Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Hmm.. deja impartim idei comune. Si eu vreau BMW ca a doua mobra si am pus ochii pe 1200 GSA, desi nu mi-l permit inca ma tot gandesc la el :rolleyes:.

Nu a zis nimeni de vibratiile hornetului fata de sv, desi se stie ca fiind 4L parca nu se intampla nimic sub sa :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu a zis nimeni de vibratiile hornetului fata de sv

Care vibratii ale Hornetului ? Ii dai cheie si nu-ti dai seama daca a pornit sau nu :rolleyes:

Acum iar depinde de gusturile fiecaruia, nu toata lumea vrea sa aiba ceva care duduie si tremura sub el. Unii vor ceva mai smooth.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cei care spun ca hornetul e mai puternic ca sv-ul,vorbesc tinand cont de datele din talon,un hornet(modelul precedent) are cu 13 cp mai mult decat un sv,ma refer la puterea masurata,si asta la peste 9 mii rpm,iar despre modul in care pune cuplul jos hornetul fata da sv nu cred ca are rost sa vorbim....

 

:puteti cauta datele pe www.universmoto.ro,e un test intre sv,hornet,fz6 si z 750

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

it is a must dihania... mai ales de esti din Calarasi. Am auzit ca ati avea acolo niste prajituri foooaaarte bune. Cred ca trebuie verificat si asta :D

 

ai zis prajituri??? unde? nu am mai fost acasa de mult si ma duc destul de rar. sunt soselele foarte proaste, sunt restrictii de 30km/h si ma scoate din minti , stradute inguste si multi tampiti la volan. cand merg acasa nu stau mai mult de o zi timp in care nu prea ies din casa. deci...unde ziceai ca au praji bune? :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hornet vs SV , plusuri si minusuri, cel putin din punctul meu de vedere

 

+ pozitia ceva mai comoda mai ales in conditii de oras

+ mai nervos (30 de caluti in plus)

+ ciclistica mai buna

 

- consum mai mare si implicit autonomie mai mica (dupa 160km eu am bagat 6.5L, el 9L)

- SV-ul trage de jos pe cand Hornetul trebuie sa il duci peste 7-8000rpm

- cutia gandita pt ture mai mari (eu la 120 am ~4500 rpm, el ~6000)

- sunetul...of sunetul :D SV-ul suna a motor, Hornetul a albinuta :lol: 2in V vs 4 in linie

 

Bine, astea's chestii puse in balanta prin prisma personala, tine de gusturile fiecaruia ce vrea de la o mobra. Eu as trece la Hornet fara sa stau pe ganduri, dar doar daca ar avea motorul de pe SV, eventual cel de 1000 :moron:

 

M-am gandit la HORNET pt ca vroiam un naked si un motor mai puternic dar nu cu mult peste 100cp ..si de ce nu in linie.

Sv fiind primul motor as vrea sa incerc si ceva in linie sa vad cum e!? cat de puternic e unul peste 100cp!? ce senzatii iti da!?

Si singura chestie care ma deranjeaza la SV si care o consider ''-'' este ghidonul sport care ma rupe in bucuresti la maini,mai ales daca merg cu pasager.

MS mult pt pareri oricum nu o sa shimb topicul prea curand!:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tinlevan:citeste postul meu de mai sus,care compara sv-ul cu hornetul ca si putere,sau si mai bine fa un test cu un hornet...

Mesaj completat

Am intrebat si mai demult pe aici..s-a uitat careva la nivelul uleiului dupa ce motorul e incalzit bine, sa vada daca face "bulburuci"? asta la scurt timp dupa ce opreste motorul

 

am nevoie de experientele voastre privitoare la acest lucru,sa stiu daca e vina uleiului sau nu. ms

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am observat spuma/bulbuci in ulei. Decat maxim cateva bule maricele de aer, care se sparg in cateva secunde si sunt normale (cred eu). Ulei, am ramas pe Repsol sintetic 10w40 si, repet, cred ca e cel mai ok ulei pe care l-am bagat pana acum (din punctul meu de vedere strict subiectiv). Nu mai agata ambreiajul, pornirea e usoara, si nu face zgomot asa tare ca si castrol 10w50.

