dihania Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Dihania, merci de urari, sper sa reusim sa avem grija unul de altul. Intentia cu siguranta exista. Many thanks inca o data pentru toate sfaturile/scanurile/indicatiile pe care mi le-ai dat. Trebuie sa te imbat si sa iti sterg motorul de praf de cateva ori ) cu mare placere..cat despre baut..scapi ieftin , ma imbat de la o bere , iar cu stersul de praf... sa stii ca daca se apropie cineva necunoscut de ea il musca , doar pe mine ma lasa sa o rasfat cat despre plimbare ..as merge cu ochii inchisi cu voi dar nu am bani ( asa ca poate data viitoare. have fun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Poate ma bag si eu la o plimbare sambata. Nu prea stiu inca daca o sa am liber in weekendul asta Daar, pana atunci ar trebui sa imi schimb cauciucul pe spate. Asta a facut o pana, am reparat-o, a mai mers o vreme insa la un moment dat am uitat sa imi verific presiunea in roti si am mers de la Tulcea pana la Bucuresti cu presiune scazuta, deformandu-mi astfel caucicul. Deci asta e cam praf. Acum... marimea cauciucului nu vreau sa mi-o schimb deci as ramane pe 160/60ZR17. Insa ma gandeam daca aveti din experienta vreun anumit producator sau vreun anumit model cu care v-ati impacat foarte bine. Motocicleta o folosesc in special la ture lungi. Nu merg pe circuit si nu ma dau "racing" Mesaj completat Nu mai pot sa editez postul anterior dar uitai sa va intreb daca, la capitolul cauciucuri, aveti expereinte ( bune/proaste ) cu METZELER SPORTEC M1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Nu stiu despre sportec M1 dar m-am documentat in legatura cu Roadtec Z6 Interact si s-ar parea ca este unul dintre cele mai bune anvelope sport-touring. Marele dezavantaj este lipsa indicatorilor de uzura de pe partea centrala a anvelopei si este destul de inselatoare, in rest se zice ca se comporta foarte bine atat pe uscat cat si pe ud. Eu in primavara asta am de gand sa imi achizitionez. Nu am avut pana acum, tot ce am scris e din review-uri. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Yo am Sportec M1 e mai mult decat ok, le-am pus anul trecut si abia acum dupa peste 12000Km cel de pe spate a cedat fizic, urmand sa-l inlocuiesc. Fata inca se tine foarte bine, are semne de uzura, dar sunt minore si mai mult ca sigur o sa il folosesc in contiunare. Tot M1 voi pune pe spate, sunt foarte multumit si chiar daca e mai mult orientat spre sport, n-am avut probleme cu el indiferent de conditiile de drum si mediu la care l-am spus. (am mers cu el si la 1-2 grade celsius, nu zic ca nu are tendinte de derapaj, dar cu grija si se poate controla nefiind imprevizibil). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Si crezi ca noi avem ? Beggineri for life. Si noua ne mai moare motorul la plecarea de pe loc, si noi mai dam neutru in loc de a doua, si noua ne e darale pe curbe pe langa placere, asa ca ai fi in lumea ta asa o fi.. dar motorul fiind in ramnicu valcea, si neinmatriculat.. nu cred ca ma tine sa ma dau. Mai ales avand in vedere ca n'am iesit niciodata pe strada(e prima moto).. nu m'as baga la un drum pe dealul negru pana in Bucuresti Oricum, daca mai tine umpic caldura il aduc pe-aici sa mestec umpic in cutia de viteze.. pana da frigul ala mare : )) cu mare placere..cat despre baut..scapi ieftin , ma imbat de la o bere , iar cu stersul de praf... sa stii ca daca se apropie cineva necunoscut de ea il musca , doar pe mine ma lasa sa o rasfat cat despre plimbare ..as merge cu ochii inchisi cu voi dar nu am bani asa ca poate data viitoare. have fun! gasim pe google tehnici de "tinut la bautura", vedem noi.. iar cu muscatul, se obisnuieste repede cu mine, cao sa ma vada venind calare pe fra'su Sper sa mai prindem ceva ture, ca parca prea repede a venit frigul.. Oricum, mi s'a implinit visul (pe care-l am de prin vreo 2008 de altfel): sa merg de 1 Mai cu motorul la mare.. cel putin sa speram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Yo am