai multe. In cazul meu, se stricase releul de incarcare si evident nu stiam. Primul lucru pe care l-am observat a fost ca ceasurile nu mai mergeau corect, ba cadeau ba reveneau. Evident poate fi si o problema de la circuitele de pe placa, dar nu am idee cat de frevent se intampla asa ceva.

 

Cum au zis si colegii, inainte sa te apuci sa desfaci capacele pe acolo si sa cauti lipituri imperfecte pe placa, verifica treaba cu bateria si incarcarea ca este cel mai simplu.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am sv din 2002 nu are afisaj electronic 613561980011603739699884-2723051-1000_10.

Si astea au placa de bord?

Eu am tot 1gen. Are placa. Bafta! Si sa ne spui si noua ce a fost.

P.S. E adevarat ca problema releului este un foarte des intalnita la SV, dar reparatia lipiturilor e mai ieftina decat schimbatul releului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga :P. Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru :P. Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma :))).Multam de sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, acuma am revenit de la atelier, si din fericire a fost doar un contact imperfect la bornele de la baterie si o mufa care staea mai sa cada. Am strans suruburile si am reconectat mufa si deocamdata merge brici. Am verificat si incarcarea, bateria, curent de pornire si otul e ok. Am facut vreo 15 km si nu a mai facut figuri. Trebuie sa o iau putin la puricat pentru ca, din cate banuiesc, fostul proprietar a intretinut-o a tinut-o curata dar nu s-a mai uitat pe la suruburi sa le stranga :P. Cand am luat-o avea vreo 5 suruburi lipsa, acuma am vazut ca lipsea si cel care prinde cutia bateriei de cadru :P. Trebuie sa le iau la strans sa nu ma trezesc ca imi ramane motorul in urma :))).Multam de sfaturi.

Bine ca a fost doar atat. Si eu dupa ce am cumparat motocicleta am verificat toate suruburile. E bine sa le verifici si o data la 2 ani. ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vi se par ca rezistenta? Sunt sanse sa plece urechea de peindere cu ele in caz de dat pe jos?

Daca te uiti mai bine la prima poza se vede ca cel din dreapta e polizat, am cazut si am alunecat vreo 7-8 metri. Nu s-a indoit sau rupt nimic.

Nu stiu de ce ureche de prindere zici, la mine vine in locul suruburilor ce tin motorul.

post-68410-0-80089700-1371622653_thumb.jpg

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Șuruburile au același diametru cu ele doua care țin motorul de cadrul în locurile unde vin montate sunt exact pt sv și se montează ușor de tot

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dinalea am avut eu pe SV, 120$ au costat treceau prin cadru si motor... cica cel mai rigid punct la SV.

 

Dupa ce le-am montat o singura data am scapat motorul intr-o parcare.

Singurele daune fiind carena fisurata (intr-un loc unde o fost foarte prost lipit) din cauza semnalizarii lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare/rugaminte .

 

Ca tot schimb cauciucurile vreau sa vopsesc si jantele si vreau sa le fac negre sau galbene (nclusiv aripa si cand o fi timp o sa incerc sa imi fac si un bug spoiler) .Acuma va rog daca stiti sa imi modificati in photoshop sau o parere. Care culoare are mai multe voturi aia o fac.

post-75217-0-51044400-1371833733_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uuu, primul SV de aceeasi culoare ca al meu pe care-l vad (sau cel putin asemanatoare).

 

Incearca jantele argintii, mie imi pare ca ofera un aspect mai ingrijit decat negru.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...