 

Am bagat ieri in mod oficial mobra la iernat dupa ce m-a (aproape) lasat in mijlocul drumului sambata cand ma pregateam sa mai fac o iesire. Mi s-a rupt tija de la schimbator. Acuma e mai bine asa, ca oricum am ajuns cam pe zero cu finanturile...si decat sa-mi fac datorii pentru benzina, mai bine fac datorii pentru vin fiert :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si singura chestie care ma deranjeaza la SV si care o consider ''-'' este ghidonul sport care ma rupe in bucuresti la maini,mai ales daca merg cu pasager.

Eu am pe langa semighidoane si un ghidon de enduro ( http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/31/4/21 ). Iti schimba pozitia si manevrabilitatea radical. Ai putea incerca asa ceva :rolleyes:

Eu prefer insa, mai ales la drum lung, pozitia mai sportiva.

Am intrebat si mai demult pe aici..s-a uitat careva la nivelul uleiului dupa ce motorul e incalzit bine, sa vada daca face "bulburuci"? asta la scurt timp dupa ce opreste motorul

M-am uitat si nu face nici un bulbuc :D Motul 10w40

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si singura chestie care ma deranjeaza la SV si care o consider ''-'' este ghidonul sport care ma rupe in bucuresti la maini,mai ales daca merg cu pasager.

 

AM EU DE VANZARE JUG SUPERIOR SI GHIDON , MARCA ABM....LE-AM AVUT PE MOTORUL MEU SI POT SA ITI SPUN CA NICI NU SE COMPARA CU POZITIA PE CARE O AI CU SEMIGHIDOANELE. PLUS CA ESTE FOOOOAAARRRTE CONFORTABIL. EU LE-AM SCHIMBAT PENTRU CA IMI DOREAM O POZITIE MAI SPORTIVA , POZITIE CARE PE MINE NU MA DERANJEAZA PENTRU CA SUNT MAI "MICUTA" SI MA SPRIJIN MAI MULT IN REZERVOR , NU IN MAINI. SI IMI PLACE MAI MULT ASA ..CHIAR SI LA DRUM LUNG. DACA TE INTERESEAZA GHIDONUL SI JUGUL CU TOT CU PRINDERI, DA UN PM SI VORBIM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe langa semighidoane si un ghidon de enduro ( http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/31/4/21 ). Iti schimba pozitia si manevrabilitatea radical. Ai putea incerca asa ceva :moron:

Eu prefer insa, mai ales la drum lung, pozitia mai sportiva.

 

pai si p-ala cum il pui? iti trebuie jug special, sau merge si pe'al meu??

 

 

AM EU DE VANZARE JUG SUPERIOR SI GHIDON , MARCA ABM....LE-AM AVUT PE MOTORUL MEU SI POT SA ITI SPUN CA NICI NU SE COMPARA CU POZITIA PE CARE O AI CU SEMIGHIDOANELE. PLUS CA ESTE FOOOOAAARRRTE CONFORTABIL. EU LE-AM SCHIMBAT PENTRU CA IMI DOREAM O POZITIE MAI SPORTIVA , POZITIE CARE PE MINE NU MA DERANJEAZA PENTRU CA SUNT MAI "MICUTA" SI MA SPRIJIN MAI MULT IN REZERVOR , NU IN MAINI. SI IMI PLACE MAI MULT ASA ..CHIAR SI LA DRUM LUNG. DACA TE INTERESEAZA GHIDONUL SI JUGUL CU TOT CU PRINDERI, DA UN PM SI VORBIM.

 

imi surade si mie ideea, mai ales ca sunt noob si m'a cam speriat taica'mio cu intrebarea "da cum, tie nu ti-a voblat Niciodata pana acum?!?! o sa'ti vobleze stai linistit, si cu semighidoanele alea nu te vad bine"... ce draq sa mai zic :D ma mai urc de 3-4 ori pe ea sa vad cum ma invat cu pozitia, si daca ma hotarasc te stresez :laugh: .. cine stie, poate imi fac si un outfit de naked si o transform din cand in cand :lol:

 

 

PS m-am dat in weekend cu motorul, am blocat si fatza, trebuie neaparat alta ca nu-mi place deloc cauciucul ala din 2005(!!!!). In rest e de viss.. mi'e cam frica de el, sau de mine nu stiu exact.

PPS am fost si trantit in weekend de un prieten care a dat cu mine calare peste un pieton care i-a sarit in fata, si resimt nevoia de o armura de robocop in umarul drept.. deci e nevoie mare..