Sportec M1 e mai mult decat ok, le-am pus anul trecut si abia acum dupa peste 12000Km cel de pe spate a cedat fizic, urmand sa-l inlocuiesc. Fata inca se tine foarte bine, are semne de uzura, dar sunt minore si mai mult ca sigur o sa il folosesc in contiunare. Tot M1 voi pune pe spate, sunt foarte multumit si chiar daca e mai mult orientat spre sport, n-am avut probleme cu el indiferent de conditiile de drum si mediu la care l-am spus. (am mers cu el si la 1-2 grade celsius, nu zic ca nu are tendinte de derapaj, dar cu grija si se poate controla nefiind imprevizibil). m4v3rick cum se comporta M1-urile tale pe altceva decat asfalt? Tot oscilez intre o pereche de Sportec M1 si Roadtec Z6 INTERACT. Primele sunt mai ieftine dar mai "sport". Celelalte sunt mai scumpe dar mai "touring"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 22, 2009 Share Postat Octombrie 22, 2009 Man, depinde ce vrei de la anveopa ta. Z6 Interact e urmasul lui Z6 iar acesta a oarecum o treapta mai sus de Mez4. acestea le am eu si nu am reusit sa nu fiu multumit de ele si am mers atat offroad cat si pe ploaie si pe uscat. au alunecat (controlabil) doar cand erau reci, in rest nu am reusit sa le fac sa alunece la viraje, e adevarat ca nici nu m-am chinuit. Cred ca orice anvelopa e buna daca o nimeresti potrivita pentru stilul tau de mers. Am citit ca metzeler ar da o viata de 7-8000 de mile pentru z6 interact, in timp ce Mez4 aveau 5-6000 maxim. dar e clar ca sunt doar orientative cifrele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padr3 Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) m4v3rick cum se comporta M1-urile tale pe altceva decat asfalt? Tot oscilez intre o pereche de Sportec M1 si Roadtec Z6 INTERACT. Primele sunt mai ieftine dar mai "sport". Celelalte sunt mai scumpe dar mai "touring"... ÂŞi eu tot M1 am Âşi sunt super mulțumit de ele.Chiar cred că o să rămân pe Metzeler la cum s-au comportat până acum cauciucurile.La mine nu au fost probleme foarte mari nici prin noroaie,dar depinde Âşi de stilul de condus.De făcut figuri nu a fost cazul decât când au fost reci,dar Âşi atunci nimic care să nu poți controla prin gaz. Asfalt uscat. Editat Octombrie 23, 2009 de padr3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Sper sa mai prindem ceva ture, ca parca prea repede a venit frigul.. Oricum, mi s'a implinit visul (pe care-l am de prin vreo 2008 de altfel): sa merg de 1 Mai cu motorul la mare.. cel putin sa speram eu inca nu am reusit sa ajung la mare cu motorul meu, cu altul am fost ..pasagera, dar daca stau sa ma gandesc bine nici nu prea ma trage sufletul cand vad cata aglomeratie este pe soselele spre mare . mai bine ma duc in munti si e mai frumos. dar poate la vara..cine stie?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) eu inca nu am reusit sa ajung la mare cu motorul meu, cu altul am fost ..pasagera, dar daca stau sa ma gandesc bine nici nu prea ma trage sufletul cand vad cata aglomeratie este pe soselele spre mare . mai bine ma duc in munti si e mai frumos. dar poate la vara..cine stie?! Dihania, asa ziceam si eu pana cand am (re) descoperit drumul vechi spre mare. DN3-ul , ocoleste foarte fain autostrada, coboara spre Calarasi, o trecere cu BAC-ul ( care pentru moto e lejera, nu stai la coada ) si apoi pe drumuri mai micute dar asfaltate (care nici nu sunt desenate pe harti mai putin detaliate) iesi fix spre Vama Veche si 2 Mai. Nici eu nu sunt deloc fan al aglomeratiei la mare de aceea de 1 Mai mai degraba ma duc spre munte. Dar anul asta am fost de 2 ori pe drumul mentionat mai sus. A fost pustiu in mare parte. A avut asfalt acceptabil, curbe si odata ajunsi acolo, un cort pe o plaja si gata. Done. Pacat ca apa tot plina de alge era.... Editat Octombrie 23, 2009 de Anjin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 Dihania, asa ziceam si eu pana cand am (re) descoperit drumul vechi spre mare. DN3-ul , ocoleste foarte fain autostrada, coboara spre Calarasi, o trecere cu BAC-ul ( care