Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 uite de aici poti cumpara, dar nu gasesc in lista mobra ta. http://www.electrexworld.co.uk/suzuki-road-2691-0.html se potriveste cel de la dl650 d-ale un mail ca raspund relativ rapid. cam in 1-2 zile maxim ai raspuns. Mesaj completat http://www.electrexworld.co.uk/rr55-regula...1500-761-0.html asta ar trebui sa mearga la tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania: pai al tau e cu 7 fire asa ca trebuie puitna documentatie . Din ce mai citisem eu cand am avut problema asta, relee cu 7 fire mai aveau niste modele de honda si cel mai simplu desigur un releu pt sv650 '03 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania: pai al tau e cu 7 fire asa ca trebuie puitna documentatie . Din ce mai citisem eu cand am avut problema asta, relee cu 7 fire mai aveau niste modele de honda si cel mai simplu desigur un releu pt sv650 '03 in sus. pai si ce rezolv daca imi pun tot unu de sv ? sa mi se arda iar peste 10 000 de km? hai ca tu le stii pe toate , ajuta-maaaaa!!! ( Mesaj completat uite de aici poti cumpara, dar nu gasesc in lista mobra ta. http://www.electrexworld.co.uk/suzuki-road-2691-0.html se potriveste cel de la dl650 d-ale un mail ca raspund relativ rapid. cam in 1-2 zile maxim ai raspuns. Mesaj completat http://www.electrexworld.co.uk/rr55-regula...1500-761-0.html asta ar trebui sa mearga la tine mersi mult pentru link-uri...o sa ma documentez!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 de GSX-1000R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @anjin: ce fel de genti ti-ai montat pe mobra si cat te-au costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania - Ia si citeste aici ca mi-e lene sa mai scriu inca o data despre R/R: /index.php?...p;#entry1912143 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 @dihania - Ia si citeste aici ca mi-e lene sa mai scriu inca o data despre R/R: /index.php?...p;#entry1912143 aha..mersi mult pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Pai din ce stiam daca ai 5 fire poti sa pui din ala cu 7, dar invers chiar nu stiu. Cum am zis tre sa cauti un model de regulator cu 7 fire, si s-ar parea ca GSXR-ul model 2006 e cu 7 fire vezi ce poti gasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 A, apropo, m-am intors din concediu. Cam pe aici am fost: /index.php?showtopic=425761 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 BAI...am incarcat bateria si am pus-o pe motror azi de dimineata . dadea mai mult curect dar nu avrut sa porneasca . scotea un car car ca atunci cand ramai fara benzina ( am benzina in rezervor) si nu a vrut nici de nebuna sa porneasca . in seara asta sper sa vina un prieten sa ma ajute la masuratori prin instalatie si poate reusesc sa-i dau de cap. pareri??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Dupa ce masori ai sa stii. momentan pot fi doar presupuneri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 pana la urma a fost cineva sau nu ? ca eu nu am fost in bucuresti Da stiu , ca ai avut telefonul inchis ) Poate weekend-ul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 va rog, aruncati un ochi aici cei care v-ati lovit de companiile de asigurari.. un sfat in plus nu'mi strica! merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 va rog, aruncati un ochi aici cei care v-ati lovit de companiile de asigurari.. un sfat in plus nu'mi strica! merci unde?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 @dihania: ce ai gasit in neregula cu motoreta? ca's curios tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 bai..nu am masurat nimic..aseara a pornit sara nici un fel de problema si azi de dimineata la fel, desi a avut aceleasi simtome, dar macar a pornit. azi o sa fac schimb de baterie cu florin sa vad daca face la fel sau e de vina bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Nu era mai simplu sa masori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Nu era mai simplu sa masori ? eu nu ma pricep iar tipul care a venit sa ma ajute a vetit fara sculele necesare. dar o voi face.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Acuma pe buna...daca nu masori...degeaba. Si cred ca ai putea sa-ti cumperi un aparat micut de masura, sa-l aia acasa just in case. E cateva zeci de lei unul bunicel, si care deja stie mult mai multe decat ai nevoie la un motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 Acuma pe buna...daca nu masori...degeaba. Si cred ca ai putea sa-ti cumperi un aparat micut de masura, sa-l aia acasa just in case. E cateva zeci de lei unul bunicel, si care deja stie mult mai multe decat ai nevoie la un motor pai am dar nu stiu sa-l folosesc. la mecanica nu ma pricep. mai intai trebuie sa imi arate cineva cum se face si dupa e ok. dar pentru inceput as vrea sa las pe cineva care stie ce face. am mai avut o tentativa sa imi schimb cablul de ambreiaj singura si am demontat juma de motoreta in 3 ore si nu am reusit . dupa care a venit un stiutor si mi-a aratat ce am de facut. acum stiu. dar asa ..nu ma bag unde nu imi fierbe oala. apropo de ambreiaj.... @ qruzzer - ce mai faci mai? esti bine sanatos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 17, 2009 Share Postat Septembrie 17, 2009 E simplu de folosit aparatul de masura, mai ales daca e digital. Iti explic daca vrei . Mai imi zici o data cat vroiai pe jug+ghidon? Stii cumva daca potrive si pe modelul '99-'02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 E simplu de folosit aparatul de masura, mai ales daca e digital. Iti explic daca vrei . Mai imi zici o data cat vroiai pe jug+ghidon? Stii cumva daca potrive si pe modelul '99-'02? jug + ghidon 150 euro. pai ...probabil ca da, ma gandesc ca prinderile sunt la fel cat si diametril amortioarelor. ma refer la jug. hai ca am facut niste masuratori aseara... motor pornit si lasat la relanti..bateria masura 12,3 v. cu faza lunga aprinsa si tinuta in 5000 de ture arata 13, ceva si urca destul de lent. am pus o alta baterie...initial acelasi voltaj, turata tot 13 si ceva dar urca mult mai repede pe masura ce o tineam turata. am incercat sa fac si combinatia de masuratori pe releu , dar asta chiar nu mi-a iesit. Mesaj completat http://www.ab-m.de/assets/files/superbikeu...perbikekits.pdf ...ia arunca un ochi aci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 OK, o sa ma uit. Despre incarcare, e clar ca-i slaba. In ture eu am peste 14V cu toate becurile aprinse. Si cam 13.8 la relanti. Verifica tensiunile de pe fazele statorului cu releul deconectat. Si eventual si rezistenta bobinelor. Asa poti sa vezi sigur daca e releul, alternatorul, sau vreo faza intrerupta undeva. Bafta! Mesaj completat Se pare ca-s coduri diferite :-(. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 @dihania - masoara si voltaju generatorului, daca ala-i in parametrii cauta si cumpara alt R/R, ca ala actual s-a dus; daca nai voltaju corespunzator din generator, e mai nasol, tre sa schimbi statoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 18, 2009 Share Postat Septembrie 18, 2009 releu e sigur. alternator pica foarte greu si rar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.