ADVRadu Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 Eu acum sunt in modificari cu al meu. Nu trebuie sa schimbi decat furtunul de frana, partea de sus. Cablurile originale ajung, si acceleratia si frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 23, 2009 Share Postat Noiembrie 23, 2009 (editat) observ ca unii dintre voi v-ati pus Gladius la avatar. Va doriti noul SV? Neahhh. Gladius e prea "infrumusetat" pt gusturile mele. E mai... girly asa. Prefer pocitania mea cu aliura de bad boy Nu m-am dat cu un Gladius, dar am inteles ca si motorizarea este mai cizelata, nu mai zmuceste ca un badaran, totul decurge mai lin. Pai daca s-ar comporta asa SV-ul, as crede ca l-am strical Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. E o mobra sexoasa, dar nu-i pe gustul meu. Eu acum sunt in modificari cu al meu. Il dezbraci ? Editat Noiembrie 23, 2009 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 SALUT! Va prezint urmatoarea situatie: -Acum 2luni de zile am lasat motorul la iernat si i-am scos bateria( YOUSA YTX12-BS SUPER MF PAFECTA.made in japan). -Am masurat voltajul si este 12.07V -Amperajul nu l-am putut masura ca nu am cu ce -Am pus un bec de masina de 12V 55w 5 sec si lumina alb puternic ; dupa care am masurat voltajul si era de 11.98V,dar in 3-4 min si-a revenit la 12.04V INTREBAREA ESTE: Ar trebui sa o incarc avand in vedere ca o sa stea pana in primavara ''out''!? Daca da cu ce!? pt ca am un redresor de masina REDAC 625(portocaliu) care din cate am citit nu e recomandat ca e de 6-12V .. 15-90Ah si scrie ca incarca max 6A. Informatii suplimentare: -Motorul e din 2006 si mai mult ca sigur si bateria tot de atunci este.Anul acesta din febroarie de cand am motorul,nu am avut nici cea mai mica problema cu pornitul. aceasta e bateria: http://dz-motorradteile.de/shop/images/pro...ges/7070691.jpg PS: Maine daca e frumos am sa-i pun bateria si am sa ies la o plimbare! MULTUMESC! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidal Postat Noiembrie 24, 2009 Share Postat Noiembrie 24, 2009 Nu m-am dat cu un Gladius, dar am inteles ca si motorizarea este mai cizelata, nu mai zmuceste ca un badaran, totul decurge mai lin. Pai daca s-ar comporta asa SV-ul, as crede ca l-am stricat Sa il stapanesti sanatos si sa te bucuri de el. E o mobra sexoasa, dar nu-i pe gustul meu. Nu m-am dat niciodata cu un SV clasic deci nu ma pot exprima Aceasta cu decursul lin, da este drept doar ca si aici trebuie avut grija, altfel - din experienta vb - chiar si Gladius pune la respect calaretul Fiecare cu gusturile sale, important este sa ne placa si na simtim ok fata de moto oricare ar fi ea. Aici am pus cateva poze noi /index.php?...t&p=2203929 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 SALUT! INTREBAREA ESTE: Ar trebui sa o incarc avand in vedere ca o sa stea pana in primavara ''out''!? Daca da cu ce!? pt ca am un redresor de masina REDAC 625(portocaliu) care din cate am citit nu e recomandat ca e de 6-12V .. 15-90Ah si scrie ca incarca max 6A. este indicat sa o pui pe redresor inainte sa o pui pe motor , daca a stat mult timp nefolosita. 12.05 este destul de putin din cate stiu eu, trebuie sa aibe intre 12,4 si 12,8 parca. si e indicat sa folosesti un redresor moto nu auto. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 @tinlenvan: da poti folosi redresorul auto fara nici o problema dar nu tre sa o lasi prea mult. Stii sa masori curentul cand o pui la incarcat? Daca are undeva la 4A o lasi cam o ora si e ok, daca are mai mult mai putin . Nu ai cum sa masori intensitatea unei baterii din simplul fapt ca U=I*R deci I e legat de rezistenta cirucitului. 12V e cam putin. in mod normal tre sa stea pe la 12.4, 12.8, 12.9. oricum inainte sa o pui pe moto o lasi la incarcat cam o ora si masori tensiunea. daca e sub 12.4 nu prea e ok. ar trebui sa fie undeva la 13V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 U=I*R wtf?? te rog nu imi explica ce ai vrut sa zici doar nu ne mai injura ..pe noi astia care am urat fizica din tot sufletul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) oare se numea legea lui Joule? nu prea mai stiu nici eu . ideea e ca omu nu are cum sa masoare curentul unei baterii. poate masura curentul de scurtcircuit dar nu ii trebuie asta lui. Si oricum nu are cu ce sa il masoare. P.S. U=I*R in curent continuu, adica ala de la baterie. la priza U=I*Z . Tu esti