pentru moto e lejera, nu stai la coada ) si apoi pe drumuri mai micute dar asfaltate (care nici nu sunt desenate pe harti mai putin detaliate) iesi fix spre Vama Veche si 2 Mai. Nici eu nu sunt deloc fan al aglomeratiei la mare de aceea de 1 Mai mai degraba ma duc spre munte. Dar anul asta am fost de 2 ori pe drumul mentionat mai sus. A fost pustiu in mare parte. A avut asfalt acceptabil, curbe si odata ajunsi acolo, un cort pe o plaja si gata. Done. Pacat ca apa tot plina de alge era.... cunosc drumul , sunt din calarasi, stiu ca e frumos dar pur si simplu nu am apucat sa merg. dar la anu..poate poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 it is a must dihania... mai ales de esti din Calarasi. Am auzit ca ati avea acolo niste prajituri foooaaarte bune. Cred ca trebuie verificat si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Asa ca sa va ofticati ca nu ati venit la plimbarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Asa ca sa va ofticati ca nu ati venit la plimbarica F frumos! Ce parere ai de hornetul amicului tau!? Daca ai apucat sa mergi cu el pt ca as vrea sa trec de la sv la hornet. MS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Hornet vs SV , plusuri si minusuri, cel putin din punctul meu de vedere + pozitia ceva mai comoda mai ales in conditii de oras + mai nervos (30 de caluti in plus) + ciclistica mai buna - consum mai mare si implicit autonomie mai mica (dupa 160km eu am bagat 6.5L, el 9L) - SV-ul trage de jos pe cand Hornetul trebuie sa il duci peste 7-8000rpm - cutia gandita pt ture mai mari (eu la 120 am ~4500 rpm, el ~6000) - sunetul...of sunetul SV-ul suna a motor, Hornetul a albinuta 2in V vs 4 in linie Bine, astea's chestii puse in balanta prin prisma personala, tine de gusturile fiecaruia ce vrea de la o mobra. Eu as trece la Hornet fara sa stau pe ganduri, dar doar daca ar avea motorul de pe SV, eventual cel de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) F frumos! Ce parere ai de hornetul amicului tau!? Daca ai apucat sa mergi cu el pt ca as vrea sa trec de la sv la hornet.MS! Si yo vreau sa "trec" pe altceva, trec e trecut in ghilimele pentru ca nu voi vinde SVul actual decat daca mor cu el pe undeva sau am nevoie de ceva bani pentru a face un eventual transplant de inima, rinichi sau vreun ficat - vreau sa imi mai iauu un BMW 1150GS Adv - doar pentru ceea ce imi ofera in plus o astfel de masinarie. M-am dat si yo cu-n Hornet si din punctu meu de vedere nu are nimic in plus fata de un SV (stiu ca o sa imi sara acum toti in cap care sunt fani Hornet). Poate ca sunt subiectiv, dar mi s-a parut mult mai moale si mai lenes decat SV si vorbesc din utilizarea lui in mod cotidian, nu pe circuit ca acolo nu m-am dat nici cu SVul. Cum se spunea si mai sus, cu Hornetu pana in 4000 parca stai pe loc - cu SVu la 4000 daca n-ai grija poti sa si zbori, in plus cel pe care m-am dat avea si o toba modificata si pur si simplu URLA, urla fara sa faca nimic, zgomot si atat, SVul pentru mine e un allrounder aproape perfect, stiu are si el multe neajunsuri, dar dupa ce te inveti cu ele, e cam imposibil sa nu te indragostesti ireversibil de micutul dar surprinzatorul V2 650. Mersu cu el in ture mici, pana in 6000 e o placere, dar dupa 6000 se dezlantuie bestia - am avut o problema destul de grava si a trebuit sa ajung din punctu A in B urgent, in total vreo 20Km intra si extraurban in plin trafic in oras si destul de aglomerat si in afara. E foarte drept ca am incalcat o gramada de reguli de circulatie, dar SVul mi-a demonstrat ca in oras e KingOfTheHill(street) si in afara pentru drumurile care sunt la noi, 180-190Km/H e suficient. Vresa un BMW pentru ca cu ala pot ajunge usor unde un SV isi da duhu daca nu esti atent, nu peentru ca nu mi-ar place SVul, dar tre sa recunosc tin prea mult la al meu ca sa-l fac praf pe coclauri. p.s. La Multi Ani lui si mie pe el, tocmai ce am depasit bariera de 20000km de cand suntem impreuna (29.02.2008) Editat Octombrie 25, 2009 