 

:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe langa semighidoane si un ghidon de enduro ( http://www.motorteam.ro/accesorii/lista/0/31/4/21 ). Iti schimba pozitia si manevrabilitatea radical. Ai putea incerca asa ceva :rolleyes:

Eu prefer insa, mai ales la drum lung, pozitia mai sportiva.

 

Stiam varianta asta de ghidon,dar prefer ''fudulia''.Este compromisul meu,daca pot spune asa avand in vedere ca din 6000km vara asta 3000 au fost in afara Bucurestiului.

 

Am vazut la cineva cu sv650S doar coarnele schimbate,cu un bratz de prindere mai inalt (fara sa schimbi ghidon sau jug).

Multam pt oferte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si uleiul meu face niste bule imediat dupa ce opresc motorul. Dar se "potolesc" destul de repede.

 

@dihania: nu stiu exact pe unde vine cofetaria aia minune. Trebuie sa investigez cu prima ocazie cand mai ajung acolo. Deocamdata am auzit doar "poveti" de la o amica ce lucreaza la Tenaris si sta in Calarasi. Si o citez "super mari si super bune" :rolleyes:)

 

Acum nah...pana nu incercam nu credem.

 

Legat de 2V si 4L... eu m-am dat doar putin cu un 4L (Bandit) si mi-a dat o impresie de... "lin". Mai ales in turatii joase. Ce sa spun... m-au impresionat "manierele" motorului 4L. Nu te zmuceste daca iti scapa mana in acceleratie. Creste usor si frumos in ture. Dar parca prefer "badarania" motorului in V, care vibreaza, maraie, cu care trebuie sa fii atent cum rasucesti mansonul din dreapta ca te trezesti zburand cat ai clipi. Daca as trece la altceva si eu as trece tot la un boxer enduro. Mi-ar placea sa existe un boxer de 600 sau de 650 pe linia GS F-ului de la BMW. Din pacate n-au decat la peste 1000 cc asa ceva. Si ala deja mi se pare troleu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai si p-ala cum il pui? iti trebuie jug special, sau merge si pe'al meu??

Nu stiu cum e la tine, dar eu am 2 gauri in care il pot prinde ;)

post-40715-1256658572_thumb.jpg

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum e la tine, dar eu am 2 gauri in care il pot prinde ;)

aha, eu nu am asa jugul.. deci e clar ca trebuie sa-l schimb daca vreau ghidon mare.

 

by the way, marfa rezervorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e bord de S si jug de S, cu gauri date cu bormasina. Uita-te la forma bordului si la forma jugului, nu la gauri. Difera forma jugului de la S la N. In curand il gauresc si eu pe al meu ca sa montez un ghidon "standard". O sa pun ceva poze cand e gata, daca imi iese cum vreau. Daca nu, scot una bucata ghidon LSL Superbike Titan la vanzare ;) .

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala e bord de S si jug de S, cu gauri date cu bormasina. Uita-te la forma bordului si la forma jugului, nu la gauri. Difera forma jugului de la S la N. In curand il gauresc si eu pe al meu ca sa montez un ghidon "standard". O sa pun ceva poze cand e gata, daca imi iese cum vreau. Daca nu, scot una bucata ghidon LSL Superbike Titan la vanzare ;) .

 

Ceva de genul asta! http://www.sv650.org/gallery/pic1/page30.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata SVisti? Ati bagat agregatele la iernat?

acum ies cu el ( asta seara doar in oras)........+3 grade, e inca bine.........dar zau ca nu scriu doar ca sa "mai fac un post" :kiss: ........in rest doar spectator.........pe zapada poate voi trece la motociclism " de forum".

am depasit 8000 km in 6 luni, fara probleme, doar cablul de ambreiaj care nu se pune, s-a reparat in 10 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yo no las asa cu una cu doua, doar un singur lucru ma va opri pana la urma si asta va fi ghiata pe jos, pana atunci... ride on....

 

p.s. nu stiu ce proprietati are uleiu din furca, dar cand e rece afara (0-+5oC) si le pierde ca scutura furca de zici ca a dat in Parkinson :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am plimbat-o aseara pe Suzi, mai cu teama ca am ambreiajul improvizat pana imi vine cablul de la reprezentanta. In afara de nitica racorica pe la pulpane si o aderenta cam de cacao (pierdeam aderenta la orice retrogradare mai serioasa), in rest e ca vara :kiss:

 

PS

Abia astept sa imi vina comanda de pe Louis ca sa ii fac moaca (faruri, prinderi, oglinzi si alte nimicuri) :P

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...