aia de pe moto?in pantaloni scurti? WTF??? Editat Noiembrie 25, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 oare se numea legea lui Joule? nu prea mai stiu nici eu . ideea e ca omu nu are cum sa masoare curentul unei baterii. poate masura curentul de scurtcircuit dar nu ii trebuie asta lui. Si oricum nu are cu ce sa il masoare. P.S. U=I*R in curent continuu, adica ala de la baterie. la priza U=I*Z . Tu esti aia de pe moto?in pantaloni scurti? WTF??? gizzz...si ti-am zis sa nu imi explici ca ma pierzi in detalii ...off deloc nu asculti, obraznicatura ce esti. si da, sunt in pantaloni 3 sfertusi , ca asa merg eu pe motor vara...comentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 da desigur! ce asa se merge? nu ai auzit cate accidente au loc zilnic??? Si inca e poza mica, dar mi se pare ca te uitai la camera in loc sa privesti drumu... pffff ntz ntz chiar nu e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 da desigur! ce asa se merge? nu ai auzit cate accidente au loc zilnic??? Si inca e poza mica, dar mi se pare ca te uitai la camera in loc sa privesti drumu... pffff ntz ntz chiar nu e bine pai si unde vroiai ma sa ma uit? trebuia sa "make love " cu aparatu'. hai gata ca iar ne iau baietii de urechi ca suntem off topic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 @tinlenvan: da poti folosi redresorul auto fara nici o problema dar nu tre sa o lasi prea mult. Stii sa masori curentul cand o pui la incarcat? Daca are undeva la 4A o lasi cam o ora si e ok, daca are mai mult mai putin .Nu ai cum sa masori intensitatea unei baterii din simplul fapt ca U=I*R deci I e legat de rezistenta cirucitului. 12V e cam putin. in mod normal tre sa stea pe la 12.4, 12.8, 12.9. oricum inainte sa o pui pe moto o lasi la incarcat cam o ora si masori tensiunea. daca e sub 12.4 nu prea e ok. ar trebui sa fie undeva la 13V Prea tarziu!...Am pus-o azi pe motor si am plecat si la o plimbare scurta.curent a avut suficient sa porneasca motorul. EL s-a incapatanat sa porneasca din prima,dar cu un pic de ajutor din partea mea a pornit. Cat de incarcatul bateriiei .....o sa vad de unde fac rost de un redresor special pt baterii de motor....sau nush ma mai gandesc... Merci! PS: De ce bateria de 12V tre sa aiba 13V :-? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Candva stiam si raspunsul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 Prea tarziu!...Am pus-o azi pe motor si am plecat si la o plimbare scurta.curent a avut suficient sa porneasca motorul. EL s-a incapatanat sa porneasca din prima,dar cu un pic de ajutor din partea mea a pornit. Cat de incarcatul bateriiei .....o sa vad de unde fac rost de un redresor special pt baterii de motor....sau nush ma mai gandesc... Merci! PS: De ce bateria de 12V tre sa aiba 13V :-? ? yo mi-am luat un redresor de masina/moto/barca/etc anu trecut cand aveam mari probleme cu incarcarea motorului, anu trecut, din Practiker, a fost unvea in juru a 60roni parca. si-a facut treaba cu brio cu toate ca pe alte baterii decat a mea de pe SeVe - l-am mai imprumutat si pe la prieteni - le ca fierbea, dar s-a rezolvat si asta prin legarea in serie la circuit a unui bec de 12V. Ca fapt divers - inca ma mai dau si merge excelent, mai incet cu inclinatu in viraje pe asfalt rece , dar sfarsitul e aproape, nu datorita timpului probabil care e OK, ci datorita crizei economice, guma spate e blana, slick de curse am facut din ea... si cum spuneam e criza domne, inca nu am bani de alta, asa cat de curand voi fi nevoit sa o bag la garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Noiembrie 25, 2009 Share Postat Noiembrie 25, 2009 (editat) Prea tarziu!...Am pus-o azi pe motor si am plecat si la o plimbare scurta.curent a avut suficient sa porneasca motorul. EL s-a incapatanat sa porneasca din prima,dar cu un pic de ajutor din partea mea a pornit. Cat de incarcatul bateriiei .....o sa vad de unde fac rost de un redresor special pt baterii de motor....sau nush ma mai gandesc... Merci! PS: De ce bateria de 12V tre sa aiba 13V :-? ? dupa stiinta mea un element de baterie, cu Pb, produce cam 2,3 V.....x 6 elementi =13,8 V. pentru incarcat e recomandat sa se incarce cu un redresor care are 1/10 din amperajul bateriei.....dar tot pe prospectul bateriei se mai specifica ca se poate incarca si "rapid".......atat doar sa nu "dea in clocot".......cade pasta de pe placi. pana la urma