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Hmm.. deja impartim idei comune. Si eu vreau BMW ca a doua mobra si am pus ochii pe 1200 GSA, desi nu mi-l permit inca ma tot gandesc la el . Nu a zis nimeni de vibratiile hornetului fata de sv, desi se stie ca fiind 4L parca nu se intampla nimic sub sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 Nu a zis nimeni de vibratiile hornetului fata de sv Care vibratii ale Hornetului ? Ii dai cheie si nu-ti dai seama daca a pornit sau nu Acum iar depinde de gusturile fiecaruia, nu toata lumea vrea sa aiba ceva care duduie si tremura sub el. Unii vor ceva mai smooth. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 (editat) cei care spun ca hornetul e mai puternic ca sv-ul,vorbesc tinand cont de datele din talon,un hornet(modelul precedent) are cu 13 cp mai mult decat un sv,ma refer la puterea masurata,si asta la peste 9 mii rpm,iar despre modul in care pune cuplul jos hornetul fata da sv nu cred ca are rost sa vorbim.... :puteti cauta datele pe www.universmoto.ro,e un test intre sv,hornet,fz6 si z 750 Editat Octombrie 25, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 @capone: exact asta ziceam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 it is a must dihania... mai ales de esti din Calarasi. Am auzit ca ati avea acolo niste prajituri foooaaarte bune. Cred ca trebuie verificat si asta ai zis prajituri??? unde? nu am mai fost acasa de mult si ma duc destul de rar. sunt soselele foarte proaste, sunt restrictii de 30km/h si ma scoate din minti , stradute inguste si multi tampiti la volan. cand merg acasa nu stau mai mult de o zi timp in care nu prea ies din casa. deci...unde ziceai ca au praji bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 cine imi recomanda un ulei bun si destul de accesibil,adica nu motul de 80 ron pe litru...ceva mai omenesc.....si eventual si de unde sa iau,ca in pitesti inafara de motul si ipone nu-i mai nimic...,ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 Hornet vs SV , plusuri si minusuri, cel putin din punctul meu de vedere + pozitia ceva mai comoda mai ales in conditii de oras + mai nervos (30 de caluti in plus) + ciclistica mai buna - consum mai mare si implicit autonomie mai mica (dupa 160km eu am bagat 6.5L, el 9L) - SV-ul trage de jos pe cand Hornetul trebuie sa il duci peste 7-8000rpm - cutia gandita pt ture mai mari (eu la 120 am ~4500 rpm, el ~6000) - sunetul...of sunetul SV-ul suna a motor, Hornetul a albinuta 2in V vs 4 in linie Bine, astea's chestii puse in balanta prin prisma personala, tine de gusturile fiecaruia ce vrea de la o mobra. Eu as trece la Hornet fara sa stau pe ganduri, dar doar daca ar avea motorul de pe SV, eventual cel de 1000 M-am gandit la HORNET pt ca vroiam un naked si un motor mai puternic dar nu cu mult peste 100cp ..si de ce nu in linie. Sv fiind primul motor as vrea sa incerc si ceva in linie sa vad cum e!? cat de puternic e unul peste 100cp!? ce senzatii iti da!? Si singura chestie care ma deranjeaza la SV si care o consider ''-'' este ghidonul sport care ma rupe in bucuresti la maini,mai ales daca merg cu pasager. MS mult pt pareri oricum nu o sa shimb topicul prea curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 (editat) tinlevan:citeste postul meu de mai sus,care compara sv-ul cu hornetul ca si putere,sau si mai bine fa un test cu un hornet... Mesaj completat Am intrebat si mai demult pe aici..s-a uitat careva la nivelul uleiului dupa ce motorul e incalzit bine, sa vada daca face "bulburuci"? asta la scurt timp dupa ce opreste motorul am nevoie de experientele voastre privitoare la acest lucru,sa stiu daca e vina uleiului sau nu. ms Editat Octombrie 26, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 26, 2009 Share Postat Octombrie 26, 2009 ca ulei eu am pus mobil 10W40 4T si a fost 24 lei litrul. nu consider ca am la ce sa folosesc ulei de 80 ron litrul deoarece oricum il schimb cam la 3000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.