cu un alimentator de la piata se poate face treaba. peste iarna , bateria se simte mai bvine la caldurica, nu in ger Editat Noiembrie 25, 2009 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salut, De mult ma gandesc sa intru si eu in clubul SV, dar nu am avut ocazia pana acum sa gasesc ceva care sa imi convina din toate punctele de vedere. Vad ca in ultimile luni e criza si de SV1000S, asa ca lansez o intrebare si aici: daca are/stie/recomanda cineva vreun SV1000, neaparat S, dupa 2006, in stare excelenta, sunt si eu interesat. Se poate vedea si discuta si AICI la cumparari moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Despre incarcatul bateriilo, poate lamureste unele dileme. Mie imi place cum e explicat. BTW, U=I*R e legea lui Ohm . Vedeti si la mine in semnatura ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Despre incarcatul bateriilo, poate lamureste unele dileme. Mie imi place cum e explicat. BTW, U=I*R e legea lui Ohm . Vedeti si la mine in semnatura ;-) o nuuu..acum sunt 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 Salut, De mult ma gandesc sa intru si eu in clubul SV, dar nu am avut ocazia pana acum sa gasesc ceva care sa imi convina din toate punctele de vedere. Vad ca in ultimile luni e criza si de SV1000S, asa ca lansez o intrebare si aici: daca are/stie/recomanda cineva vreun SV1000, neaparat S, dupa 2006, in stare excelenta, sunt si eu interesat. Se poate vedea si discuta si AICI la cumparari moto. salut am un prieten cu un s din 2005 luat de nou are 13 mii de kilometri. tobe titan leo vince, bmc, iridium, double bubble, bugspoiler. 4700 euro daca esti interesat da-mi un semn. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hyadum Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 As prefera ceva mai nou (2006/2007), dar daca este in stare foarte buna nu strica sa-l vad. Poate imi place Prietenul tau poate sa-mi lase un PM cu o adresa sau nr de telefon si discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 26, 2009 Share Postat Noiembrie 26, 2009 (editat) Despre incarcatul bateriilo, poate lamureste unele dileme. Mie imi place cum e explicat. BTW, U=I*R e legea lui Ohm . Vedeti si la mine in semnatura ;-) Da man, my bad, asa e. Nu stiu ce dracu aveam in cap cu Joule (prea multe idei sau prea putin studiu). Mersi mult de corectie Editat Noiembrie 26, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Bateria arata acum 12.4V dupa ce am facut 100km. Pana la primavara sper sa imi procur un redresor si sa o pun la 2 cicluri de incarcare. Astazi am descoperit ca am truse de scule ascunsa sub baterie...Nu stiam de existenta ei:D.Ciudat loc sa pui o trusa de scule!!! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 28, 2009 Share Postat Noiembrie 28, 2009 Se baga maine cineva la o plimbarica asa relax pana la Targoviste si inapoi ? Plecare pe la 11-12 ca sa se incalzeasca nitel, viteza de croaziera legala +10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no01else Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 (editat) Salutare! Are cineva idee cum pot verifica nivelul lichidului de racire in radiator? La un 650, k3 Editat Noiembrie 30, 2009 de no01else Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 30, 2009 Share Postat Noiembrie 30, 2009 Buei ce ma disperati ca voi inca va dati cu mobrele si eu is biciclist de vreo luna... @no01else: nivelul lichidului in radiator il vezi cand ii scoti capacul, iar cand pui capacul la loc trebuie sa fie plin pana la buza. Mai e un nivel ce trebuie verificat, si anume cel din vasul de expansiune. Eu stiu ca am bagat in el pana l-am umplut complet, apoi cand s-a incalzit a scos singur surplusul pe furtunul de supraplin. @dihania: niciodata nu-i tarziu sa inveti fizica Si te scapa si de eventualele idei cu tenta religioasa (nu ma refer la tine, zic asa, in general) Acuma mobra mea e in curs de schimbat toba, un pic de ordine/curatenie la electrice, filtre, bujii, etc., pus ghidon standard, modificat seile cu pernite cu gel, pus suporti de bagaje si crash bars serioase (gen cele de pe transalp sau v-strom). S-ar putea sa pun si niste cauciucuri mai de off-road, dar inca nu-s sigur. A, da, si sta pe tusa ca mi s-o rupt tija de la schimbator (in urma unei modificari "inteligente" facuta de mine anu trecut) si inca n-am reusit sa-mi fac rost de alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.